VW 1300 ´69
Moderaator: ingmar
VW 1300 ´69
Esialgu on olemas vaid kere, mis erineb originaalist suhteliselt palju. Seepärast pole plaanis ka originaali poole rohkem püüelda. Väga õnnetu ma siiski just pole, et tal tiivad ja astmelauad kere külge on keevitatud nagu ka kere põhja külge, kuna see peaks seda keret vähe toekamalt koos kah hoidma esitiivad on kumbki laiendatud umbes 8cm ja tagumised umbes 13 cm (Rattakoobastest uurides on seda tehtud väga korralikult kuna pole mitte ühtegi inetut õmblust näha vaid korralik 5mm valts mis justkui punktkeevitusega läbi kuumutatud ja mastiksiga kaetud)
Väidetavalt on auto vävitud umbes 10a tagasi ja nii mõneski kohas on toimunud järelkuivamine ja pahtli kokku tõmbamine või pleki küljest lahti laskmine. Hoolt on näinud ka kogu põhja alune kuna seal on nii mastiksit kui värvi.....piduri voolikud jne jubinad näivad kah kõik vahetatud olevat. Mingit muud eelist se muidugi ei anna kui vaid seda, et peale eelmist tegemist pole auto seisund hullemaks läinud ja on mida taastada Põhjas on vaid 1 auk gaasipedaali juures ja 1 hõre koht veel aga usun et palju teda lappida pole vaja.....küll aga roostetõrjet teha. Sisu kahjuks või õnneks pmt pole....armatuuri on lõigatud ?iguli kellad
Kuna põrnika auguvahele (4x130 vist) pole just palju erinevaid velgi tehtud on piduritrumlite külge 3cm paksud flantsid tehtud, mis poldivalemiks annavad 5x120 ja hetkel all 17x8,5 tolli schnitzeri valuveljed 255x50 ja 225x50 rehvidega
Esialgu pole ma veel muud teinud kui autol sambla maha pesnud, sisu prügist puhastanud ja põhja ära kuivatanud plaan on veel võimalikult kaua vastu pidada (Hirmus soov ju tegema hakata) Ei tahaks nagu teha külmas ruumis, kuna ilmad lähevad järjest külmemaks ja igasugusele keemiale mida autole kantakse see ei meeldi. Olen jõudnud ära oodata millal põrand ja kanal valmis saavad, olen oodanud ka millal aknad ja lagi valmis said....jõuan ka ahju ja korstna ära oodata (Ma loodan) Niikuinii ei plaani eeltööni jõuda enne kevadet ja hirmus soov vaid roostes ja värvita kohad puhastada/keevitada ja rooste muunduriga üle käia.....põhi korralikult puhastada ja samuti roostemuunduri ja mastiksitega katta.
Väidetavalt on auto vävitud umbes 10a tagasi ja nii mõneski kohas on toimunud järelkuivamine ja pahtli kokku tõmbamine või pleki küljest lahti laskmine. Hoolt on näinud ka kogu põhja alune kuna seal on nii mastiksit kui värvi.....piduri voolikud jne jubinad näivad kah kõik vahetatud olevat. Mingit muud eelist se muidugi ei anna kui vaid seda, et peale eelmist tegemist pole auto seisund hullemaks läinud ja on mida taastada Põhjas on vaid 1 auk gaasipedaali juures ja 1 hõre koht veel aga usun et palju teda lappida pole vaja.....küll aga roostetõrjet teha. Sisu kahjuks või õnneks pmt pole....armatuuri on lõigatud ?iguli kellad
Kuna põrnika auguvahele (4x130 vist) pole just palju erinevaid velgi tehtud on piduritrumlite külge 3cm paksud flantsid tehtud, mis poldivalemiks annavad 5x120 ja hetkel all 17x8,5 tolli schnitzeri valuveljed 255x50 ja 225x50 rehvidega
Esialgu pole ma veel muud teinud kui autol sambla maha pesnud, sisu prügist puhastanud ja põhja ära kuivatanud plaan on veel võimalikult kaua vastu pidada (Hirmus soov ju tegema hakata) Ei tahaks nagu teha külmas ruumis, kuna ilmad lähevad järjest külmemaks ja igasugusele keemiale mida autole kantakse see ei meeldi. Olen jõudnud ära oodata millal põrand ja kanal valmis saavad, olen oodanud ka millal aknad ja lagi valmis said....jõuan ka ahju ja korstna ära oodata (Ma loodan) Niikuinii ei plaani eeltööni jõuda enne kevadet ja hirmus soov vaid roostes ja värvita kohad puhastada/keevitada ja rooste muunduriga üle käia.....põhi korralikult puhastada ja samuti roostemuunduri ja mastiksitega katta.
