VW 1300 ´69
Moderaator: ingmar
Vahepeal sain dexterilt kätte flantsid (Viimase saab ehk kah lähiajal) Aitähh!
...hakkasin ka väljalaset valmistama ja hetkel jäi se selline:
Keevituskohad pole just ilusad nagu ka se kõver kollektor ise aga vast esialgu teeb oma töö ära. Olen liialt kärsitu, et kohe korralikult teha (Halb omadus aga mis teha) Valmistatud sai ta siis paksu seinalistest veetorudest ja veetoru põlvedest, näis kas tõmbab tikkpoldid välja või ei
...hakkasin ka väljalaset valmistama ja hetkel jäi se selline:
Keevituskohad pole just ilusad nagu ka se kõver kollektor ise aga vast esialgu teeb oma töö ära. Olen liialt kärsitu, et kohe korralikult teha (Halb omadus aga mis teha) Valmistatud sai ta siis paksu seinalistest veetorudest ja veetoru põlvedest, näis kas tõmbab tikkpoldid välja või ei
väga mõnus. Hakkab juba looma asi päris edukas. Ma ise jäin väljalaskega jänni, ei mahu ei siitpootl ega sealtpoolt ja võtsin puhkuse...
aga homme on esmaspäev ja ma hakkan neile seal uuesti pinda käima et su viimase flantsi kätte saaks. Peaasi et su püha üritust pidurdama ei hakkaks
aga homme on esmaspäev ja ma hakkan neile seal uuesti pinda käima et su viimase flantsi kätte saaks. Peaasi et su püha üritust pidurdama ei hakkaks
1966--->hea aasta, kuid aeglane...ja jääb pikaks ajaks selliseks
Siis on hea. Loodan, et ei murra polte välja, soovitatakse ka paksemat tihendit ja paksusid (4mm) seibe kasutada tikkpoltide all. Ega mulgi väga lihtsalt kõik lähe, parempoolse lõikan lahti ja keeran veidi ringi sest kui noid jahutuskasti poolseid kokku keevitasin ei kujutaud ette kust teised 2 saan vedada ja ainsaks variandiks oli ni nagu vasaku poole tegin aga paremal jääb pooltelg veidi ette kui samamoodi tahan teha sest silindrid on ju nihkes.
Turbo vaja alt ilmselt ka käigukastile toetada kollektor ikka üsna massiivne. Hetkel olen rahul vähemalt monteeritavuse ja demonteeritavusega sest salongi poole tuleb luuk ja igale poldile saab normaalselt ligi kas auto alt või salongi kaudu ja kollektori või turbo eemaldamine on minutite küsimus ilma igasuguse nikerdamiseta.
Turbo vaja alt ilmselt ka käigukastile toetada kollektor ikka üsna massiivne. Hetkel olen rahul vähemalt monteeritavuse ja demonteeritavusega sest salongi poole tuleb luuk ja igale poldile saab normaalselt ligi kas auto alt või salongi kaudu ja kollektori või turbo eemaldamine on minutite küsimus ilma igasuguse nikerdamiseta.
kollektor kinnita kindlasti käigukasti külge, muidu murrab lahti end. Vibratsioon on seal ju üpris kõva.
Mul jääb ette veel see käigukasti-amordikannude tugi. Igatahes kindlasti ei saa ka parem ja vasak ühe pikkused.
Kui madalale sul kollektor maast jääb? Ma muretsen natuke endal ka selle pärast et kollektor jääb järsku liiga madalale
Mul jääb ette veel see käigukasti-amordikannude tugi. Igatahes kindlasti ei saa ka parem ja vasak ühe pikkused.
Kui madalale sul kollektor maast jääb? Ma muretsen natuke endal ka selle pärast et kollektor jääb järsku liiga madalale
1966--->hea aasta, kuid aeglane...ja jääb pikaks ajaks selliseks
minu meelest pole see kinnitamine kuigi tähtis...
teie turbod on nii väikesed, et seal ei juhtu midagi
SEAL on ainuüksi turbo kaal 25 kilogrammi. Lisame veel turbo külge riputatud vidinate kaalu... ja pole mingeid tugevdusi vaja.
