VW 1300 ´69
Moderaator: ingmar
- sander
- teeb vahet tõukurvarda düüsil ja jagajal
- Postitusi: 54
- Liitunud: P Okt 15, 2006 8:19 pm
- Asukoht: harjumaa-tallinn
Re: VW 1300 ´69
Väga äge, endal on pikemat aega oma fordiga midagi sarnast plaanis helesinise värviga. Sai isegi kitarri peal värvi tulemust proovitud.
plaan A 2012 suvi
Re: VW 1300 ´69
Pildil on asi veel "toores" (600ne paber) lasin üle veel 800ga ja siis halli karukeelega märjalt....must muutub mustaks ja punane punaseks....täismatt jaliivapaberi jälg kaob ja jääb selline poolmatt sest läiget tuleb veidi juurde.
Re: VW 1300 ´69
Esiklaas lõigatud ja ees.
Juhiistme kinnitused valmis ja kuivavad....pmt siis ka iste sees
Homme plaan vähemalt tagumised küljeaknad lasta naturaalklaasist lõigata, toonida ja ette panna (Küll kunagi teen ühe paari veel ja lasen karastada Võimalik, et samamoodi läheb ka ukseklaasidega....kõrvalistuja oma alla ei pea käima...ehk lasen selle kah ära lõigata.....juhi omaga veidi keerulisem kui vaja dokumente esitada
Juhiistme kinnitused valmis ja kuivavad....pmt siis ka iste sees
Homme plaan vähemalt tagumised küljeaknad lasta naturaalklaasist lõigata, toonida ja ette panna (Küll kunagi teen ühe paari veel ja lasen karastada Võimalik, et samamoodi läheb ka ukseklaasidega....kõrvalistuja oma alla ei pea käima...ehk lasen selle kah ära lõigata.....juhi omaga veidi keerulisem kui vaja dokumente esitada
- kaupz
- raja tänava klient
- Postitusi: 858
- Liitunud: P Sept 02, 2007 9:58 pm
- Asukoht: eesti, harjumaa, keila vald
Re: VW 1300 ´69
Küljeklaasid plastist + mõlemale poole läbipaistev turvakile (ehk on kriipimiskindlam) ?
Värvilahendus on väga kõva.
Värvilahendus on väga kõva.
Ostan VW T2 Hipibuss nimelise sõiduki, igasugune info on oodatud.
(o\_!_/o) Drive Your Old Vw To Work Every Summer Day
(o\_!_/o) Drive Your Old Vw To Work Every Summer Day
Re: VW 1300 ´69
Esiklaas meeldib nii väga, et otsustasin küljed kah naturaalklaasist teha....näeb lahedalt streetlegal välja
Tagumised saab ilma igasuguste probleemideta sirged panna.
Esimesed panen nii, et parempoolse (Kuhu ilmselt ka istet ei tule) Liimin musta silikooni või klaasiliimiga ukse sisse ja juhi omale teen kuidagi vist ka alla laskmise variandi.
Variandid on kasutada tavaklaas + see lasta karastada või siis veel kiirem mõte : Lamineeritud klaas
Tagaklaas ainsana esialgu pleks kuid võimalik, et tulevikus seegi lasta teha auto järgi.....
Kui kunagi olin pleksist eufoorias siis nüüd jälle naturaalklaasist just kriimustuskindluse seisukohalt.
Kas polnud mingit seadust, et miskist aastast alates klaaside läbipaistvust ei mõõdeta?
Ma ei tea miks aga laivis näeb tõesti parem välja.
Tagumised saab ilma igasuguste probleemideta sirged panna.
Esimesed panen nii, et parempoolse (Kuhu ilmselt ka istet ei tule) Liimin musta silikooni või klaasiliimiga ukse sisse ja juhi omale teen kuidagi vist ka alla laskmise variandi.
Variandid on kasutada tavaklaas + see lasta karastada või siis veel kiirem mõte : Lamineeritud klaas
Tagaklaas ainsana esialgu pleks kuid võimalik, et tulevikus seegi lasta teha auto järgi.....
Kui kunagi olin pleksist eufoorias siis nüüd jälle naturaalklaasist just kriimustuskindluse seisukohalt.
Kas polnud mingit seadust, et miskist aastast alates klaaside läbipaistvust ei mõõdeta?
Ma ei tea miks aga laivis näeb tõesti parem välja.
Re: VW 1300 ´69
Vahepeal aeg nii kiirelt möödunud, et mul vaid 4 nädalat jäänud aga tehtud pole suurt midagi kuna purustasin ridamisi klaase ja tegelesin muu ebavajalikuga
Iste ja vööd on paigas, ukselingid värvitud ja küljes.
Mõraga esiklaas on ees (Vahetan suvepeale välja....sai tervelt lõigatud japaigaldatud kuid hommikul oli mõra sees)
Karastatud küljeklaasid on tellitud ja saan järgmise nädala jooksul kätte.
Tellitud sai ka: Kulmud, pooltelje kummid, vända laager ja pikilõtku seibid, tagaklaasi tihend, uksetihendid (Saan õhtul kätte)
Uued pihustid ja kasutatud 044 pump on kah olemas.....vaja kütuselatid sebida.
