K: Mõned küsmused põrnika omamine kohta.
Moderaator: ingmar
K: Mõned küsmused põrnika omamine kohta.
Tere.
uurin veidi põrnika omamise tausta.
aidake mind palun mõnes küsimuses.
1. kuidas on lugu põrnika varuosadega, kas on probleeme? kaaskondsed on hirmutanud lugudega.
2. kui vastupidav/usaldusväärne on üks üle kolmekümnene põrnikas? palju ta "kätt" vajab lisaks korraliselele hooldusele? kui korralikult hooldatud siis Tartu - Tallinn ots pole probleem?
3. kuidas sobib põrnikas eesti talve?
4. kas põrnikat on kallis pidada? oleks ka rumal küsimus ka kütusekulu kohta.
Tänan.
vabandan suht naiivsete küsimuste üle, kuid ise pole autonduses täitsa kodus ja uuniku soetamine hirmutab.
Tänan veel.
indrek
uurin veidi põrnika omamise tausta.
aidake mind palun mõnes küsimuses.
1. kuidas on lugu põrnika varuosadega, kas on probleeme? kaaskondsed on hirmutanud lugudega.
2. kui vastupidav/usaldusväärne on üks üle kolmekümnene põrnikas? palju ta "kätt" vajab lisaks korraliselele hooldusele? kui korralikult hooldatud siis Tartu - Tallinn ots pole probleem?
3. kuidas sobib põrnikas eesti talve?
4. kas põrnikat on kallis pidada? oleks ka rumal küsimus ka kütusekulu kohta.
Tänan.
vabandan suht naiivsete küsimuste üle, kuid ise pole autonduses täitsa kodus ja uuniku soetamine hirmutab.
Tänan veel.
indrek
- ingmar
- Über-Vaataja
- Postitusi: 2380
- Liitunud: E Dets 08, 2003 10:53 am
- Asukoht: Liikva, Harjumaa
- Kontakt:
hei
1. varuosade saamisega pole mingit muret. kuna p6rikas on tituleeritud maailma enmi taastatuks autoks, siis vaatamata asjaolule et autot ennast enam et toodeta, myrisevad varuosade tootmisliinid edasi - v6id tellida ka aegade alguse p6rrale mida soovid
2. kui "kolmekymnene" t2hendab ~30.000 kohalikku raha, siis selle eest v6iks masin olla v2gagi korralik. olenevalt eelnenud hooldusest ja elust, ei pruugi masin kapoti alla kiikamist vaata et paar aastat (ok, 6li ehk kontrollida ja sellised toimingud), samas on p6rnika mootor nii lihtne, et peamised jupid saab s6rmedel yle lugeda
ja mis sa selle tln-tartu otsa all silmas pead? kui hea mootor ja h2sti hooldatud, siis peaks 120km/h selle tee ikka l2bima ehk et kui masin hea, siis s6ida kuhu tahad, kasv6i l2tti (osad just praktiseerisid seda)
3. soojenduse poolt... mitte eriti vist. eriti kuumaks ta vist ei k6e salongi, v2iksematel temperatuuridel pole viga, aga nagu meie talved, v6ib h2tta j22da. lahendus - pane peale gero ja tuba soe
4. mitte eriti, jupid hingehinda ei maksa. samas kui arvestada s6idur66mu- ja naudingut pelgalt endale (r22kimata ymberkaudsete r66mustamisest), siis on p6rnika soetamine igati tark tegu
kytusekulu on nii nagu mootor on k2ima saadud-pandud, see on t2iesti suhteline asi.
v6i kallid p6rnikaomanikud, kes oma masinatega liiklevad, parandage ja t2iendage mind
1. varuosade saamisega pole mingit muret. kuna p6rikas on tituleeritud maailma enmi taastatuks autoks, siis vaatamata asjaolule et autot ennast enam et toodeta, myrisevad varuosade tootmisliinid edasi - v6id tellida ka aegade alguse p6rrale mida soovid
2. kui "kolmekymnene" t2hendab ~30.000 kohalikku raha, siis selle eest v6iks masin olla v2gagi korralik. olenevalt eelnenud hooldusest ja elust, ei pruugi masin kapoti alla kiikamist vaata et paar aastat (ok, 6li ehk kontrollida ja sellised toimingud), samas on p6rnika mootor nii lihtne, et peamised jupid saab s6rmedel yle lugeda
ja mis sa selle tln-tartu otsa all silmas pead? kui hea mootor ja h2sti hooldatud, siis peaks 120km/h selle tee ikka l2bima ehk et kui masin hea, siis s6ida kuhu tahad, kasv6i l2tti (osad just praktiseerisid seda)
3. soojenduse poolt... mitte eriti vist. eriti kuumaks ta vist ei k6e salongi, v2iksematel temperatuuridel pole viga, aga nagu meie talved, v6ib h2tta j22da. lahendus - pane peale gero ja tuba soe
4. mitte eriti, jupid hingehinda ei maksa. samas kui arvestada s6idur66mu- ja naudingut pelgalt endale (r22kimata ymberkaudsete r66mustamisest), siis on p6rnika soetamine igati tark tegu
kytusekulu on nii nagu mootor on k2ima saadud-pandud, see on t2iesti suhteline asi.
