Vw 1300 1966
Moderaator: ingmar
- ingmar
- Über-Vaataja
- Postitusi: 2380
- Liitunud: E Dets 08, 2003 10:53 am
- Asukoht: Liikva, Harjumaa
- Kontakt:
tõsi, aga põrnika ostab siiski tehnikahuviline inimene, kes seda siis remondib. teine variant on, et auto omandab mittetehniline inimene ja viib siis auto remonti kuhugi teadjate juurde. õige inime ju ikka enne uurib, mis viga on ja põrra-huviline võiks märgata, et süsteem on erinev.
pealegi peaks kahtlust äratama fakt, et ketaspiduri klotse tellides '67 masinale neid kataloogis polegi
pealegi peaks kahtlust äratama fakt, et ketaspiduri klotse tellides '67 masinale neid kataloogis polegi
Juhul kui peaksin asja müüma kunagi, juhul, (kuigi end tundes pole see üldse kahtlane, kuna naudin rohkem ehitamist kui sõitmist), siis on mul hetkel ikka väike arvestus, et mis jupp millega asendub, mis firma oma mis toote kood jne jne...ega mul endalegi need meelde ei jääks, usun et kahe kuu pärast ei mäleta ma isegi mis asja sinna alla täpselt panin mul hea mälu, aga lühike
Tegelikult usun et see pidurite vahetus tasub end ära, vaadates originaal pidureid siis on kõll kõle tunne
Ahjaa...siin avastasin veel et originaal mootor mis tal peal oli pole mitte 29 kw, vaid 32 kw suur võimsuse kas eksole mui nüüd õieti mäletan siis mootori kood oli AB
Tegelikult oleksgi vaja et keegi, kes nende boxer mootoritega rohkem kursis on, mu mootori üle vaataks, niisama kerge pilguga, siis tean mis temaga edasi teha, kindlasti ei tee ma temaga ennem midagi kui uus mootor peal, aga peale seda on asi veel avatud...
loodangi ülejärgmine nädal alustada uue mootori peale sobitamist, eks seal seda ehitamist tuleb...
Tegelikult usun et see pidurite vahetus tasub end ära, vaadates originaal pidureid siis on kõll kõle tunne
Ahjaa...siin avastasin veel et originaal mootor mis tal peal oli pole mitte 29 kw, vaid 32 kw suur võimsuse kas eksole mui nüüd õieti mäletan siis mootori kood oli AB
Tegelikult oleksgi vaja et keegi, kes nende boxer mootoritega rohkem kursis on, mu mootori üle vaataks, niisama kerge pilguga, siis tean mis temaga edasi teha, kindlasti ei tee ma temaga ennem midagi kui uus mootor peal, aga peale seda on asi veel avatud...
loodangi ülejärgmine nädal alustada uue mootori peale sobitamist, eks seal seda ehitamist tuleb...
1966--->hea aasta, kuid aeglane...ja jääb pikaks ajaks selliseks
Kas 924 sisemine laager istub kah täpselt sinna Golfi tagumise rattavõlli otsa? Välimised laagrid on igal juhul identsed, sisemiste koha pealt aga varuosakatalooma uurides targemaks ei saanud (peale selle, et need erineva koodiga on).dexter kirjutas: käändmik siis selline kuhu istuvad nii golfi rummud ja pidurid, kui ka vanema porsche omad
Auguvahe tee ikka kohe 5x130 peale, saad ilma vaheflantsideta pärast igast edevaid velgi alla kruttida
Ja kui rattad koopast välja hakkavad trügima, siis tuleb sillatala kitsamaks teha
uuema tüübi laager ei sobi,kuid vanema tüübi oma sobib. seepärast ka auguvahe 4x108, mitte 5x130, pealegi olen korra juba läbi elanud et 5x130 auguvahega velgi leida...enam eriti ei soovi
ka 4x108 auguvahega velgi on õnneks piisavalt... muidugi pole kõik see asi siis veel kindel, ega ennem ei tea kui asi valmis
aga äkki viitsid seda sillatala lõikamisest täpsemalt rääkida, olen silma nurgast kuskilt näinud mingit materjali, kuid pole meeles enam kus see oli. ja ei pööranud sellele ka suuremat tähelepanu, kuna ei uskunud et asi oleks vajalik
ka 4x108 auguvahega velgi on õnneks piisavalt... muidugi pole kõik see asi siis veel kindel, ega ennem ei tea kui asi valmis
aga äkki viitsid seda sillatala lõikamisest täpsemalt rääkida, olen silma nurgast kuskilt näinud mingit materjali, kuid pole meeles enam kus see oli. ja ei pööranud sellele ka suuremat tähelepanu, kuna ei uskunud et asi oleks vajalik
1966--->hea aasta, kuid aeglane...ja jääb pikaks ajaks selliseks
Mis ma sellest ikka rohkem rääkida oskan - praktilist kogemust mul poledexter kirjutas: aga äkki viitsid seda sillatala lõikamisest täpsemalt rääkida, olen silma nurgast kuskilt näinud mingit materjali, kuid pole meeles enam kus see oli. ja ei pööranud sellele ka suuremat tähelepanu, kuna ei uskunud et asi oleks vajalik
http://www.vwtrendsweb.com/tech/0407vwt_beam_narrowing/ on näiteks päris hea step-by-step kirjeldus, kuidas asja tehakse.
ingmar kirjutas:lõikad torsioonitoru näiteks kuni kinnituseni maha, lõikad torsioonilehed ka sama pikaks ja ongi korras. paned kokku
Nii lihtne ongi???
väga hea, jätan meelde kui vaja läheb....
