Vw 1300 1966
Moderaator: ingmar
jah, sellel erilist mõtet vist pole, olen isegi seda kraani asja uurinud, kuid ise jõudsin samale järeldusele: milleks ?? praktiline pool puuduks ja ainult väljanägemise pärast pole asjal iva.
eile sain kätte siis 924 pidurid kätte, komplektis siis esimesed käänmikud, rummud, suppordid, kettad, klotsid ja taga rummud, trummld, käänmikud jne jne...pm terve komplekt. kasutusse lähevad sealt siis esimesed suppordid ja rummud, ning tagant ainult vist rummud, eks vaatan lähemalt kui tartu tagasi saan siis mida saan kasutada ja mida mitte....
ja PPPP kusjuures sa panid mind eile muretsema, kuna hakkasin uurima kas porsche 924 turbol oli ikka augu vahe 4x108 ja kuskilt konkreetset vastust ei leidnudki....polnud ka aega väga süveneda asja, aga eks selgub, küll ma sinna midagi välja mõtlen....
üks väike lisainfo veel...et nüüdseks võib lõppenuks lugeda ka istmete teema, sain siis pakujaga kokkuleppele ja nüüd olen pm porsche istmete omanik, juhi iste siis elektriline...oma eelnevast autost tean et need istmed head mugavad ja kurvis päris toekad.
eile sain kätte siis 924 pidurid kätte, komplektis siis esimesed käänmikud, rummud, suppordid, kettad, klotsid ja taga rummud, trummld, käänmikud jne jne...pm terve komplekt. kasutusse lähevad sealt siis esimesed suppordid ja rummud, ning tagant ainult vist rummud, eks vaatan lähemalt kui tartu tagasi saan siis mida saan kasutada ja mida mitte....
ja PPPP kusjuures sa panid mind eile muretsema, kuna hakkasin uurima kas porsche 924 turbol oli ikka augu vahe 4x108 ja kuskilt konkreetset vastust ei leidnudki....polnud ka aega väga süveneda asja, aga eks selgub, küll ma sinna midagi välja mõtlen....
üks väike lisainfo veel...et nüüdseks võib lõppenuks lugeda ka istmete teema, sain siis pakujaga kokkuleppele ja nüüd olen pm porsche istmete omanik, juhi iste siis elektriline...oma eelnevast autost tean et need istmed head mugavad ja kurvis päris toekad.
1966--->hea aasta, kuid aeglane...ja jääb pikaks ajaks selliseks
-
- paranemislootuseta
- Postitusi: 749
- Liitunud: R Juun 09, 2006 7:43 pm
- Asukoht: Jälgimäe, Saku vald
ahoi,
miks on jutt muudkui "924 turbost": kas seda liikurit mitte "928"-ks ei nimetatud? 924 on ju tegelikult originaalis mootori (vist oli 92kW?) ja pidurite (taga suisa trummel) poolest suht tagasihoidlik masin. Eks mudugi Peeter ole asja rohkem uurinud - ma tean ainult sellest aspektist, et otsesõidus jääb kadettE-legi alla ja kadett on seega parem masin
muide dexter - kui 924 (ja 944 ja 951) kohta käivaid küsimusi on, siis anna privas teada ja võin Sulle jagada ühe mu hää tuttava porge-fanati (ja kurvisõidu harrastaja) kontakti. Ta on ilmselt mõned tuhanded tunnid oma masinate osas nii teooria kui praktikaga tegelenud ja pole ju mõtet "ratast leiutada"
(netiallikad muudab ilmselt keeruliseks ka see, et nt 924 toodeti nii Euroopasse kui "mikidemaale")
t,
Teet
miks on jutt muudkui "924 turbost": kas seda liikurit mitte "928"-ks ei nimetatud? 924 on ju tegelikult originaalis mootori (vist oli 92kW?) ja pidurite (taga suisa trummel) poolest suht tagasihoidlik masin. Eks mudugi Peeter ole asja rohkem uurinud - ma tean ainult sellest aspektist, et otsesõidus jääb kadettE-legi alla ja kadett on seega parem masin
muide dexter - kui 924 (ja 944 ja 951) kohta käivaid küsimusi on, siis anna privas teada ja võin Sulle jagada ühe mu hää tuttava porge-fanati (ja kurvisõidu harrastaja) kontakti. Ta on ilmselt mõned tuhanded tunnid oma masinate osas nii teooria kui praktikaga tegelenud ja pole ju mõtet "ratast leiutada"
(netiallikad muudab ilmselt keeruliseks ka see, et nt 924 toodeti nii Euroopasse kui "mikidemaale")
t,
Teet
alias 13piisab
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
SELLEKS, et pidurite balanss paigas oleks. Mitte, et esimese pidurduse peale tagarattad plokki läheks ja sa puus oleksid?dexter kirjutas:jah, sellel erilist mõtet vist pole, olen isegi seda kraani asja uurinud, kuid ise jõudsin samale järeldusele: milleks ?? praktiline pool puuduks ja ainult väljanägemise pärast pole asjal iva.