muhe pill, selline omapärane Kunagi kui masin veel Egerti käes oli siis käisin isegi seda ostu huviga vaatamas, kuid tookord jäi asi siiski katki, aga mul hea meel et masin endale nüüd hea omaniku sai, usun et teed temast kindlasti imetlusväärse masina;)
PS ma pole seda autot nii puhatana veel näinud nii ikka palju kenam kui varem
PS ma pole seda autot nii puhatana veel näinud nii ikka palju kenam kui varem
1966--->hea aasta, kuid aeglane...ja jääb pikaks ajaks selliseks
- ingmar
- Über-Vaataja
- Postitusi: 2380
- Liitunud: E Dets 08, 2003 10:53 am
- Asukoht: Liikva, Harjumaa
- Kontakt:
ei ole nüüd kindel... aga äkkiste tuli sellelt isendilt mootor minu kätte. vähemalt mingi analoogse lilla aretise pealt sain 1600 moto, mis nüüd FolkWagenis tuksub ja kena välja näeb. ka tavel loodetavasti korra ka lahti ja kokku käib.
aga edu, äge loom on. minu näol pole mitte tegemist puritaaniga ja 100% taga ajamist... pean mõtekaks ainult show-auto puhul. kui ikka soov sõita, tuleb masinat juba mugavdada
aga edu, äge loom on. minu näol pole mitte tegemist puritaaniga ja 100% taga ajamist... pean mõtekaks ainult show-auto puhul. kui ikka soov sõita, tuleb masinat juba mugavdada
Kahjuks on se mootor tõesti sinu oma nüüd
Mis seal ikka, kui töökohaga asjad jonksu saan hakkan doonorit otsima kuna oleks tarvis selliseid asju:
Mootorit - mis lihtsalt sõidaks aasta-kaks
Kapotti - Mulle ei meeldi se scoop mis seal on
Võiks olla ka:
Originaal sisu et vähemalt teda mille järgi mis asi teha.
Originaal veljed, et et värvimise ja muude tööde käigus veeretada jne
armatuurist lõikaks kah tüki omale et saaks sigulli keldadest lahti.
Ehk mõned ukse tihendid vms.
Aknatõstuk uhi uksel ja akende tihendid.
Kunagi ei teeks paha ka teine käigukast ja muud olulised pudinad...
Kui odavat doonorit ei leia siis sebin esialgu vaid mootori ja kui värvimiseks läheb siis ka kapoti.
Mis seal ikka, kui töökohaga asjad jonksu saan hakkan doonorit otsima kuna oleks tarvis selliseid asju:
Mootorit - mis lihtsalt sõidaks aasta-kaks
Kapotti - Mulle ei meeldi se scoop mis seal on
Võiks olla ka:
Originaal sisu et vähemalt teda mille järgi mis asi teha.
Originaal veljed, et et värvimise ja muude tööde käigus veeretada jne
armatuurist lõikaks kah tüki omale et saaks sigulli keldadest lahti.
Ehk mõned ukse tihendid vms.
Aknatõstuk uhi uksel ja akende tihendid.
Kunagi ei teeks paha ka teine käigukast ja muud olulised pudinad...
Kui odavat doonorit ei leia siis sebin esialgu vaid mootori ja kui värvimiseks läheb siis ka kapoti.
Tänud, mõtlen selle üle......meeldiks se ise mõnelt põrralt maha noppida et näha mis ja kuidas kõik käib ja ühendatud on kuna mul pole aimugi kui hull se õhkjahtuse süsteem seal on jne aga siiski....Style kirjutas:Mootorit pakutakse: http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=25470
Selge jälle targem....muidu olen sellist 60nendate pumpa näinud ja se oli välimuselt kui vabrikust tulnud. Küsisin et mis teete sellisega üldse tänapäeval.....öeldi et ega nad teda ei kasutagi, pidid vaid kord aastas õppuste käigus käivitama, et mootor kinni ei jääks. Töötunde olla tollel pumbal vähem kui aastaid. Olen nüüd igapäevaselt uurinud ja niipalju teada saanud, et "performance" mootor on ikka üüratult kallis ja ebays müüdav 2500$ mootor on tegelikult paras crapp kuna plokikaaned taastatud vanadest (kes ütleb kas pole juba korduvalt keevitatud) Plokk on vana (Stroker vända tarvis niipalju freesitud et kohati torka sõrm läbi) Ei ole kolbides auke mis rõngaid vastu silindreid suruks, ei ole neid koostades mõeldud sellele et pauk peaks käima plokikaanes mitte silindris jne jne Tegelikult saab selle mootori raha eest vaid korralikud racing kaaned või pro street kaaned ja sepistatud stroker vända aga mitte tervet mootorit Seega otsin oma põrrale kevadeks tavalise mootori ja loodan suveks keretööd lõpetada, et autost ka veidi rõõmu tundaingmar kirjutas:väidetavalt ei pidada pumbamootorid parimad autole olema. eri eesmärkidel kokku pandud ja vist ka nati erineivad komponente kasutatud. aga seda väidetavalt...
