Vw 1300 1966

Sõidad millegagi ringi? Kuuri all vedeleb veel 2 luukeret? Tee pildid, riputa üles, kirjuta jutt juurde et kust said, miks said, mida edasi teed jne...

Moderaator: ingmar

Vasta
Kasutaja avatar
dexter
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 531
Liitunud: P Okt 12, 2008 9:18 pm
Asukoht: Tartu

Re: Vw 1300 1966

Postitus Postitas dexter »

mart154 kirjutas:kas neid õlipihustite torusid kuidagi isoleerida ei plaani?

Seal silindrite kõrval on üsna kuum. Mis sest õlist ikka ilma asjata kütta.
Soovitan näiteks Thermoteci valikust selliseid "hülsse" mida küünlajuhtmetele peale pannakse et kuuma eest kaitsta.

Kusjuures mõte polegi paha...aga hetkel jätan asja nii nagu on, eks tulevikus vaatan.
Hetkel asi nii kaugel et mootor on peal ning kolle küljes ja kolde külge sai turbogi külge keevitatud.
Pean veel natuke pihustite ja kütuse lattide jaoks ruumi tegema, maru kitsas seal veel.
Hetkel tellisin ka toru materjali juurde, et downpipe tegema hakata, ning sumpat sealt edasi ja ka soenduse jaoks. Kui need kaelast ära saan, siis pean hakkama mõtlema kuhu cooler panna...ruumis seal just eriti pole :P
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Väljalase on plaanis 3", algul tahtsin küll väiksemat, aga turbost väljatulev flants on täpselt nii suur....

Nüüd ehk pakun Jeffile ja Tartsile ja muidugi ka Ingmarile konkurentsi auto esimese käivitamise osas ;)
1966--->hea aasta, kuid aeglane...ja jääb pikaks ajaks selliseks
Kasutaja avatar
ingmar
Über-Vaataja
Über-Vaataja
Postitusi: 2380
Liitunud: E Dets 08, 2003 10:53 am
Asukoht: Liikva, Harjumaa
Kontakt:

Re: Vw 1300 1966

Postitus Postitas ingmar »

dai pohh... panen motole kasutatud õliradika peale! :)
Kasutaja avatar
dexter
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 531
Liitunud: P Okt 12, 2008 9:18 pm
Asukoht: Tartu

Re: Vw 1300 1966

Postitus Postitas dexter »

ingmar kirjutas:dai pohh... panen motole kasutatud õliradika peale! :)
:rock: :D :D :D :rock:
1966--->hea aasta, kuid aeglane...ja jääb pikaks ajaks selliseks
Kasutaja avatar
jeff01
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 917
Liitunud: P Aug 03, 2008 8:32 pm
Asukoht: Tartu

Re: Vw 1300 1966

Postitus Postitas jeff01 »

Hmm, peab vist ennast kah liigutama hakkama muidu tuleb kevad liiga kiiresti kätte :D
...nagu alati.
Sinu aju jamaga tegelen pühade ajal, siis rohkem vaba aega. Pane siis mootori osa niipalju kokku, et selle aasta sees veel hääli kuuleks :D
Kasutaja avatar
dexter
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 531
Liitunud: P Okt 12, 2008 9:18 pm
Asukoht: Tartu

Re: Vw 1300 1966

Postitus Postitas dexter »

jeff01 kirjutas:Hmm, peab vist ennast kah liigutama hakkama muidu tuleb kevad liiga kiiresti kätte :D
...nagu alati.
Sinu aju jamaga tegelen pühade ajal, siis rohkem vaba aega. Pane siis mootori osa niipalju kokku, et selle aasta sees veel hääli kuuleks :D