Teet kirjutas:ahoi,
miks on jutt muudkui "924 turbost": kas seda liikurit mitte "928"-ks ei nimetatud? 924 on ju tegelikult originaalis mootori (vist oli 92kW?) ja pidurite (taga suisa trummel) poolest suht tagasihoidlik masin. Eks mudugi Peeter ole asja rohkem uurinud - ma tean ainult sellest aspektist, et otsesõidus jääb kadettE-legi alla ja kadett on seega parem masin
muide dexter - kui 924 (ja 944 ja 951) kohta käivaid küsimusi on, siis anna privas teada ja võin Sulle jagada ühe mu hää tuttava porge-fanati (ja kurvisõidu harrastaja) kontakti. Ta on ilmselt mõned tuhanded tunnid oma masinate osas nii teooria kui praktikaga tegelenud ja pole ju mõtet "ratast leiutada"
(netiallikad muudab ilmselt keeruliseks ka see, et nt 924 toodeti nii Euroopasse kui "mikidemaale")
t,
Teet
Teet, nüüd ajad sa segi natuke, 924 turbo ei võrdu 928, need ikka täiesti erinevad autod.
selgituseks, jah tavalisel 924 on taga trummel, kuid kui kasutada sealset rummu on olemas viis kuidas saab minna üle minna ketas pidurile
eks mul endal kaa mõned kogemused porschedega ise ühe 951`ga jännanud päris pikalt. usun et veel suuremad kogemused porschedega kui minu on ka Jeff01`l, kelle käest olen kaa siiani väga asjalikku infot.
ega nende pidurite ja muude aretamisel pole muud mõtet kui tehnikat natuke järele aidata kuna tuleb ka originaalist natuke suurem mootor, mitte et asjadel oleks porsche märk peal, või et asjad nüüd bling bling välja näeksid, esmatätis on minujaoks tehnika töö. Praegu on paljude juppide doonoriks saanud porsche seepärast et porschel ja põrnikalmingil määral ühine ajalugu, ja paljud jupid sobivad omavahel kerge vaevaga.
Aga kontakti eest oleksin väga tänulik kui paneksid selle mulle PS..alati on hea kõrvalolevate inimeste käest infot uurida, eriti kui nad selle juba läb elanud on.
eks kogu selle ehitamise juures oleks muidugi lihtne osta lihtsalt bolt-on kitt? ja muudkui asju kokku laduda, kahjuks pole lihtsalt rahaliselt võimalik kõikke endale lubada, aga üritan käesolevate vahenditega teha parimat ja nagu ikka loodan teie heale nõule siiani olete küll väga suureks abiks olnud...