Palju teie turbod kaaluvad? 1kg?
teie turbod on nii väikesed, et seal ei juhtu midagi
SEAL on ainuüksi turbo kaal 25 kilogrammi. Lisame veel turbo külge riputatud vidinate kaalu... ja pole mingeid tugevdusi vaja.
Palju teie turbod kaaluvad? 1kg?
ma nüüd ütleks küll et minu turbo kaalub ca 3-4 kg, mis tõesti pole mis suur, aga just need samad piad runnerid on see mis muudab selle koplekti ju väga painduvaks. Mul Näiteks on tagumised Runnerid ca 50-60 cm pikad.mart154 kirjutas:minu meelest pole see kinnitamine kuigi tähtis...
teie turbod on nii väikesed, et seal ei juhtu midagi
SEAL on ainuüksi turbo kaal 25 kilogrammi. Lisame veel turbo külge riputatud vidinate kaalu... ja pole mingeid tugevdusi vaja.
Palju teie turbod kaaluvad? 1kg?
Nägin hiljuti ühel golfil kuidas kolle murdus, olgugi et tema kolle oli palju kompaktsem.
1966--->hea aasta, kuid aeglane...ja jääb pikaks ajaks selliseks
Seda tuge sinna alla panna on minu omal ülimalt lihtne (Kastil on seal kohas ka aas olemas) nii et panen miskit ikka alla. Paneks isegi suurema turbo kui vaid töömahtu või pöördeid rohkem oleks Reno mootoril turbo otse kolde kohal mitte "varre otsas" ja kolle kinnitub ka 12 poldiga mitte 8 poldiga. Olen isegi igasugu ime koldeid näinud mis ilma tugedeta kestavad.
Ma turbo kaalu ei tea aga kui võimalik siis kaalun ära oma 3m toru, põlved, flantsid ja turbo kokku liidetuna...se on tegelikult müstiliselt raske
Olen näinud selliseid kollektoreid töötamas, et jube lausa nii, et erineva pikkusega runnerite puhul ma turbokatel väga ei põe. Viimane röögatus mis mulle ?hoki valmistas oli see, et bmw m30b34 mootoril oli turbo peal 4TO1 jupiga nagu minul (Kõik torud sama mõõtu) 3 silindrit olid siis otse sinna torudesse viidud ja 3tk olid originaal kollektoriga kokku viidud üheks ja siis juurde liidetud. Stock sisu ja 0,9 bari tõmbas miskid jõudki dünos.
Kollektor ei jää minu autol madalmale kui karter....paar cm ehk kõrgemalgi....oleks veel kõrgemale saanud aga ei tahtnud teda tõukurvarraste torudele liialt lähedale panna. Maast kõrgust ei tea üelda sest täna on se 1, homme teine ja kui lõpetan siis veel madalam.
Ma turbo kaalu ei tea aga kui võimalik siis kaalun ära oma 3m toru, põlved, flantsid ja turbo kokku liidetuna...se on tegelikult müstiliselt raske
Olen näinud selliseid kollektoreid töötamas, et jube lausa nii, et erineva pikkusega runnerite puhul ma turbokatel väga ei põe. Viimane röögatus mis mulle ?hoki valmistas oli see, et bmw m30b34 mootoril oli turbo peal 4TO1 jupiga nagu minul (Kõik torud sama mõõtu) 3 silindrit olid siis otse sinna torudesse viidud ja 3tk olid originaal kollektoriga kokku viidud üheks ja siis juurde liidetud. Stock sisu ja 0,9 bari tõmbas miskid jõudki dünos.
Kollektor ei jää minu autol madalmale kui karter....paar cm ehk kõrgemalgi....oleks veel kõrgemale saanud aga ei tahtnud teda tõukurvarraste torudele liialt lähedale panna. Maast kõrgust ei tea üelda sest täna on se 1, homme teine ja kui lõpetan siis veel madalam.
Vahepeal sai nokitsetud kollektori kallal, paras pomm ikka aga vast teeb esialgu oma töö ära.
