VW 1300 ´69

Sõidad millegagi ringi? Kuuri all vedeleb veel 2 luukeret? Tee pildid, riputa üles, kirjuta jutt juurde et kust said, miks said, mida edasi teed jne...

Moderaator: ingmar

Vasta
Teet
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 749
Liitunud: R Juun 09, 2006 7:43 pm
Asukoht: Jälgimäe, Saku vald

Re: VW 1300 ´69

Postitus Postitas Teet »

mnjaa - Su puhul ei üllatu :)

...aga üht youtube pakutavat sõitu on natuke hirmus vaadata. Jättes ebausu kõrvale, siis kuidas masinas (passiivse) turvalisusega on? Turvapuur, vahesein ja traksid - kas midagi veel?

...ja lased lahkelt ka kohapeal kõrgel pöördel käia - kus see uuenenud radiaator asub ning kas jahutab tõesti ka kohapeal nii hästi, et pole muret? :)

Esisillal slikid - need on siis ka sirgelt-sõidul ja mittevedaval sillal tavarehvist paremad? Ilmselt siis segu, mis ei vaja sooja? Ma arvasin tõttöelda, et seal käib tavarehv...
alias 13piisab
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
Kasutaja avatar
jeff01
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 917
Liitunud: P Aug 03, 2008 8:32 pm
Asukoht: Tartu

Re: VW 1300 ´69

Postitus Postitas jeff01 »

Hirmsana pead seda videot silmas: https://www.youtube.com/watch?v=S6M0qtWrqws" onclick="window.open(this.href);return false;
No tegelikult on see esirataste puudulik kontakt põhjagaasiga ja kere kaldumisest tingitud rattakalde muutus ka suuresti põhjus miks auto müügis ja uue auto ehitamise plaanid peas küpsemas sest tahaks ikka kiiremini sõita ja arvan et 8 püüaks sedasi veel ära kuid seitset enam keskmootoriga ei püüa sest 400m wheelybaril lasta pole reaalne. Roolimist on omajagu ja 1 sõit tõesti ma üle keskjoone ja paar sõitu üle äärejoone olen käinud aga dragis on see suht tavaline nähtus nagu ka kokkupõrked, üle katuse käimised ja seinasõidud.

No arvestades mis konservikarbiga ma seal videos sõitsin siis nüüd on kohe eriti turvaline tunne sest autos on siiski 8,5 sekundini sobiv turvakaar. Omal seljas siis kolmekihiline tulekindel kombe, vastavad jalanõud, kindad, pesu, homologeeringuga kiiver, kaelatugi "hans" 6 punkti turvavööd. Nitroga oli meil veel ka kustutussüsteem kuid hetkel seda pole. 2km/h lõppkiirust jäi õnneks viimasel võistlusel pidurdusvarju indexist puudu ja õnneks saan siis ühele üritusele veel ilma pidurdusvarjuta minna (Kuigi see on olemas tegelikult juba)

Tühikäigumootorit see mootor ei oma ning alkoholikütuse ja pooliku seade tõttu on turvalisem lasta 1500 või 2000ndega käia kui peale burnouti lasta välja surra.....täiskoormuselt ja kõrgelt pöördelt järsult maha tulles on see oht väga reaalne kui alla 1000rpm idle sätin sest autol on siiski 10x870cc/min pihustid üsna suurel määral avatud ja gaasi maha lastes jääb klapi taha täispöörde ja fullboosti jaoks mõeldud kogus kütet mis siis tühikäigul sisse tõmmatakse... seadistaks välja kui ette võtaks kuid miskipärast on nii, et kingsepal pole kingi ja seadistaja auto on seadistamata.

Ees kasutan dragi suunitlusega "frontrunner" rehve jah mis on 4" laiad slikkrehvid. Eks dragis käib kõik kaalu järgi ja esirehvi laiuse vähendamisega on võimalik seda saavutada (dragirehvid nii esi kui tagasillal on ka sama laiause juures hulga kergemad kui tavarehvid) Teine aspekt on selles, et dragi sõidetakse tegelikult ju liimirajal ja tavarehv on liimil libe. Kolmas lugu hoopis see, et liim pidurdab julmalt ja mida kitsam rehv seda vähem see aega pärsib. Ala 13 sekundi autod on liimil aeglasemad kui tavalisel betoonil. Eelmisel aastal ja ka esimese etapi esimesel päeval olid esisilla all goodyeari slikid kuid juhtus selline lugu, et käisin rajalt veidi väljas 1 esirattaga, seal üle murututi sõites tõmbas kuidagi rehvi veljelt lahti, õhu välja ja paugust täiesti tühjaks....umbes 180m peal juhtus see kiirusel 170km/h aga kuna mul oli datalogimine sisse lülitatud ja mul oli hädasti sellest sõidust andmeid boosti ja segu ja temperatuuride kohta vaja siis ma ei lasknud gaasi maha sest peal hoides ei saanud aru et rehv on tühi. Sealt alates joonistas velg maha vaid 1 triipu oma rantidega.....kolmandalt neljandale vahetades sain aru et miski on väga vale aga parem jalg ei tulnud pedaalilt maha. 380m peal kui kiirus on oli 200 oli tühja rehvi loperdamisest kõverdunud paralleelvarras ja 1 esiratas läks risti. Hoidsin lõpuni peal, lasin peale joont gaasi maha ja keerasin pool tooru rooli sest auto tahtis vägisi ära vedada. 200m hiljem sain ristis rooliga asja seisma ja esirataste lahkujooks oli kokku 90+ kraadi Sõitsin ratas risti kõhuall tagasi ja hakkasin uusi esirehve otsima....selle sõidu aeg oli 10,x sekundit 212km/h :lol: Tavarehve leida ei õnnestunud sest vajasime tavarehve kiirusindexiga mis vastaks 250nele km/h ja lihtsam on leida eestist uued esimesed dragirehvid kui selle indexiga 15" tänavarehvid.
Radikat näed pildil :) sõitude vahe on tihti ca tund, ja finaalide vahe kuni pool tundi. Saaks sõita ka radikata ja paljud dragi autod jahutavad vaid plokikaasi sest plokk valatakse betooni täis :wink:

Ahjaa, Etanooliga käivad autod juba eos pea 10 kraadi madalamal temperatuuril kui bensiiniga. (Mõõtes jahutussärgi vedelikku mitte EGT-d)
Metanooliga jahutus veelgi parem. Õhkjahutajatel ma meie biokütet ei kardaks vaid segaks ise etanooli juurdegi :) Aitab siiski ju vee paagist ja karpadest läbi vedada, jahutab, peseb, on odavam, tõstab detonatsioonikindlust ja oktaanarvu, teeb segu gramm lahjemaks kuid see on karpadel reeglina varuga seatud. Gert leissoni metanooli audi käis aasta tagasi beniiniga miilil 1000c väljalaske temperatuuriga, metanooliga sama nali vaid 600 kraadi :wink:

Pilt Pilt
Kasutaja avatar
jeff01
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 917
Liitunud: P Aug 03, 2008 8:32 pm
Asukoht: Tartu

Re: VW 1300 ´69

Postitus Postitas jeff01 »

Kasutaja avatar
jeff01
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 917
Liitunud: P Aug 03, 2008 8:32 pm
Asukoht: Tartu

Re: VW 1300 ´69

Postitus Postitas jeff01 »

Vasta