1966--->hea aasta, kuid aeglane...ja jääb pikaks ajaks selliseks
Loodan, et viimane minupoolne offtopic postitus siin teemas aga lisaks veel selle et 924 turbo on 1 väga asjalik porsche kui esimootoriga autosid vaadata. Toodeti neid kokku vaid 13616 mis oleks põrnika mõistes proovimudelite arv usas oli kuni 1980a-ni 4*108, optionina 5*130, mujal alati 5*130 (porsche standardne auguvahe) 1981-1982 oli usas standard 5*130 usasse oli 1982 viimane aasta mil toodeti , euroopas 1983
1983 aasta omad on kõik itaalia turu jaoks toodetud. algul oli 170 hj (125kw), 1981 ja üles oli 130 ehk siis 177 hj
Minu teadmised need kõik kahjuks pole kuna pole mul nii head mälu ja kasutatud sai sõbra teadmisi
ootan huviga mootori installi
1983 aasta omad on kõik itaalia turu jaoks toodetud. algul oli 170 hj (125kw), 1981 ja üles oli 130 ehk siis 177 hj
Minu teadmised need kõik kahjuks pole kuna pole mul nii head mälu ja kasutatud sai sõbra teadmisi
ootan huviga mootori installi
vabanda mart, ma ei näinud vahepeal su postitust, ma rääkisin et tagumisi pidureid pole mõtet nii suuri panna, mitte ei rääkinud regulaatoristmart154 kirjutas:SELLEKS, et pidurite balanss paigas oleks. Mitte, et esimese pidurduse peale tagarattad plokki läheks ja sa puus oleksid?dexter kirjutas:jah, sellel erilist mõtet vist pole, olen isegi seda kraani asja uurinud, kuid ise jõudsin samale järeldusele: milleks ?? praktiline pool puuduks ja ainult väljanägemise pärast pole asjal iva.
1966--->hea aasta, kuid aeglane...ja jääb pikaks ajaks selliseks
Ok, selge siisdexter kirjutas:vabanda mart, ma ei näinud vahepeal su postitust, ma rääkisin et tagumisi pidureid pole mõtet nii suuri panna, mitte ei rääkinud regulaatoristmart154 kirjutas:SELLEKS, et pidurite balanss paigas oleks. Mitte, et esimese pidurduse peale tagarattad plokki läheks ja sa puus oleksid?dexter kirjutas:jah, sellel erilist mõtet vist pole, olen isegi seda kraani asja uurinud, kuid ise jõudsin samale järeldusele: milleks ?? praktiline pool puuduks ja ainult väljanägemise pärast pole asjal iva.
Samas, piduriketta diameeter ei ole ainuke näitaja!
Minu raceril näiteks on ees 288x28mm, taga 294x19 kettad.
Esimene kord, kui suured esipidurid alla said, oli küll hirmus, esikettad-klotsid sisse sõitmata, saba kippus pidurdamisel ette minema
Aga kui sisse sõidetud said, läksid asjad normaalseks.
PS. mul on kerge peega auto, erinevalt põrnikast
Ühesõnaga, mis ma öelda tahtsin, on see, et lisaks kettadiameetrile tuleb jälgida ka kolvidiameetit (või kolbide diameetrit) ja klotsi pindala!
Kui ainult ketta diameetrit vaadata, peaks vist mu auto juba ammu puus olema?
Tundub et räägime mart154`ga samast asjast, kuid lihtsalt üksteisest natuke möödamart154 kirjutas:Ok, selge siisdexter kirjutas:vabanda mart, ma ei näinud vahepeal su postitust, ma rääkisin et tagumisi pidureid pole mõtet nii suuri panna, mitte ei rääkinud regulaatoristmart154 kirjutas: SELLEKS, et pidurite balanss paigas oleks. Mitte, et esimese pidurduse peale tagarattad plokki läheks ja sa puus oleksid?
Samas, piduriketta diameeter ei ole ainuke näitaja!
Minu raceril näiteks on ees 288x28mm, taga 294x19 kettad.
Esimene kord, kui suured esipidurid alla said, oli küll hirmus, esikettad-klotsid sisse sõitmata, saba kippus pidurdamisel ette minema
Aga kui sisse sõidetud said, läksid asjad normaalseks.
PS. mul on kerge peega auto, erinevalt põrnikast
Ühesõnaga, mis ma öelda tahtsin, on see, et lisaks kettadiameetrile tuleb jälgida ka kolvidiameetit (või kolbide diameetrit) ja klotsi pindala!
