VW 1300 ´69

Sõidad millegagi ringi? Kuuri all vedeleb veel 2 luukeret? Tee pildid, riputa üles, kirjuta jutt juurde et kust said, miks said, mida edasi teed jne...

Moderaator: ingmar

Vasta
Kasutaja avatar
jeff01
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 917
Liitunud: P Aug 03, 2008 8:32 pm
Asukoht: Tartu

Re: VW 1300 ´69

Postitus Postitas jeff01 »

Vectra pidur on väike, st kerge ja kuna mul pole vaja teab mis kiiresti peatuda siis on see täiesti piisav. Mul ongi kõik ventileerimata kettad. Korra kahesaja pealt nulli kannatavad kõik ketaspidurid kenasti välja ma arvan.
400m tuleb pärnus....järgmise kuu alguses.
Kui võrrelda 11,7 ja praeguse sõidu 200m aega siis hetkel parandasin oma aega 0,2s jagu ehk et olen hetkeseisuga pmt 11ne esimeses pooles.
Kiirus vs nina tõus on palju kiiremate autode pärusmaa :) usun et 200km kandis lastes pole midagi hullu. Kuna olen oma esisilla kuidagi metsa keeranud siis üle 200 ei taha mitte mingil juhul sõita. Loodan siiski et see asi paranes lisakalde andmisega....200m ja 150km/h oli praegu talutav. Painutasin õõtsad nii, et kalle sai õigesse suunda 2 kraadi :D (Varem oli maksimaalse reguleeringuga 1 ratas nullis ja teine 2 kraadi vales suunas)
Miili sõita ei taha...see vajaks totaalselt uut esisilda ja ehk ka klaasplast osade lisakinnitamist.
Ülekande lõpp praeguse aina tõstetud 7500RPM piirajaga on veidi üle 400km/h - see vajaks vast juba 1000+kw ma arvan
kuna vähemalt pool sekki on targetist puudu siis läheb peale ilmselt pudel :D No teise ja kolmandaga lihtsalt ei liigu nii väikse jõuga

http://tartu.postimees.ee/4135515/kiire ... 5-osalejat" onclick="window.open(this.href);return false;

https://www.youtube.com/watch?v=enOrP8hBLxQ" onclick="window.open(this.href);return false;
Kasutaja avatar
jeff01
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 917
Liitunud: P Aug 03, 2008 8:32 pm
Asukoht: Tartu

Re: VW 1300 ´69

Postitus Postitas jeff01 »

25kg jagu pudeleid juurde...
Pilt
Teet
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 749
Liitunud: R Juun 09, 2006 7:43 pm
Asukoht: Jälgimäe, Saku vald

Re: VW 1300 ´69

Postitus Postitas Teet »

kas need peavad mootorile lähemal olema, et sa lisaraskust võimalikult ette ei viinud?
alias 13piisab
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
Kasutaja avatar
jeff01
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 917
Liitunud: P Aug 03, 2008 8:32 pm
Asukoht: Tartu

Re: VW 1300 ´69

Postitus Postitas jeff01 »

ausaltöelda pole ma nende asukohas veel kindel.
NOSi pullo puhul oluline, et see oleks burnoudi ajal kinni kuid peale seda avatud ja kui mul välist abimeest pole siis peaks paiknema käeulatuses kuid nii, et ma kinniste rihmadega saaks kraani keerata. Tulekustutussüsteem võiks ehk asuda kaugemal kuid salongist väljaspool oleks ta avarii korral ehk kasutu (Nina on väga kaitsetu) ja pildil oleva asukoha korral kannatab teise istme sisse tagasi panna sest vahel tuleb ka mõni linnatiir ette mõne sõbraga :D

Wheeli vastu võitleme ehk nina madaldamisega ja kui ei aita siis on meil need "päris" antisquati asendid KÕIK katsetamata, millega saaks rataste koopasse jooksmise ja weight transferi täielikult peatada.

