1972 1.? mootor
Moderaator: ingmar
1972 1.? mootor
minu põrnikas.
Soomest oli toodud.
eelmise omaniku sõnul on peal , mingi busiimootor peal ütles et 1.8 või 1.9
lisan siia mootorist pilti äkki oskate midagi mulle sellest öelda.
Soomest oli toodud.
eelmise omaniku sõnul on peal , mingi busiimootor peal ütles et 1.8 või 1.9
lisan siia mootorist pilti äkki oskate midagi mulle sellest öelda.
- ingmar
- Über-Vaataja
- Postitusi: 2380
- Liitunud: E Dets 08, 2003 10:53 am
- Asukoht: Liikva, Harjumaa
- Kontakt:
mina oma lolli teadmisega ütleks et originaalis max 1600cc
nimetatud 1.8 on teise mootoritüübi suurus ja 1.9 on üldse vesijahutus (taas kord tehase arusaama järgi, mitte ümberehitutatud)
äkki saad kaeda järgi mootori koodi, asub teine geneka jala all
ja sealt saadud koodi algus
D 1200ccm 25kW/34HP
F 1300ccm 29kW/40HP
AB 1300ccm 32kW/44HP
AR 1300ccm 32kW/44HP
H 1500ccm 32kW/44HP
AG 1600ccm 32kW/44HP
ACD 1600ccm 34kW/46HP
AL 1600ccm 35kW/48HP
B 1600ccm 35kW/47HP
AD 1600ccm 37kW/50HP
AF 1600ccm 37kW/50HP
AS 1600ccm 37kW/50HP
(allikas: http://www.customspeedparts.de/content/ ... rsicht.php)
nimetatud 1.8 on teise mootoritüübi suurus ja 1.9 on üldse vesijahutus (taas kord tehase arusaama järgi, mitte ümberehitutatud)
äkki saad kaeda järgi mootori koodi, asub teine geneka jala all
ja sealt saadud koodi algus
D 1200ccm 25kW/34HP
F 1300ccm 29kW/40HP
AB 1300ccm 32kW/44HP
AR 1300ccm 32kW/44HP
H 1500ccm 32kW/44HP
AG 1600ccm 32kW/44HP
ACD 1600ccm 34kW/46HP
AL 1600ccm 35kW/48HP
B 1600ccm 35kW/47HP
AD 1600ccm 37kW/50HP
AF 1600ccm 37kW/50HP
AS 1600ccm 37kW/50HP
(allikas: http://www.customspeedparts.de/content/ ... rsicht.php)
Midagi selle mootoriga vist ikka tehtud on, sest karpad on 1300 jaoks jämedavõitu ja stock-jagaja on ka '009' vastu vahetatud. 1300 tuunimisega poleks nagu olnud mõtet end vaevata, sest originaalist palju enamat sealt nagunii välja ei pressi.
Aga seda, kas sinna on suuremad silindrid topitud või mitte, näeb alles pärast kaante mahavõtmist.
Aga seda, kas sinna on suuremad silindrid topitud või mitte, näeb alles pärast kaante mahavõtmist.
Tõeline auto sõidab ilma veeta!
Lööge mind kõvasti, kui mu ajud pehmed on , aga kas mitte polnud nii, et 1300 plokile on ka 1600 jupid "bolt on"?Mart kirjutas:Midagi selle mootoriga vist ikka tehtud on, sest karpad on 1300 jaoks jämedavõitu ja stock-jagaja on ka '009' vastu vahetatud. 1300 tuunimisega poleks nagu olnud mõtet end vaevata, sest originaalist palju enamat sealt nagunii välja ei pressi.
Aga seda, kas sinna on suuremad silindrid topitud või mitte, näeb alles pärast kaante mahavõtmist.
St, mootorikood ei pruugi erilist tarkust enam edasi anda, kui meistrid kalal käinud on
1300, 1500 ja 1600 on ka minu teada bolt on vahetatavad silindi ja kolvikomplektid (1200 vajas lisa freesimist)mart154 kirjutas:Lööge mind kõvasti, kui mu ajud pehmed on , aga kas mitte polnud nii, et 1300 plokile on ka 1600 jupid "bolt on"?Mart kirjutas:Midagi selle mootoriga vist ikka tehtud on, sest karpad on 1300 jaoks jämedavõitu ja stock-jagaja on ka '009' vastu vahetatud. 1300 tuunimisega poleks nagu olnud mõtet end vaevata, sest originaalist palju enamat sealt nagunii välja ei pressi.
Aga seda, kas sinna on suuremad silindrid topitud või mitte, näeb alles pärast kaante mahavõtmist.
St, mootorikood ei pruugi erilist tarkust enam edasi anda, kui meistrid kalal käinud on
EDIT: aastaid hiljem ja targemana ütlen, et 1300 ja 1600 vahe on märksa suurem....nii ploki kui ka plokikaane avade osas.
Viimati muutis jeff01, R Sept 21, 2012 9:30 am, muudetud 1 kord kokku.