Kui ainult ketta diameetrit vaadata, peaks vist mu auto juba ammu puus olema?
sellepärast ei tahagi ma taha eriti suuremaid pidureid panna, ehk sellist komplekti kus ees oleksid 924 pidurid ja taga 911. Kuna esiteks oleks tagumiste pidurdamis pind tunduvalt suurem ning ka silindrite läbimõõt oleks taga palju suurem kui ees Ehk taga oleks sellisel juhul pidurite jõud tunduvalt suurem kui ees. Ja nagu varem mainiti pole ka mõtet ju hakata seda pidurite jõudu kohitsema taga, milleks siis taha üldse nii suured pidurid
kahjuks pole ma veel käändmike treiali käest kätte saanud nii et neid asju veel komlekteerida ei saa, kasutan siis selle aja ära et pidurid liivapritsiga puhtaks lasta ning korda teha. Samas hakkan ka vaikselt mootori sobitamisele mõtlema. Paistab et pean mootori ruumi hakkama suurendama ja seda mitte tahapoole tulles, vaid tagumiste istmete taga oleva ruumi arvelt eks näis kui mootor kohale jõuab ja peale sobitama hakkan;)
1966--->hea aasta, kuid aeglane...ja jääb pikaks ajaks selliseks
nii nüüd olin siis autost füüsiliselt nädal eemal, kui täna töökotta jõudisn ootas mind ees selline pilt
ehk siis kere oli haljaks lastud, sharniirid olid alt ära võetud, ning käigukast oli uue mootori proovimiseks alla pandud.. ehk siis väga positiivne üllatus..
no kui poisid olid nii palju teinud ei saanud ka mina asja niisama jätta... ehk siis pesin kere puhtaks, tegin terve kere rooste surmaga üle
peale seda, mõtlesin et katan auto kinni, et homme hea hape selga lasta:
kui olin aga auto kinni katnud, mõtlesin et lasen siis ka uued piduri suppordid liivapritsist läbi...
peale seda kui silmad olid liivaterasid täis ja enamgi veel oli asi juba nii kaugel et rooste surm autol täpselt sellises staadiumis et võis happe selga lasta. Mõeldud tehtud
täna kui lammutasin siis porsche pidurid laiali ja tuli välja et ees porsche 924 puudub ees rumm, vaid laager läheb otse ketta otsa, seega ei jää mul muud üle kui siis jääda vabalthingava porsche pidurite juurde. Suurt hullu pole sellest midagi, korraliku ketta ja klotsida kopenseerib ka selle, kokkuvõttes on nad siiski kordades paremad pidurid ikka olema kui põrra originaalid.
ehk siis kere oli haljaks lastud, sharniirid olid alt ära võetud, ning käigukast oli uue mootori proovimiseks alla pandud.. ehk siis väga positiivne üllatus..
no kui poisid olid nii palju teinud ei saanud ka mina asja niisama jätta... ehk siis pesin kere puhtaks, tegin terve kere rooste surmaga üle
peale seda, mõtlesin et katan auto kinni, et homme hea hape selga lasta:
kui olin aga auto kinni katnud, mõtlesin et lasen siis ka uued piduri suppordid liivapritsist läbi...
peale seda kui silmad olid liivaterasid täis ja enamgi veel oli asi juba nii kaugel et rooste surm autol täpselt sellises staadiumis et võis happe selga lasta. Mõeldud tehtud
täna kui lammutasin siis porsche pidurid laiali ja tuli välja et ees porsche 924 puudub ees rumm, vaid laager läheb otse ketta otsa, seega ei jää mul muud üle kui siis jääda vabalthingava porsche pidurite juurde. Suurt hullu pole sellest midagi, korraliku ketta ja klotsida kopenseerib ka selle, kokkuvõttes on nad siiski kordades paremad pidurid ikka olema kui põrra originaalid.
Viimati muutis dexter, T Nov 04, 2008 12:00 am, muudetud 1 kord kokku.
