Kas mõtled sellist:mart154 kirjutas:vihje: Alumiiniumile saab väga särava välimuse, kui kasutada näiteks drelli otsas vinüülharjastega harja
VW 1300 ´69
Moderaator: ingmar
Tänane hommik möödus bussi krunti lihvides ja lõunaks sai 1 toon juba peale ja kuna teipida koha ei saa siis avaneski võimalus oma põrnikaga tegeleda. Tegin lainepapist põhja ?hablooni ja kandsin selle kuju millimeetrisele plekile, lõikasin välja ja keevitasin põhjaks. Tulemus suht OK. Mulle sobib...ilus sile ja roosteta. Veidi plönnima jäi aga suht savi, kui viitsib siis käib söepulgaga üle ja kuumutab õigeks.
Põhjaga olen jõudnud nii kaugele:
Alt endiselt katmata aga ehk lähiajal saab see viga parandatud.....ega kaua viivitada ei taha kuna roosteuss võib sisse karata.
Paar uut asja kah olemas nüüd
* 10mm tikkudega AB Plokk
* Väntvõll koos uute saaledega
* Racing nukkvõll ja nukasaaled
* Uued kolvid / Rõngad /silindrid
* Porditud dualport plokikaaned koos uute juhtpukside ja klappidega
* Uued tõukurvardad ja torud.
* Noorenduskuuri läbinud originaalkepsud
* Kerge hooratas
jne pudinad nagu 009 jagaja ja mõned jahutusplekid....
Alt endiselt katmata aga ehk lähiajal saab see viga parandatud.....ega kaua viivitada ei taha kuna roosteuss võib sisse karata.
Paar uut asja kah olemas nüüd
* 10mm tikkudega AB Plokk
* Väntvõll koos uute saaledega
* Racing nukkvõll ja nukasaaled
* Uued kolvid / Rõngad /silindrid
* Porditud dualport plokikaaned koos uute juhtpukside ja klappidega
* Uued tõukurvardad ja torud.
* Noorenduskuuri läbinud originaalkepsud
* Kerge hooratas
jne pudinad nagu 009 jagaja ja mõned jahutusplekid....
Viimati muutis jeff01, K Juun 03, 2009 11:08 pm, muudetud 1 kord kokku.
kuna ehitan väga väikse eelarvega siis tükiks ajaks rahakoti rauad kinni BREAK-IN ehk võibolla juba sel sügisel. vaja kaaned üle käia (Leian et põlemiskamber ja väljalaske port võiksid siledamad olla) kaantel vaja põlemiskambrid ära mõõta, siis saab surveastme arvutada ja saan teada kas vaja ka silindreid kergitada või mitte. Tõukurvarraste ja nookurite probleem vaja lahendada (kangema nukaga seotud) sisse ja väljalaske torustik vaja teha, aju vaja sebida kusagilt ja juhtmestik luua. Kaantel on tegelt väikesed mõrad juba sees aga praegu keevitamisel ei näe mõtet, peab enne ikka küünla välja viskama kui keevitama hakkan. Tarvis on ka õlifilter paigaldada ja väline õli jahutus radikas. Mootori jahutus kokku sebida jne jne.
vägev
Mulle hakkab su projekt aina enam meeldima Tegelikult ma ootan kuna sa oma projektiga minust mööda lähed, siis on keegi kes asja ees valmis teinud ja hea nõuandeid kuulata
Tegelikult mulle meeldib su auto põhi, esimene kord vaatasin et nagu valatud betoon :D:D
Aga sul need õli jahutus ja filtri mure pole suured? olen nagu netist kohanud palju kitte millega seda lahendada. Aga juhul kui sul sinna midagi treida vaja, siis küsi minu käest
Mulle hakkab su projekt aina enam meeldima Tegelikult ma ootan kuna sa oma projektiga minust mööda lähed, siis on keegi kes asja ees valmis teinud ja hea nõuandeid kuulata
Tegelikult mulle meeldib su auto põhi, esimene kord vaatasin et nagu valatud betoon :D:D
Aga sul need õli jahutus ja filtri mure pole suured? olen nagu netist kohanud palju kitte millega seda lahendada. Aga juhul kui sul sinna midagi treida vaja, siis küsi minu käest
1966--->hea aasta, kuid aeglane...ja jääb pikaks ajaks selliseks
Kui sa altpoolt teist pilti vaatad siis märkad et ploki peal (Seal kus muidu on originaalradikas) istub mul 1 punn milles 2 auku sees. Keegi on selle valmiskujul kusagilt ostnud, tollega pole midagi, pane vaid torud ja radikas külge. Küll aga uurin ma kuidas lisaks radikale ka filter paigaldada....sama toru vahele pole vist hea mõte......Või läbib seda pidev õlivool? Ilmselt peab ikka fullflow süsteemi peale tegema ja õlipumbale uue kaane tellima ja plokki ühe augu keermestama.
