VW 1300 ´69
Moderaator: ingmar
Re: VW 1300 ´69
...pigem kohustus mitte lootus
Mida tahan saavutada:
Aprilli lõpuks võiks käima saada
Mai kuuks võiks sõitma saada
(Kindlasti jääb nende kahe vahele hulgaliselt titehaigusi ja ümbertegemist)
Juuni kuuks tahaks tõmmata mõned triibud maha ja tahaks teada saada mida se mootor suudab.
Kui kuidagi õnnestuks 13nessegi sõita võiks mõnd üritustki külastada niisama oma lõbuks aga se pole vist kõige lihtsam kui ei tea kasti seisukordagi, puuduvad normaalsed rehvid ja mis kõik veel.
Mida tahan saavutada:
Aprilli lõpuks võiks käima saada
Mai kuuks võiks sõitma saada
(Kindlasti jääb nende kahe vahele hulgaliselt titehaigusi ja ümbertegemist)
Juuni kuuks tahaks tõmmata mõned triibud maha ja tahaks teada saada mida se mootor suudab.
Kui kuidagi õnnestuks 13nessegi sõita võiks mõnd üritustki külastada niisama oma lõbuks aga se pole vist kõige lihtsam kui ei tea kasti seisukordagi, puuduvad normaalsed rehvid ja mis kõik veel.
Re: VW 1300 ´69
1. Punkt on täidetud, teised kahtluse all.
Kohtutavalt kehvasti seade puutumise ja paljude ajutiste asjade tõttu aga vähemalt käis mõned minutid.
Kas põrnikas on mõni koht kus saaks käega temperatuuri hinnata? mõni plekk mida peab saama katsuda vms?
Kohtutavalt kehvasti seade puutumise ja paljude ajutiste asjade tõttu aga vähemalt käis mõned minutid.
Kas põrnikas on mõni koht kus saaks käega temperatuuri hinnata? mõni plekk mida peab saama katsuda vms?
- ingmar
- Über-Vaataja
- Postitusi: 2380
- Liitunud: E Dets 08, 2003 10:53 am
- Asukoht: Liikva, Harjumaa
- Kontakt:
Re: VW 1300 ´69
katsuda võid igat plekki. põletusaste käel on lihtsalt erinev pigem panusta kasvõi õli kaudu temp. mõõdikule (andur või õlivarras või... tooteid on mitmeid)
Re: VW 1300 ´69
Selle saab siis mõelda kui see nädal on läbi.
Enne laupäeva oli plaanis õhtuti peale tööd teha järgmised asjad.
-Seadistada sõbra volkar mis täna 9400 pööret haukas
-Kaotada enda autol kõik lekked (kokku 6 lekke allikat õlitus ja kütusesüsteemis)
- paigaldada turvavöö
- kohandada ja kinnitada paak
- paigaldada kütuse torustik ja pump (Pumpagi veel ei ole)
- Lõpetada aju juhtmestik ja vedada mõni juhe ka süüte lukuni ja paigaldada paar releed.
- Paigaldada turbo ja välja ehitada õlitust puudutav torustiku osa....
- Turbo õhu torustik on 100% puudu nagu ka IC
- Turbole vaja ka downpipe vähemalt teha et mitte autot põlema panna
- Esisillale lisa kinnitused ja tugevdused teha ja paigaldada.
- Proovida ja veenduda pidurite olemasolus, siduri töös ja roolisüsteemi toimimises
- Kogu se kompott seadistada miski maani...kasvõi pool bari.
Kindlasti veel 100 asja mis meelde ei tule.
Enne laupäeva oli plaanis õhtuti peale tööd teha järgmised asjad.
-Seadistada sõbra volkar mis täna 9400 pööret haukas
-Kaotada enda autol kõik lekked (kokku 6 lekke allikat õlitus ja kütusesüsteemis)
- paigaldada turvavöö
- kohandada ja kinnitada paak
- paigaldada kütuse torustik ja pump (Pumpagi veel ei ole)
- Lõpetada aju juhtmestik ja vedada mõni juhe ka süüte lukuni ja paigaldada paar releed.
