ülekanded, lõppkiirus, pöörded jne

põrnikate ümber käiv elu

Moderaator: ingmar

Vasta
Kasutaja avatar
jeff01
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 917
Liitunud: P Aug 03, 2008 8:32 pm
Asukoht: Tartu

ülekanded, lõppkiirus, pöörded jne

Postitus Postitas jeff01 »

Oskab keegi öelda mis on tüüpiline põrnika diffri ülekanne (69a) ja käikude ülekanded?

Tore oleks teada ka teie põrnikate lõppkiirust ja mis rehvimõõdu ja pööretega see saavutati ja kui palju teie põrnikad üldse pöördesse käivad.

Ettetänades
Aiq
vaikne tüüp
vaikne tüüp
Postitusi: 6
Liitunud: L Jaan 24, 2009 3:39 pm

Postitus Postitas Aiq »

Minu põrra, 73 aasta ja mootor 1300 läheb spidoka järgi 145, gps'iga mõõdetes 135. Rehvid 15". Kuna tahhokat pole, siis pöördeid ei oska pakkuda, aga suht koledat häält teeb.
Kasutaja avatar
jeff01
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 917
Liitunud: P Aug 03, 2008 8:32 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jeff01 »

teab keegi veel miskit rääkida?
Kasutaja avatar
Mart
"know-how"
"know-how"
Postitusi: 334
Liitunud: E Dets 08, 2003 12:44 pm
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mart »

toksi googlisse näiteks "vw beetle gear ratios" ja enamus küsimusi peaks vastuse saama.
Originaalmootori taluvuspiir on 5000 rpm, üle selle võib väntvõll pooleks minna. Bussimootorites kasutatud pöörete piiraja rakendub umbes 4500 juures, mis ilmselt ongi tavakasutuse puhul mõistlik ülempiir.
Tõeline auto sõidab ilma veeta!
Kasutaja avatar
jeff01
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 917
Liitunud: P Aug 03, 2008 8:32 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jeff01 »

jh eks siis pean tõesti googeldama. Vända taluvuse kohta olen palju lugenud ja tean et nii usas kui soomes ka stock väntadele vastukaalusid keevitatakse ja 8000-10000 rpm lastakse aga meite maal ei taha sellest keegi midagi kuulda.
Kasutaja avatar
jeff01
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 917
Liitunud: P Aug 03, 2008 8:32 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jeff01 »

1600sed enamuses 4.125:1 diffritega, chiad 3.875:1
enamustel poolittava korpusega kastidel 1:3.6 2:2.07 3:1.25 4:0.8 ja differ 4.43 või 4,37

Hilisemad poolitatavad (kuni 1960) 1:3.6 2:1.88 3:1,22 4:0,82 differ 4.43

uuem sünkroniseeritud kastide ülekanne (1200 ja 1300) 1: 3.8 2:2.06 3.132 (1,25 kerenumbrist 116021298) 4:0,89 (0,93 kerenumbrist 113000001) differ 4.375

august 1966 mil valmis 1500ne muudeti ülekannet taas. 1:1,8 2:2,06 3:1,26 4:0,89 ja differ 4,125

1972 1:3.78 2:2,06 3:1,25 4:0,89 (0,93 kerenumbrist 113000001) differ 4,375(1300sel) 4,125(1600sel) 3,875 (mõni 1600ne ja chiad)
Kasutaja avatar
Indrek
Aktivist
Aktivist
Postitusi: 431
Liitunud: E Jaan 05, 2004 9:18 am
Asukoht: Kalamaja

Re: ülekanded, lõppkiirus, pöörded jne

Postitus Postitas Indrek »

Et siis Ghiad olid kiiremaks sõiduks mõeldud?

Aga üldiselt ikkagi tahaks teada, mis asjad need super diff-id on ja kuidas neid süüakse?
Piiratud libisemisega nad ju ei ole?
Kas põrnikale üldse pakutakse midagi sellist, et ta muutuks 2 ratta veoliseks?

Osad bussid on vist piiratud libisemisega difritega? Kas nende difreid põrnika kasti sisse ei annaks aretada?
-The goal in Life's Journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out and shouting "holy shit what a ride!"
Kasutaja avatar
Dizze
teeb vahet tõukurvarda düüsil ja jagajal
teeb vahet tõukurvarda düüsil ja jagajal
Postitusi: 64
Liitunud: E Dets 11, 2006 12:13 am

Re: ülekanded, lõppkiirus, pöörded jne

Postitus Postitas Dizze »

Kuskilt kuulsin, et ka põrnikale oli LSD differ saada.
Näiteks see mees kes eestis põrnikaga rallit sõitis, tal oli.
Ao
Kasutaja avatar
ingmar
Über-Vaataja
Über-Vaataja
Postitusi: 2380
Liitunud: E Dets 08, 2003 10:53 am
Asukoht: Liikva, Harjumaa
Kontakt:

Re: ülekanded, lõppkiirus, pöörded jne

Postitus Postitas ingmar »

tarmo rosenberg siis?
Kasutaja avatar
Indrek
Aktivist
Aktivist
Postitusi: 431
Liitunud: E Jaan 05, 2004 9:18 am
Asukoht: Kalamaja

Re: ülekanded, lõppkiirus, pöörded jne

Postitus Postitas Indrek »

Indrek kirjutas:Kas põrnikale üldse pakutakse midagi sellist, et ta muutuks 2 ratta veoliseks?
Pakutakse küll aga suht kallid on.
Üks demosõit : link

Edit: kuidas sellest tabelist aru saada? Enamus kastides on LSD juba sees?
Edit2: sihuke teema meie kaaskannatajate foorumist teeb nii mõnegi asja selgemaks. Teaks ma vaid, millised tähed on minu valduses olevatel käigukastidel....
-The goal in Life's Journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out and shouting "holy shit what a ride!"
Vasta