VW 1300 ´69
Moderaator: ingmar
Re: VW 1300 ´69
See on miski Porr mis tuleb sealt maha lõigata....
-
- paranemislootuseta
- Postitusi: 749
- Liitunud: R Juun 09, 2006 7:43 pm
- Asukoht: Jälgimäe, Saku vald
Re: VW 1300 ´69
jeff01 kirjutas:See on miski Porr mis tuleb sealt maha lõigata....
kokkuvõtvalt: "See on miski custom design mis tuleb sealt maha lõigata"ingmar kirjutas:mitte "porr", vaid custom design
alias 13piisab
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
Re: VW 1300 ´69
http://www.youtube.com/watch?v=VhUkHfVACDw[/video]
Näide sellest kuidas käitub sidur mis enam ei pea kui rõhk 1 barini tõuseb
Näide sellest kuidas käitub sidur mis enam ei pea kui rõhk 1 barini tõuseb
-
- paranemislootuseta
- Postitusi: 749
- Liitunud: R Juun 09, 2006 7:43 pm
- Asukoht: Jälgimäe, Saku vald
Re: VW 1300 ´69
vau! Palju õnne - saan aru, et see on esimene Maarjamaine põrr (õhkjahutusega boksereid leiab juba ilmselt?), mis gaasipedaali vabastamisel vilistab - ja mis ei tee seda mitte vilega sumpsiotste tõttu! Loodetavasti ei jää viimaseks ning kestab vähemasi orkestri (st 8+ liiget ehk oktett) moodustamiseni
anna siis teada, kui taas sidurikorv vajaka
anna siis teada, kui taas sidurikorv vajaka
alias 13piisab
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
Re: VW 1300 ´69
Ei näe pilti kahjuks
Kõik nüüd tsikleid hooldama ja remontima !
Minu juurde loomulikult ! +37253427601 Tarts.
Minu juurde loomulikult ! +37253427601 Tarts.
Re: VW 1300 ´69
Sama "pilt" siin: http://www.youtube.com/watch?v=VhUkHfVA ... r_embedded
Aga sidurist niipalju, et nüüd tuleb teist teed minna ja transporteri oma riiulile tagasi tõsta, ehk mõni lahjem sõidab kunagi sellega edasi. Pole veel välja mõelnud mis siduriga teen.....äkki mõni muu seeriasidus (Mõni bmw või midagi.....või siis usast midagi)
Aga sidurist niipalju, et nüüd tuleb teist teed minna ja transporteri oma riiulile tagasi tõsta, ehk mõni lahjem sõidab kunagi sellega edasi. Pole veel välja mõelnud mis siduriga teen.....äkki mõni muu seeriasidus (Mõni bmw või midagi.....või siis usast midagi)
Re: VW 1300 ´69
On täiesti saadaval "võimendatud" korvid. 3338 kr. on tüki hind, võimendus on 1700/2100/2600/3000lb (ei viitsi kg-sse arvutada ), ehk siis neli erinevat varianti. Ka Heavy Duty poldid on pildil näha.jeff01 kirjutas:Aga sidurist niipalju, et nüüd tuleb teist teed minna
Ka feraamilised sid.kettad on valikus, vedrudega ja ilma
Re: VW 1300 ´69
Tänud pakkumiste eest...
Usast saaks 250$ korv + ketas ( 4 erinevat tugevusastet mis on sinu omadele suht sarnased )
Aga plaan oli sügiseni kuidagi üli odavalt hakkama saada, võtsin täna mootori maha ja nägin et ketas pole paika kulunudki sest sissesõitu ta ei saanud......pool tööpinda ei saagi palju pidada....Mõtlen veel mis teen.
Style´i huvitavaid pakkumisi vaatan meeleldi kui hinnad juures on
Usast saaks 250$ korv + ketas ( 4 erinevat tugevusastet mis on sinu omadele suht sarnased )
Aga plaan oli sügiseni kuidagi üli odavalt hakkama saada, võtsin täna mootori maha ja nägin et ketas pole paika kulunudki sest sissesõitu ta ei saanud......pool tööpinda ei saagi palju pidada....Mõtlen veel mis teen.
