1. leht 1-st

Oliveri Type2 T2

Postitatud: P Mai 03, 2009 8:06 pm
Postitas olllu
Tervist!
Olen täitsa uustulnukas siin, mõnda aega olen juba siin lugenud ja uurinud ning aasta tagasi veeres endalegi sülle üks buss. Kuna ise olen veel täitsa võhik ja see on mul esimene selline projekt, siis algul sai sõpradega kähku-kähku üles putitatud kuidagi, et sõita saaks, aga nüüd jäi seisma taas ja on plaan hakata korralikult bussi taastama :) . Teema tegemisega loodan saada natuke nõuandeid, infot ja näpunäiteid.
Infot bussi niipalju, et dokumendid on kuskil olemas, aga ei tea kus, niiet eitea väga palju täpseid asju. Kere tundub üsna korralik olevat, kuigi on näha odavat tööjõudu ja viitsimatust korralikult teha, aga suuri roosteauke eriti pole. Siis mootor on aretatud vana omaniku poolt sinna siksi oma (1,4 vist) ning ka mootorikinnitused on kõik raamil ümber tehtud, samuti kaasnes sellega ka vesijahutus :? Ülejäänud masinast peaks originaal olema, ka kõik tutikad ilukilbid on olemas velgedele.

Pildid ütlevad rohkem kui tuhat sõna (vabandust pildi suuruste pärast, ehk mõni moderaator viitsib väiksemaks teha):

Postitatud: P Mai 03, 2009 8:18 pm
Postitas ingmar
tere tulemast!

muutsin tiba pilte, enne jutu lugemist juba tahtsin kurjustama hakata :) aga äge loom. kus kandis asub? ja kohe tunnen ka huvi, et kuidas on siksi moto jahutus lahendatud? kus radikad asuvad? kas mingid suunajad on?

Postitatud: P Mai 03, 2009 8:28 pm
Postitas olllu
ingmar kirjutas:tere tulemast!

muutsin tiba pilte, enne jutu lugemist juba tahtsin kurjustama hakata :) aga äge loom. kus kandis asub? ja kohe tunnen ka huvi, et kuidas on siksi moto jahutus lahendatud? kus radikad asuvad? kas mingid suunajad on?

Saue lähedal asub ;) radiaator on kohe seal mootori kõrval, kuidagi sinna aretatud ja see ongi üks pisike probleem, et tal pole neid õhusuunajaid radiaatorile, see põhjustas ka kunagi mootori ülekuumenemise ja kokku jooksmise :D homme võin panna ka panna natuke parema pildi, kus on radiaatorit ka näha.

Postitatud: P Mai 03, 2009 8:33 pm
Postitas dexter
tervitused ka minu poolt...
lahe buss...aga eks tööd paistab ikka natsa olevat ;) kuid mis seal ikka, tööriistad kätte ja vaikselt pihta ;)

edu ja jaksu siis ka minupoolt

Postitatud: P Mai 03, 2009 8:42 pm
Postitas olllu
tänud :) aga on kellelgi äkki veel kogemusi siksi mootori ja bussi käigukasti kokku sobitamisega, sel juhul oleks tarvis pikemalt rääkida :wink: nimelt sidur ei lahuta enam peale uue siksi mootori panemist :S

Postitatud: P Mai 03, 2009 8:45 pm
Postitas ingmar
foorumlane Hannesel oli kunagi t2a westfalia, millel oli minuarust siksi moto peal. tema ehk teab rohkemat öelda... samas kui siduri pool on kõik sama, siis peaks ka uus komplekt lahutama. kui just kokkupanemisel juppe üle ei jäänud

aga rohkem pilte jahutusesst oleks äge. omalgi vesimootoriga isend ootamas elustamist, lisainfo ei tee kunagi paha