Eile tabas mind välk otse MSNis
Kasutaja Dexter ütles, et tal garaazis vedelev mootor on minu.
Omq kus pidin end tagasi hoidma nagu näärivana oleks käinud.
Ei tea keegi kas on seal miskit millest kinni hakatagi kuna pole keegi meist teda käivana näinud. Hoorattast keerates ei ole justkui mingit kompressiooni....ei lase tujul langeda....kingitud hobuse suhu ei vaadata.
Kui veab saan mootori mis sõidab kuidagi järgmise mootori valmimiseni kui ei siis saab sealt ehk ploki mis vähendaks järgmise mootori eelarvet ja kui üldse kohe ei vea siis saan lammutamisrõõmu ja esmakogemuse põrnika mootoriga.
Mina olen vähemalt õnnelik
Kasutaja Dexter ütles, et tal garaazis vedelev mootor on minu.
Omq kus pidin end tagasi hoidma nagu näärivana oleks käinud.
Ei tea keegi kas on seal miskit millest kinni hakatagi kuna pole keegi meist teda käivana näinud. Hoorattast keerates ei ole justkui mingit kompressiooni....ei lase tujul langeda....kingitud hobuse suhu ei vaadata.
Kui veab saan mootori mis sõidab kuidagi järgmise mootori valmimiseni kui ei siis saab sealt ehk ploki mis vähendaks järgmise mootori eelarvet ja kui üldse kohe ei vea siis saan lammutamisrõõmu ja esmakogemuse põrnika mootoriga.
Mina olen vähemalt õnnelik
Ei suutnud vastu panna ja käisin tiiru garaazis (Seal jumalakojas on sama külm kui õues aga kui põrnikas sees on siis on jalad juba soojas ja kui mootor kah veel laua peal siis on ka sõrmedel soe.)
Veendusin mootori vanusest tulenevas kulumises ja ilmselt ei saa tast asja ilma remondita. (Kompressioon on ikka tõeliselt nõrk, väntvõllil on umbes 1mm pikilõtk ja kui teda lauapeal veeretasin hakkas iga võimalik koht ka õli lekkima ) Aga ma pole löödud.....Absoluutselt mitte.
Alustuseks eemaldasin suures osas need asjad mida hilisemad plaanid kapoti all enam näha ei taha (Siinkohal suurimad tänud eelmisele omanikule kellele keevitusaparaat hirmsasti meeldis ...summutiklambrid kinnitataksegi keevitusega, mitte poltidega läbi nende avade)
see hunnik kokku on uskumatult raske.....suure osa kaalust annavad soojusvahetid mida esialgu arvasin vaid plekist koosnevat. Kahjuks on suur osa sellest hunnikust ka kasutuskõlbmatu kuna summuti ja soojusvahetite osa on veidi hõre.
Järgmiseks lasin traatharjal käia ja lükkasin rohkem kui kilo jagu paksemat ollust maha.
Kui nüüd onu Ingmar mulle mõneks päevaks starteri kronsat laenaks mõõdaks huvi pärast ka rõhud ära enne lahti võtmist.
Uskumatu aga need 2 tundi mootoriga polnud mitte töö vaid väga meeldiv aja veetmise viis)
Veendusin mootori vanusest tulenevas kulumises ja ilmselt ei saa tast asja ilma remondita. (Kompressioon on ikka tõeliselt nõrk, väntvõllil on umbes 1mm pikilõtk ja kui teda lauapeal veeretasin hakkas iga võimalik koht ka õli lekkima ) Aga ma pole löödud.....Absoluutselt mitte.
