Vw 1300 1966
Moderaator: ingmar
Re: Vw 1300 1966
Kahjuks pole hind meeles kuna sai suurem rull võetud ja sellest jätkub pikaks ajaks.
Kui ma ei eksi siis miski 500.- kanti maksis 10m rull aga teisel mehel on meeles et alla 30.- oli meter kui suure rulliga võtta.
Kui ma ei eksi siis miski 500.- kanti maksis 10m rull aga teisel mehel on meeles et alla 30.- oli meter kui suure rulliga võtta.
Re: Vw 1300 1966
Et Põrnikas end siis Maasturi projekti kõrvalt päris hüljatuna ei tunneks, siis täna ostsin põrrale uued esi amordid. Ette Lähevad siis punased Koni Special Seeria reguleeritavad amordi.
Ja täna öösel nägin unes, et tegin põrnikale esimese käivituse. Ja no nagu Tarts Ütles et peaksin asja filmima...mäletasin aga unes, et olin selle unustanud ja kui avastasin siis jooksin ruttu kaamera järele
Aga ehk oleks ka aega see unenägu vaikselt reaalsuseks muuta
Ja täna öösel nägin unes, et tegin põrnikale esimese käivituse. Ja no nagu Tarts Ütles et peaksin asja filmima...mäletasin aga unes, et olin selle unustanud ja kui avastasin siis jooksin ruttu kaamera järele
Aga ehk oleks ka aega see unenägu vaikselt reaalsuseks muuta
Viimati muutis dexter, N Veebr 04, 2010 2:49 pm, muudetud 1 kord kokku.
1966--->hea aasta, kuid aeglane...ja jääb pikaks ajaks selliseks
Re: Vw 1300 1966
See oli hea valik!dexter kirjutas:Et Põrnikas end siis Maasturi projekti kõrvalt päris hüljatuna ei tunneks, siis täna ostsin põrrale uued esi amordid. Ette Lähevad siis punased Koni Special Seeria reguleeritavad amordi.
Omast kogemusest väidan nii....
-The goal in Life's Journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out and shouting "holy shit what a ride!"
Re: Vw 1300 1966
ühe või kahe poolsed? kui ühe siis mispidi töötavad?
mis maksavad ja kui pikad kinnises ja kui pikad avatud asendis?
mis maksavad ja kui pikad kinnises ja kui pikad avatud asendis?
Re: Vw 1300 1966
Hind minule oli 600 kr/tk, nii soodne kuna soomes pandi mingi ladu kinni ja seal toimus tühjendusmüük. Lihtsalt falleroonist tuli kõne kas oled huvitatud ja oligi kõik....Ülejäänud küsimuste osasa jään hetkel vastuse võlgu, kui tööle lähen siis vaatan üle.
1966--->hea aasta, kuid aeglane...ja jääb pikaks ajaks selliseks
Re: Vw 1300 1966
Ikka ootan hääli !
Kõik nüüd tsikleid hooldama ja remontima !
Minu juurde loomulikult ! +37253427601 Tarts.
Minu juurde loomulikult ! +37253427601 Tarts.
Re: Vw 1300 1966
Pole ammu ammu siia midagi lisanud ja kui aus olla siis kahjuks ega palju polegi lisada kuna nagu kevad ikka, meeletult kiire aeg. Nüüd sain kätte ka trigger wheele koos rihma seibiga... Kahjuks pole ma aga grammigi ei lambdale ega ka kütuse pumbale lähemale jõudnud et mootorit proovida saaks
1966--->hea aasta, kuid aeglane...ja jääb pikaks ajaks selliseks
Re: Vw 1300 1966
miks nii vaikne?
Re: Vw 1300 1966
Kui Koni kood on 80-1787 siis selle letti näitab mul 600.-
Lihtsalt tarneaeg on "unknown"
Lihtsalt tarneaeg on "unknown"
Re: Vw 1300 1966
ICE kirjutas:Kui Koni kood on 80-1787 siis selle letti näitab mul 600.-
Lihtsalt tarneaeg on "unknown"
ei oskagi hetkel öelda peast, võin üle vaadata...
Hetkel projekt seisab, kuna käsil teise auto ehitamine. Teisel masinal vaja käigukasti remont teha ja meeletud keretööd, vaata et hullemadki kui olid põrral, muu tehnika ok. Loodan Põrraga sügisel uuesti alustada, ehk siis rohkem aega...
1966--->hea aasta, kuid aeglane...ja jääb pikaks ajaks selliseks
Re: Vw 1300 1966
Vaatasin, et tagumised küljeklaasid külge pandud
Re: Vw 1300 1966
1966--->hea aasta, kuid aeglane...ja jääb pikaks ajaks selliseks
Re: Vw 1300 1966
Mul on muidugi väga hea siit teemast yle mitme aja midagi lugeda aga kahjuks küll mitte seda mida mu vanad silmad praegu pidid nägema !?
