Niih vahepeal sai mootoriruumi suurendatud ja sinna ajutiselt katkistest asjadest koosnev makett paigaldatud:
Siis sai kõikvõimalikku kraami kokku aetud (nii poolenisti laenuks kui ka omistatud asju):
aga see õpetas mulle järjekordselt vaid seda, et kuidagi töötavat mootorit pole eriti mõtet osta kuna need igiliikurid käivad ka katkiste plokikaantega, loksuvate kolbide, erinevate kolvigruppide ja rõngastega
Plokid: 3tk, minu oma pole kasutatav enne vändatunneli remontmõõtu puurimist. Ingmari oma on vist kasutatav peale metall detailide lisamist ja Teedu on vist peaaegu komplektne ja on samuti kasutatav.......Pmt on plokk olemas.
Silindrid: 4tk on 1200se/1300se omad millest 1 on defektiga (STD mõõt) - Pole kasutatavad
3tk on Teedu omadest ühest grupist ja korralikud ja randita (STD mõõt)
4tk on ülemõõdus (86mm) ja seega korras aga kasutud sest neisse sobivat kolvikomplekti pole ja kui oleks siis ilmselt oleks targem mõned STD-d üle puurida saaks sama tolerantsi mis tehas ette näeb
Ülejäänud on 1600se STD millel kõigil randid.....mõnel suuremad mõnelväiksemad....kulunud aga kasutatavad
Kolvid:
2tk suure lohuga ja ülemõõdus (85,95mm)
2tk väikese lohuga ja ülemõõdus (85,95mm)
3tk väikese lohuga STD
3tk korralikke siledaid Teedu käest STD
1tk defektiga sile Teedu käest STD
1tk enamvähem kasutatav sile Ingmarilt STD
4tk korras 1200/1300se kolbe
Plokikaaned:
2x 1600se dualpordid Teedult (vaja keevitada väljastpoolt,põlemiskamber ok)
2x 1600se dualpordid Ingmarilt, väljast ok, küünlapuksid väljas
2x 1300se dualpordid....kasutatavad aga mitte selles mootoris
2x 1600se singlepordid....korralikud
Kolvisõrmi miski kogus aga neidki kahte eri tüüpi
Nukkvõll: 1300sest aga enamvähem
kepsud: 4tk poleeritud Ingmarilt ja 4tk 1300sest (samasugused)
Väntvõll: 1300sest vajab lihvimist aga vist taastatav
Uutest asjadest on olemas: kepsu otsa puksid, kepsusaaled, tihendikomplekt + simmer, nuka saaled, kolvirõngad.
Kõik oleks justkui olemas aga samas ei saa kuidagi komplekte kokku
Ehk nädala sees saan silindrid / kolvid /väntvõlli täpsemalt ära mõõdetud ja siis saab edasi mõelda et mis teha....
Kolbidega käis mõte peast läbi et 2väikse lohuga remontmõõdus kolbi treida selliseks nagu teised 2 suure lohuga remontmõõdus kolbi on ja neile lasta puurida/hoonida täpselt õige tolerantsiga silindrid miskitest STD-dest millel randid sees. Saaks ehk kõige tihedam aga ei lähe vist kokku mu säästueelarvega
Teine variant on leida kõige tihedamad STD silindrid ja neisse 4 siledat kolbi jagada.
Teab keegi tehasest ettenähtud tolerantsi ??? kas on nii et kolvid on 85,45 nagu neile peale on kirjutatud ja silindrid 85mm? 5 sajandikku on nagu vähe.....see pigem miski vesijahutuse tolerantsi moodi