v6i kallid p6rnikaomanikud, kes oma masinatega liiklevad, parandage ja t2iendage mind
Ma ka siis hirmutan julgustan veidi!!!
Kui päris mersut ei soovi, sapakat ei taha, audit ei jõua pidada, siis on põrnikas parim lahendus "suveautoks".
Juppe leiab ja saab aga natukese kannatuse ja asjatundlikkuse ülesnäitamisega. Aidatakse alati. Ja abistavaid käsi on palju (kui õige kohapealt küsida)!
Edu põrnika soetamisel ja soovitan südamest seda autot.
Tuju on alati kui sõidad.
Kui päris mersut ei soovi, sapakat ei taha, audit ei jõua pidada, siis on põrnikas parim lahendus "suveautoks".
Juppe leiab ja saab aga natukese kannatuse ja asjatundlikkuse ülesnäitamisega. Aidatakse alati. Ja abistavaid käsi on palju (kui õige kohapealt küsida)!
Edu põrnika soetamisel ja soovitan südamest seda autot.
Tuju on alati kui sõidad.
Milleks Ferrari, kui on olemas Põrnikas!?
Kolmekümneaastane põrra vajab koosseisulist mehhaanikut, nii nagu ka iga muu samavana masin.
Peab arvestama sellega, et käed on tihti õlised ning tehnika poole pealt tuleb teada oluliselt rohkem kui vaid bensupaagi korgi asukohta.
juppe muidugi saab, aga kohati jääb nende kvaliteet oluliselt alla vanadele originaaljuppidele ning hinnad muudkui kerkivad.
Kui mootor on korras, siis ei ole Tartu-Tallinn muidugi mingi probleem, aga 120 km/h on siiski väike liialdus. Põhimõtteliselt saab ka 120, aga see aparaat pole mõeldud sellisteks kiirusteks.
Kui fanatismi jätkub, siis saab ka talvel sõita, aga ega neid põrnikaid talvel eriti ei näe ja sellest võib teha omad järeldused.
Korras põrnikat ei ole kallis pidada, aga korda tegemine võib kalliks minna.
Minu hõredavõitu 1600cc mootoriga masin võttis maanteel 8 ja linnas 10 l/100km
jõudu
Peab arvestama sellega, et käed on tihti õlised ning tehnika poole pealt tuleb teada oluliselt rohkem kui vaid bensupaagi korgi asukohta.
juppe muidugi saab, aga kohati jääb nende kvaliteet oluliselt alla vanadele originaaljuppidele ning hinnad muudkui kerkivad.
Kui mootor on korras, siis ei ole Tartu-Tallinn muidugi mingi probleem, aga 120 km/h on siiski väike liialdus. Põhimõtteliselt saab ka 120, aga see aparaat pole mõeldud sellisteks kiirusteks.
Kui fanatismi jätkub, siis saab ka talvel sõita, aga ega neid põrnikaid talvel eriti ei näe ja sellest võib teha omad järeldused.
Korras põrnikat ei ole kallis pidada, aga korda tegemine võib kalliks minna.
Minu hõredavõitu 1600cc mootoriga masin võttis maanteel 8 ja linnas 10 l/100km
jõudu
Tõeline auto sõidab ilma veeta!
- trunkmonkey
- teadlik element
- Postitusi: 21
- Liitunud: T Juun 01, 2004 6:42 pm
- Asukoht: Tartu / TTÜ
- Kontakt:
Kust juppe !?
Te kõik ütlete , et juppide hankimine pole probleem aga kust te neid tellite!? On mõni interneti kaubamaja või kohalik maaletooja..?
Aitäh!
Aitäh!
Mina soovitan minna sellistesse poodidesse nagu:
Kindel tee
Salome - vähemalt Pärnus saab head teenindust.
VW esindus - Forss (oli vist) - sealt sain ma uue generaatori 7 päevaga kätte ja vahepaele jäi veel Jaanipäev.
