VW 1300 ´69

Sõidad millegagi ringi? Kuuri all vedeleb veel 2 luukeret? Tee pildid, riputa üles, kirjuta jutt juurde et kust said, miks said, mida edasi teed jne...

Moderaator: ingmar

Vasta
Kasutaja avatar
Mart
"know-how"
"know-how"
Postitusi: 334
Liitunud: E Dets 08, 2003 12:44 pm
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mart »

Kepsud peavad olema niipidi, et sepistatud märgid kepsu ühel küljel jääksid kõik ülespoole. Pildilt paistval kahel kepsul on need märgid jäänud allapoole. Kolbide ülapinnal peaksid olema noolekesed, mis peavad näitama sõidu (hooratta) suunas.
Tõeline auto sõidab ilma veeta!
Kasutaja avatar
jeff01
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 917
Liitunud: P Aug 03, 2008 8:32 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jeff01 »

Ok, keeran kepsud ringi aga nö huvi pärast küsin et mis sellega muutub? Kolbide ettenähtud suund on arusaadav sest kolbidel pole ju sõrm tsentris.
Mart ja auto
kaine mõistus
kaine mõistus
Postitusi: 29
Liitunud: K Mär 31, 2004 9:12 pm

Postitus Postitas Mart ja auto »

Koormus laagriliua lukule väheneb.
Tegelen Põrnikate remondiga Tartus. 50 -97478.
Mart.
Kasutaja avatar
jeff01
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 917
Liitunud: P Aug 03, 2008 8:32 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jeff01 »

usaldasin USAs valminud videoid, kus sellele tähelepanu absoluutselt ei pööratud ja seepärast suva järgi need kepsud sisse saidki. Õnneks on põrnika mootoris kepsud vahetatavad ilma plokki lahti võtmata ja kahe kepsu ringi keeramiseks kulus 15 mintsa :D
Mart ja auto
kaine mõistus
kaine mõistus
Postitusi: 29
Liitunud: K Mär 31, 2004 9:12 pm

Postitus Postitas Mart ja auto »

Pane siis jagajat käitav võll ka õigesti sisse.
Tegelen Põrnikate remondiga Tartus. 50 -97478.
Mart.
Kasutaja avatar
jeff01
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 917
Liitunud: P Aug 03, 2008 8:32 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jeff01 »

Jagajat käitava võlli õigest paigutusest olen videot vaadanud aga seda ma ilmselt ei vaja. Jagajat lihtsalt ei tule. Mehhannilist bensiinipumpa samuti mitte. Soojusvaheteid ja salongi soojendavaid torusid ei tule. karpasid ei tule....
Mart ja auto
kaine mõistus
kaine mõistus
Postitusi: 29
Liitunud: K Mär 31, 2004 9:12 pm

Postitus Postitas Mart ja auto »

Mis siis tuleb?
Kas VEMS? 8)
Tegelen Põrnikate remondiga Tartus. 50 -97478.
Mart.
Kasutaja avatar
jeff01
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 917
Liitunud: P Aug 03, 2008 8:32 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jeff01 »

VE jäävad ära ja tuleb lihtsalt MS sest sellega on mõne auto näol juba kogemusi (3tk tegelt käima saanud olgugi et 2 tk läbi raskuse :lol: )
MS on lihtsalt piisavalt võimekas sellise ökoprojekti jaoks ja kõik mis on vemsil olemas on MSile juurde tehtav kui tarvis peaks minema. Nagu algajal ikk ajuhtub siis on MSi ka kergem remontida :lol: isegi olen suutnud paar FETi ja takistit ära vahetada mida ma vemsi plaadil teha ei suudaks.
Kasutaja avatar
jeff01
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 917
Liitunud: P Aug 03, 2008 8:32 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jeff01 »

Pole kahjuks võimalik olnud oma autot edasi arendada aga kuna hirmus isu midagi teha siis vahepeal olen maha saanud taandarenguga.....nimelt olen teinud põhjaga autost põhjata auto. Alguses olin sellest autost vaimustunud, kuna tal paistis olevat ideaalne põhi (nii ideaalne nagu seda 40a vana plekk saab olla) Mõtlesingi, et lasen selle korralikult kaheltpoolt puhtaks ja konserveerin kaasaegse keemiaga. Kui olin 8h rellakaga autost istunud ja mõned traatharja kettad ribadeks lasknud pidin aga tõdema, et põhi on nagu sõelal....ei midagi suurt aga sajad tillukesed läbivad augud mis põhja alt valgustades salongis hästi näha olid :D Ülirahul olen ma aga sellega, et kõik muu (Keskmine tunnel, karbid ja astmelaudade alused plekid, koopad jne jne) on kõik superkorras ja nihkaga mõõtes paksemad kui kaasaegsete autode plekk. Tore on ka see, et põhjaplekk on tal nii lihtne et seda saab siledast plekist teha.

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

PS. Tegelikult oli kõik ilus puhas ja haljas aga piltidel näeb nii inetu välja sest peale roostemuunduriga töötlemist sõi se igasugust oksiidi sealt välja.....auto lausa krõbises kui ma poole liitri keemiaga kogu haljaks lastud ja puhastatud pleki üle pihustasin ja uksed kinni seisma jätsin.
Kasutaja avatar
dexter
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 531
Liitunud: P Okt 12, 2008 9:18 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas dexter »

kle aga jätagi nii :D vaata kui hea jahutus suvel :D pealegi kaalu sääst kaa :P 8)
1966--->hea aasta, kuid aeglane...ja jääb pikaks ajaks selliseks
Kasutaja avatar
jeff01
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 917
Liitunud: P Aug 03, 2008 8:32 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jeff01 »

et siis nagu tõukeratas jah :lol:
Teet
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 749
Liitunud: R Juun 09, 2006 7:43 pm
Asukoht: Jälgimäe, Saku vald

Postitus Postitas Teet »

kas kolviteema ei ole enam aktuaalne ja pistan endaga kaasas reisivad kolvid riiulisse tagasi?

kuda Sa ploki nii puhtaks said? Pagana hea näeb välja... Viitasid bensiinile ja ebameeldivale tööle: kraapisid lihtsalt traatharjaga bensiinis?

t,
Teet

PS! sellele, et tegemist on "ilmselt millegi mitteliikuva plokiga", ma ju viitasin - kood ei haagi VW märgistusega ;)
alias 13piisab
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
Kasutaja avatar
jeff01
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 917
Liitunud: P Aug 03, 2008 8:32 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jeff01 »

Ah et sul kolvid kaasas.....siis peame rääkima.
Täna tõusis see teema taas päevakorda kuna 1 mees kellel tartus kraam olemas on ei taha sellest loobuda. Palun pane mulle privaati mis kolvid sul on ;) et kas siledad, väikse lohuga või suure lohuga ja kas 85,5 või 86mm hülssidele ja mit tükki......pea krt ei pea kinni, küll aga postkast.

Alumiiniumist asju puhastan traatharjaga....näiteks elektridrelli otsas.
Kasutaja avatar
mart154
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 252
Liitunud: T Okt 12, 2004 5:06 pm

Postitus Postitas mart154 »

vihje: Alumiiniumile saab väga särava välimuse, kui kasutada näiteks drelli otsas vinüülharjastega harja ;)
Kasutaja avatar
jeff01
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 917
Liitunud: P Aug 03, 2008 8:32 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jeff01 »

kindlasti proovin ära kui sellise harja otsa satun. :wink:
Vasta