Õliradiaator põrnikal,kui vajalik

põrnikate ümber käiv elu

Moderaator: ingmar

Vasta
andres
vaikne tüüp
vaikne tüüp
Postitusi: 5
Liitunud: N Mai 15, 2008 4:01 pm
Asukoht: Tartu

Õliradiaator põrnikal,kui vajalik

Postitus Postitas andres »

Mul selline Saksas pandud õliradiaatoriga olend(1500,1968.a). Kas keegi oskab öelda kui oluline see meie tingimustes on ? Autot on plaanis kasutada ainult suvel. Nimelt tundub ka, et jahutuskambri taga, kus on radiaatorisse väljavõte- lekib päris rõõmsalt. Tuleb midagi ette võtta, kas üritada lekkimine peatada, või hoopis maha kruvida. Siis veel õlist. Praegu on sees 10-40 õli. Kui nüüd kasutada paksemat 20-50 õli, kas see ei jää liiga paksuks nii suure ringi jaoks. Õliradiaator on esistange all.
Kasutaja avatar
Mart
"know-how"
"know-how"
Postitusi: 334
Liitunud: E Dets 08, 2003 12:44 pm
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mart »

No *mingi* õliradiaator peab seal kindlasti olema. Küsimus on selles, kas see väline lisa-radikas on pandud originaal-radikale lisaks või selle asemele.
Põrnikas saab meie kliimas originaal-jahutajaga kenasti hakkama ja mingeid lisa-aretisi üldiselt ei vaja.
Viskoossust väga kartma ei pea - seal on süsteem selline, et kui õlisurve on kõrge (külm mootor, paks õli), siis suunatakse õli radiaatorist mööda otse plokki tagasi.
Tõeline auto sõidab ilma veeta!
Vasta