Ega see wheely nii kergelt keskmootori korral tulegi kui ta tagamootoriga tuleks :)

Ega see eesti drag nyyd sellisel tasemel polegi, et seda peaks kuidagi tõsisemalt võtma kui funnimist. Sõidan täielikult oma lõbuks, sponsorlepingute ja kohustusteta ja valin omale ise klassi....võinuks valida ka aeglasema ja finizis teisi oodata.
Kasutaja avatar
jeff01
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 917
Liitunud: P Aug 03, 2008 8:32 pm
Asukoht: Tartu

Re: VW 1300 ´69

Postitus Postitas jeff01 »

Pudel testitud. Mitmene shot? kes kurat seda teab sest kuna mul oli vaid 1 düüs sai seda kohendada akutrelliga.
Läbimõõt sai hetkel 1,2 kanti mis veidi üle 100hple võiks vastata. Süüte tuunimise osas täielik teadmatus...Varasemalt olin 4 klapi tehnikas valdavalt puusalt 24 kraadi pannud maksimaalseks lõpppöörde osas enda mootoriga on aga selgeks saanud, et max jõu teeb see bensiiniga 33kraadiga ja ksüleeniga sõitsin 39 kraadiga. Võtsin lampi 5 kraadi maha ja lasin nosi all kuni 28 kraadi. Kiire oli, küünalt lugeda ei jõudnud, jõudu tegi ja nii jäi. Nagu hiljem kuulsin siis 2 kraadi maha 50ne hp kohta pidi rusikareegel olema....samas ei tea ju et millest siis maha :D max jõu süütest? normaalsest süütest? tehase süütest? Miks koguni 5 kraadi maha sai tulenes sellest, et ma ei mõista NOSi käitumist mitte ühestki otsast....Millegi kuradi pärast teeb see rakendudes gaasi koguse osas rämeda piigi kuid kuid kuna rakendan manuaalselt siis ei saa ma süüdet vastavalt gaasikogusele muuta....sama lugu küttega. See on kusagil väga laias enamvähem vahemikus kuid rakendumise hetkel on lahja ja muidu on rikas Ehk et seade nagu oleks aga nagu ei ole kaa.
Paar graafikut...ja olgu ära märgitud et rakendub küll eri aegadel kuid alati hoidsin lahti tõmbe lõpuni...igal graafikul ka vahetult alla tõmmatud NA ja 98ga joon nö baasiks
PiltPiltPilt

Eile oli siis üritus Pärnus. Esimene sõit NOSiga 11,2.....siis veel paar tk 11,2 (Kõik lõppkiirusega 201-202 sest lasin alati kolmandaga piirajasse vahetult enne joont ja neljandale vahetusega kaotasin nii ajas kui kiiruses.
Ja siis see juhtus....lasin rehvirõhud 0,6le ja tõstsin launchipöörde 5500le ja kabuum. Nii lendu, et kuusepuu latvagi enam ei näinud ja instinktiivselt lasin gaasi maha, mootor pidurdas, slikk pidas ja LÕI nina 2m kõrguselt vastu maad...Istme polster vajus minu 70kg all nii läbi, et lõin sabakondi istme metall konstruktsiooni ära, jalad lõi all süldiks ning valu ei lasknud edasi sõita. Üritus seisis ja kiirabi tahtis vägisi Pärnu haiglasse viia...mingitmoodi suutsin ära rääkida nii nemad kui kohtunikud ja auto taas tehnilises ette näidata ning seljaravi edasi lükata sest 10s oli ju vaid 0,3s kaugusel. Sain uuesti starti ja võtsin liiga kerge stage nii et tuli väreles....lasin nii vähe edasi kui suutsin kuid stage oli liiga deep ja launchi värinas punane...sõidu võitsin aga punasega....üllatuslikult läksin mõruda maitsega edasi kuna vastane ei oodanud mind prestages ära. Järgmine sõit taas burnouti EI TEINUD. Lihtsalt ei julgenud, ka rehvirõhku sai tunduvalt lisatud ja siis see juhtus. Flatshift UNUNES ja:
Pilt
Ken Kashist sain jagu ja kaotasin sõidu sõites lõhki oma indexi, sõites lõhki turvakaare indexi ja olles ise maru rahul :-D