Iste ja vööd on paigas, ukselingid värvitud ja küljes.
Mõraga esiklaas on ees (Vahetan suvepeale välja....sai tervelt lõigatud japaigaldatud kuid hommikul oli mõra sees)
Karastatud küljeklaasid on tellitud ja saan järgmise nädala jooksul kätte.
Tellitud sai ka: Kulmud, pooltelje kummid, vända laager ja pikilõtku seibid, tagaklaasi tihend, uksetihendid (Saan õhtul kätte)
Uued pihustid ja kasutatud 044 pump on kah olemas.....vaja kütuselatid sebida.
-
- paranemislootuseta
- Postitusi: 749
- Liitunud: R Juun 09, 2006 7:43 pm
- Asukoht: Jälgimäe, Saku vald
Re: VW 1300 ´69
ehk siis "jäänud on nipet-näpet"
...ja 4 nädalat on ju überpikk aeg - tervelt 672 tundi
...ja 4 nädalat on ju überpikk aeg - tervelt 672 tundi
alias 13piisab
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
Re: VW 1300 ´69
Ära ole pessimistlik....see on rohkem kui 16 tuhat minutit
Re: VW 1300 ´69
täna käisin vaatasin oma silmaga auto üle...Tõsi, nagu Joosep ütles, Live`is asi tunduvalt vingem.
Minupoolt jõudu ja jaksu edaspidiseks !
Minupoolt jõudu ja jaksu edaspidiseks !
1966--->hea aasta, kuid aeglane...ja jääb pikaks ajaks selliseks
Re: VW 1300 ´69
Täna sai esisild korralikult kinni ja amorte lühendatud (Kahjuks vajan aga siiski lühemaid kui hetkel all olevad 26cm isendid Poolteljekummid said vahetatud, uus paak sai mõõdetud (~´18L)
-
- paranemislootuseta
- Postitusi: 749
- Liitunud: R Juun 09, 2006 7:43 pm
- Asukoht: Jälgimäe, Saku vald
Re: VW 1300 ´69
"mis mõttes - siukse raha eest ostsid siukse aja?"
aga tegelikult näeb (isegi pildilt) päris hea välja. Laupäevane pilt on kah huvitav - rehvilaius on pea 2 korda suurem, kui siduriketta läbimõõt. Pole just tavaline proportsioon
aga tegelikult näeb (isegi pildilt) päris hea välja. Laupäevane pilt on kah huvitav - rehvilaius on pea 2 korda suurem, kui siduriketta läbimõõt. Pole just tavaline proportsioon
alias 13piisab
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
Re: VW 1300 ´69
Kui sa vihjad selle, et sidur on nõrk lüli siis on sul õigus sest hetkel see nii tõesti on (Ilmselt sa sellele ei vihjanud aga ma tahan sidurist rääkida )
....muidu pole tänapäeval enam väike läbimõõt takistuseks sest aitasin sõbral üht 700hp driftipilli teha ja tal sai 3 kettaga 7,25" sidur sisse mis on väga väike aga peab kuni 3000NM
Põrnika puhul on asi lihtne sest esialgu soovin vaid 200hp saavutada ja järgmine aasta 091 kastiga 300. Sellele 300le jõule vastava siduri leiab õnneks kenasti ühekettalise Kennedy Engineeringu 228mm tootevalikust. See on küll 2x kallim kui põrnika 200mm performance sidurid kuid treenib sama pidamise juures vähem vasakut jalga ja ma ei viitsi hooratast ümber teha 200mm peale. (Valmis tükke ka muidugi saada, kuid mul hooratas hetkel juba metallimehe käes......saab kerge ja häää )
Hetkel tegelen bensu peale andmise osaga....ehk siis paak - pump - torustik - kui raha saan siis latid ja lõpp ehk pihustid on juba olemas mille piiriks samuti 300hp vast (420cc @ 3 bar)
Tegelikult on 1 idee veel.....tahaks hiljemalt järgmine aasta EL vendid panna mootorit jahutama ja Etanooli bensiini seguga sõitma hakata....vahekorras siis 85% Etanooli ja 15% bensiini.....Jahedam, võimsam, kestvam.
....muidu pole tänapäeval enam väike läbimõõt takistuseks sest aitasin sõbral üht 700hp driftipilli teha ja tal sai 3 kettaga 7,25" sidur sisse mis on väga väike aga peab kuni 3000NM
Põrnika puhul on asi lihtne sest esialgu soovin vaid 200hp saavutada ja järgmine aasta 091 kastiga 300. Sellele 300le jõule vastava siduri leiab õnneks kenasti ühekettalise Kennedy Engineeringu 228mm tootevalikust. See on küll 2x kallim kui põrnika 200mm performance sidurid kuid treenib sama pidamise juures vähem vasakut jalga ja ma ei viitsi hooratast ümber teha 200mm peale. (Valmis tükke ka muidugi saada, kuid mul hooratas hetkel juba metallimehe käes......saab kerge ja häää )
Hetkel tegelen bensu peale andmise osaga....ehk siis paak - pump - torustik - kui raha saan siis latid ja lõpp ehk pihustid on juba olemas mille piiriks samuti 300hp vast (420cc @ 3 bar)
Tegelikult on 1 idee veel.....tahaks hiljemalt järgmine aasta EL vendid panna mootorit jahutama ja Etanooli bensiini seguga sõitma hakata....vahekorras siis 85% Etanooli ja 15% bensiini.....Jahedam, võimsam, kestvam.
