22. leht 26-st

Re: VW 1300 ´69

Postitatud: T Dets 30, 2014 3:09 pm
Postitas Indrek
jeff01 kirjutas: :) üsna mõistlik mis? :)

hooratas tuleb teha custom. BOLT on lahendusena manuali hooratast leida on ulme....kuid neid on olemas. Bolt on lahendusena on ka siis kui panna 40 klapise mootori vänt sisse ja R5 hooratas aga mootorit avada ei sooviks sest need pole remondiks ette nähtud (Pole pingutusmomentegi tehas avaldanud)
On jah mõistlik lahendus! Hooratas on vist käkitegu? Võrreldes toimiva käiguvahetuse süsteemiga?

Re: VW 1300 ´69

Postitatud: T Dets 30, 2014 6:32 pm
Postitas jeff01
Need on mõlemad nuusata probleemid võrreldes tagasilla nullist ehitamisega.
Ma kardan, et mu finantsseis ei luba ehitada arvutis simuleeritud uniballidel 4link vedrustust ja pean muu lahenduse leidma.
Driftimaailmas on avastatud e39 bmw tagasilla headus, kus tagaotsa alla vajudes keeratakse rattaid ka veidi kokkupoole mis pidi pidamist andma...keevitatakse neid nii e30nete, 36te kui ka audide alla isegi eestis sest sild on väga tugev, vastupidav, kerge (üleni alumiiniumist) ja hea geomeetriaga....lisaks väga laialt saada kommiraha eest.
Seni vaid mõtted...mõtted...mõtted ehk ongi niipidi parem, et aastavahetus segab asjade järgi minemist.....jääb rohkem aega kodutöö jaoks, et väljaselgitada eri variantide headus või halvad küljed.

Re: VW 1300 ´69

Postitatud: K Dets 31, 2014 1:50 pm
Postitas Brick
jeff01 kirjutas:seljataga paikneva v8
See saab siis olema keskmootoriga, mitte "õigetpidi"?

Re: VW 1300 ´69

Postitatud: K Dets 31, 2014 3:22 pm
Postitas jeff01
just nii....Usun, et ohutum....juhitavam....visuaalselt parem....ja ka kast veab niipidi.

Re: VW 1300 ´69

Postitatud: L Jaan 03, 2015 11:34 pm
Postitas jeff01
Mul ka midagi uut :) :
Pilt

Mootori taga kas 01E käigukast :)

Re: VW 1300 ´69

Postitatud: E Jaan 05, 2015 9:41 am
Postitas jeff01
Olid mootori koodidega väiksed "issued" nimelt on plokk 220kw oma õhulugeja ja aju 250kw oma palju tal nüüd tegelikult jõudu on on teadmata sest suurim vahe on kaantes. tulevikku vaadates olen tema ülelaadimises nii kindel, et ei hakka praegu isegi korralikku väljalaset tekitama ja kasutan originaali (Kusjuures ka seal on runnerid eraldatud erinevalt bmw V8sast. Ma lihtsalt ei oska ühe korraga ja lõpuni valmis teha ning nautida....tahan ikka NA V8sat tunda sel kerel veidi. Veidi autot õppida ja saada ta juhitavaks, pidurdavaks jne.

Pesin mootori korralikult puhtaks ja ühildasin mõõtmiste tarbeks ka käigukastiga. Veendusin ka selles, et mu 240mm nissani sidurid sinna mitte kuidagi ei sobi.

Pilt
Pilt

Pooltelje tsentrist mootori esimese otsani on vähem kui 70cm....seega on istmeni ca 20 cm miks ma tema mahtumises kindel olin tulenev sellest, et kunagi väga ammu oli mul üle audi R5 turbomootor mida ma sinna mõõtsin :-D ja too oli pmt täpselt vastu istet
Tirisin veidi laiali ka originaal juhtmestikku ja eraldasin sealt ühe aju, miski releekarbi, ühe kaitsmepesa ja mitukümmend meetrit kaablit.....vähemalt veerandi juhtmestiku kaalust. Ja tulemus on suht arusaadav ja minimaalne. Arvestades, et seal on ka 8 pihusti ja 8 süütepooli, 2 lambda, 2 deto anduri jne otsad siis võiks öelda, et pistikuid on üsna vähe. Ilmselt oleks neid poole rohkem 40v mootori korral.