Kuna reedel oli tööd vähem siis uurisin kuidas oma hirmkõrget põrnikat maa peale tagasi tuua....ma ei tea miks minu oma nii kõrge on aga numbrimärgi alaserv oli madalaim koht ja se oli maast 26 cm kõrgemal. Hakkasin silda uurima et kuidas saaks lihtsalt ja kiiresti pidurite kallale minemata nina madalamaks....(Pidurite kallale ei lähe rahapuuduse tõttu kuna ma pole välja mõelnud veel poldivalemit mida soovin ja vilgi mida suudan osta.) Kuna eesmärk oli nina madalamaks saada lihtsalt ja odavalt siis keerasin silda kere küljes hoidvad 4 polti lahti, lõikasin veidi keret et amordi toed ja roolikarp ära mahuks ja keerasin silda kinnitavad alumised poldid ülemistesse aukudesse. Tulemus:
In real on tegelikult vaja veidi kere ühenduskohta lõigata, et sild saaks ka otse alla...enne ta seda polnud ja lahendusena oli vahele pandud metallitükke. ja siis on vaja teha ülemistele torudele vastused ja kõrvad kuhu poldid keerata. St et senise tulemuseni kulus vaid paar tundi ja numbri kõrgus maast hetkel 16 cm endise 26 asemel aga veidi tööd tuleb siiski veel teha et sild niiviisi ka kinni saaks ja roolile kardaan vahele istutada.
Kuna reedel oli tööd vähem siis uurisin kuidas oma hirmkõrget põrnikat maa peale tagasi tuua....ma ei tea miks minu oma nii kõrge on aga numbrimärgi alaserv oli madalaim koht ja se oli maast 26 cm kõrgemal. Hakkasin silda uurima et kuidas saaks lihtsalt ja kiiresti pidurite kallale minemata nina madalamaks....(Pidurite kallale ei lähe rahapuuduse tõttu kuna ma pole välja mõelnud veel poldivalemit mida soovin ja vilgi mida suudan osta.) Kuna eesmärk oli nina madalamaks saada lihtsalt ja odavalt siis keerasin silda kere küljes hoidvad 4 polti lahti, lõikasin veidi keret et amordi toed ja roolikarp ära mahuks ja keerasin silda kinnitavad alumised poldid ülemistesse aukudesse. Tulemus:
In real on tegelikult vaja veidi kere ühenduskohta lõigata, et sild saaks ka otse alla...enne ta seda polnud ja lahendusena oli vahele pandud metallitükke. ja siis on vaja teha ülemistele torudele vastused ja kõrvad kuhu poldid keerata. St et senise tulemuseni kulus vaid paar tundi ja numbri kõrgus maast hetkel 16 cm endise 26 asemel aga veidi tööd tuleb siiski veel teha et sild niiviisi ka kinni saaks ja roolile kardaan vahele istutada.
Re: VW 1300 ´69
Pole küll suurt midagi teinud aga eelmise nädala väike palk reedab seda, et paari päeva jagu on oma autot siiski nokitsetud. Klõpsisin mõned pildid ka vanematest töödest.
Esisilla uus kinnitus ja roolikardaan kuna roolikarpi pidi veidi keerama:
Tulemus:
Tegelikult on vaja samasugune osa teha ka alumise sillatoru jaoks, siis saab piisavalt kõasti kinni.
Kõige kiuste veidi kõveraks tõmmanud kollektor sai sirgu tagasi keeratud kahe mehe jõuga. Oil filter remoute mount kitti ma osta ei raatsinud ja tegin miskile volkari filtrijalale flantsi taha, kuused külge ja kinnitasin selle bensupumba kohale. Keevitasin kõvera kuuse ka õlipumba katteplaadile ja lihvisin kaane teiselt poolt sirgu.
Paar jubinat lähevad järgmisel nädalal treiali kätte ja siis saab triggerit külge pookima hakata ja plokile õli tagasivoolu keermestada ja paigaldada filtrist. jupp vooliku ka filtri teise otsa ja õlipumba vahele vaja panna. Vaja lõigata soon originaal õliradikat toitvate aukude vahele ja sinna kinnine flants peale teha...õlijahutus hakkab toimuma läbi sandwitch plaadi filtri juurest ma arvan.
Esisilla uus kinnitus ja roolikardaan kuna roolikarpi pidi veidi keerama:
Tulemus:
Tegelikult on vaja samasugune osa teha ka alumise sillatoru jaoks, siis saab piisavalt kõasti kinni.
