ülekanded, lõppkiirus, pöörded jne
Moderaator: ingmar
ülekanded, lõppkiirus, pöörded jne
Oskab keegi öelda mis on tüüpiline põrnika diffri ülekanne (69a) ja käikude ülekanded?
Tore oleks teada ka teie põrnikate lõppkiirust ja mis rehvimõõdu ja pööretega see saavutati ja kui palju teie põrnikad üldse pöördesse käivad.
Ettetänades
Tore oleks teada ka teie põrnikate lõppkiirust ja mis rehvimõõdu ja pööretega see saavutati ja kui palju teie põrnikad üldse pöördesse käivad.
Ettetänades
toksi googlisse näiteks "vw beetle gear ratios" ja enamus küsimusi peaks vastuse saama.
Originaalmootori taluvuspiir on 5000 rpm, üle selle võib väntvõll pooleks minna. Bussimootorites kasutatud pöörete piiraja rakendub umbes 4500 juures, mis ilmselt ongi tavakasutuse puhul mõistlik ülempiir.
Originaalmootori taluvuspiir on 5000 rpm, üle selle võib väntvõll pooleks minna. Bussimootorites kasutatud pöörete piiraja rakendub umbes 4500 juures, mis ilmselt ongi tavakasutuse puhul mõistlik ülempiir.
Tõeline auto sõidab ilma veeta!
1600sed enamuses 4.125:1 diffritega, chiad 3.875:1
enamustel poolittava korpusega kastidel 1:3.6 2:2.07 3:1.25 4:0.8 ja differ 4.43 või 4,37
Hilisemad poolitatavad (kuni 1960) 1:3.6 2:1.88 3:1,22 4:0,82 differ 4.43
uuem sünkroniseeritud kastide ülekanne (1200 ja 1300) 1: 3.8 2:2.06 3.132 (1,25 kerenumbrist 116021298) 4:0,89 (0,93 kerenumbrist 113000001) differ 4.375
august 1966 mil valmis 1500ne muudeti ülekannet taas. 1:1,8 2:2,06 3:1,26 4:0,89 ja differ 4,125
1972 1:3.78 2:2,06 3:1,25 4:0,89 (0,93 kerenumbrist 113000001) differ 4,375(1300sel) 4,125(1600sel) 3,875 (mõni 1600ne ja chiad)
enamustel poolittava korpusega kastidel 1:3.6 2:2.07 3:1.25 4:0.8 ja differ 4.43 või 4,37
Hilisemad poolitatavad (kuni 1960) 1:3.6 2:1.88 3:1,22 4:0,82 differ 4.43
uuem sünkroniseeritud kastide ülekanne (1200 ja 1300) 1: 3.8 2:2.06 3.132 (1,25 kerenumbrist 116021298) 4:0,89 (0,93 kerenumbrist 113000001) differ 4.375
august 1966 mil valmis 1500ne muudeti ülekannet taas. 1:1,8 2:2,06 3:1,26 4:0,89 ja differ 4,125
1972 1:3.78 2:2,06 3:1,25 4:0,89 (0,93 kerenumbrist 113000001) differ 4,375(1300sel) 4,125(1600sel) 3,875 (mõni 1600ne ja chiad)
Re: ülekanded, lõppkiirus, pöörded jne
Et siis Ghiad olid kiiremaks sõiduks mõeldud?
Aga üldiselt ikkagi tahaks teada, mis asjad need super diff-id on ja kuidas neid süüakse?
Piiratud libisemisega nad ju ei ole?
Kas põrnikale üldse pakutakse midagi sellist, et ta muutuks 2 ratta veoliseks?
Osad bussid on vist piiratud libisemisega difritega? Kas nende difreid põrnika kasti sisse ei annaks aretada?
Aga üldiselt ikkagi tahaks teada, mis asjad need super diff-id on ja kuidas neid süüakse?
Piiratud libisemisega nad ju ei ole?
Kas põrnikale üldse pakutakse midagi sellist, et ta muutuks 2 ratta veoliseks?
Osad bussid on vist piiratud libisemisega difritega? Kas nende difreid põrnika kasti sisse ei annaks aretada?
-The goal in Life's Journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out and shouting "holy shit what a ride!"
Re: ülekanded, lõppkiirus, pöörded jne
Kuskilt kuulsin, et ka põrnikale oli LSD differ saada.
Näiteks see mees kes eestis põrnikaga rallit sõitis, tal oli.
Näiteks see mees kes eestis põrnikaga rallit sõitis, tal oli.
Ao
Re: ülekanded, lõppkiirus, pöörded jne
Pakutakse küll aga suht kallid on.Indrek kirjutas:Kas põrnikale üldse pakutakse midagi sellist, et ta muutuks 2 ratta veoliseks?
Üks demosõit : link
Edit: kuidas sellest tabelist aru saada? Enamus kastides on LSD juba sees?
Edit2: sihuke teema meie kaaskannatajate foorumist teeb nii mõnegi asja selgemaks. Teaks ma vaid, millised tähed on minu valduses olevatel käigukastidel....
-The goal in Life's Journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out and shouting "holy shit what a ride!"