Pilt

Re: VW 1300 ´69

Postitatud: E Jaan 05, 2015 1:01 pm
Postitas VÄGE TÄIS
Tere jõudu on sul aga tahtmist ma olen mõeldud panna V8 t3 doka peale koos automaatkastiga aga pidasin seda väga väga suureks tööks.
nähes sinu entusiasmi tundub ,et minu projekt on kuke pea :shock:
Teglikult üks küsimus ka kuhu radiaatori paigaldad ? :idea:

Re: VW 1300 ´69

Postitatud: E Jaan 05, 2015 3:45 pm
Postitas jeff01
Paneksid siis kasti? või noh T3 kast nii kõrge, et suuresti kasti alla vist.
Radikas kuhugi tagaossa...ilmselt originaal õhuavade lähedusse pmt lapiti või väikese nurga all ja vaid ventidele lootes (St et need tuleb korralikud leida) Viisin VR6 jettal pagassi ja võtsin kõhu alt õhu ja lasin numbri tagant välja....toimis kah kuni summutipütt tagaosa õhuliikumist niipalju muutis, et isegi maanteel pidi vent sees olema.....enne seda käis vendita nii suvel kui talvel. Veel lahedam oleks kui kunagi teeksin need küljetaskud ära mis mul samuti pikalt plaaniks on olnud......ja siis paneks 2 radikat....1 kummagile poole.....kujutad ette küll, kus juba uksest alates hakkab õhuvõtt külge sisse jooksma ja siis lõpuks tiiva juures a-la 25x35cm avad tekitab :)

Re: VW 1300 ´69

Postitatud: R Jaan 09, 2015 8:15 pm
Postitas jeff01
Viimane pilt maas:

Pilt

Hangitud: Kasti käpad, rummud, laagrid, poolteljed. Tellitud ka immo likvideerimise vidin.
Nüüd võib mootori üles tõsta, saan raami ka altpoolt üle keevitada ja tugevdused lisada ning selle suurusega augu auto keresse lõigata. Mootor ~2cm raami alumisest servast kõrgemal, seega hea sile pind ka põhjakatte vms tarbeks.

Re: VW 1300 ´69

Postitatud: E Jaan 12, 2015 9:34 pm
Postitas jeff01
Pilt Pilt Pilt

:-D :-D :-D

Re: VW 1300 ´69

Postitatud: E Jaan 12, 2015 10:14 pm
Postitas MeelisV
oi oi oi
täitsa katki :roll:

Re: VW 1300 ´69

Postitatud: E Jaan 12, 2015 11:27 pm
Postitas Teet
kust Sa teadsid, et mul on tulemüüri vaja? Igatahes tubli initsiatiiv :mrgreen:

Re: VW 1300 ´69

Postitatud: E Jaan 12, 2015 11:37 pm
Postitas jeff01
mul veel 1 laip ribadels lõigata, kui huvi anna teada mis vaja aga kiiresti :)

Re: VW 1300 ´69

Postitatud: T Jaan 13, 2015 9:20 pm
Postitas jeff01
Progress üsna väike sest mõõtmist ja arvutamist oli palju. Asend sai nii valitud, et tänavatel saaks madalana cruiseda, põhi oleks sile ja poolteljed teepinnaga risti kui auto on madal või kui slikiga startides tagaosa maha veab. Kui tuleb idee rohkem dragi suunas liikuda saab mootoripadjad asendada millegi tummisega, mootorit selle abil 5cm langetada ning siis saab autot ka rohkem tõsta kui suured rehvid seda nõuavad

Pilt Pilt Pilt

Re: VW 1300 ´69

Postitatud: K Jaan 14, 2015 11:26 am
Postitas Teet
ootame huviga lõplikku "sillatala" kinnituste geomeetriat. Sul on tagaots (hetkel) eriti "hõre" ning mu fantaasia on usutava lõpptulemi kujutlemiseks liiga piiratud :)
see "õhu peale" asjad plaanimine võtab tõesti ulmelise aja. Aga see ei ole koht, kus kiirustada...