Kuidas olete oma masinat madaldanud?

põrnikate ümber käiv elu

Moderaator: ingmar

Vasta
Kasutaja avatar
jeff01
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 917
Liitunud: P Aug 03, 2008 8:32 pm
Asukoht: Tartu

Kuidas olete oma masinat madaldanud?

Postitus Postitas jeff01 »

Lugu selline, et auto pikalt ilma mootori ja sisuta seisnud ja auto nii kõrgeks tõusnud, et rattad täiesti lääpas nagu mootorita sapakal. (Väga inetu pilt muide)

Et näha kas üldse alla enam vajubki hakkasin raskust peale laadima....salongi tagumisse nurka 100kg asetades vajus auto vaid ühe sentimeetri :? (Suht paanikaosakond kuna mootor nii vähe ju umbes kaalubki?)
Ladusin veel mootoriruumi 6 auto akut - hakkas juba lubama.
Lõpuks tõstsin autosse 6 rasket ratast mis seni bmw-de all veerenud....veel 100kg jagu pudinaid peale mis suures osas ninasse läks ja ongi auto nii kõrge nagu mulle meeldib.

eest on madalam umbes 4-5cm ja tagant madalam 10-11cm

Mis juhtub kui seda raskust kevadeni autos hoida?
Mis oleks lihtsaimad ja odavaimad variandid madaldamiseks?
Kasutaja avatar
dexter
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 531
Liitunud: P Okt 12, 2008 9:18 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas dexter »

tagumise otsaga peaks olema minuarust kaks varjanti, üks on vedrude nurkade muutmine, teine varjant on siis vaheplaatide tegemine, aga kahjuks peab plaadi tegemisel vana amordi kinnituse maha lõikama.
Ees natuke keerulisem see teema minu jaoks. Ainuke mida kuulnud olen on osta sinna madaldus komplekt, ja see sinna kinni keevitada. Mul endal läheb sellega raskeks, kuna esimene sild on raami külge kinni keevitatud ja kere omakorda raami külge :S et suht ruumipuudus
1966--->hea aasta, kuid aeglane...ja jääb pikaks ajaks selliseks
Kasutaja avatar
jeff01
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 917
Liitunud: P Aug 03, 2008 8:32 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jeff01 »

Kas torsoonvedrud nuutidega pole nagu porschel?
Kasutaja avatar
dexter
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 531
Liitunud: P Okt 12, 2008 9:18 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas dexter »

tagumised on, aga lugesin TheSambast, et neid pidi suht keeruline olema sinna tagasi panna nö õigesse asendisse...muidugi ennem ei tea kui ise järgi pole proovinud, kuid ees minuarust ei ole nuutidega
1966--->hea aasta, kuid aeglane...ja jääb pikaks ajaks selliseks
Kasutaja avatar
bill
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 606
Liitunud: N Veebr 05, 2004 6:46 pm
Asukoht: TÜRI
Kontakt:

Postitus Postitas bill »

ehk on abiks http://f5.goodwin.ee/mart/VW/tagavedrustus.html .Info siis foorumikasutaja Mart kodulehelt.
Hoodoo Brown
kaine mõistus
kaine mõistus
Postitusi: 28
Liitunud: K Dets 10, 2008 3:15 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Hoodoo Brown »

Mul on esimese otsa madaldamise kadalip läbitud,tagumine ootab oma järge kevadel.Sai us ja ast tellitud uus esisild,kus need reguleerimis värgid küljes ning teised amordid.Praegu muidugi see jama ,et rattad käivad keerates koopasse,muidugi on olemas ka kitsamad sillad aga need olid kordades kallimad.
Eks peab ette lihtsalt kitsama velje panema.
Manused
Hetkel siis selline
Hetkel siis selline
12 0131.jpg (55.15 KiB) Vaadatud 12554 korda
alt
alt
12 0161.jpg (64.68 KiB) Vaadatud 12554 korda
Kasutaja avatar
ingmar
Über-Vaataja
Über-Vaataja
Postitusi: 2380
Liitunud: E Dets 08, 2003 10:53 am
Asukoht: Liikva, Harjumaa
Kontakt:

Postitus Postitas ingmar »

tegelikult on silla kitsendamine suhteliselt lihtne... vaja ainult keskmisest tiba täpsemat lõikamist, isegi keevitada pole vaja
Kasutaja avatar
jeff01
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 917
Liitunud: P Aug 03, 2008 8:32 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jeff01 »

bill kirjutas:ehk on abiks http://f5.goodwin.ee/mart/VW/tagavedrustus.html .Info siis foorumikasutaja Mart kodulehelt.
Tänud, seda lehekülge olen porsche ajastul uurinud aga ei osanud seda kuidagi enam otsida.
Mart ja auto
kaine mõistus
kaine mõistus
Postitusi: 29
Liitunud: K Mär 31, 2004 9:12 pm

Postitus Postitas Mart ja auto »

Tegelen Põrnikate remondiga Tartus. 50 -97478.
Mart.
Vasta