Ploki küljes on ka võimsam õlipump mu plaaniga turbotada sobib see ilusasti kokku. aga plokk on kahjuks vana tüüp (10mm tikkudega on nõrgem kui 8mm koos "case saveritega")
Mööda ma sinust ei pane sest praegu on mul ka 1000.- nii suur summa nagu aastaid-aastaid tagasi
Sind tüütan varsti flantside lõikamise osaga
Ploki küljes on ka võimsam õlipump mu plaaniga turbotada sobib see ilusasti kokku. aga plokk on kahjuks vana tüüp (10mm tikkudega on nõrgem kui 8mm koos "case saveritega")
Mööda ma sinust ei pane sest praegu on mul ka 1000.- nii suur summa nagu aastaid-aastaid tagasi
Sind tüütan varsti flantside lõikamise osaga
Tänud, konsulteerin veel sinuga enne kui tegema hakkan
Nüüd tarvis leida normaalne süstal ja tükk pleksiklaasi et põlemiskambri maht ära mõõta.....vajadusel need ka võrdsustada.
Täna mõõtsin kui palju kolvid silindri servast allapoole jäävad ja nii täpselt kui seda nihkaga teha saab sain tulemuseks 1,9mm aga ei tea sellest midagi arvata hetkel.
Nüüd tarvis leida normaalne süstal ja tükk pleksiklaasi et põlemiskambri maht ära mõõta.....vajadusel need ka võrdsustada.
Täna mõõtsin kui palju kolvid silindri servast allapoole jäävad ja nii täpselt kui seda nihkaga teha saab sain tulemuseks 1,9mm aga ei tea sellest midagi arvata hetkel.
Sai millegi seletamatu ajendil kinopiletid broneeritud aga kuna veel veidi aega oli siis sai pleksiklaasist rõngas lõigatud, sellesse auk puuritud ja üks põlemiskamber üle mõõdetud...
kaane sisse jääv osa oli 46 Milliliitrit.......Kui juba Cinamoni kohvikus filmi ootasin mõtlesin et võiks selle jama siis ära arvutada ja nii ka tegin. Kahjuks on keskkoolist liialt aega möödas ja kerge arvutus osutus minu jaoks küllaltki keeruliseks. Kui film juba käis sain oma rehkendusega maha ja tulemus käes... Teada sain siis vaid staatilise surveastme milleks on 8:1 Ega selle numbriga midagi peale pole hakata aga natuke parem tunne ikka omal kui on kindel, et keegi pole võimsa NA nimel miskit "tuuninud" sest kaasi on moditud.
kaane sisse jääv osa oli 46 Milliliitrit.......Kui juba Cinamoni kohvikus filmi ootasin mõtlesin et võiks selle jama siis ära arvutada ja nii ka tegin. Kahjuks on keskkoolist liialt aega möödas ja kerge arvutus osutus minu jaoks küllaltki keeruliseks. Kui film juba käis sain oma rehkendusega maha ja tulemus käes... Teada sain siis vaid staatilise surveastme milleks on 8:1 Ega selle numbriga midagi peale pole hakata aga natuke parem tunne ikka omal kui on kindel, et keegi pole võimsa NA nimel miskit "tuuninud" sest kaasi on moditud.
Tänaseks on kolvid sees, silindrid peal, kaaned peal, originaal tõrukurvardad sees ja nookurid peal. Vahed õnnestus probeemideta originaal varrastega välja reguleerida ja lühemaks neid tegema ei pidanud.