täna loodetavasti saan kätte ette piduri süsteemi, ette läheb siis 282 mm kettad koos porsche suporditega, peale seda jääb teha veel käänmikule supordi kinnitus. tagumiste kohta olen kuulnud midagi kaa, kuid see veel liiga algeline mõte, et avaldada
täna uurisn ka välja asukoha kust saaksin endale sisse porsche istmed nüüd käivad omanikuga löbirääkimised ja loodame parimat
1966--->hea aasta, kuid aeglane...ja jääb pikaks ajaks selliseks
-
- paranemislootuseta
- Postitusi: 749
- Liitunud: R Juun 09, 2006 7:43 pm
- Asukoht: Jälgimäe, Saku vald
vau. See on juba üledimensioneerimine - sarnases mõõdus on turbo-calibrate ning turbo-vectrate kettad. Ehk siis ca 1,5t kaaluvad ja ca 250km/h sõitvad sportlikud masinaddexter kirjutas:täna loodetavasti saan kätte ette piduri süsteemi, ette läheb siis 282 mm kettad koos porsche suporditega
sellise kettamõõdu puhul on 15" velje kasutamine ilmselt juba kahtlane? Hakkab sõltuma ketta asukohast velje suhtes (et kui palju seespool)...
alias 13piisab
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
Ja mitu ringi sellistega nt Saugal teha saab, enne kui pedaal pehmeks läheb?Teet kirjutas:vau. See on juba üledimensioneerimine - sarnases mõõdus on turbo-calibrate ning turbo-vectrate kettad. Ehk siis ca 1,5t kaaluvad ja ca 250km/h sõitvad sportlikud masinad
288mm on VW-l viimane mõõt, millele 15" velg veel otsa läheb (seda küll jah vedelikjahutusega VW maailmas).Teet kirjutas:sellise kettamõõdu puhul on 15" velje kasutamine ilmselt juba kahtlane?
Mille omad need 282mm kettad on? 4x108 poldijaotusega 924-l olid need üksjagu väiksemad, sest selle orig. veljed olid 14-tollised.
ei need ikka 924 omad, , kettad peaksid tulema siis 924 turbo omad, mitte vabalthingava, vabalthingava ketta mõõt oli 252 kui õieti mäletan...
kusjuures oli palgselt plaan panna veel porsche 951 kettad, millel mõõduks 299 mm aga kuna ei leidnud sobiva hinnaga siis jäin nende juurde...peaks ka neist piisama
vahepeal sain juurde veel el akna tõstukid, klaasipesu paagi koos mootoriga, uue kojamehe mootori ning ka soojendus mootori koos korpusega. Eks vaatab mida kasutan ja mida mitte...hetkel lihtsalt sain sobivad detailid väga soodsa hinnaga...
pppp--> aitäh lingi eest, siin asi tõesti kenasti ära räägitud/näidatud, eks kui pidurid küljes ja kunagi uued veljed käes, eks siis vaatab kas on vaja lühemaks teha või mitte....
kusjuures oli palgselt plaan panna veel porsche 951 kettad, millel mõõduks 299 mm aga kuna ei leidnud sobiva hinnaga siis jäin nende juurde...peaks ka neist piisama
vahepeal sain juurde veel el akna tõstukid, klaasipesu paagi koos mootoriga, uue kojamehe mootori ning ka soojendus mootori koos korpusega. Eks vaatab mida kasutan ja mida mitte...hetkel lihtsalt sain sobivad detailid väga soodsa hinnaga...
pppp--> aitäh lingi eest, siin asi tõesti kenasti ära räägitud/näidatud, eks kui pidurid küljes ja kunagi uued veljed käes, eks siis vaatab kas on vaja lühemaks teha või mitte....
1966--->hea aasta, kuid aeglane...ja jääb pikaks ajaks selliseks
nii väidab mulle tectoc ja sama infot sain ma ka auto poest, kus käisin uurimas võlle käändmikele...näinud pole ma isegi veel
sain just hetk tagasi infot porsche 911 tagumiste suppordite kohta, 2 tk ja suht soodsa hinnaga...
väike dilemma nüüd, kui panen nii suured pidurid taha, siis mis juhtub juhitavusega kurvis ja eriti kui peaks veel natuke lahtist pinnast peal olema arvan ikka et tagumised suppordi silindrid peaksid olema väiksemad kui esimesed eriti kuna piduri jõu regulaator originaalis puudub....
ja pealegi läheb ka velg siis juba üleliia suureks
sain just hetk tagasi infot porsche 911 tagumiste suppordite kohta, 2 tk ja suht soodsa hinnaga...
väike dilemma nüüd, kui panen nii suured pidurid taha, siis mis juhtub juhitavusega kurvis ja eriti kui peaks veel natuke lahtist pinnast peal olema arvan ikka et tagumised suppordi silindrid peaksid olema väiksemad kui esimesed eriti kuna piduri jõu regulaator originaalis puudub....
ja pealegi läheb ka velg siis juba üleliia suureks
1966--->hea aasta, kuid aeglane...ja jääb pikaks ajaks selliseks
Pistad sihukese asja vahele ja reguleerid pidurdusjõu parajalt väikseks Samas ega see vist ülemäära mõistlik tegevus ei ole - installid übersuured pidurid ja siis kohitsed need kohe jälle ära...dexter kirjutas: väike dilemma nüüd, kui panen nii suured pidurid taha, siis mis juhtub juhitavusega kurvis ja eriti kui peaks veel natuke lahtist pinnast peal olema arvan ikka et tagumised suppordi silindrid peaksid olema väiksemad kui esimesed eriti kuna piduri jõu regulaator originaalis puudub....