Tere, uuriks asjatundjate kogemusi.
Sõidan siis ülalnimetatud riistapuuga aastast 1984, ja näib nii, et mootoril lekivad tõukurvarraste kattetorud (või nende tihendid). Detailid ise ei maksa eriti midagi, aga töökohta ajab potentsiaalsed remontijad hirmu- ja õudusjutte.
Tahakski küsida, et kas keegi on selle vahetustöö ettevõtnud ja kui laiali tuleb masin lammutada. Kas mootor võib peale jääda? Mingi ameeriklaste tehtud remondijuhend väitis, et toru on lihtsalt vahele surutav ilma silindripäid lahti laskmata????
Ja juhul kui on vaja mootor pulkadeks võtta, kas on firmat, kes pakuks mootori tihendeid täiskomplektina? Forss näituseks käsib kõik tihendid ükshaaval osta
Tänud ette!
Enn
Transporteri 1,9 l vesijahutusega bokseri õlileke
Moderaator: ingmar
Torud saad vahetatud nii, et kisud tõukurvardad mootorist välja. Neile saad omakorda ligi klapikambri kaante kaudu.
Jõudu!
Jõudu!
-The goal in Life's Journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out and shouting "holy shit what a ride!"
NOjah, seda et nookurid maha ja varda välja, ma tean Aga mis edasi. Osa allikaid ütleb, et kaaned lahti, sellega kooss on risk, et hülsid liiguvad kohalt. Parem oleks mootor maha võtta. Olen tuustinud ameeriklaste foorumeid (vanagon.com) jms, sealt siis selline info, et õhkjahutusega mootorile saab toru vahele surgata nii, et kaaned on peal. Vesijahutuse koha pealt on aga asi segane. Mootori maha- ja lahtivõtmist ei julgeks hakata ise ette võtma, pole õiget kohta ka. Äkki kellelgi on kogemust just vesijahutusega bokseriga???
Ise uurisin torude kohta Forsist, need ei teadnud mootori ehitusest küll midagi
Ise uurisin torude kohta Forsist, need ei teadnud mootori ehitusest küll midagi
Re: Transporteri 1,9 l vesijahutusega bokseri õlileke
teema küll vana aga kuna ise just hiljuti nende torudega tegelesin, siis võin tarkust jagada. Vesijahutusehga 1,9 b bokseril oli üks toru läbi roostetanud ja teine lekkis. Uus toru pakuti forsis 300+ eeku tk kohe või 90 eek tk kuu aja pärast. Vahetamiseks peaks ka pea maha kiskuma mis tähendab 500 eek lisaks kah plokikaane tihendite eest.Vesijahutusega mootoril nad niisama vahelt ära ei tulnud.
Ise tegin nii:espakis müüdi mingeid riidenagi torusid, mis täpselt sobisid mõõdult alumisse auku(oli vist 25 mm) Torupoest võtsin keermestatud kõige peenemad veetorujupid (vist 21mm) keermestatud muhv sellele torule ja stoppermutri. Ostsin ka 4 seibi. muhvi keevitasin riidenagi toru külge, keermestatud toru keerasin sinna sisse keermeteibiga tihendasin ja stoppermutri ja hermeetikuga fikseerisin ja loodetavasti sain ühenduse õlikindlaks. mõlemasse otsa keevitasin seibid.paigaldamiseks keerasin veetoru muhvi sisse, lükkasin paika ja keerasin lahti kuni otsad tihedad said.eelarve kahele torule:materjalile kulus 110 eeku+vaev+ringisõitmine ja juppide otsimine
Ise tegin nii:espakis müüdi mingeid riidenagi torusid, mis täpselt sobisid mõõdult alumisse auku(oli vist 25 mm) Torupoest võtsin keermestatud kõige peenemad veetorujupid (vist 21mm) keermestatud muhv sellele torule ja stoppermutri. Ostsin ka 4 seibi. muhvi keevitasin riidenagi toru külge, keermestatud toru keerasin sinna sisse keermeteibiga tihendasin ja stoppermutri ja hermeetikuga fikseerisin ja loodetavasti sain ühenduse õlikindlaks. mõlemasse otsa keevitasin seibid.paigaldamiseks keerasin veetoru muhvi sisse, lükkasin paika ja keerasin lahti kuni otsad tihedad said.eelarve kahele torule:materjalile kulus 110 eeku+vaev+ringisõitmine ja juppide otsimine
Re: Transporteri 1,9 l vesijahutusega bokseri õlileke
Väga tubli, kui keegi veel midagi oma peaga mõelda ja oma kätega teha viitsib. Allpool lingil on analoogne (väike)tööstuslikult toodetav jubin, mille eest küsitakse 25 euri.
http://www.csp-shop.de/cshop/gallery/?pic=12340.jpg
http://www.csp-shop.de/cshop/gallery/?pic=12340.jpg
Tõeline auto sõidab ilma veeta!