Poes tuleb küsida ja loota, et müüja asjalik on ja viitsib otsida. Tuleb valida üks pood, kus käima hakkad ja siis muutuvad nad väga asjalikuks!!!
Vot selline on minu praktika. Ma ei tia kuidas siin teistel läheb.
Lisaks kuulisn, et HotCars ist (www.hotcars.net) sai ka päris hästi tellida. Tuleb helistada. Toovad Helsingisse. Nii ma olen kuulnud.
Edu!
Kindel tee
Salome - vähemalt Pärnus saab head teenindust.
VW esindus - Forss (oli vist) - sealt sain ma uue generaatori 7 päevaga kätte ja vahepaele jäi veel Jaanipäev.
Poes tuleb küsida ja loota, et müüja asjalik on ja viitsib otsida. Tuleb valida üks pood, kus käima hakkad ja siis muutuvad nad väga asjalikuks!!!
Vot selline on minu praktika. Ma ei tia kuidas siin teistel läheb.
Lisaks kuulisn, et HotCars ist (www.hotcars.net) sai ka päris hästi tellida. Tuleb helistada. Toovad Helsingisse. Nii ma olen kuulnud.
Edu!
Milleks Ferrari, kui on olemas Põrnikas!?
-
- vaikne tüüp
- Postitusi: 6
- Liitunud: T Aug 03, 2004 3:14 pm
- Asukoht: tartu / lähte
- Kontakt:
tere taas. sai ennast ka siia regatud ja sai ka paar küsimust juurde mõelda.
miks on põrraga raske talvel? kas ainult kehv juhitavus ja läbitavus v. on asi ainult soojenduse puudumises v. on raske talvel käivitada v. sool teeb väga palju kahju?
mida endast üldse kujutab "gero"? see on ahi, jah?
ning teine põhiline küsimus on mul selle kohta kui palju erineb 1302 teistest põrradest? ainult veeremik? mida ise eelistate?
Tänan.
ints@nädalavahetusel-põrrasi-kaema.
EDIT: üks küsimus tuli veel. kas põrrat on raske juhtida/temaga linnas liigelda (eelkõige pean silmas pidureid)?
miks on põrraga raske talvel? kas ainult kehv juhitavus ja läbitavus v. on asi ainult soojenduse puudumises v. on raske talvel käivitada v. sool teeb väga palju kahju?
mida endast üldse kujutab "gero"? see on ahi, jah?
ning teine põhiline küsimus on mul selle kohta kui palju erineb 1302 teistest põrradest? ainult veeremik? mida ise eelistate?
Tänan.
ints@nädalavahetusel-põrrasi-kaema.
EDIT: üks küsimus tuli veel. kas põrrat on raske juhtida/temaga linnas liigelda (eelkõige pean silmas pidureid)?
ostan põrnika.
tel. 53 46 53 53
tel. 53 46 53 53
Olles ise ühe talve põrnikaga liigelnud võin väita, et sinu kartused on täiesti asjatud! Juhitavus ei ole sugugi kehva kui sa just väga laiade rehvidega poosetada ei taha. Läbivus läheneb dziipidele, sest mootor asub vedava telje peal ja autopõhi on peaaegu sile (sõidad nagu bagiga). Kinni jääda on päris keeruline!miks on põrraga raske talvel? kas ainult kehv juhitavus ja läbitavus v. on asi ainult soojenduse puudumises v. on raske talvel käivitada v. sool teeb väga palju kahju?
Käima läheb külmaga isegi paremini kui suvekuumuses (vähemalt minu oma). Ainukeseks puuduseks on tõesti soojendus aga selle vea ellimineerid lisa ahjuga.
Mul oli isegi selline juhus, kus peale tõsist lumetormi oli minu põrra ainuke meie tänaval, kes suutis ilma kõrvalise abita käivituda ja siis veel hangedest läbi(üle) ronida!
1302 erinevus teistest on tõesti põhiliselt vedrustuses (mitu korda mugavam), kuidi väiksemaid erinevusi leidub ka mujal.
Korras pidurid on põrral väga äkilised. Aga pead ettevaatlik olema, et keegi tagant sisse ei põrutaks (tagumik põrral kõige õrnem koht!).
Ja kui sa veel kahtled põrnika juhitavuses siis vaata internetist, kui paljud inimesed sõidavad võidu nendega, nii asfaltil kui kruusal!
-The goal in Life's Journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out and shouting "holy shit what a ride!"
- trunkmonkey
- teadlik element
- Postitusi: 21
- Liitunud: T Juun 01, 2004 6:42 pm
- Asukoht: Tartu / TTÜ
- Kontakt: