1. leht 1-st

Kontrolliga ka käigukasti peavõlli...

Postitatud: P Apr 13, 2008 10:28 pm
Postitas Leedu
Mure järgmine. Töötava mootoriga rattad maas käike sisse ei saa. Jätad moto seisma, käik sisse, sidur alla ja moto tööle ning minek. Siduri trossi proovitud nii ja naapidi ei aidanud. Kas võib abi olla sellest, kui proovida sõites siduriketta katteid kulutada? Võibolla on remondi käigus vale korv ja ketas sisse saanud? Muud mõtted teretulnud..

Sidur sai esialgu loogilise mõttetöö ja katsetamise käigus välistatud. võtaks käigukasti ette...

Postitatud: P Apr 13, 2008 11:22 pm
Postitas jossu
ehk hoopis käiguhoovastik paigast ära peale remonti?

Postitatud: E Apr 14, 2008 2:31 pm
Postitas Leedu
Minuarust on see käikude lülitumine samasugune nagu enne remonti. Aga mida ja kustkohast ma siis timmida võiksin üritada. Ise olen arvamusel, et vale korv ja ketas sees ja mootori mahavõtt ees..

Postitatud: T Apr 15, 2008 12:53 am
Postitas Leedu
Regulimine andis tulemusi. Sidur justkui lahutab, aga käigud sisse ei lähe.Aga... Kas kellegil on kogemusi pikalt seisnud käigukastidega? Võivad neil sees mingid kahvlid kinni jääda vms? No krt mingit moodi peavad need käigud ju käima hakkama. Täitsa masendus juba peal, väljas ilus ilm ja tahaks sõita, aga ei saa..

Postitatud: T Apr 15, 2008 7:12 am
Postitas jossu
Ma kahjuks pole ise põrraliste hoovastikuga üldse kursis...
kuid mida sa regullisid seal täpsemalt?
või ehktahab üldse trossi pingutada?

Postitatud: K Mai 14, 2008 10:06 pm
Postitas emsy
Kui seisva mootoriga käigud lülituvad ja töötava mootoriga mitte, siis lõhnab vägagi siduri probleemide järgi...

Postitatud: K Juun 18, 2008 8:07 pm
Postitas Leedu
Tegelikult oli väga lihtne viga. Me ei puhastanud käigukasti peavõlli korralikult ära ja mootorit-kasti ühendades surus siduriketta vastu hooratast. Kuna võll oli korralikult puhastamata ei saanud ta seal vabalt liikuda ja nii oligi tulemus käes. Stylele ka siinkohal vabandused, et pidi asjatult tellima sidurikorvi ja survelaagri. Nüüd need üle. Ostke ära;)