Alustuseks eemaldasin suures osas need asjad mida hilisemad plaanid kapoti all enam näha ei taha (Siinkohal suurimad tänud eelmisele omanikule kellele keevitusaparaat hirmsasti meeldis ...summutiklambrid kinnitataksegi keevitusega, mitte poltidega läbi nende avade)
see hunnik kokku on uskumatult raske.....suure osa kaalust annavad soojusvahetid mida esialgu arvasin vaid plekist koosnevat. Kahjuks on suur osa sellest hunnikust ka kasutuskõlbmatu kuna summuti ja soojusvahetite osa on veidi hõre.
Järgmiseks lasin traatharjal käia ja lükkasin rohkem kui kilo jagu paksemat ollust maha.
Kui nüüd onu Ingmar mulle mõneks päevaks starteri kronsat laenaks mõõdaks huvi pärast ka rõhud ära enne lahti võtmist.
Uskumatu aga need 2 tundi mootoriga polnud mitte töö vaid väga meeldiv aja veetmise viis)
Viimati muutis jeff01, T Dets 30, 2008 9:49 pm, muudetud 1 kord kokku.
-
- paranemislootuseta
- Postitusi: 749
- Liitunud: R Juun 09, 2006 7:43 pm
- Asukoht: Jälgimäe, Saku vald
nii väikesest asjast nii palju rõõmu
kui midagi mu "jupihunnikust" abiks võiks olla, siis anna aga lahkelt teada. Hunnikus sisalduv on sealse nimekirjaga suhtkoht sama:
http://www.beetle.ee/foorum/viewtopic.p ... c&start=45
paar lisapilti leiab:
http://teet.luarvik.org/v/volksutykid/
jõudu,
Teet
kui midagi mu "jupihunnikust" abiks võiks olla, siis anna aga lahkelt teada. Hunnikus sisalduv on sealse nimekirjaga suhtkoht sama:
http://www.beetle.ee/foorum/viewtopic.p ... c&start=45
paar lisapilti leiab:
http://teet.luarvik.org/v/volksutykid/
jõudu,
Teet
alias 13piisab
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
Loodan et sulle sellest mootorist ka kasu on, Mul hea meel kohe et sain kellegile nii pisikese asjaga rõõmu pakkuda
Aga selle keevituse koha pealt no nüüd tead millest oma auto juures rääkisin ma nägin kaa sellega ikka kurja vaeva, kusjuures ma ei teadnudki et mootori juures midagi sellist keevitatud oli, polnud seda mootorit lähemalt viitsinud uurida.
Aga edu, nüüd tahaks kõvat progressi näha ja loodan et saad sealt midagigi kasutada ja et sellest sulle ikka mingi kasu on.
Aga selle keevituse koha pealt no nüüd tead millest oma auto juures rääkisin ma nägin kaa sellega ikka kurja vaeva, kusjuures ma ei teadnudki et mootori juures midagi sellist keevitatud oli, polnud seda mootorit lähemalt viitsinud uurida.
Aga edu, nüüd tahaks kõvat progressi näha ja loodan et saad sealt midagigi kasutada ja et sellest sulle ikka mingi kasu on.
1966--->hea aasta, kuid aeglane...ja jääb pikaks ajaks selliseks
Mootor siis nüüdseks täiesti pulkadeks ja igatepidi üle mõõdetud ja niisama näpitud ja uuritud.
Olgu nende kaantega, kuidas on, neid oleks olnud lihtne asendada.
Ok 1 hülss on lõhki aga miks nad kuradid nüüd kõik 4 nii palju kulunud on
Käisin vänta mõõtmas ja seegi on 3 sajandikku kulunud ja nii kitsa kaelaga et igalpool ei saagi seda taastada.
Kui pilk nuka ja vända hammasratastele visata märkab sealgi teatavat ebatihedust ja kulumist / lõtku
Tundub, et ka plokis on raamsaalede pakud veidi ovaalsed
Mis teha, pea pool sajandit pole mootorile just hästi mõjunud.
Tuleb jälle paus mu nokitsemisse, mida isegi nautida võis
Olgu nende kaantega, kuidas on, neid oleks olnud lihtne asendada.
Ok 1 hülss on lõhki aga miks nad kuradid nüüd kõik 4 nii palju kulunud on
Käisin vänta mõõtmas ja seegi on 3 sajandikku kulunud ja nii kitsa kaelaga et igalpool ei saagi seda taastada.
Kui pilk nuka ja vända hammasratastele visata märkab sealgi teatavat ebatihedust ja kulumist / lõtku
Tundub, et ka plokis on raamsaalede pakud veidi ovaalsed
Mis teha, pea pool sajandit pole mootorile just hästi mõjunud.
Tuleb jälle paus mu nokitsemisse, mida isegi nautida võis