3. leht 26-st

Postitatud: E Mär 23, 2009 1:45 pm
Postitas Mart
Kepsud peavad olema niipidi, et sepistatud märgid kepsu ühel küljel jääksid kõik ülespoole. Pildilt paistval kahel kepsul on need märgid jäänud allapoole. Kolbide ülapinnal peaksid olema noolekesed, mis peavad näitama sõidu (hooratta) suunas.

Postitatud: E Mär 23, 2009 8:12 pm
Postitas jeff01
Ok, keeran kepsud ringi aga nö huvi pärast küsin et mis sellega muutub? Kolbide ettenähtud suund on arusaadav sest kolbidel pole ju sõrm tsentris.

Postitatud: E Mär 23, 2009 8:33 pm
Postitas Mart ja auto
Koormus laagriliua lukule väheneb.

Postitatud: E Mär 23, 2009 9:29 pm
Postitas jeff01
usaldasin USAs valminud videoid, kus sellele tähelepanu absoluutselt ei pööratud ja seepärast suva järgi need kepsud sisse saidki. Õnneks on põrnika mootoris kepsud vahetatavad ilma plokki lahti võtmata ja kahe kepsu ringi keeramiseks kulus 15 mintsa :D

Postitatud: T Mär 24, 2009 12:52 am
Postitas Mart ja auto
Pane siis jagajat käitav võll ka õigesti sisse.

Postitatud: T Mär 24, 2009 9:22 am
Postitas jeff01
Jagajat käitava võlli õigest paigutusest olen videot vaadanud aga seda ma ilmselt ei vaja. Jagajat lihtsalt ei tule. Mehhannilist bensiinipumpa samuti mitte. Soojusvaheteid ja salongi soojendavaid torusid ei tule. karpasid ei tule....

Postitatud: T Mär 24, 2009 9:51 pm
Postitas Mart ja auto
Mis siis tuleb?
Kas VEMS? 8)

Postitatud: K Mär 25, 2009 9:27 am
Postitas jeff01
VE jäävad ära ja tuleb lihtsalt MS sest sellega on mõne auto näol juba kogemusi (3tk tegelt käima saanud olgugi et 2 tk läbi raskuse :lol: )
MS on lihtsalt piisavalt võimekas sellise ökoprojekti jaoks ja kõik mis on vemsil olemas on MSile juurde tehtav kui tarvis peaks minema. Nagu algajal ikk ajuhtub siis on MSi ka kergem remontida :lol: isegi olen suutnud paar FETi ja takistit ära vahetada mida ma vemsi plaadil teha ei suudaks.

Postitatud: L Mai 09, 2009 1:28 pm
Postitas jeff01
Pole kahjuks võimalik olnud oma autot edasi arendada aga kuna hirmus isu midagi teha siis vahepeal olen maha saanud taandarenguga.....nimelt olen teinud põhjaga autost põhjata auto. Alguses olin sellest autost vaimustunud, kuna tal paistis olevat ideaalne põhi (nii ideaalne nagu seda 40a vana plekk saab olla) Mõtlesingi, et lasen selle korralikult kaheltpoolt puhtaks ja konserveerin kaasaegse keemiaga. Kui olin 8h rellakaga autost istunud ja mõned traatharja kettad ribadeks lasknud pidin aga tõdema, et põhi on nagu sõelal....ei midagi suurt aga sajad tillukesed läbivad augud mis põhja alt valgustades salongis hästi näha olid :D Ülirahul olen ma aga sellega, et kõik muu (Keskmine tunnel, karbid ja astmelaudade alused plekid, koopad jne jne) on kõik superkorras ja nihkaga mõõtes paksemad kui kaasaegsete autode plekk. Tore on ka see, et põhjaplekk on tal nii lihtne et seda saab siledast plekist teha.

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

PS. Tegelikult oli kõik ilus puhas ja haljas aga piltidel näeb nii inetu välja sest peale roostemuunduriga töötlemist sõi se igasugust oksiidi sealt välja.....auto lausa krõbises kui ma poole liitri keemiaga kogu haljaks lastud ja puhastatud pleki üle pihustasin ja uksed kinni seisma jätsin.

Postitatud: L Mai 09, 2009 2:13 pm
Postitas dexter
kle aga jätagi nii :D vaata kui hea jahutus suvel :D pealegi kaalu sääst kaa :P 8)

Postitatud: L Mai 09, 2009 5:42 pm
Postitas jeff01
et siis nagu tõukeratas jah :lol:

Postitatud: E Mai 11, 2009 8:39 am
Postitas Teet
kas kolviteema ei ole enam aktuaalne ja pistan endaga kaasas reisivad kolvid riiulisse tagasi?

kuda Sa ploki nii puhtaks said? Pagana hea näeb välja... Viitasid bensiinile ja ebameeldivale tööle: kraapisid lihtsalt traatharjaga bensiinis?

t,
Teet

PS! sellele, et tegemist on "ilmselt millegi mitteliikuva plokiga", ma ju viitasin - kood ei haagi VW märgistusega ;)

Postitatud: E Mai 11, 2009 9:44 pm
Postitas jeff01
Ah et sul kolvid kaasas.....siis peame rääkima.
Täna tõusis see teema taas päevakorda kuna 1 mees kellel tartus kraam olemas on ei taha sellest loobuda. Palun pane mulle privaati mis kolvid sul on ;) et kas siledad, väikse lohuga või suure lohuga ja kas 85,5 või 86mm hülssidele ja mit tükki......pea krt ei pea kinni, küll aga postkast.

Alumiiniumist asju puhastan traatharjaga....näiteks elektridrelli otsas.

Postitatud: T Mai 12, 2009 10:18 am
Postitas mart154
vihje: Alumiiniumile saab väga särava välimuse, kui kasutada näiteks drelli otsas vinüülharjastega harja ;)

Postitatud: T Mai 12, 2009 6:52 pm
Postitas jeff01
kindlasti proovin ära kui sellise harja otsa satun. :wink: