Markeeringud rihmarattal.

põrnikate ümber käiv elu

Moderaator: ingmar

Vasta
Kasutaja avatar
nokkel
haige
haige
Postitusi: 131
Liitunud: P Jaan 04, 2004 11:00 pm
Asukoht: Pärnu/Tallinn

Markeeringud rihmarattal.

Postitus Postitas nokkel »

Nii! see on küll laialt räägitud teema, kuid paneks ta ka must valgelt üles arvuti ekraanile. Lihtsalt kipub asi meelest ära minema! :( :roll:

Niisiis on suuremal rihmarattal peal 3 märkki. üks on üksik ja 2 on kõrvuti. Tegemist on siis ajastus märkidega. Aga meelest läheb ära mis märk millist momenti tähistab. Vaja oleks siis süüte ajastamise punkti kõige rohkem aga teised võiks ju ka olemas olla. :wink:

Nii kergitame siis saladuste laeka kaane ja anname teada. 8)
Milleks Ferrari, kui on olemas Põrnikas!?
Kasutaja avatar
nokkel
haige
haige
Postitusi: 131
Liitunud: P Jaan 04, 2004 11:00 pm
Asukoht: Pärnu/Tallinn

Postitus Postitas nokkel »

Hm kas tõesti ei ole siis teadjat inimest, kes aitaks mul süüte ära korrastada.

Tõesti on abi vaja ja asi jäädavalt selgeks teha.
Milleks Ferrari, kui on olemas Põrnikas!?
Kasutaja avatar
Mart
"know-how"
"know-how"
Postitusi: 334
Liitunud: E Dets 08, 2003 12:44 pm
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mart »

No see asi ei ole päris ühene.
Süütemomendid olid eri mootoritel ja aastakäikudel erinevad ning sälkude arv ja tähendus võivad siis ka erineda.
Haynesi manuaal ütleb 3 sälgu kohta nii, et vasakpoolne on 0° (ÜSS), keskmine 7,5° ja parempoolne 10° enne ÜSS.
Tõeline auto sõidab ilma veeta!
Kasutaja avatar
nokkel
haige
haige
Postitusi: 131
Liitunud: P Jaan 04, 2004 11:00 pm
Asukoht: Pärnu/Tallinn

Postitus Postitas nokkel »

Suured tänud.
Ütlen, veel et 69 a auto. Äkki tuleb lisa.

Nüüd on natukene teada. Ja panen endale kirja.
Milleks Ferrari, kui on olemas Põrnikas!?
peeter
kaine mõistus
kaine mõistus
Postitusi: 27
Liitunud: K Jaan 07, 2004 6:53 pm
Asukoht: Põlva

Postitus Postitas peeter »

Põhiline on tuvastada ÜSS märk. Minu põrral on see suurem ülejäänud sälkudest ning märk on rihmaratta mõlemal äärel, st. nii mootoripoolsel kui ka välimisel. Parempoolsete süütemärkide kraadide tuvastamiseks võta appi kooli matemaatika. Infoks niipalju, et rihmaratta (läbimõõduga 178mm) välisläbimõõdul (seal, kus asetsevad märgid) vastab 1,55mm`le 1kraad.
Mõõda oma põrra rihmarattal sälkude kaugus ÜSS märgist ning jaga saadud tulemus 1,55 ja saadki kraadid. Minu põrral on 3 märki, 4kraadi, 7,5 kraadi ja 10 kraadi ning mootor töötab kõige paremini kui süütemoment on 4 ja 7,5 kraadi vahel.( seisval mootoril mitte pööretel ).
Kasutaja avatar
Mart
"know-how"
"know-how"
Postitusi: 334
Liitunud: E Dets 08, 2003 12:44 pm
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mart »

Kui ma õigesti mäletan, Peeter, siis sinu põrra on 1303S 1,6l mootoriga. Sellel mudelil - vähemalt minu eksemplaril küll - on rihmaratas pisut suurema läbimõõduga kui ülejäänutel (numbreid küll ei mäleta).
Et siis tuleks rihmaratta diameeter igaks juhuks üle mõõta, enne kui hakata serval millimeetreid lugema. Aga jah, ÜSS märk peaks olema küll teistest suurem.
Tõeline auto sõidab ilma veeta!
Kasutaja avatar
nokkel
haige
haige
Postitusi: 131
Liitunud: P Jaan 04, 2004 11:00 pm
Asukoht: Pärnu/Tallinn

Postitus Postitas nokkel »

Tänan veelkord. Panen korhe märgid ka peale ära. 8)
Milleks Ferrari, kui on olemas Põrnikas!?
Vasta