Vw 1300 1966

Sõidad millegagi ringi? Kuuri all vedeleb veel 2 luukeret? Tee pildid, riputa üles, kirjuta jutt juurde et kust said, miks said, mida edasi teed jne...

Moderaator: ingmar

Vasta
Kasutaja avatar
dexter
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 531
Liitunud: P Okt 12, 2008 9:18 pm
Asukoht: Tartu

Re: Vw 1300 1966

Postitus Postitas dexter »

Hey....
Esmalt sooviks kõigile kena vana aasta lõppu ja et uus aasta tuleks ikka põrradele hea ;)

Nüüd jõulud möödas ja kõhud täis söödud ning kingipakid avatud: Jõuluvana oli siis põrnikale jõulukotti pannud kaks kingitust:
Pilt

sisend siis 3" ja väljundid on 2x2,5"
Püti mõõdud: Pikkus 320 mm, laius siis vastavalt 220 ja 140 mm...Just siis selline, et peaks poritiiva alla ära mahtuma....hoiame pöialt, et ka mahuks :P

Ja teine kingitus:
Pilt
Pilt

Täpselt see mida vajasin...nüüd saan poritiiva sisse korraliku õhuvõtu teha ja ei pea kartma, et pori või muu sodi koopas filtrit rikkuma hakkaks.

Kahjuks ei jõua ma nüüd töökotta enne kui alles jaanuari keskpaigas, peab jaanuari alguses koolipinki nühkima minema ja siis kohe soome koloristika koolitusele...Näpud küll sügelevad meeletult... :P
1966--->hea aasta, kuid aeglane...ja jääb pikaks ajaks selliseks
Kasutaja avatar
dexter
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 531
Liitunud: P Okt 12, 2008 9:18 pm
Asukoht: Tartu

Re: Vw 1300 1966

Postitus Postitas dexter »

Nii Üle poole kuu möödas ja polegi nagu suuri muudatusi toimunud siis teemas, kahjuks pole ka väga suuri muudatusi toimunud töökojas, aga mõned siiski:
Õhufilter sai omale asukoha:
Pilt
Pilt

Õhutoru mis tuleb koopast välja:
Pilt

Sai siis ka ava tiiva sisse tehtud, alguses keevitasime kinni, pärast happekrundiga üle ja pärast seda juba pahtel ja muu elu, hetkel vaja veel viimistleda:
Pilt
Pilt

Valmis sai ka klaasi soendus torustik, pole küll väljanägemiselt suurem iluasi, aga töö peaks ära ajama, õhk vähemalt liigub :P
Pilt

Kuna esi sild sai ju uuesti ümber ehitatud, siis muutus ka auto pööramise raadius, ehk see vähenes ikka väga kõvasti. Kui hakkasime Piirajaid reguleerima et veljed vastu kere ei käiks siis murdusid need muidugi sisse ära. Nüüd said ka need välja puuritud ja uued piirajad pandud.

Asukoha on leidnud ka cooler ja Õlipump, kummagi asukoha üle ma tegelikult eriti rõõmus pole, aga midagi pole teha...paremaid on raske leida hetkel. Samuti hakkab ka summuti mingit asukohta saama. Läheb siis tiiva alla, igatahes suurematest aukudest pean hoiduma hakkama :D Kuna see pütt mille muretsesin oli resonaator siis hetkel veel mõtlen kas teha ka mingi lõpupüti moodi asjandus, või jätta asi nii nagu ta on. Ruumiga hõisata niikuinii pole ja lõpp püti peaks seega täitsa ise tegema. Seda vaatan vast siis kui esimene käivitus on tehtud ja esimesed ehitus vead välja on tulnud...Usun et nii oleks kõige õigem.
1966--->hea aasta, kuid aeglane...ja jääb pikaks ajaks selliseks
Kasutaja avatar
jeff01
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 917
Liitunud: P Aug 03, 2008 8:32 pm
Asukoht: Tartu

Re: Vw 1300 1966

Postitus Postitas jeff01 »

Turbo ise võtab kah mehiselt häält maha juba. Rohkem pütte enam sa ei vaja ma usun.
Style
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 1171
Liitunud: R Mär 26, 2004 6:54 pm
Asukoht: TLN
Kontakt:

Re: Vw 1300 1966

Postitus Postitas Style »

