Sõidad millegagi ringi? Kuuri all vedeleb veel 2 luukeret? Tee pildid, riputa üles, kirjuta jutt juurde et kust said, miks said, mida edasi teed jne...
asoh olgu, siis ilmselt miski düüse kinni. Kiirenduspump töötas? Kui kiirenduspump juba normaalselt töötab siis gaasiga mängides peaks ka käima saama...
hmm...kui sa karpa lahti võtsid ja ära puhastasid korralikult siis pidanuks nägema. Täpselt ei ole kursis milline põrraliste karpades see pump on, kuid peaks ta pihustama bena otse kollektorisse, mis ongi omamoodi topka ainult mitukorda väiksemas koguses
Ma arvan et see on see kamber mis on karpa küljes ja kuhu läheb väike gaasi hoovastik ja kus sees on vedru ja selline nagu riidest lapp ja selle küljes on 10ne sendi suurune metall tükk, mis gaasi andes surub bensiini sellesse peenikasse pihustisse. Kui see on see sama vidin ja kui ma selle tööpõhimõttest õieti aru sain?
Forsist sain karpa remondi komplekti, kiskusin uuesti karbussi lahti, vahetasin kõik vidinad peale selle suure tihendi mis käib karburaatori ja tema kaane vahele. Kuna seda lihtsalt ei olnud. (äkki kellegil üle jäänud 28 PICT-1 tihend, sellepärast küsin et mul jäid ka üle mingid teise karpa tihendid)
Ja saingi karmanni põrisema , sõita veel ei proovinud aga nädalavahetusel tahaks küll sõitma minna. Ainuke asi mis segadust tekitas oli see, et spidol ei kustunud laadimis tuluke ära.
Kas järgmiseks peab keneka ette võtma?
Täna sai siis proovisõit tehtud Karmanniga , päris mõnus oli. Mootor töötab ühtlaselt, käigukast ja sidur toimivad, pidurid peavad isegi kässar, amordid on head, roolis on lõtk.
Armatuuris põleb ikka laadimise lambike aga kenekas laeb ilusti, arvatavasti mingi elektri kala.
Panen mõned pildid, veel komplektsest autost, sest nüüd läheb lammutamiseks
ikka maru mõnus näeb see välja...kui veel kesta korda saad siis linnapildis kergelt mööda ei vaata Hea kui tehnika korras on, vähemalt suur osa jamast kaelast ära...edu veelkord projektis....
1966--->hea aasta, kuid aeglane...ja jääb pikaks ajaks selliseks