Ära nüüd selle aju asjaga oma pühade aega küll sisusta...pühad ikka olgu puhkuse aeg, kiiret pole asja.
Peale juhtmestiku ja aju on vaja veel teha järnevat:
Bena pump muretseda ja külge kookida
Pihustite pistikud muretseda
Andurid mootorile külge installida
Trigger Wheel teha lõpuni valmis
Turbo õli pealevool ja tagasivool lõpetada
Downpipe koos sumbutiga teha(+ veel WG väljund sumpaga kokku viia)
Õhu intake teha
Cooleri asukoht leida ja see turbo ja sisselaske koldega ühendada
Pluss veel kindlasti sada asja veel mis hetkel pähe ei tulnud, nii et tegemist veel küllaga...oleks seda aega hetkel..ja no muidugi ega pühade eel seda rahakest kaa palju üle pole...aga nagu ikka...tasa ja targu ;)
1966--->hea aasta, kuid aeglane...ja jääb pikaks ajaks selliseks
Tarts
raja tänava klient
raja tänava klient
Postitusi: 169
Liitunud: K Sept 16, 2009 9:38 pm
Asukoht: Laulasmaa

Re: Vw 1300 1966

Postitus Postitas Tarts »

Nüüd ehk pakun Jeffile ja Tartsile ja muidugi ka Ingmarile konkurentsi auto esimese käivitamise osas

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

Praeguse seisuga on mul tulevik tume kuna pole leidnud isegi mitte õiget käigukasti oma pillile .
Ja kevad lendab kohutava hooga lähemale !
Kõik nüüd tsikleid hooldama ja remontima !
Minu juurde loomulikult ! ;) +37253427601 Tarts.
Kasutaja avatar
dexter
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 531
Liitunud: P Okt 12, 2008 9:18 pm
Asukoht: Tartu

Re: Vw 1300 1966

Postitus Postitas dexter »

Õhtust
Sain täna kätte ka õli tagasivoolu stutsi...turbopoolne osa on sama suur nagu turbol(12,3mm) ja siis toimub sujuv üleminek 16mm stutsi peale, kuhu kinnitub voolik.
Pilt
Pilt

Ja nii on nad siis kohakuti, vaja veel vaid voolikuga ühendada:
Pilt

Nagu näha, pole tagasivoolu kallak just parim, aga paremaks seda seal eriti ka ei saa ja nagu näha siis üle ookeani ka sellised lahendused töötavad ja loodan, et nüüd ei lakka ka töötamast.

Täna üritasin ka downpipe tegema hakata, aga vaja veel mõned põlved ja toru jupid juurde muretseda.

Hiljem hakkasin vaatama kuhu cooler panna...Krt ega see nii lihtne polegi....ei mahu ta põhja alla, kuhu oli ta mul algselt plaanis...nüüd teine varjant, mis pole just kõige parem valik, on ratta koopasse. Aga eks uurin ja mõõdan veel... Vb teil mingeid mõtteid?
1966--->hea aasta, kuid aeglane...ja jääb pikaks ajaks selliseks
Kasutaja avatar
mart154
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 252
Liitunud: T Okt 12, 2004 5:06 pm

Re: Vw 1300 1966

Postitus Postitas mart154 »

3'' pole sul kindlasti mõtet teha. 3'' "mahutab" umbes 500hp.
Kasutaja avatar
dexter
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 531
Liitunud: P Okt 12, 2008 9:18 pm
Asukoht: Tartu

Re: Vw 1300 1966

Postitus Postitas dexter »

Täna veetsin jälle päeva coolerile asukohta otsides...lõppvalikusse on jäänus kaks asukohta vist, üks on siis põhja all, miinuseks on seal aga see, et cooler jääb ühest kolde torust vaid ca 10 cm kaugusele. Teine mõte oli paigaldada cooler mootori ruumi suurendusse, aga selle veaks on see, et siis peaks koopasse üüratu õhuvõtu tegema, mis omakorda pehmendab kere. Mõlemad variandid on kehvad, aga head moodust siin polegi tegelikult :evil:

Pilt

Täna käisin ja tõin endale ka viimased torud ja põlved ära, ok olgem ausad, enamus seal põlved ongi, aga paarisaja krooni eest on see muidu saadud.
Pilt

Mul pole ka mõtet väljalaset väiksemat teha, vähemalt downpipe mitte, milleks kui turbost on juba selline väljalaske flants, milleks hakata siis veel üleminekutega jamama, kui saab ka otse 3". Võibolla sumbuti osa teen vaiksema, eks näis kui sinnamaale jõuan...
1966--->hea aasta, kuid aeglane...ja jääb pikaks ajaks selliseks
Kasutaja avatar
jeff01
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 917
Liitunud: P Aug 03, 2008 8:32 pm
Asukoht: Tartu

Re: Vw 1300 1966

Postitus Postitas jeff01 »

asja nimi on muidu summuti :wink:
ja 3" on küll poole tolli jagu suurem kui mina ta teeks aga kui tükid niisugusena käes siis miks mitte, kahjuks ei tule (Kahjuks kasuks kah mitte 2,5 tolli ees) aga huvitab milline se kokku viimine summuti pütti tuleb või mis mõõdus see saab olema? Ise olen nimelt otsinud 2,5" pütte ja need on sama suured kui põrnika käigukast, kolmesed ilmselt veel priskemad.

