
Väidetavalt on auto vävitud umbes 10a tagasi ja nii mõneski kohas on toimunud järelkuivamine ja pahtli kokku tõmbamine või pleki küljest lahti laskmine. Hoolt on näinud ka kogu põhja alune kuna seal on nii mastiksit kui värvi.....piduri voolikud jne jubinad näivad kah kõik vahetatud olevat. Mingit muud eelist se muidugi ei anna kui vaid seda, et peale eelmist tegemist pole auto seisund hullemaks läinud ja on mida taastada


Kuna põrnika auguvahele (4x130 vist) pole just palju erinevaid velgi tehtud on piduritrumlite külge 3cm paksud flantsid tehtud, mis poldivalemiks annavad 5x120 ja hetkel all 17x8,5 tolli schnitzeri valuveljed 255x50 ja 225x50 rehvidega

Esialgu pole ma veel muud teinud kui autol sambla maha pesnud, sisu prügist puhastanud ja põhja ära kuivatanud plaan on veel võimalikult kaua vastu pidada (Hirmus soov ju tegema hakata) Ei tahaks nagu teha külmas ruumis, kuna ilmad lähevad järjest külmemaks ja igasugusele keemiale mida autole kantakse see ei meeldi. Olen jõudnud ära oodata millal põrand ja kanal valmis saavad, olen oodanud ka millal aknad ja lagi valmis said....jõuan ka ahju ja korstna ära oodata (Ma loodan) Niikuinii ei plaani eeltööni jõuda enne kevadet ja hirmus soov vaid roostes ja värvita kohad puhastada/keevitada ja rooste muunduriga üle käia.....põhi korralikult puhastada ja samuti roostemuunduri ja mastiksitega katta.