Marko type 14

Sõidad millegagi ringi? Kuuri all vedeleb veel 2 luukeret? Tee pildid, riputa üles, kirjuta jutt juurde et kust said, miks said, mida edasi teed jne...

Moderaator: ingmar

jossu
raja tänava klient
raja tänava klient
Postitusi: 193
Liitunud: T Aug 22, 2006 5:07 pm
Asukoht: Tartu/Kuressaare

Postitus Postitas jossu »

Karpasse valamis meetodil? Mida sa selleall silmas pead? äkki ikka andsid ikka otse topkat?
Muidu bena pumpa oled kontrollinud?
Kasutaja avatar
Tuul
teadja-inime
teadja-inime
Postitusi: 42
Liitunud: K Sept 17, 2008 9:06 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tuul »

Topkat-just, mul ei tulnud see sõna meelde :D
Bensu pump kontrollitud-töötab.
jossu
raja tänava klient
raja tänava klient
Postitusi: 193
Liitunud: T Aug 22, 2006 5:07 pm
Asukoht: Tartu/Kuressaare

Postitus Postitas jossu »

asoh olgu, siis ilmselt miski düüse kinni. Kiirenduspump töötas? Kui kiirenduspump juba normaalselt töötab siis gaasiga mängides peaks ka käima saama...
Kasutaja avatar
Tuul
teadja-inime
teadja-inime
Postitusi: 42
Liitunud: K Sept 17, 2008 9:06 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tuul »

Kuidas seda kontrollida?
jossu
raja tänava klient
raja tänava klient
Postitusi: 193
Liitunud: T Aug 22, 2006 5:07 pm
Asukoht: Tartu/Kuressaare

Postitus Postitas jossu »

hmm...kui sa karpa lahti võtsid ja ära puhastasid korralikult siis pidanuks nägema. Täpselt ei ole kursis milline põrraliste karpades see pump on, kuid peaks ta pihustama bena otse kollektorisse, mis ongi omamoodi topka ainult mitukorda väiksemas koguses
Kasutaja avatar
Tuul
teadja-inime
teadja-inime
Postitusi: 42
Liitunud: K Sept 17, 2008 9:06 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tuul »

Ma arvan et see on see kamber mis on karpa küljes ja kuhu läheb väike gaasi hoovastik ja kus sees on vedru ja selline nagu riidest lapp ja selle küljes on 10ne sendi suurune metall tükk, mis gaasi andes surub bensiini sellesse peenikasse pihustisse. Kui see on see sama vidin ja kui ma selle tööpõhimõttest õieti aru sain?
jossu
raja tänava klient
raja tänava klient
Postitusi: 193
Liitunud: T Aug 22, 2006 5:07 pm
Asukoht: Tartu/Kuressaare

Postitus Postitas jossu »

just seesama...vaata, et ta pihustaks ilusti;)
Kasutaja avatar
Tuul
teadja-inime
teadja-inime
Postitusi: 42
Liitunud: K Sept 17, 2008 9:06 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tuul »

Ta nagu ei toimi igakord kui gaasi anda, tundub mulle. Ja sealt ümbert ingitseb imevähe ka bena välja. Kas see vidin on ka remondi kompletis olemas?
Teet
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 749
Liitunud: R Juun 09, 2006 7:43 pm
Asukoht: Jälgimäe, Saku vald

Postitus Postitas Teet »

Tuul kirjutas:Kas see vidin on ka remondi kompletis olemas?
jah - Pierburgid (Opel) ja Solexid (VW), mida ma remonud olen, on olnud.
alias 13piisab
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
Kasutaja avatar
dexter
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 531
Liitunud: P Okt 12, 2008 9:18 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas dexter »

väga muhe masin, eriti haruldane masin tänavaliikluses...soovin ikka edu ja paksu rahkotti ;)
1966--->hea aasta, kuid aeglane...ja jääb pikaks ajaks selliseks
Kasutaja avatar
Tuul
teadja-inime
teadja-inime
Postitusi: 42
Liitunud: K Sept 17, 2008 9:06 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tuul »

Tänud ja edu Sullegi oma müstilise kiirusega arenevas projektis :rock:
Kasutaja avatar
Tuul
teadja-inime
teadja-inime
Postitusi: 42
Liitunud: K Sept 17, 2008 9:06 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tuul »

Forsist sain karpa remondi komplekti, kiskusin uuesti karbussi lahti, vahetasin kõik vidinad peale selle suure tihendi mis käib karburaatori ja tema kaane vahele. Kuna seda lihtsalt ei olnud. (äkki kellegil üle jäänud 28 PICT-1 tihend, sellepärast küsin et mul jäid ka üle mingid teise karpa tihendid)
Ja saingi karmanni põrisema :D , sõita veel ei proovinud aga nädalavahetusel tahaks küll sõitma minna. Ainuke asi mis segadust tekitas oli see, et spidol ei kustunud laadimis tuluke ära.
Kas järgmiseks peab keneka ette võtma?
jossu
raja tänava klient
raja tänava klient
Postitusi: 193
Liitunud: T Aug 22, 2006 5:07 pm
Asukoht: Tartu/Kuressaare

Postitus Postitas jossu »

Juhtmed ja relee pigem kõige ennem...
Kasutaja avatar
Tuul
teadja-inime
teadja-inime
Postitusi: 42
Liitunud: K Sept 17, 2008 9:06 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tuul »

Täna sai siis proovisõit tehtud Karmanniga 8) , päris mõnus oli. Mootor töötab ühtlaselt, käigukast ja sidur toimivad, pidurid peavad isegi kässar, amordid on head, roolis on lõtk.
Armatuuris põleb ikka laadimise lambike aga kenekas laeb ilusti, arvatavasti mingi elektri kala.
Panen mõned pildid, veel komplektsest autost, sest nüüd läheb lammutamiseks :twisted:
Manused
Karmann1.jpg
Karmann1.jpg (84.97 KiB) Vaadatud 22872 korda
Karmann2.jpg
Karmann2.jpg (106.65 KiB) Vaadatud 22872 korda
Karmann3.jpg
Karmann3.jpg (77.76 KiB) Vaadatud 22872 korda
Karmann4.jpg
Karmann4.jpg (91.91 KiB) Vaadatud 22872 korda
Kasutaja avatar
dexter
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 531
Liitunud: P Okt 12, 2008 9:18 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas dexter »

ikka maru mõnus näeb see välja...kui veel kesta korda saad siis linnapildis kergelt mööda ei vaata ;) Hea kui tehnika korras on, vähemalt suur osa jamast kaelast ära...edu veelkord projektis....
1966--->hea aasta, kuid aeglane...ja jääb pikaks ajaks selliseks
Vasta