100 Rumalat küsimust mootori kohta
Postitatud: K Dets 31, 2008 3:48 pm
Ei saanud tänagi oma kingitusest eemal olla ja võtsin selle lahti
Lisaks eile eemaldatule demonteerisin tasakesi bensupumba ja jagaja ja keerasin mootorit uuesti (seekord sain täpselt aru kus se susin kostab - mootoriplokist seest) ....See üllatus ei lasknud mul asja nii jätta ja võtsin plokikaaned maha - 1 silinder oli õli täis (Eile küll keerutasin veidi laual teda aga ei uskunud, et paks õli nii silindrisse võib pääseda) Seejärel eemaldasin hülsid ja uurisin veidi laiali võetud detaile.
Plokikaaned : vist oli igas põlemiskambris 1 mõra klapipesast küünla keermeni. 1 küünla keere on omadega läbi. Vajavad kindlasti korralikku puhastust ja klappide sooveldamist.
Hülsid esialgu tundusid OK kuni leidsin ühest mõra (kaane poolses servas poole sentimeetri pikkune läbiv mõra)
Kolvid/rõngad oleks justkui kasutatavad (Millegi pärast olid rõngastel luku kohad karteri suunas ja peaaegu kattuvad.....ei tea kas kokku panija viga või on nad ise end nii keeranud)
Eriti fucking tore on see, et koodi järgi 1,3ne 32kw mootorist sai silindreid mõõtes 25kw-ne 1,2 liitrine mootor
EDIT: Kui ma nüüd eri lehtedelt õigesti aru sain siis nii 1,2 kui ka 1,3 on mõlemad 77mm kolbidega (Sel juhul peab vända käik erinev olema) ja minu oma võib siiski olla 1,3L ?
Kas silindrite alused seibid on kõigil mootoritel originaalis olemas ja tihendi mõttega või on need optionina surveastme madaldamiseks ?
Kas mõrad plokikaanes on kuidagi ka kahjulikud või on se paratamatus mis käimist ei mõjuta?
kas lühikeste küünalde keermetega plokikaaned on mingid nõrga mootori tunnus või kuhu maani neid kasutatigi?
Kas se väike mõra ühes silindris laseb liialt vurtsu välja?
Mis on ettenähtud uue mootori ja viimseni kulunud mootori tolerantsid?
Kas kaaned sobivad ka suurematele silindritele või peab neid selle tarbeks freesima või ei sobi nad kohe üldse? EDIT: Kui ma ei eksi siis kuni 88mm silindi/kolvi komplektideni sobib kõik 1:1 üle selle on vaja freesida nii kaasi kui ka plokki...right?
(Deem, ei tulnudki meelde mis veel kõik küsida tahtsin aga eks lisan hiljem)

Plokikaaned : vist oli igas põlemiskambris 1 mõra klapipesast küünla keermeni. 1 küünla keere on omadega läbi. Vajavad kindlasti korralikku puhastust ja klappide sooveldamist.
Hülsid esialgu tundusid OK kuni leidsin ühest mõra (kaane poolses servas poole sentimeetri pikkune läbiv mõra)
Kolvid/rõngad oleks justkui kasutatavad (Millegi pärast olid rõngastel luku kohad karteri suunas ja peaaegu kattuvad.....ei tea kas kokku panija viga või on nad ise end nii keeranud)
Eriti fucking tore on see, et koodi järgi 1,3ne 32kw mootorist sai silindreid mõõtes 25kw-ne 1,2 liitrine mootor

EDIT: Kui ma nüüd eri lehtedelt õigesti aru sain siis nii 1,2 kui ka 1,3 on mõlemad 77mm kolbidega (Sel juhul peab vända käik erinev olema) ja minu oma võib siiski olla 1,3L ?
Kas silindrite alused seibid on kõigil mootoritel originaalis olemas ja tihendi mõttega või on need optionina surveastme madaldamiseks ?
Kas mõrad plokikaanes on kuidagi ka kahjulikud või on se paratamatus mis käimist ei mõjuta?
kas lühikeste küünalde keermetega plokikaaned on mingid nõrga mootori tunnus või kuhu maani neid kasutatigi?
Kas se väike mõra ühes silindris laseb liialt vurtsu välja?

Mis on ettenähtud uue mootori ja viimseni kulunud mootori tolerantsid?
Kas kaaned sobivad ka suurematele silindritele või peab neid selle tarbeks freesima või ei sobi nad kohe üldse? EDIT: Kui ma ei eksi siis kuni 88mm silindi/kolvi komplektideni sobib kõik 1:1 üle selle on vaja freesida nii kaasi kui ka plokki...right?
(Deem, ei tulnudki meelde mis veel kõik küsida tahtsin aga eks lisan hiljem)