Se varraste lühendamise legend sai alguse ilmselt sellest, et mootori üle-eelmine omanik arvas tema surveastmeks 10 kanti olevat ja see saavutatakse tavaliselt kaantest maha freesides ja kaasi plokile lähemale nihutades. Õnneks on kaantelt vähe maha võetud on surveaste 8:1, mis lubab kõigi originaalosade kasutamist. (Kuni 4500 pöördeni aga kuhu mul teda ikka keerutada on kui STD väntvõll seda niikuinii ei luba)
Natukene tegelesin ka plekkidega.....valisin kahest kehvemast välja ühe vähem kehvema komplekti ja puhastasin ära suure plekk kasti milles istub generaator (Sellel keevitasin ka 2 toru otsa kinni) järgmiseks võtsin ette plekid mis istuvad silindrite peal ja millesse on löödud numbrid 1&2 ning 3&4 ja peale neid klapikambri kaaned mis on üsna õhukesed juba Kõik need asjad värvisin musta matiga ära panin nad oma aega ootama. Rohkem plekke mul kahjuks pole...ei teagi kas on neid veel vaja või piisab (Silindrite all on vaid kroomplekid)
Nüüd asi natukene raha taga sest niipea miskit osta ei kannata aga vaja oleks õlitorusid (4tk) filtri jalga ja õliradikat. vaja flantsid lõigata ja torud/põlved osta. Eks niikaua uurin siis genekat ja katsun seda ilusamaks teha (Se miskite vene geneka osade põhjal üles ehitatud)
Se varraste lühendamise legend sai alguse ilmselt sellest, et mootori üle-eelmine omanik arvas tema surveastmeks 10 kanti olevat ja see saavutatakse tavaliselt kaantest maha freesides ja kaasi plokile lähemale nihutades. Õnneks on kaantelt vähe maha võetud on surveaste 8:1, mis lubab kõigi originaalosade kasutamist. (Kuni 4500 pöördeni aga kuhu mul teda ikka keerutada on kui STD väntvõll seda niikuinii ei luba)
Natukene tegelesin ka plekkidega.....valisin kahest kehvemast välja ühe vähem kehvema komplekti ja puhastasin ära suure plekk kasti milles istub generaator (Sellel keevitasin ka 2 toru otsa kinni) järgmiseks võtsin ette plekid mis istuvad silindrite peal ja millesse on löödud numbrid 1&2 ning 3&4 ja peale neid klapikambri kaaned mis on üsna õhukesed juba Kõik need asjad värvisin musta matiga ära panin nad oma aega ootama. Rohkem plekke mul kahjuks pole...ei teagi kas on neid veel vaja või piisab (Silindrite all on vaid kroomplekid)
Nüüd asi natukene raha taga sest niipea miskit osta ei kannata aga vaja oleks õlitorusid (4tk) filtri jalga ja õliradikat. vaja flantsid lõigata ja torud/põlved osta. Eks niikaua uurin siis genekat ja katsun seda ilusamaks teha (Se miskite vene geneka osade põhjal üles ehitatud)
Väikene probleem on tekkinud õlipumbaga. Ostetud mootori küljes pidavat olema võimsam õlipump mida nii arvasingi olevat sest õlipumba ja ploki vahele oli vaheplaat tehtud. Tegelikult on tegu stock 26mm pumbaga mis on omadega suhteiselt läbi. Peangi nüüd uurima kas mõni ka turbomootoil 26mm pumpa kasutab. soovitatakse igalpool ilmselt 30mm pumpa turbokale.
Dexteri rahustuseks näitan kui "pehme" hooratta mina külge kruvisin
Selle külge 215mm ketas ja korv (NB pärinevad 70 nendate 37kw transporterilt)
Kuna lähinädalail loodan alustada väljalaske ehitusega siis sai proovimiste ja mõõtmiste jaoks mootor peale tõstetud (Ilmselt käib see veel enne käivitumist 5 korda maha seal)
Mootori panin peale ilma jahutuse osata ja plekid lisasin hiljem (Kui ma ei eksi siis ilma selle puuduva kereplekita poleks se niiviisi võimalik. Sisselaske "Y" piped vahetasin kah ringi, et need mootori taha (Salongi poole) tuua.... pole veel kindel et see nii jääb aga ehk jääb.
Veidi rõvedalt kuid siiski kaotasin ära jahutuskojalt need üleliigsed õhutorud ja klapid jne pudinad mis eluliselt olulised pole.
Selle külge 215mm ketas ja korv (NB pärinevad 70 nendate 37kw transporterilt)
Kuna lähinädalail loodan alustada väljalaske ehitusega siis sai proovimiste ja mõõtmiste jaoks mootor peale tõstetud (Ilmselt käib see veel enne käivitumist 5 korda maha seal)
Mootori panin peale ilma jahutuse osata ja plekid lisasin hiljem (Kui ma ei eksi siis ilma selle puuduva kereplekita poleks se niiviisi võimalik. Sisselaske "Y" piped vahetasin kah ringi, et need mootori taha (Salongi poole) tuua.... pole veel kindel et see nii jääb aga ehk jääb.
Veidi rõvedalt kuid siiski kaotasin ära jahutuskojalt need üleliigsed õhutorud ja klapid jne pudinad mis eluliselt olulised pole.