- Paigaldada turbo ja välja ehitada õlitust puudutav torustiku osa....
- Turbo õhu torustik on 100% puudu nagu ka IC
- Turbole vaja ka downpipe vähemalt teha et mitte autot põlema panna
- Esisillale lisa kinnitused ja tugevdused teha ja paigaldada.
- Proovida ja veenduda pidurite olemasolus, siduri töös ja roolisüsteemi toimimises
- Kogu se kompott seadistada miski maani...kasvõi pool bari.
Kindlasti veel 100 asja mis meelde ei tule.
Re: VW 1300 ´69
Mootori ostuga sain ikka kerge tünni ja ise lol ei võtnud pulkadeks kui võimalus ja selleks aega oli.
Kõik võimalikud kohad tal lekivad ja see pole veel kõige hullem. Üsna kohutav on see, et peale 20 minutit break ini lasin õli välja ja see oli alumiiniumi trei laaste täis.... tegin järgmise töötunni jooksul veel 3 õlivahetust ja sain mootori seest vist pmt puhtaks aga kui palju halba se mootorile tegi on teadmata.....nagu ka see kust se puru sinna sai.....tundub, et nukkvõlli ratas on kusagilt plokki hammustanud.
Veel tundub mulle imelik justkui klapi laginat meenutav heli....võtan lahti ja reguleerin ära täna aga äkki ongi need varrastega mootorid lärmakad selles osas....just pööret maha lastes.
igatahes eile tulin garaazist kokju kell 02:10 .....17h garaazis on ikka jube ....selleks ajaks oli turbo peal, downpipe valmis, paak peal, küttetorustik ja süüteluku juhtmestik üendatud jne nokitsetud. Tegevust veel jagub aga mis mind kõige enam häirib on see, et pihustite avatus spaigib :S kuidas see saab nii olla ma ei tea.
Kõik võimalikud kohad tal lekivad ja see pole veel kõige hullem. Üsna kohutav on see, et peale 20 minutit break ini lasin õli välja ja see oli alumiiniumi trei laaste täis.... tegin järgmise töötunni jooksul veel 3 õlivahetust ja sain mootori seest vist pmt puhtaks aga kui palju halba se mootorile tegi on teadmata.....nagu ka see kust se puru sinna sai.....tundub, et nukkvõlli ratas on kusagilt plokki hammustanud.
Veel tundub mulle imelik justkui klapi laginat meenutav heli....võtan lahti ja reguleerin ära täna aga äkki ongi need varrastega mootorid lärmakad selles osas....just pööret maha lastes.
igatahes eile tulin garaazist kokju kell 02:10 .....17h garaazis on ikka jube ....selleks ajaks oli turbo peal, downpipe valmis, paak peal, küttetorustik ja süüteluku juhtmestik üendatud jne nokitsetud. Tegevust veel jagub aga mis mind kõige enam häirib on see, et pihustite avatus spaigib :S kuidas see saab nii olla ma ei tea.
Re: VW 1300 ´69
Nii, 15h enne võistlust pean siis teatama, et mootorit ma maha võtma ei hakka kuigi tahaks ta lõkkesse visata....ma lihtsalt puht füüsiliselt ei jõua seda teha ja foorumis trükkiminegi on kurnav kui nädala jagu pole kauem magada saanud kui 6h ööpäevas.
EDIT: Polegi päris tuksis ja seekord mängis mäkra Geneka-jahutusvendi osa mis mingil põhjusel loperdama hakkas ja korpusesse otsustas käia. Mootor pmt käib nüüd kuidagi ja algab vigadeparanduse osa ja kui aju enam ei spaigi (Seda pole kontrollinud) siis saab ka seadistama hakata.
Ärge seda nõmedat lödvikut vaadake, see oli ajutine ja vaid nii kauaks kuni cooleri saan.