Style´i huvitavaid pakkumisi vaatan meeleldi kui hinnad juures on
Re: VW 1300 ´69
Võtsin mootori ümbert veidi kola maha ja pesin ploki puhtaks (mõne kilomeetriga oli sinna juba kohutav kiht peale tekkinud....alul purskas karterituulutus, siis sai veidi kruusateed, siis 5-6 õlivahetusega sai veel mootorile õli lödistatud ja veel tolmu ligi meelitatud)
Custom made kola mis selle mootori liikuma sunnib on veel puhastamata:
Kiirustada ei taha selle kokku panemisega sest muidu võib loll mõte tekkida meistrikate raames streetmani sõita mida pole mulle küll vaja sest olen rahakoti hobidega ära rebestanud.
Tasapisi oleks vaja uut sidurit (Arvan et see korv mis nii uus välja näeb on veidi surnud sest pakun, et ta on pikalt olnud kinni kruvitud asendis.) Vaja oleks kolded teipida aga see maksab kah üsnamitu raha, downpipe vaja ümber teha ja läbi rattakoopa viia...sinna ka sukka vaja. Summutipütti vaja mis rattakoopasse mahuks. Mootoriruum vaja värvida veidi ja siis saab mõelda mootori kokku ja peale ladumise peale...
Vaatab palju toidu pealt kokku annab hoida et autot ehitada (Mujalt pole tõesti enam koonerdada )
Ahjaa mootoripatju on kah vaja sest 1 läks katki....või oli katki. Ja korralikku juhet on vaja, et autole tuled ja muud viled tööle saada.
Sõitma peab augustis toimuval autoklubi dragil aga usun et jaanipäevaks vast käib kui mitte enne.
Custom made kola mis selle mootori liikuma sunnib on veel puhastamata:
Kiirustada ei taha selle kokku panemisega sest muidu võib loll mõte tekkida meistrikate raames streetmani sõita mida pole mulle küll vaja sest olen rahakoti hobidega ära rebestanud.
Tasapisi oleks vaja uut sidurit (Arvan et see korv mis nii uus välja näeb on veidi surnud sest pakun, et ta on pikalt olnud kinni kruvitud asendis.) Vaja oleks kolded teipida aga see maksab kah üsnamitu raha, downpipe vaja ümber teha ja läbi rattakoopa viia...sinna ka sukka vaja. Summutipütti vaja mis rattakoopasse mahuks. Mootoriruum vaja värvida veidi ja siis saab mõelda mootori kokku ja peale ladumise peale...
Vaatab palju toidu pealt kokku annab hoida et autot ehitada (Mujalt pole tõesti enam koonerdada )
Ahjaa mootoripatju on kah vaja sest 1 läks katki....või oli katki. Ja korralikku juhet on vaja, et autole tuled ja muud viled tööle saada.
Sõitma peab augustis toimuval autoklubi dragil aga usun et jaanipäevaks vast käib kui mitte enne.
Re: VW 1300 ´69
Tubli. ainult head uudised...
Vaatasin ka su videot ja kohe tekkis tahtmine töökotta joosta, aga kahjuks pole mul seal hetkel midagi teha...enne on vaja samuti suur rahakott selga koguda. Aga hea et sul asi liigub...vähemalt üks mitmest...
Vaatasin ka su videot ja kohe tekkis tahtmine töökotta joosta, aga kahjuks pole mul seal hetkel midagi teha...enne on vaja samuti suur rahakott selga koguda. Aga hea et sul asi liigub...vähemalt üks mitmest...
1966--->hea aasta, kuid aeglane...ja jääb pikaks ajaks selliseks
Re: VW 1300 ´69
Tellisin BMW sidurikorvi ära....
Konkreetselt bmw 90a 318IS - 100kw aga kui mu dectoc mind ei peta siis seda korvi kasutavad kõik 1,6 ja 1,8 liitrised BMW-d millel pritse peal...(e30, e36, e36 compact , kõik touringud ja cabriod, e34 viiene jne)
Kui teda tehasest 100 ja 103kw mootoritele peale pannakse siis võib sinna julgelt miski varu juurde arvutada sest stock autosid turbotades peavad korras stock sidurid kuni 2x suurema võimsuse kinni.