Oskad sa seda vähemalt ise kommenteerida ?
Või peab keegi teine oma tegevusest kõvasti aru andma ???
Oskad sa seda vähemalt ise kommenteerida ?
Või peab keegi teine oma tegevusest kõvasti aru andma ???
Kõik nüüd tsikleid hooldama ja remontima !
Minu juurde loomulikult ! +37253427601 Tarts.
Minu juurde loomulikult ! +37253427601 Tarts.
Re: Vw 1300 1966
võiks ehk tõesti natuke aru anda...
Põrnika otsustasin müüki panna, kuna puudub absoluutselt igasugune motivatsioon asja edasi arendada, põrnikas on seisnud juba üle aasta töökojas, põhimõtteliselt iga päev kõnnin temast mööda, mõnel paremal päeval lükkan töökojast välja, et ruumi teha ja siis pärast uuesti sisse.
Teiseks kuna tegelen ka teise auto ehitamisega, siis kogu aeg, ja ja raha läheb sinna. Samuti ka kogu mõttetöö.
Lihtsalt kui on väheke vaba aega või raha, siis kulutan selle hetkel parema meelega teisele autole kui põrnikale. Seepärast ka müük.
Siia lihtsalt foorumisse ei hakanud ma lihtsalt kuulutust panema, kuna olin enam kui kindel et eesti pinnalt huvilisi asja vastu pole. Pean aga tõdema, et kõik huvilised kes mul on siiani olnud on olnud just siit. Kuid hetkeseisuga tundub, et kui põrnikas peaks käest minema, siis mootor läheb üht teed ja kere teist....eks näis midagi kindlat ju enne pole kui rahad loetud ja asjad läinud
Samas on see müügiteema üleval olnud tegelikult juba ca kuu vast ja tänu sellele kuulutusele olen vähemalt mõtetes natuke põrnikaga tegelenud. Igatahes on plaan selline, et järgmise kuu jooksul saab kere endale värvkatte selga. Seda küll valge pinnavärvi näol(nagu passis on) ja ehk alustatakse ka istmete taastamisega. Ehk siis samas on vähemalt mingil kujul natukenegi põrnika ümber elu liikuma hakanud...
Kõik kes on seda teemat siin foorumis lugenud teavad millega on tegu ja kuidas on asja ehitatud, midagi saladuseks pole jäetud.
Kui kellegil on huvi, siis teate kuidas minuga ühendust võtta ja infot küsida...
Tervitustega
Tauris Vijar
Põrnika otsustasin müüki panna, kuna puudub absoluutselt igasugune motivatsioon asja edasi arendada, põrnikas on seisnud juba üle aasta töökojas, põhimõtteliselt iga päev kõnnin temast mööda, mõnel paremal päeval lükkan töökojast välja, et ruumi teha ja siis pärast uuesti sisse.
Teiseks kuna tegelen ka teise auto ehitamisega, siis kogu aeg, ja ja raha läheb sinna. Samuti ka kogu mõttetöö.
Lihtsalt kui on väheke vaba aega või raha, siis kulutan selle hetkel parema meelega teisele autole kui põrnikale. Seepärast ka müük.
Siia lihtsalt foorumisse ei hakanud ma lihtsalt kuulutust panema, kuna olin enam kui kindel et eesti pinnalt huvilisi asja vastu pole. Pean aga tõdema, et kõik huvilised kes mul on siiani olnud on olnud just siit. Kuid hetkeseisuga tundub, et kui põrnikas peaks käest minema, siis mootor läheb üht teed ja kere teist....eks näis midagi kindlat ju enne pole kui rahad loetud ja asjad läinud
Samas on see müügiteema üleval olnud tegelikult juba ca kuu vast ja tänu sellele kuulutusele olen vähemalt mõtetes natuke põrnikaga tegelenud. Igatahes on plaan selline, et järgmise kuu jooksul saab kere endale värvkatte selga. Seda küll valge pinnavärvi näol(nagu passis on) ja ehk alustatakse ka istmete taastamisega. Ehk siis samas on vähemalt mingil kujul natukenegi põrnika ümber elu liikuma hakanud...
Kõik kes on seda teemat siin foorumis lugenud teavad millega on tegu ja kuidas on asja ehitatud, midagi saladuseks pole jäetud.
Kui kellegil on huvi, siis teate kuidas minuga ühendust võtta ja infot küsida...
Tervitustega
Tauris Vijar
1966--->hea aasta, kuid aeglane...ja jääb pikaks ajaks selliseks
Re: Vw 1300 1966
Ja kui kellelgi on huvi 66 kere vastu siis selle saab ehk ka eraldi välja kaubelda kui mina tehnika võtan.