-
- paranemislootuseta
- Postitusi: 749
- Liitunud: R Juun 09, 2006 7:43 pm
- Asukoht: Jälgimäe, Saku vald
Re: VW 1300 ´69
vihjasin ikka. Pidamist võiks olla ning ka ratta ümbermõõt tekitab sinnapoole "ülekandearvu vähendamise" (st suurema lõppkiiruse), mis ei soosi just rehvi ja tee kokkupuutepinnalt libisemist (mis eelnevat asja kaitseb). Niiet kast+sidur saavad ilmselt nii kõva väänamist, kui palju mootor lubab. Kast on kuuldavasti põrnikatel tugev ("600hp" - kuigi veermiku tugevust siiski hobustega ei mõõda. Asju lõhub vääne). Sellel pildil on sidur ilmselgelt liiga väike. Kuigi nagu Sa ka viitad, leidub tänapäeval imeasju. Mis maksavad muidugi ka natuke raha...jeff01 kirjutas:Kui sa vihjad selle, et sidur on nõrk lüli siis on sul õigus sest hetkel see nii tõesti on (Ilmselt sa sellele ei vihjanud aga ma tahan sidurist rääkida )
niiet eks soovime siis, et Sa ikka sidurist sinna vangistatud tossu (ja kärsahaisu) välja laseks
pihustite tootlikkus @ 3bar tähendab ilmselt seda, et pumbast peab 6bar tulema? St 3bar saab Sul ilmselt sisselaske surve olema
alias 13piisab
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
Re: VW 1300 ´69
No jagad nooti.....aga arvan, et sisselaskes saab esialgu olema 1bar ülerõhku (2bar absoluutrõhku) sest intercooleri lahenduseks pole aega Kui õigesti turbo kaarte lugesin siis peaks need umbes nii tegema kahepeale kokku, et 1 bariga 200 jõudu ja 1,5ga 300 oleks ka ülemine piir (Eks saaks ka juurde pressida kuid siis on juba effektiivsusalast väljas ja pikka pidu pole)
Kütterõhku esialgu vast mõistlikuse piires.....ilma vaakumita 3 bari....minu soovitud 1 bari all siis 4 bari. Siis jääb väike varu ka rõhku tõsta. Ilmaasjata rõhu lakke ajamine ja siis pihustite poolepeal jooksutamine tapab vaid pumba. Eks vaatame mis juttu ma siis räägin, kui etanooli paaki kallan ja uute pihustite raha pole
Mind hullult huvitab kuna need turbod ärkavad....ikkagi 2,5 liitrise diisli turbo 1L bensiinimootori kohta + veel valesti paaritatud kollektor. Enam 100% täpselt ei mäleta kuid kaardilt veerisin justkui välja, et 1 bar on 2500 ja 3000 vahel käes....Enne kui see nii pole ma ei julge seda loota.....pakun aga et boost saabub 1000 pööret kõrgemal ja käiku pean gaas põhjas vahetama, et hädavaevu teise käigu lõpuks üles aetud viled lõpuni veaks Eelmine 1600 moto oli 2,4 disla turbo otsas ja elas umbes sellist elu, et pidi täisgasil kasti paugutama. Eks saab selle jaoks ka flatshifti ajule tekitada kui kunagi aega....esimene eesmärk ju vaid kokku ja käima saada.
Kütterõhku esialgu vast mõistlikuse piires.....ilma vaakumita 3 bari....minu soovitud 1 bari all siis 4 bari. Siis jääb väike varu ka rõhku tõsta. Ilmaasjata rõhu lakke ajamine ja siis pihustite poolepeal jooksutamine tapab vaid pumba. Eks vaatame mis juttu ma siis räägin, kui etanooli paaki kallan ja uute pihustite raha pole
Mind hullult huvitab kuna need turbod ärkavad....ikkagi 2,5 liitrise diisli turbo 1L bensiinimootori kohta + veel valesti paaritatud kollektor. Enam 100% täpselt ei mäleta kuid kaardilt veerisin justkui välja, et 1 bar on 2500 ja 3000 vahel käes....Enne kui see nii pole ma ei julge seda loota.....pakun aga et boost saabub 1000 pööret kõrgemal ja käiku pean gaas põhjas vahetama, et hädavaevu teise käigu lõpuks üles aetud viled lõpuni veaks Eelmine 1600 moto oli 2,4 disla turbo otsas ja elas umbes sellist elu, et pidi täisgasil kasti paugutama. Eks saab selle jaoks ka flatshifti ajule tekitada kui kunagi aega....esimene eesmärk ju vaid kokku ja käima saada.