EDIT: Polegi päris tuksis ja seekord mängis mäkra Geneka-jahutusvendi osa mis mingil põhjusel loperdama hakkas ja korpusesse otsustas käia. Mootor pmt käib nüüd kuidagi ja algab vigadeparanduse osa ja kui aju enam ei spaigi (Seda pole kontrollinud) siis saab ka seadistama hakata.
Ärge seda nõmedat lödvikut vaadake, see oli ajutine ja vaid nii kauaks kuni cooleri saan.
Re: VW 1300 ´69
Põrnikas elab
Sai vist juba viies õli karterisse valatud lootuses plokist veel alumiiniumit kätte saada aga õnneks enam abrasiivset koos õliga välja ei tulnud. Õli oli kahjuks jälle must aga ise arvan et see oli ülirikkast segust mis karterisse võis jõuda kuna silindrid-kolvid-rõngad on uued ja paika kulumata.
Pihustite spaikimine oligi miski accelerationi teema ja midagi katki polnud.
Käib kohapeal igatahes talutavalt ja kui korraks 5800 rpm andsin (1300 rohkem kui sellele mootorile hea oleks) käis MAP 120ne peal...ei teagi kas sellest ka miskit järeldada või mitte.
Homseks katsun leida läppari millel hea aku ja teen kergema seade ära...
Sai vist juba viies õli karterisse valatud lootuses plokist veel alumiiniumit kätte saada aga õnneks enam abrasiivset koos õliga välja ei tulnud. Õli oli kahjuks jälle must aga ise arvan et see oli ülirikkast segust mis karterisse võis jõuda kuna silindrid-kolvid-rõngad on uued ja paika kulumata.
Pihustite spaikimine oligi miski accelerationi teema ja midagi katki polnud.
Käib kohapeal igatahes talutavalt ja kui korraks 5800 rpm andsin (1300 rohkem kui sellele mootorile hea oleks) käis MAP 120ne peal...ei teagi kas sellest ka miskit järeldada või mitte.
Homseks katsun leida läppari millel hea aku ja teen kergema seade ära...
Re: VW 1300 ´69
vohh...siit üks kevadekuulutaja tulemas...Väga hea et lõpuks asja jooksma said...
Igaljuhul Palju Õnne minupoolt, oled suure suure töö ära teinud...
Igaljuhul Palju Õnne minupoolt, oled suure suure töö ära teinud...
1966--->hea aasta, kuid aeglane...ja jääb pikaks ajaks selliseks
Re: VW 1300 ´69
Täna sai tiir maanteel tehtud
Miski esmane seade sai peale, mis lubab sõita ilma et miski katki läheks.
Boostis vaid 0,3-0,4 bari aga sedagi on tunda
Miks rohkem laaderõhku ei tekkinud jäi esialgu teadmata aga see mind väga ei morjenda, sest nii pooliku autoga on tegelikult hea, et rohkem ei puhkunud. Ise arvan, et kääride ja isoleeriga parajaks tehtud lõdvik lekib...veidi võib kusagilt ka väljalase lekkida ja mis kõik veel. See lõdvik on seal vaid nii kaua kuniks ma sobiva intercooleri leian.
Hetkel oli MAT 50+ kraadi mida on tänase jaheda ilma kohta kindlasti liiga palju.
Suurematest probleemidest niipalju, et autol pole pidureid....1 tagumine hädapärast. Teine suurem probleem on see, et kui 2 inimest autos siis hakkasid rehvid vastu tiivaservi käima mis pole kah absoluutselt hea. Kitsamaid rehve pole nendele velgedele võimalik panna nii, et pean valima kas veidi nina kergitamise (Mis on hetkel lihtne kuna silla kinnitamine pole veel lõppenud) või kiiremas korras pidurite ümber tegemise vahel. Hetkel parandaks asja ka originaalrataste alla pistmine.