Kohutav start mis peaaegu murdis mu selja: https://www.youtube.com/watch?v=w-sKdOiTcPw" onclick="window.open(this.href);return false;

https://www.youtube.com/watch?v=F0BiD6l2ODY" onclick="window.open(this.href);return false;

Pilt
MeelisV
raja tänava klient
raja tänava klient
Postitusi: 205
Liitunud: R Okt 24, 2014 8:16 pm
Asukoht: Jõelähtme vald

Re: VW 1300 ´69

Postitus Postitas MeelisV »

:rock:

no ei ole normaalne no ei ole
aga kes ütleb mis on normaalne ? :roll:
MeelisV
raja tänava klient
raja tänava klient
Postitusi: 205
Liitunud: R Okt 24, 2014 8:16 pm
Asukoht: Jõelähtme vald

Re: VW 1300 ´69

Postitus Postitas MeelisV »

ja liikuv pilt sellest kiirest sõidust
https://www.youtube.com/watch?v=1XAOtwK1GDs" onclick="window.open(this.href);return false;
Kasutaja avatar
jeff01
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 917
Liitunud: P Aug 03, 2008 8:32 pm
Asukoht: Tartu

Re: VW 1300 ´69

Postitus Postitas jeff01 »

Kolmas ehk viimane etapp läbi.
Ellikatabelis platseerusin koguni esimesel kohal ja viimases ajasõidud lõhkusin pooltelje.
Järgmise päeva hommikuses sõidus suutsin sõita täpselt klassi indexi 10,90 lõppkiirusega 207km/h (Hetkel uus kiirusrekord)
Kuid veerandfinaalis murdus teine pooltelg ja võistlus oli meie jaoks lõppenud.

Pilt

video: https://www.youtube.com/watch?v=S1snWVO ... _&index=18" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.youtube.com/watch?v=A8NB9JIia4Y" onclick="window.open(this.href);return false;

FB leht sisaldab rohkem infot: https://www.facebook.com/WhlsUP

Some better price : 13 000€
Kasutaja avatar
jeff01
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 917
Liitunud: P Aug 03, 2008 8:32 pm
Asukoht: Tartu

Re: VW 1300 ´69

Postitus Postitas jeff01 »

Hirmust, et keegi vahepeal kiiremat põrnikat ei vaheta pean ka siia oma talvised tegevused kirja panema.

Ostsin sellise turbo ja tegin mingid kolded:
Pilt

Ostsin viimase komplekti ARPi polte MAAILMAS mis sellele mootorile tehtud ca 10a tagasi eritellimusena väikeseeriana:
Pilt

Ladusin paja kokku ja peale:

Pilt

Pilt

Pilt


Sõitsin avalaksul 10,7 ja arvasin et nii ongi....siis tegin dünos 300st kw´st 400kw ja ootasin järgmist etappi. Auto oli selleks valmis 1 päev varem kui tavaks...st 12h varem oli pill soe kui üritus algas ja hakkas kostuma saalekolinat....Mootor maha ja poegadeks...Saaled olid otsa saanud sest kepsud olid kõverad :rock: Ilmselt siis esimesed 3-4 tõmmet peale turbo peale saamist tegi kepsudele ära kuna ma ei saanud boosti kontrollialla nii kiiresti kui peaks (Wastegated sisaldasid nelja vedru) Siit siis teadmine et 1,5 bari sellele mootorile ei meeldi ja kuna meil oli veel 10h võistluseni aega ehitasime uue mootori....vaikselt peale segu rikkaks, boost maha, süüdet maha ja siis ta tuli:

9,98s @ 402m
Lõppkiirusega 222km/h
60ft 1.46
200m aeg 6,4 @ 176

0-100km/h ~3s
0-200km/h ~8s

Ja nüüd on motivatsioonikriis....Pidin 9,9 kinni püüdma viie etapiga ja sügiseks mitte esimese sõiduga ametlikel....Turvakaare, varustuse, klassi indexid kõik lõhki.
MeelisV
raja tänava klient
raja tänava klient
Postitusi: 205
Liitunud: R Okt 24, 2014 8:16 pm
Asukoht: Jõelähtme vald

Re: VW 1300 ´69

Postitus Postitas MeelisV »

Ja mis siis nüüd saama hakkab ?
Kasutaja avatar
jeff01
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 917
Liitunud: P Aug 03, 2008 8:32 pm
Asukoht: Tartu

Re: VW 1300 ´69

Postitus Postitas jeff01 »

Sõidame hooaja lõpuni ära ja siis vaatame :)
vb läheb rellakas sisse ja lõikan seest TÄIESTI tühjaks....ning see vihmavari hakkab uut (planeeritavat) 8,5s toruraami katma....tehnika sama mõningaste täiustustega ja järgmist sekundit püüdma aga siis on küll kõik...kindlalt. Sealt edasi on eestis juba pmt võimatu sõita ning Hinnaskaala muutub sedasi: Käigukasti sisu 5000€ Sidur ja hooratas 3000€ Ploki sisu 3000€ Billet plokk 5000€ jne ja nagu Gert leisson oma seni veel gramm aeglasema kuid 1500hp audiga näitab siis need osad võivad IGAL võistlusel ka katki minna ja seda mu rahakott üle ei elaks....eriti kui meie auginnafond on 3€ne karikas ja soe käepigistus...hetkel sõidame ikka puhta ilmarahata :D
Kasutaja avatar
jeff01
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 917
Liitunud: P Aug 03, 2008 8:32 pm
Asukoht: Tartu

Re: VW 1300 ´69

Postitus Postitas jeff01 »

Auto sai nüüd A8 mootori asemel S8 mootori mis vaid 1,1 bariga teeb 500 kw ja 850NM mootorist.
Tagarattasse läheb nüüd ka hoopealt ja teisega
0-200 aeg midagi 7s kandis
400m reaalne aeg 9.8 @ 232km/h kuid peale sillaseade muutust saime 200m aja 6,4lt 6,2le kiirusega 185km/h ehk et auto võimeline sõitma hetkel 9.6s.
Auto endiselt kaa saadaval
Haapsalust tõime kaasa kuldse karika :)

Pilt

Pilt

Pilt
Kasutaja avatar
jeff01
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 917
Liitunud: P Aug 03, 2008 8:32 pm
Asukoht: Tartu

Re: VW 1300 ´69

Postitus Postitas jeff01 »

1 tore stardinäide 10s bmw kõrval:
https://youtu.be/6BKbFIkrfgY" onclick="window.open(this.href);return false;
Kasutaja avatar
jeff01
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 917
Liitunud: P Aug 03, 2008 8:32 pm
Asukoht: Tartu

Re: VW 1300 ´69

Postitus Postitas jeff01 »

Sügisel tundus, et plekki on ikka liiga palju ja lõikasin kere maha:
Pilt


Seejärel võtsin alles jäänud koorikust veel 25-30kg maha:

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Turvareeglid nõudsid uusi torusid:
Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Ja nüüd hakkab sellest taas auto saama:

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt
Kasutaja avatar
jeff01
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 917
Liitunud: P Aug 03, 2008 8:32 pm
Asukoht: Tartu

Re: VW 1300 ´69

Postitus Postitas jeff01 »

Vahepeal keegi küsis kas midagi ka muutus võrreldes eelmise aastaga ja lihtsam on see rahlikult välja kirjutada kui hooga suuline vastus anda.