Kuna auto sul nagu nii tänavasõiduks pole mõeldud (ARK sind tapab lihtsalt maha :)), siis pakuks õhuvooludele (sisse- ja väljaheide) teha kolmesed avad kummaski tagatiivas. Kui ma ei eksi, siis sellised tiivad on plastikust olemas valmiskujul ja sinna aukudesse pannakse tagatuled üksaaval.
Pilte hetkel ei viitsi otsida, aga ka klubis oli kellelgi sellised tagatiivad...
Kasutaja avatar
jeff01
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 917
Liitunud: P Aug 03, 2008 8:32 pm
Asukoht: Tartu

Re: Vw 1300 1966

Postitus Postitas jeff01 »

kui palju sealt nüüd õhku sisse tuleks aga välja imeks kindlasti :)
Kasutaja avatar
dexter
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 531
Liitunud: P Okt 12, 2008 9:18 pm
Asukoht: Tartu

Re: Vw 1300 1966

Postitus Postitas dexter »

Nii Õlipump paigas ja kinni, asukoht nagu eelnevalt mainitud nii nagu ta on, aga paremat ei suutnud leida:
Pilt

See Õlivoolik mis seal turboni läheb on niisama, see ajutine

Pilt ka püti asukohast:
Pilt

Pildil tundub vb et pütt on väga maadalal, aga reaalselt vaadates ta seda tegelikult nii pole.

Sai alustatud ka uuesti jahutuskoja vormi tegemisega, päris kitsas on seal mootori ruumis ikka :D
Pilt

Nagu Ingmariga juba räägitud siis põrnikas on nii väike ja tehnikat mida üritan sinna sisse ajada nii palju, et see mõnikord tundub lausa võimatu..
1966--->hea aasta, kuid aeglane...ja jääb pikaks ajaks selliseks
Kasutaja avatar
jeff01
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 917
Liitunud: P Aug 03, 2008 8:32 pm
Asukoht: Tartu

Re: Vw 1300 1966

Postitus Postitas jeff01 »

Njaa sinu masin üsna kosmoselaeva moodi ja minu oma niii tühi kui võimalik....igapäev kui teda uurin tiirleb peas mõte et mida küll saaks küljest lõigata... :D
Eile olin seitsmeni töökojas lootes et tuled oma kraami järgi ja samal ajal sai üle pika aja veidi enda omaga tegeletud :)
Kasutaja avatar
dexter
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 531
Liitunud: P Okt 12, 2008 9:18 pm
Asukoht: Tartu

Re: Vw 1300 1966

Postitus Postitas dexter »

jeff01 kirjutas:Njaa sinu masin üsna kosmoselaeva moodi ja minu oma niii tühi kui võimalik....igapäev kui teda uurin tiirleb peas mõte et mida küll saaks küljest lõigata... :D
Eile olin seitsmeni töökojas lootes et tuled oma kraami järgi ja samal ajal sai üle pika aja veidi enda omaga tegeletud :)

Kle muidu oli jah plaan, et astuks läbi, aga ma polnud linnas oma igapäeva autoga ja see uto millega olin ei kannatanud hetkel pikka sõittu...aga õige, suht ulme on see põrra mul jah, ja kõige hullem on see, et see pole ju veel kõik...
1966--->hea aasta, kuid aeglane...ja jääb pikaks ajaks selliseks
Kasutaja avatar
dexter
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 531
Liitunud: P Okt 12, 2008 9:18 pm
Asukoht: Tartu

Re: Vw 1300 1966

Postitus Postitas dexter »

Täna käisin Jeff01 külas ja avastasin ta oma põrnika alt...usun et varsti on sealt juba hääli kuulda ;)
Suured suured Tänud Joosepile juhtmestiku tegemise eest. Nüüd kui saan suure osa oma rauast paikka siis tuleb hakkata juhtmeid vedama.
Pilt

Cooler
Pilt

Sissetulev toru on küll väga kolde lähedal, aga midagi pole parata, peab hakkama saama kuidagi.

Üks pilt ka veel tiiva sees olevast õhuvõtust
Pilt
1966--->hea aasta, kuid aeglane...ja jääb pikaks ajaks selliseks
Kasutaja avatar
ingmar
Über-Vaataja
Über-Vaataja
Postitusi: 2380
Liitunud: E Dets 08, 2003 10:53 am
Asukoht: Liikva, Harjumaa
Kontakt:

Re: Vw 1300 1966

Postitus Postitas ingmar »

rõõm näha, et areneb... aga kurat see on karjuv füüsiline vägivald!!! õliradikat pole ikka, pole väga näha ka et kohe tuleb... ja nüüd on võimalus, et jään laenutatud bullerjanist ilma. kurat kuda ma nii konkurentsis motoehituse osas saan püsida? :)
Tarts
raja tänava klient
raja tänava klient
Postitusi: 169
Liitunud: K Sept 16, 2009 9:38 pm
Asukoht: Laulasmaa

Re: Vw 1300 1966

Postitus Postitas Tarts »

Loodan südamest et esimese käivitamise filmid ikka ilusasti ülesse ja pistad netti ka meile kõrvade paitamiseks !!