Re: Oliveri Type2 T2

Postitatud: R Dets 28, 2012 4:37 pm
Postitas olllu
Nii, olukord on selline, et vanast masinast ei saanud praegu asja, aga ehk siis saab tulevikus midagi. Toodud sai aga teine buss. Uue masinaga on ka probleeme, aga motivatsioon korda teha on suur ja plaanid/unistused veel suuremad :D Kere pole paraku uuel palju paremas korras ja tehnikaga on ka muresid. Eelmine omanik lasi keretööd küll omal ajal ära teha, aga kurvastuseks on see peamiselt pahtlihunnik, nagu nüüd on selgunud. Tööd jagub, aga vähemalt on nüüd garaas kus saab talveõhtutel mõnusalt soojas nokitseda.Sisu on tublisti tehtud, natuke pornokontor ta küll on, aga saab ka see paremaks :D Toonitud klaasidest tuleb kindlasti vabaneda algatuseks. Algselt on buss olnud 1800 mootoriga, aga vahetatud on CV (2 solexiga) vastu, küll aga on asi natuke poolikuks jäänud. Ma ei tea mispärast, aga mootoriruumi tulev juhtmekimp on tuimalt läbi lõigatud. See tuleb nüüd kokku lappida. Mootorit ei saanud tööle ka, kuigi põhilised ühendused sai loodud. Ühes silindris ei tundunud käsitsi ringi ajades kompressiooni olevat, ilmselt rõngad kinni, sest bensiin on õliga segamini läinud nüüd. Aga mis siin ikka, tuleb siis mootor ka laiali võtta ja vaadata mis toimub, kuigi ma pole kindel ka selleks ise piisavalt pädev olen, parem oleks kui mõni teadjamees sellega tegeleks (otsing käib).

Ja pildid ka ikka :
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Kas keegi oskad äkki öelda või viidata kuidagi, mis juhtmed mootorile peaksid minema, tulede juhtmed saan ma teised bussi pealt vaadata. Kõige parem oleks, kui saaks muidugi kellegi masina pealt vaadata või mingi pildi sellest, mis juhtmed mootori peal olema peavad ja muud olulised, et masin töötaks :D

Oliver

Re: Oliveri Type2 T2

Postitatud: K Jaan 16, 2013 4:17 pm
Postitas peitupaik
Kui sul kunagi toon klaasid üle jäävad ss ehk saab jutule.

Re: Oliveri Type2 T2

Postitatud: K Jaan 16, 2013 6:44 pm
Postitas olllu
peitupaik kirjutas:Kui sul kunagi toon klaasid üle jäävad ss ehk saab jutule.
Kui sul on pakkuda toonita klaase vastu, siis oleks küll tore :D

Aga auto edenemisest niipalju, et ootab praegu keevitama hakkamist ja siis saab pahteldama ja värvima hakata.

Mm, ja äkki on kellelgi pakkuda mootoriruumi puhurit soendussüsteemi jaoks ?

Re: Oliveri Type2 T2

Postitatud: K Jaan 16, 2013 9:51 pm
Postitas peitupaik
Vist isegi on :D Pean üle kontrollima :) Õnneks ei pea neid bussilt ära hakkama kookima peaksid lihtsalt kuskil garaasis seisma üritan nv-l üle kontrollida :) Aga miks sulle see toon klaasi variant ei sobi ?

Re: Oliveri Type2 T2

Postitatud: N Jaan 17, 2013 1:01 am
Postitas olllu
peitupaik kirjutas:Vist isegi on :D Pean üle kontrollima :) Õnneks ei pea neid bussilt ära hakkama kookima peaksid lihtsalt kuskil garaasis seisma üritan nv-l üle kontrollida :) Aga miks sulle see toon klaasi variant ei sobi ?
No toonklaas ei ole selle ajastu auto vääriline minu jaoks :D eelistan läbipaistvat ja kardinaid seal ees, püüdlen ikka originaali lähedale :soup:

Re: Oliveri Type2 T2

Postitatud: N Nov 06, 2014 10:45 am
Postitas MeelisV
siin miu projekti vist koos
ehk mis nende saatus on olnud ?