Esmaspäeval saan ehk asja kätte ja kui see maksab vaid kolme kohalise summa VS kolmega algava kuid nelja kohalise summa mis transporteri siduri eest küsiti siis kadus mul igasugune huvi praegu volkari tükkidega edasi minna. Seda enam et seda luki toodetud transporteri korvi pean ootama 2-3 nädalat aga bmw sachsi korv on tallinnas olemas ja seda on igast poest võimalik tellida 1 tööpäevaga.
Kuna hooratas tuleb niikuinii pinki panna, et tööpinnad üle lasta ja võibolla ka korvi kettale lähemale tuua siis see väikese randi kitsamaks laskmine on väike lisatöö mille BMW korv endaga kaasa toob.
Ketta asja pole veel otsustanud....vanaga kokku vist ei viitsi panna.....samas erilist raha pole.....Parim säästulahendus oleks oma ketas esmaspäevaks tallinna orgunnida (Pidurimeistrisse) aga tallinnas kahjuks nii häid tuttavaid pole kes oleks nõus ketta cargost võtma, sellega mööda linna sõitma ja siis cargosse tagasi viskama
Kui korraliku tootja ketas (215mm sama nuudiga on näiteks diisel transporteril...) maksab a-la tonn siis sellest paremini pidavad katted paneb pidurimeister 400.- eest
Konkreetselt bmw 90a 318IS - 100kw aga kui mu dectoc mind ei peta siis seda korvi kasutavad kõik 1,6 ja 1,8 liitrised BMW-d millel pritse peal...(e30, e36, e36 compact , kõik touringud ja cabriod, e34 viiene jne)
Kui teda tehasest 100 ja 103kw mootoritele peale pannakse siis võib sinna julgelt miski varu juurde arvutada sest stock autosid turbotades peavad korras stock sidurid kuni 2x suurema võimsuse kinni.
Esmaspäeval saan ehk asja kätte ja kui see maksab vaid kolme kohalise summa VS kolmega algava kuid nelja kohalise summa mis transporteri siduri eest küsiti siis kadus mul igasugune huvi praegu volkari tükkidega edasi minna. Seda enam et seda luki toodetud transporteri korvi pean ootama 2-3 nädalat aga bmw sachsi korv on tallinnas olemas ja seda on igast poest võimalik tellida 1 tööpäevaga.
Kuna hooratas tuleb niikuinii pinki panna, et tööpinnad üle lasta ja võibolla ka korvi kettale lähemale tuua siis see väikese randi kitsamaks laskmine on väike lisatöö mille BMW korv endaga kaasa toob.
Ketta asja pole veel otsustanud....vanaga kokku vist ei viitsi panna.....samas erilist raha pole.....Parim säästulahendus oleks oma ketas esmaspäevaks tallinna orgunnida (Pidurimeistrisse) aga tallinnas kahjuks nii häid tuttavaid pole kes oleks nõus ketta cargost võtma, sellega mööda linna sõitma ja siis cargosse tagasi viskama
Kui korraliku tootja ketas (215mm sama nuudiga on näiteks diisel transporteril...) maksab a-la tonn siis sellest paremini pidavad katted paneb pidurimeister 400.- eest
Re: VW 1300 ´69
Sellist hooratast ei näe just igapäev (Karastatud terasest hooratast pole nimelt kõige lihtsam treida aga võimalik oli see siiski ja muster jäi päris vahva ja peaks pidamisele vaid kaasa aitama) Treides sai selgeks, et hooratta pind oli ühte pidi kõver ja mõõtes selgus, et vana korv oli teisipidi kõver. Uue korvi tarbeks sai uued augud puuritud, keermestatud ja 7mm asemel hoiavad korvi nüüd 12,9 tugevusastmega 8mm poldid.
Sidurikorv tuli forsist ja peab originaalis kinni enamlevinud nelja pütaste bemmide jõu (sh. ka 100 ja 103kw 318IS) Peaks mulle esialgu sobima.
Võimalik, et peab nüüd starteriga miskit ette võtma aga kõik peaks tehtav olema (korv on nii suur et jääb veidi pendiksile ette )
Sidurikorv tuli forsist ja peab originaalis kinni enamlevinud nelja pütaste bemmide jõu (sh. ka 100 ja 103kw 318IS) Peaks mulle esialgu sobima.
Võimalik, et peab nüüd starteriga miskit ette võtma aga kõik peaks tehtav olema (korv on nii suur et jääb veidi pendiksile ette )