*Põhi / karbid ja tulemüür kadusid ja neid asendab toruraam ja aluplekk. Auto sai 40kg kergem kaaludes nüüd 860kg
* Klaasid asendusid polukarbonaadiga
* Kere on suuremateks töödeks eemaldatav vaid 8 poldi lahtikeeramisega. Kommunikatsioonid veetud seetõttu vaid mööda raami.
* Teljevahe muutus 5cm pikemaks, rööbe 6cm kitsamaks, raam 8cm madalamaks
* Tagasild sai külgkalde regulli võitlemaks kere kaldumisest tekkiva kaldemuutusega.
* kaasreisija kohale said nihutatud raske pliiaku, käiguvahetuseks vajalik õhupaak, kütusepaak, pumbad ja filtrid, jäetud ruum ka turbole võitlemaks väära külgsuunalise kaalujaotusega
* Radikas sai õhem kuid suurema pinnaga, et mitte kasutada venti ja ka teine pump lülitub boostiall, et säästa elektrit (Generaator kadus koos õlifiltri / soojusvaheti korpusega, et lihtsustada mootori mahavõtmist ja taaskord vähendada kaalu) Lisasafetyna ei sütti käiguvahetustuli kui teine pump mingil põhjusel ei rakendu
* Tagaslikid said kõrgemad 26 vs 28" et parandada pidamist ja sõita neljandaga kuni 250km/h Esisild sai Goodyeari asemel Hoosieri slikid.
* Käigukasti kinnitusplaat asendus alumiiniumiga....(kaaluvõit~8kg) Mootorikäpad on nüüd vinklina raamil ja ühtegi segavat asja enam ees pole kui mootorit mööda raami peale-maha lükata
*Sidur sai uue SRE korvi ja Sachsi neljalabalise ketta
*Mootor sai raami suhtes 2cm vasakule nihutatud, et see oleks keskel ja saaks raami maksimaalselt kitsa teha. Pooltelje pikkused muutusid lühemaks.
*Käiguvahetussüsteemi leke sai uue solenoidiga kaotatud ja võin teha vaid liitrise paagiga 8-10 sõitu endise 1-2 asemel.
*Esisild sai uued sharniirid, uue tala, uued õõtsad ja 15cm kitsam kui originaalis. Jämedam sai ka paraleelvarras.
*Rool sai väikseim saadaolev, et veidi enam põlveruumi saavutada.
* LD Dash aitab silma peal hoida peaasjalikult akupingel, kütusesegul ja temperatuuridel, hiljem lisanub ka käiguvahetus õhu rõhk.
* Originaalpedaalid asendusid rippuva pedalboxiga ja uute silindritega.
*Lisapihustid said püsivalt boosti all sisse lülitatud (progresseeruvalt) et tuua IAT alla 100C ja pakkuda lisa 8x870ccle mis uute kepsudega pidid justkui otsa saama. Kokku nüüd siis 10x870cc mis oleks niikuinii ka kahe pumba / selle turbo / ploki ja kolbide piiriks.
Ja see kõik tundub niiiii teine - 9s tundub autos nii igav ja aeglane, tagarehv ei käi enam 230ne pealt tühja, auto on kolmandiku jagu väiksema boostiga 6km/h kiirem ja teeb ilma burnoudita 0,1s paremaid 60 jala aegu kui varasemalt soojendatud rehviga.


Loodan, et hooaja viimasel võistlusel saab ka mingit aega ja kiirust sõita ja pedalboxist tingitud lastehaigused on seljatatud.
Pilt Pilt Pilt Pilt

1 katkise siduriga kaotatud sõit ka videona: https://www.youtube.com/watch?v=tCy34UQI_3Y" onclick="window.open(this.href);return false;

Kui keegi soovib siis auto on saadaval :bb
Vasta