Tegelikult on asi veel nii poolik ja puu taga aga esmakordselt boosti tunda oli tohutult hea tunne....peaaegu sama hea kui pärast kompressoriga carrera boostimine mis on ikka omamoodi elamus
Plaanitav tööde järjekord on umbes selline, et teen mõned ajutised juhtmelahendused statsionaalsemaks, et saaks ka salongi poole mootorikatte paigaldada. Siis tegelen intercooleri otsingutega ja katsun selle paika panna....siis pidurid lahti võtta ja uurida miks ei tööta ning kui veidi pidurdab siis viin linna tagasi ja panen esisilla õigeks ja kinni. Paari nädalaga loodan need asjad tehtud saada
Mis oleks normaalne õlirõhk põrnikal ? käisin 26mm pumba oma kätega üle ja tühikäigul on sooja mootoriga see nüüd mitte vähem kui 2,5 bari Mis oleks norm õli temp ? Õli kogus on mul nüüd veidi suurem kui originaalis, õliradikas on väiksemat tüüpi originaal ja kuumaks õli ei lähegi.....Tegin paari km pikkuse tiiru nii mõnegi kiirendusega ja õli jäi sellega alla 70 kraadi. Eks näis mis siis saab kui kolded teibitud ja boosti 1+ bari
Praegu logifaile vaadates tundub, et rahulikult kohalt võttes 0-60km/h jääb 5 sekundi sisse (See pole selle mõttega kiirendus aga suvaline kiirendus suvalisel hetkel mis logifailist leidsin) Kui veidi edasi vaadata leian sõidu kus esimesed 2 käiku 5000ndeni sõitsin ja kolmanda 4200ni siis minu arvutused annavad 3 käiguga 4200 pöörde juures kiiruseks 100km/h kui see tõesti nii on siis saavutas selle jämedalt öeldes 10 sekundiga. Kahjuks ei tea stock põrnika näitajaid aga usun et tuunimine on õnnestunud sest kehvemaks minek ei läinud.
Miski esmane seade sai peale, mis lubab sõita ilma et miski katki läheks.
Boostis vaid 0,3-0,4 bari aga sedagi on tunda
Miks rohkem laaderõhku ei tekkinud jäi esialgu teadmata aga see mind väga ei morjenda, sest nii pooliku autoga on tegelikult hea, et rohkem ei puhkunud. Ise arvan, et kääride ja isoleeriga parajaks tehtud lõdvik lekib...veidi võib kusagilt ka väljalase lekkida ja mis kõik veel. See lõdvik on seal vaid nii kaua kuniks ma sobiva intercooleri leian.
Hetkel oli MAT 50+ kraadi mida on tänase jaheda ilma kohta kindlasti liiga palju.
Suurematest probleemidest niipalju, et autol pole pidureid....1 tagumine hädapärast. Teine suurem probleem on see, et kui 2 inimest autos siis hakkasid rehvid vastu tiivaservi käima mis pole kah absoluutselt hea. Kitsamaid rehve pole nendele velgedele võimalik panna nii, et pean valima kas veidi nina kergitamise (Mis on hetkel lihtne kuna silla kinnitamine pole veel lõppenud) või kiiremas korras pidurite ümber tegemise vahel. Hetkel parandaks asja ka originaalrataste alla pistmine.
