terv,
buss 1977
selline väike mure, küll eriti sõitmist ei sega veel, aga siiski äkki läheb ullemaks:
starteriga selline asi, et kui näiteks hommikul käima tahan panna bussi, siis esimesed paar kolm korda kui käivitada proovin, siis vuriseb starter taga nagu tühjalt ja hästi kiiresti ringi, ja siis mingi mõne korra pärast võtab mootori taha ja buss ka käivitub, et kui külge hakkab, siis mingit jõudluse probleemi ei ole.
kui samal päeval uuesti ütleme paari tunni pärast kuskilt stardin, siis üldjuhul läheb kohe esimesest keeramisest.
enamjaolt on jah nagu paar tühja korda olnud, lihtsalt täna hommikul tuli oma 5 korda tühjalt proovida.
Mart
starter ei võta mootorit kohe järgi!?
Moderaator: ingmar
võsin netist ühe pildi.
milline osa on pendiks?
lugesin mööda maailma võrku natuke ja vist on nii, et pildil olev DRIVE PINION ei tule välja alati?!, et starteri mootor käib lihtsalt ringi
kui ma nüüd starteri maha võtan, siis kust täpselt õlitada?
milline osa on pendiks?
lugesin mööda maailma võrku natuke ja vist on nii, et pildil olev DRIVE PINION ei tule välja alati?!, et starteri mootor käib lihtsalt ringi
kui ma nüüd starteri maha võtan, siis kust täpselt õlitada?
- Manused
-
- startexp.gif (5.71 KiB) Vaadatud 6867 korda
Võta maha ja vaata peale, näperda veidi ja saad aru kuidas töötab ja mis kuidas peab liikuma, nii ei saa, et keegi ütleb kuhu õli lasta ja sa lased sinna õli teadmata mis mida teeb. Väga suur osa startereid on sama põhimõttega ja selle selgeks tegemine ei tule kunagi kahjuks.
Kui veab tühjalt siis tihti probleemiks hoopis kulunud tiftid ja augud ise ja logisev pendiks ei lükka "Drive pinioni" piisavalt välja.....olgugi et lülitus juba toimub. (Lihtsustatud korras öeldes tõmbab elektromagnet väiksele juhtmele voolu andes ühe pulga sisse, mis lükkab hammasratta hoorattale hambumusse ja samal ajal toimub selle elektromagneti kaane taga lülitus mis laseb akult tuleva voolu starteri mootorisse.
Kui veab tühjalt siis tihti probleemiks hoopis kulunud tiftid ja augud ise ja logisev pendiks ei lükka "Drive pinioni" piisavalt välja.....olgugi et lülitus juba toimub. (Lihtsustatud korras öeldes tõmbab elektromagnet väiksele juhtmele voolu andes ühe pulga sisse, mis lükkab hammasratta hoorattale hambumusse ja samal ajal toimub selle elektromagneti kaane taga lülitus mis laseb akult tuleva voolu starteri mootorisse.