Kõige kiuste veidi kõveraks tõmmanud kollektor sai sirgu tagasi keeratud kahe mehe jõuga. Oil filter remoute mount kitti ma osta ei raatsinud ja tegin miskile volkari filtrijalale flantsi taha, kuused külge ja kinnitasin selle bensupumba kohale. Keevitasin kõvera kuuse ka õlipumba katteplaadile ja lihvisin kaane teiselt poolt sirgu.
Paar jubinat lähevad järgmisel nädalal treiali kätte ja siis saab triggerit külge pookima hakata ja plokile õli tagasivoolu keermestada ja paigaldada filtrist. jupp vooliku ka filtri teise otsa ja õlipumba vahele vaja panna. Vaja lõigata soon originaal õliradikat toitvate aukude vahele ja sinna kinnine flants peale teha...õlijahutus hakkab toimuma läbi sandwitch plaadi filtri juurest ma arvan.
Re: VW 1300 ´69
Kuna tundub, et keegi minu eest autot kokku ei pane ja maanteedel juba asfalt puhas siis võtsin end kokku ja nokitsesin paar päeva ja se oli sigahästi veedetud aeg. Vaatad vahepeal youtubest põrrade videoid, ja motivatsioonikriis taandub
Ega mul seal suurt aretust ja raketiteadust pole, tahan et asi jääks nii lihtsaks ja ligipääsetavaks kui võimalik. Suuri ümbertegemisi ei ole ja tegelikult on asi oma laiskuse taga. Pole nagu niipalju seda tööd seal teha aga kui raha teenimiseks niigi autosid remondid siis õhtul peale tööd on raske oma autot teha.
kahe päevaga mil töö juures vähe tegemist oli sai siis nii kaugele et pesin auto puhtaks, keevitasin (Indrek Teppani) abiga sisselasetesse pihustipesad ära ja selle tarbeks sai alustatud ka kütuselattidega. Siis tegin ära väljalaske tihendid mis nõudis üsna mitu tundi aga tihendid said väga head kuigi polnud plaanis nii korralikult teha sest väljalaske pordi ja kolde ühendus pole anyway just parim (miski pool kuni 1mm serva kohati) Siis sai mootori peale tõsta ja väljalaske kolde külge monteerida....sobis kenasti. Sobis ka starter sinna vahele kuigi oli hirm et ei sobi (Kolde keevitamisel polnud starterit käepärast)
Ega mul seal suurt aretust ja raketiteadust pole, tahan et asi jääks nii lihtsaks ja ligipääsetavaks kui võimalik. Suuri ümbertegemisi ei ole ja tegelikult on asi oma laiskuse taga. Pole nagu niipalju seda tööd seal teha aga kui raha teenimiseks niigi autosid remondid siis õhtul peale tööd on raske oma autot teha.
kahe päevaga mil töö juures vähe tegemist oli sai siis nii kaugele et pesin auto puhtaks, keevitasin (Indrek Teppani) abiga sisselasetesse pihustipesad ära ja selle tarbeks sai alustatud ka kütuselattidega. Siis tegin ära väljalaske tihendid mis nõudis üsna mitu tundi aga tihendid said väga head kuigi polnud plaanis nii korralikult teha sest väljalaske pordi ja kolde ühendus pole anyway just parim (miski pool kuni 1mm serva kohati) Siis sai mootori peale tõsta ja väljalaske kolde külge monteerida....sobis kenasti. Sobis ka starter sinna vahele kuigi oli hirm et ei sobi (Kolde keevitamisel polnud starterit käepärast)
Re: VW 1300 ´69
Starteri vahetamiseks pole kollet vaja maha võtta (asukohta vaadates võiks arvata, et seda vahest ikka vaja teha)?
Re: VW 1300 ´69
Starter käib väga kenasti maha ilma kollet ära võtmata ja kolde eemaldamine on samuti väga lihtne nii et pole kusagil probleemi. Starteril on koldega tegelt suurem vahe kui pildil paistab.
Auto ehitusel ongi suurim rõhk pandud sellele, et seda oleks pärast kerge osandada või kokku panna Seetõttu tuleb avale ka äravõetav kate.
Auto ehitusel ongi suurim rõhk pandud sellele, et seda oleks pärast kerge osandada või kokku panna Seetõttu tuleb avale ka äravõetav kate.
Re: VW 1300 ´69
Need pihustilatid olid ikka jube kärnased
Nüüd uued peal
Nüüd uued peal