Tegelikult on asi veel nii poolik ja puu taga aga esmakordselt boosti tunda oli tohutult hea tunne....peaaegu sama hea kui pärast kompressoriga carrera boostimine mis on ikka omamoodi elamus
Plaanitav tööde järjekord on umbes selline, et teen mõned ajutised juhtmelahendused statsionaalsemaks, et saaks ka salongi poole mootorikatte paigaldada. Siis tegelen intercooleri otsingutega ja katsun selle paika panna....siis pidurid lahti võtta ja uurida miks ei tööta ning kui veidi pidurdab siis viin linna tagasi ja panen esisilla õigeks ja kinni. Paari nädalaga loodan need asjad tehtud saada
Mis oleks normaalne õlirõhk põrnikal ? käisin 26mm pumba oma kätega üle ja tühikäigul on sooja mootoriga see nüüd mitte vähem kui 2,5 bari Mis oleks norm õli temp ? Õli kogus on mul nüüd veidi suurem kui originaalis, õliradikas on väiksemat tüüpi originaal ja kuumaks õli ei lähegi.....Tegin paari km pikkuse tiiru nii mõnegi kiirendusega ja õli jäi sellega alla 70 kraadi. Eks näis mis siis saab kui kolded teibitud ja boosti 1+ bari
Praegu logifaile vaadates tundub, et rahulikult kohalt võttes 0-60km/h jääb 5 sekundi sisse (See pole selle mõttega kiirendus aga suvaline kiirendus suvalisel hetkel mis logifailist leidsin) Kui veidi edasi vaadata leian sõidu kus esimesed 2 käiku 5000ndeni sõitsin ja kolmanda 4200ni siis minu arvutused annavad 3 käiguga 4200 pöörde juures kiiruseks 100km/h kui see tõesti nii on siis saavutas selle jämedalt öeldes 10 sekundiga. Kahjuks ei tea stock põrnika näitajaid aga usun et tuunimine on õnnestunud sest kehvemaks minek ei läinud.
Re: VW 1300 ´69
Vahepeal siis töö kõrvalt niipalju juhtunud, et kruvisin põrrale Opel Omega intercooleri külge....väga väike ja õnnetu näeb välja aga tõmbas sisselaske tempi ikka mitukümmend kraadi maha ja hetkel oli see väikese proovimise käigus sama mis õhu temp vähemalt esimese kahe käiguga. Õnneks oli seda coolerit lihtne installida ja torud olid täpselt nii nagu vaja.
Järgmisel aastal plaanis korralik cooler paigaldada mis nõuab ka korralikku ja õige nurga all antitiiba. Senikaua peab selle säästulahendusega hakkama saama....'
Esisild sai kah kere külge lõpuks kinnitatud ja seekord tundub suht samal joonel tagasillaga (Ennem oli vahe suurem kui 2cm)
Sel nädalal plaanis ka auto pidurdama saada ja MBC valmistada et saaks 0,4ljalt edasi liikuda.
ahjaa....proovimise mõttes sai WG kinnisesse asendisse fikseeritud ja 1-2 käigu run tehtud.... 1,2 bari oli ikka hoopis teisest klassist minek ja ootan väga millal nende rõhkudeni seadistatud saan. (hetkel segu liigrikas.....muidu poleks julgenud proovidagi aga 10 AFRiga tundus see suht safe. Boostima hakkab muidu kahjuks üsna hilja.
Järgmisel aastal plaanis korralik cooler paigaldada mis nõuab ka korralikku ja õige nurga all antitiiba. Senikaua peab selle säästulahendusega hakkama saama....'
Esisild sai kah kere külge lõpuks kinnitatud ja seekord tundub suht samal joonel tagasillaga (Ennem oli vahe suurem kui 2cm)
Sel nädalal plaanis ka auto pidurdama saada ja MBC valmistada et saaks 0,4ljalt edasi liikuda.
ahjaa....proovimise mõttes sai WG kinnisesse asendisse fikseeritud ja 1-2 käigu run tehtud.... 1,2 bari oli ikka hoopis teisest klassist minek ja ootan väga millal nende rõhkudeni seadistatud saan. (hetkel segu liigrikas.....muidu poleks julgenud proovidagi aga 10 AFRiga tundus see suht safe. Boostima hakkab muidu kahjuks üsna hilja.
Re: VW 1300 ´69
Mis sahtel see sul seal taga on ?
Kõik nüüd tsikleid hooldama ja remontima !
Minu juurde loomulikult ! +37253427601 Tarts.
Minu juurde loomulikult ! +37253427601 Tarts.
Re: VW 1300 ´69
Intercoolerit mõtled? või seda antitiiba?Tarts kirjutas:Mis sahtel see sul seal taga on ?
Re: VW 1300 ´69
Seda mis seal stange koha peal on .
Kõik nüüd tsikleid hooldama ja remontima !
Minu juurde loomulikult ! +37253427601 Tarts.
Minu juurde loomulikult ! +37253427601 Tarts.