1966--->hea aasta, kuid aeglane...ja jääb pikaks ajaks selliseks
mis siin ikka...teen nii kuidas jõuan ja kuidas aega on
tegelikult läheb asi huvitavaks, kuna tuttav hakkab ehitama Toyota Crown`i umbes samas seisust kust minagi, ehk suht nullist, aga tema eeliseks on see, et tal auto suht komplektne ja ta jätab selle ka originaaliks, temal seda leiutamis tööd niiväga pole....täna vedasime kihla et kumbe ennem lõpetab Let the games begin
kahjuks pead tõdema et kindlasti jäävad osad asjad ka minu raha taha aga eks kuidagi peab üritama hakkama saada....
tegelikult läheb asi huvitavaks, kuna tuttav hakkab ehitama Toyota Crown`i umbes samas seisust kust minagi, ehk suht nullist, aga tema eeliseks on see, et tal auto suht komplektne ja ta jätab selle ka originaaliks, temal seda leiutamis tööd niiväga pole....täna vedasime kihla et kumbe ennem lõpetab Let the games begin
kahjuks pead tõdema et kindlasti jäävad osad asjad ka minu raha taha aga eks kuidagi peab üritama hakkama saada....
1966--->hea aasta, kuid aeglane...ja jääb pikaks ajaks selliseks
eilsed pildid....
kõik tiivad said rooste surmaga üle käidud...
Siit ka küsimus: Ega kellegil pole neid suuna tulesid mis käivad tiiva külge ette, ehk pildil paremas nurgas nähaolevas augus(mis hetkel kinni keevitatud), hetkel kinni keevitatud. või vähemalt kohta kust ma neid saada võiks?
Peale roostesurma läks peale jälle happekrunt ja siis kuivama
Pärast seda kui detailid kuivanud keerasin nad ajutiselt kerele külge, et näha siis kere ja tiiva vahesid ning alustada pahteldamisega.
Ja nagu alguses ütlesin et kindlasti tuleb esialgsetes plaanides muutusi, no nüüd on muutsin ka arvamust nende kummi tihendite suhtes mis lähevad kere ja tiibade vahele, vaatasin et kere värvilahendusega sobivad nad sinna ikka liialt hästi ja annavad head kontrasti juurde, nii et tihendid siiski tulevad
täna ei usu et töökotta jõuan, kuna tervis pole nii hea kui tahaks, võtan ühe puhke päeva....aga et päev mitte 100% raisku ei läheks, siis käisin poes ja ostsin hunniku keretööde materjale, ehk siis nüüd väike stiimul et keretöödega pihta alustada
Kuulmiseni
kõik tiivad said rooste surmaga üle käidud...
Siit ka küsimus: Ega kellegil pole neid suuna tulesid mis käivad tiiva külge ette, ehk pildil paremas nurgas nähaolevas augus(mis hetkel kinni keevitatud), hetkel kinni keevitatud. või vähemalt kohta kust ma neid saada võiks?
Peale roostesurma läks peale jälle happekrunt ja siis kuivama
Pärast seda kui detailid kuivanud keerasin nad ajutiselt kerele külge, et näha siis kere ja tiiva vahesid ning alustada pahteldamisega.
Ja nagu alguses ütlesin et kindlasti tuleb esialgsetes plaanides muutusi, no nüüd on muutsin ka arvamust nende kummi tihendite suhtes mis lähevad kere ja tiibade vahele, vaatasin et kere värvilahendusega sobivad nad sinna ikka liialt hästi ja annavad head kontrasti juurde, nii et tihendid siiski tulevad
täna ei usu et töökotta jõuan, kuna tervis pole nii hea kui tahaks, võtan ühe puhke päeva....aga et päev mitte 100% raisku ei läheks, siis käisin poes ja ostsin hunniku keretööde materjale, ehk siis nüüd väike stiimul et keretöödega pihta alustada
Kuulmiseni
1966--->hea aasta, kuid aeglane...ja jääb pikaks ajaks selliseks