Tere
Olen siin uus, ning kokkupuuteid põrnikatega pole, kuid internetis jäi silma üks põrnikas. LINK
Küsimused oleks mul siis teile järgmised: Kas tegu on originaalse tehase toodanguga, või ise aretatud asjaga? (olen kuulnud kuskilt väljendit "superbeetle"?) Mis aastast võib see isend olla? ja viimaseks, et kas seda on mõtet osta hobiautoks?(juhul kui ta ongi mingi erilisem, siis on ka ilmselt vastavalt veelsuuremad kulutused )
Tänan vaevamast teil seda teemat lugeda ja vastata
Urmas - VW fänn
Palun abi ühe Beetle kohta
Moderaator: ingmar
ööm, et nagu Ma küll Sinust eriti aru ei saanud vist.. või siis on süüdi selles varajased hommikutunnid
aga masin paistab olevat üks suht uuem, sisu järgi otsustades. Super Beetle'l on väheke teistsuguse kujuga kapott Mu meelest.. parandage keegi, kui Ma eksin. Endalgi oleks siis piinlik
ja mis erikulutused seal ikka tuleks? masin ju suht timm paistab olevat.
aga masin paistab olevat üks suht uuem, sisu järgi otsustades. Super Beetle'l on väheke teistsuguse kujuga kapott Mu meelest.. parandage keegi, kui Ma eksin. Endalgi oleks siis piinlik
ja mis erikulutused seal ikka tuleks? masin ju suht timm paistab olevat.
Tehasest pole kunagi mingit tjuuningu-põrrasid välja lastud. Lisavarustus piirdus nendel (üldisemalt) katuse-pagaasnikust ja "konditsioneerist" küljeaknale.
Välimuse järgi on see mingi saksa "omalooming", et (netaipohh) avarii puhul tuleb kogu see ilu maha katkuda ja standart-variant taastada või hakata endal klaasriiest voolima hakkata.
Mina jagaks selle asjanduse siiski "super-beetle"'i alla, vaadates esiklaasi ja armatuuri, aga kindel ja täpne superi tuvastamine käib esisillast - tal keerdvedrud all.
Ja hind on suhteliselt väike tjuuning variandi jaoks...
Välimuse järgi on see mingi saksa "omalooming", et (netaipohh) avarii puhul tuleb kogu see ilu maha katkuda ja standart-variant taastada või hakata endal klaasriiest voolima hakkata.
Mina jagaks selle asjanduse siiski "super-beetle"'i alla, vaadates esiklaasi ja armatuuri, aga kindel ja täpne superi tuvastamine käib esisillast - tal keerdvedrud all.
Ja hind on suhteliselt väike tjuuning variandi jaoks...
-
- paranemislootuseta
- Postitusi: 749
- Liitunud: R Juun 09, 2006 7:43 pm
- Asukoht: Jälgimäe, Saku vald
oleneb, kas tjuunimist lugeda auto rikkumiseks või mitte. Antud eksemplari puhul loeks ma seda masina jäädavaks rikkumiseks. Kere külge keevitatud poritiivad, ilmselt vaigust ehitatud "stanged" jms on väga lühinägelik ehitamine ja ise väldiks taolisi aretisi - nagu juba Andres mainis, on selline sõiduk õnnetuse korral jama. Lisaks on küsitav, kui kvaliteetselt keretööd tehtud on - on võimalik, et nt keevitatud tiivad hakkavad liitekohast pragunema - või pääseb niiskus altpoolt (mis on väga tõenäoline) ligi ning liitekohta teeb roosteuss pesa.Style kirjutas:Ja hind on suhteliselt väike tjuuning variandi jaoks...
aga superbeetle on põrnikas nagu iga teinegi. Abiks wikipedia:
http://en.wikipedia.org/wiki/Super_Beetle
alias 13piisab
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"