Jõudu ! :rock:
Kõik nüüd tsikleid hooldama ja remontima !
Minu juurde loomulikult ! ;) +37253427601 Tarts.
Kasutaja avatar
dexter
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 531
Liitunud: P Okt 12, 2008 9:18 pm
Asukoht: Tartu

Re: Vw 1300 1966

Postitus Postitas dexter »

Tarts kirjutas:Loodan südamest et esimese käivitamise filmid ikka ilusasti ülesse ja pistad netti ka meile kõrvade paitamiseks !!

Jõudu ! :rock:

No eks sinna käivitamiseni veel aega on, aga annan oma parima ;)

Täna sai paikka ka ECU asukoht. Panime ta siis kenasti tagumise istme alla pesitsema, sealt kõige lühem tee juhtmeid vedada ja seal asub ta logistiliselt üldse kõige paremas kohas.
Pilt

Täna lõpetasime ka downpipega, nüüd vaja veel resokast torudega lõpuni minna ja siis peaks ka sellega ok olema.
Pilt
Pilt
1966--->hea aasta, kuid aeglane...ja jääb pikaks ajaks selliseks
Kasutaja avatar
dexter
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 531
Liitunud: P Okt 12, 2008 9:18 pm
Asukoht: Tartu

Re: Vw 1300 1966

Postitus Postitas dexter »

Nii...eilse ja tänasega on jälle mõned edusammud tehtud: valmis sai aku raam mis sai tehtud tagumise istme alla kõrvalistuja poolele, nii nagu originaalis peaks kaa vist olema...

Täna Lõpetasid poisid ka summutiga. Lisaks torude keevitusele ja paikka sättimisele poleerisid poisid ka summuti torude otsad ära...Homme vaja veel natuke vaeva näha siis saab asi päris hea
Pilt
Pilt

Täna tehti ka kõva töö ära cooleri torustikuga, Põhimõtteliselt sirgest torust tehti sellised vigurid, üks valmis, teine vaja homme veel lihvida ja ära värvida.
Seega ka peaks olema Õhufiltrist kuni väljalaske otsteni torustik valmis. Vaja veel ainult silikoon kinnitused muretseda torustikule:
Pilt
Pilt

Ja koos Õhufiltriga:
Pilt

Ausalt öeldes alguses ei uskunud, et need sinna kõik ära mahuvad. aga mahtusid.

Nüüd kui õhuliikumine paigas, tuleb liikuda edasi juhtmestiku ja õlitorustiku ehitamisele....ja peale seda oleks vaja ka hakata pidurite hüdraulikat tegema.
Äkki kellegil soovitusi millest piduri trassi vedada...kas teha vasest või roostevabast?? ja kust mis hinnaga materjali saaks?
1966--->hea aasta, kuid aeglane...ja jääb pikaks ajaks selliseks
Kasutaja avatar
jeff01
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 917
Liitunud: P Aug 03, 2008 8:32 pm
Asukoht: Tartu

Re: Vw 1300 1966

Postitus Postitas jeff01 »

Vasest igal juhul kergem teha, odavam ja kättesaadavam. Ise ostame vasktoru vist LAKIst sepa tänavalt. Müüakse nii 5 / 10 kui ka 100m kaupa.
Kasutaja avatar
dexter
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 531
Liitunud: P Okt 12, 2008 9:18 pm
Asukoht: Tartu

Re: Vw 1300 1966

Postitus Postitas dexter »

jeff01 kirjutas:Vasest igal juhul kergem teha, odavam ja kättesaadavam. Ise ostame vasktoru vist LAKIst sepa tänavalt. Müüakse nii 5 / 10 kui ka 100m kaupa.

Ega sa oska öelda mis maksab jooksev meeter??


Täna ladusime hoolega auto kokku:
Pilt

Kuna järgmisest nädalast hakkab mul keretööde praktika, siis arvatavasti jääb põrnikas natuke ootele kuni tuleb jälle rohkem aega...
1966--->hea aasta, kuid aeglane...ja jääb pikaks ajaks selliseks
Vasta