Ehitad korralikult ja kõik varuga ja kõik mõttega nagu tuleks 500hp. Mis pole küll paha aga kui 500hp mootorit hakkad ehitama siis märkad niikuinii, et ükski asi selleks tegelikult ei sobi ja kõik tuleb ikka uus teha :)

Keep up the good work, tulen pühade ajal piiluma. :rock:
Pane kõhu alla risti miski pikk ja kitsas cooler....mul näiteks bmw tdi mootori oma....mälu järgi kuni 10cm kõrge ja 60 lai umbes.
Tarts
raja tänava klient
raja tänava klient
Postitusi: 169
Liitunud: K Sept 16, 2009 9:38 pm
Asukoht: Laulasmaa

Re: Vw 1300 1966

Postitus Postitas Tarts »

Ise ostan oma erinevatele projektidele toru sellisest kohast nagu Atoy eesti, mis asub tallinnas piimakombinaadi õuel.
Kõik nüüd tsikleid hooldama ja remontima !
Minu juurde loomulikult ! ;) +37253427601 Tarts.
Kasutaja avatar
dexter
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 531
Liitunud: P Okt 12, 2008 9:18 pm
Asukoht: Tartu

Re: Vw 1300 1966

Postitus Postitas dexter »

Täna tegin ära esimese osa Downpipest ja sai ka valmis wg osa, veel küll ei tea kas viin wg otsa sumpaga kokku, või jätan ta niisama eraldi lahtisena...poolikuks jäi ka veel air intake, pean sinna mingi filtri ära ostma ja siis edasi vaatama mis saab...
Downpipest peaks hakkama ka sumpat tegema aga enne on vaja üks pütt leida mis taga tiiva alla sobiks, kui sobivat pole, siis teen vist ise vastava püti sinna...
jamasin veel ka cooleriga, proovisin täna ka audi 200 coolerit. krt see veel suurem ja selle jaoks veel vähem ruumi :S
Pilt
1966--->hea aasta, kuid aeglane...ja jääb pikaks ajaks selliseks
Kasutaja avatar
mart154
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 252
Liitunud: T Okt 12, 2004 5:06 pm

Re: Vw 1300 1966

Postitus Postitas mart154 »

kui sa screamer pipe jätad, siis arvesta, et linnaliikluses vajutada ei tasu :) hääled on lihtsalt võrratud.

Arvestades, et sul on 3'' sumps, siis võid vabalt WG sinna suunata, kitsaks ei jää see kindlasti.

Videost ei saa nii hästi aru, aga reaalselt on tegemist vaikse autoga... ja siis kui WG lahti läheb, hakkavad ümbruses signad üürgama mingipärast :)
http://www.youtube.com/user/boy2710#p/a/u/0/uz6tSj97K9Y
Kasutaja avatar
dexter
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 531
Liitunud: P Okt 12, 2008 9:18 pm
Asukoht: Tartu

Re: Vw 1300 1966

Postitus Postitas dexter »

Eks seda vaatab, sellega aega on...kui esimene käivitus tehtud ja asi selge siis näen kuidas edasi liikuda....vähemalt on esmaseks käivituseks see osa valmis...nüüd veel see suurt peavalu tekitav cooler jäänud :S
1966--->hea aasta, kuid aeglane...ja jääb pikaks ajaks selliseks
Kasutaja avatar
jeff01
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 917
Liitunud: P Aug 03, 2008 8:32 pm
Asukoht: Tartu

Re: Vw 1300 1966

Postitus Postitas jeff01 »

Vähemalt hea diganoosida pärast et kuna ja kuidas wg avaneb :D
Vasta