1. leht 1-st
T2 2.0 buss: probleem käivitamisel
Postitatud: K Okt 13, 2004 9:46 am
Postitas saar
tervist,
Ehk kogenumad oskavad nõu anda.
Sõidukiks 1978. aasta buss, mootor 2.0, kaks karburaatorit ning automaatkäigukastiga.
Probleem käivitamisel: välja paistab, nagu oleks aku tühi. St. starter nagu ei jõuaks üldse vedada. Aga aku tühi ei ole, see on kindel.
Mingitel hetkedel hakkab starter siiski normaalselt vedama ja kui siis mootor käima läheb, siis käib tipp-topp. Eile oli aga nii, et jäigi vaevaliselt vedama ja käima ei saanudki.
(lisaks tähelepanek: õlitase on poole varda peal, kuigi õli juurde ei ole pandud).
Postitatud: K Okt 13, 2004 12:40 pm
Postitas mart154
tähendab, olin sama murega hädas...
starteri tõmberelee on kinni jäänud. (klõpsub, aga ei tõmba starterit taha)
minul läks ta nii lahti, kui traktori taga käima sai tõmmatud
teoorias peaks aitama, kui sa sinna starteri juurde mahud, tao teda natuke.
Postitatud: K Okt 13, 2004 1:08 pm
Postitas saar
eip. seda on ka olnud, et relee jääb kinni: kuulda on ainult väike klõps ja rohkemat ei midagi.
Praegu aga on nii, et starter veab vaevaliselt ringi. Nagu aku oleks läbi. Aga aku on uus.
Postitatud: K Okt 13, 2004 1:58 pm
Postitas Indrek
Starteri puksid on nii kulunud, et poob rootorivõlli kinni....näiteks
Postitatud: K Okt 13, 2004 4:27 pm
Postitas sisselogimata
Aga kas ei ole võimalik miski side süüte paigastolekuga? Andestust kui mööda panen?
Postitatud: K Okt 13, 2004 5:00 pm
Postitas Hannes
Pahatihti jätab tühja aku tundemärgid kere ja mootori vaheline massijuhe(kas murdunud või halb kontakt).Kui asi puudutab starterit,siis on kolm võimalust:1. Kulunud harjad ja must kollektor.2. Kulunud ja kinnipoovad puksid. 3. Tõmberelee kontaktid kulunud. Jõudu tööle!
bensiin mootoris?
Postitatud: K Okt 13, 2004 6:29 pm
Postitas saar
Tänan vihjete eest.
Üks lisatähelepanek veel, mida täna Ingmariga koos märkasime: õlivarras lõhnab bensiini järele. Ehket kuidasi on mootorisse pääsenud bensiin.
Ei ole tegu bensiinipumbaga, sest mul on elektriline pump pandud. Originaal pump seisab niisama ilma rakenduseta.
Seega, kuidas saab bensiin mootorisse?
Postitatud: K Okt 13, 2004 7:33 pm
Postitas ingmar
loll nagu ma olen, aga minu arust on bensul aint 1 tee sinna sisse - karpa->sisselase->silinderjne... et klapp 2kkiste 2ra?
samas kui bussi k2ima saime, t66tas iluste, st minu k6rva jaoks iluste ja mina pakun, et k6ik potid olid taga (ma olen oma bussi juures kuulnud, kui ei t66ta 1 v6i isegi 2 potti

)
Postitatud: K Okt 13, 2004 11:34 pm
Postitas Kaarel
Ma olen aga kuulnud,et kas mootor töötab või ei tööta.Viga tuleb otsida kolmandalt planeedilt.Kui nõiavitsa kasutada, siis võivad kolvirõngaste vahe olla kohakuti. Kui õlivarras põlema ei lähe siis veel kannatab sõita.

Starteri kohapealt arvan,et võtke maha ja puhastage ära.Tartus-Bussipargis favora mehed teevad korda.Liigutage bussi täigaga, kas siis läheb starter tööle.Vahest hammbad ei lähe kohakuti.
Postitatud: N Okt 14, 2004 7:00 am
Postitas aivar
Minu bussil oli starteri otsapuks (see mis on käigukasti küljes) ära siis tegi täpselt sama läks käima kuna ise tahtis.Lõpuks murdis võllil otsa maha.
Postitatud: N Okt 14, 2004 1:42 pm
Postitas Külaline
minu pisipõrral oli mõnda aega bensiin tihtilugu õlis-aitas süüte õigeks panek-keegi ei tea kuidas ta sinna läheb,aga selge on see,et kui ikka uputab siis ta sinna läheb