Sissesõit on mitu km?(motooril kap remont)
ja pöörded kuni 3me tuhandeni ?
kas midagi veel ?
Sissesõit ?
Moderaator: ingmar
Paned süüte õigeks, ajad õlisurve üles ilma mootorit käima panemata.
Käivitad mootori ja tõstad pöörded kohe vähemalt 2500ni. Järgmised 15 minutit peaks mootor käima järjest ja vahepeal ei tohiks pöördeid alla 2500 lasta ja ülemiseks mõistlikuks piiriks oleks 4000. Jälgima pead siis pööret, õlisurve tuld või kella ja õlilekkeid....kõikeilmselt ise teha ei suuda.
Kui 15 minutit möödas siis suretad välja ja vahetad õli uue vastu. reguleerid uuesti klapid. Vajadusel reuleerid nüüd karpad ja sõidad mõne aja rahulikult (Pööret võib lubada aga mitte pidevalt ja pikalt) paarisaja kilomeetriga tuleks teha teine õlivahetus. Nüüd peaks olema mootor sisse töödanud ja võid tal seljas elada
Käivitad mootori ja tõstad pöörded kohe vähemalt 2500ni. Järgmised 15 minutit peaks mootor käima järjest ja vahepeal ei tohiks pöördeid alla 2500 lasta ja ülemiseks mõistlikuks piiriks oleks 4000. Jälgima pead siis pööret, õlisurve tuld või kella ja õlilekkeid....kõikeilmselt ise teha ei suuda.
Kui 15 minutit möödas siis suretad välja ja vahetad õli uue vastu. reguleerid uuesti klapid. Vajadusel reuleerid nüüd karpad ja sõidad mõne aja rahulikult (Pööret võib lubada aga mitte pidevalt ja pikalt) paarisaja kilomeetriga tuleks teha teine õlivahetus. Nüüd peaks olema mootor sisse töödanud ja võid tal seljas elada
Üldiselt nõus, aga ise ei julgeks pöördeid kohe (esimene 15-20 min) päris 4000-ni lasta, pigem jah 2500 kanti. Peaasi et mitte tühikäigul. Kui tundub, et läheb liiga kuumaks, võib esimese 15-20 min tsükli ka mitmeks osaks jaotada ja vahepeal jahtuda lasta.
Kui sõitma hakata, siis pigem linnatsükkel koos kiirenduste, pidurduste ja erinevate koormustega, mitte ühtlaste pööretega maantesõit.
Esimeseks õliks soovitatakse midagi vedelamat (10w-millegagi) ja alles teiseks või kolmandaks õliks siis traditsiooniline 20w-50.
Kui sõitma hakata, siis pigem linnatsükkel koos kiirenduste, pidurduste ja erinevate koormustega, mitte ühtlaste pööretega maantesõit.
Esimeseks õliks soovitatakse midagi vedelamat (10w-millegagi) ja alles teiseks või kolmandaks õliks siis traditsiooniline 20w-50.
Tõeline auto sõidab ilma veeta!