Kuidas olete oma masinat madaldanud?
Moderaator: ingmar
Kuidas olete oma masinat madaldanud?
Lugu selline, et auto pikalt ilma mootori ja sisuta seisnud ja auto nii kõrgeks tõusnud, et rattad täiesti lääpas nagu mootorita sapakal. (Väga inetu pilt muide)
Et näha kas üldse alla enam vajubki hakkasin raskust peale laadima....salongi tagumisse nurka 100kg asetades vajus auto vaid ühe sentimeetri (Suht paanikaosakond kuna mootor nii vähe ju umbes kaalubki?)
Ladusin veel mootoriruumi 6 auto akut - hakkas juba lubama.
Lõpuks tõstsin autosse 6 rasket ratast mis seni bmw-de all veerenud....veel 100kg jagu pudinaid peale mis suures osas ninasse läks ja ongi auto nii kõrge nagu mulle meeldib.
eest on madalam umbes 4-5cm ja tagant madalam 10-11cm
Mis juhtub kui seda raskust kevadeni autos hoida?
Mis oleks lihtsaimad ja odavaimad variandid madaldamiseks?
Et näha kas üldse alla enam vajubki hakkasin raskust peale laadima....salongi tagumisse nurka 100kg asetades vajus auto vaid ühe sentimeetri (Suht paanikaosakond kuna mootor nii vähe ju umbes kaalubki?)
Ladusin veel mootoriruumi 6 auto akut - hakkas juba lubama.
Lõpuks tõstsin autosse 6 rasket ratast mis seni bmw-de all veerenud....veel 100kg jagu pudinaid peale mis suures osas ninasse läks ja ongi auto nii kõrge nagu mulle meeldib.
eest on madalam umbes 4-5cm ja tagant madalam 10-11cm
Mis juhtub kui seda raskust kevadeni autos hoida?
Mis oleks lihtsaimad ja odavaimad variandid madaldamiseks?
tagumise otsaga peaks olema minuarust kaks varjanti, üks on vedrude nurkade muutmine, teine varjant on siis vaheplaatide tegemine, aga kahjuks peab plaadi tegemisel vana amordi kinnituse maha lõikama.
Ees natuke keerulisem see teema minu jaoks. Ainuke mida kuulnud olen on osta sinna madaldus komplekt, ja see sinna kinni keevitada. Mul endal läheb sellega raskeks, kuna esimene sild on raami külge kinni keevitatud ja kere omakorda raami külge :S et suht ruumipuudus
Ees natuke keerulisem see teema minu jaoks. Ainuke mida kuulnud olen on osta sinna madaldus komplekt, ja see sinna kinni keevitada. Mul endal läheb sellega raskeks, kuna esimene sild on raami külge kinni keevitatud ja kere omakorda raami külge :S et suht ruumipuudus
1966--->hea aasta, kuid aeglane...ja jääb pikaks ajaks selliseks
ehk on abiks http://f5.goodwin.ee/mart/VW/tagavedrustus.html .Info siis foorumikasutaja Mart kodulehelt.
-
- kaine mõistus
- Postitusi: 28
- Liitunud: K Dets 10, 2008 3:15 pm
- Asukoht: Tallinn
Mul on esimese otsa madaldamise kadalip läbitud,tagumine ootab oma järge kevadel.Sai us ja ast tellitud uus esisild,kus need reguleerimis värgid küljes ning teised amordid.Praegu muidugi see jama ,et rattad käivad keerates koopasse,muidugi on olemas ka kitsamad sillad aga need olid kordades kallimad.
Eks peab ette lihtsalt kitsama velje panema.
Eks peab ette lihtsalt kitsama velje panema.
- Manused
-
- Hetkel siis selline
- 12 0131.jpg (55.15 KiB) Vaadatud 12575 korda
-
- alt
- 12 0161.jpg (64.68 KiB) Vaadatud 12575 korda
Tänud, seda lehekülge olen porsche ajastul uurinud aga ei osanud seda kuidagi enam otsida.bill kirjutas:ehk on abiks http://f5.goodwin.ee/mart/VW/tagavedrustus.html .Info siis foorumikasutaja Mart kodulehelt.
-
- kaine mõistus
- Postitusi: 29
- Liitunud: K Mär 31, 2004 9:12 pm