siin tuleb nüüd pisike... eee... kas suhtumise või klassi vahe sisse. sinu kirjutatud 1.7, 1.8 ja 2.0 on type4 mootord, leiutatud type4 masina tarvis, mis siis hiljem bussile ka pandi. ma ei tea, palju neid kokku toodeti, aga tõsi on see, et ega nende juppe niiväga lihtsalt ei leia. teine koolkond on type1/2 ehk põrnika mootori austajad. tootmisarvult on neid kordades rohkem, juppe on saada mida ainult soovid. litraazh... no tehase poolt oli 1.6 neil maksimum. aga tänu aftermarket juppidele saad osta või lasta kokku panna pea millist ise tahad. võta või 1.7 moto, dual karpad peale, sportväljalase ja piisab ilusti bussile. olgem ausad, ka korras 1.6 veab bussi piisavalt ilusti ära.
hinnaklass... alles kevadel uurisin soomest tuttava käest 1.6 kap.remonti. hinnaklass oli üle 1000euro. pakun, et kap.remont ongi sealt alates. uued mootorid on muidugi teine teema, minu arust algavad seal hinnad ~2000 eurost. ja läheb üles nii, nagu ise juppe peale tellid. aga ega ise tehes mitte odavamalt ei saa...
T2 või T2 Camper Vani registrimass
Moderaator: ingmar
T2 registrimass
type 4 on vist uuem buss 1980- 1992
- ingmar
- Über-Vaataja
- Postitusi: 2380
- Liitunud: E Dets 08, 2003 10:53 am
- Asukoht: Liikva, Harjumaa
- Kontakt:
ei type4 oli täiesti eraldi seisev VW auto tüüp (http://en.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Type_4). sellele algselt tehtud mootor (type4 nimeline, vastavalt siis autole) pandi ka hiljem t2 bussidele. alates vist '72 aastast, kui ma ei eksi.