tarkade klubile
Moderaator: ingmar
- ingmar
- Über-Vaataja
- Postitusi: 2380
- Liitunud: E Dets 08, 2003 10:53 am
- Asukoht: Liikva, Harjumaa
- Kontakt:
tarkade klubile
tervist
mure mootoriga ja omal mõte otsas. mootor 1.3, käivitub aga et tööta ühtlaselt. gaasi andmine ei mõjuta mootori tööd. täpselt selline tunne, et osa välku imetakse ära. viimati sai mootor suure hulga õli peale. vahetatud on küünlad, küünlajuhtmed, jagaja, süütepool. vahet erilist pole tunda. sama muutuseta oli katsetus süütepoolile otse aku pealt "+" anda (mõttega, et pluss juhe on lühises). süütepool on töötava mootori pealt, jagaja töökindluse eest pead ei anna, aga kahe jagajaga oli tulemus sama.
a, kui sai katsetatud süütepooli keskmise juhtmega otse kerre süüte andmisel, siis oli näha, et säde polnud pidev.
on mõtteid?
mure mootoriga ja omal mõte otsas. mootor 1.3, käivitub aga et tööta ühtlaselt. gaasi andmine ei mõjuta mootori tööd. täpselt selline tunne, et osa välku imetakse ära. viimati sai mootor suure hulga õli peale. vahetatud on küünlad, küünlajuhtmed, jagaja, süütepool. vahet erilist pole tunda. sama muutuseta oli katsetus süütepoolile otse aku pealt "+" anda (mõttega, et pluss juhe on lühises). süütepool on töötava mootori pealt, jagaja töökindluse eest pead ei anna, aga kahe jagajaga oli tulemus sama.
a, kui sai katsetatud süütepooli keskmise juhtmega otse kerre süüte andmisel, siis oli näha, et säde polnud pidev.
on mõtteid?
Säde ei saagi pidev olla: see tekib momendil, kui nn toide kaob, ehk vool poolis kõige suurem - siis tekib laengu lahtipääsmine. Kui pooli pealt mass ei kao (kontaktide abil), siis lööb välku tunduvalt harvem (2-5 sek tagant), kui pooli laeng läheb juba läbi korpuse massi. See tapab pooli ka, muuseas.
See jutt küll ei pruugi mootoritööd parandada...
See jutt küll ei pruugi mootoritööd parandada...
Soovitaks vahetada Kondekas ja Süütepool ära.
Puhasta kontaktid ka ära. Süüde kindlalt paika.
Siis peaks põrisema hakkama taas.
Sest vigastatud kondekas võis juba süütepoolile viga teha.
Mina ostsin endale põrnikale mingi Lada Kondeka maksis umbes 36 krooni.
Süütepool on samamoodi Lada oma. Aga seda kõike sellest, et saada
odavalt hea säde.
Puhasta kontaktid ka ära. Süüde kindlalt paika.
Siis peaks põrisema hakkama taas.
Sest vigastatud kondekas võis juba süütepoolile viga teha.
Mina ostsin endale põrnikale mingi Lada Kondeka maksis umbes 36 krooni.
Süütepool on samamoodi Lada oma. Aga seda kõike sellest, et saada
odavalt hea säde.
Ao
Tere Ingmar!
Mõned küsimused Sulle selle mootori kohta:
Kas see mootor sinu silme all on kunagi korralikult töötanud ja sõidukit edasi liigutanud?
Kui ta on korralikult töötanud ja nüüd punnib vastu, siis mis juhtus?
Mis tuli see on, mis ära kaob?
Kui gaasipedaali vajutad, kas kohe mitte midagi ei muutu, kas karpa hoovastik ja seguklapp liiguvad?
Peeter
Mõned küsimused Sulle selle mootori kohta:
Kas see mootor sinu silme all on kunagi korralikult töötanud ja sõidukit edasi liigutanud?
Kui ta on korralikult töötanud ja nüüd punnib vastu, siis mis juhtus?
Mis tuli see on, mis ära kaob?
Kui gaasipedaali vajutad, kas kohe mitte midagi ei muutu, kas karpa hoovastik ja seguklapp liiguvad?
Peeter
- ingmar
- Über-Vaataja
- Postitusi: 2380
- Liitunud: E Dets 08, 2003 10:53 am
- Asukoht: Liikva, Harjumaa
- Kontakt:
hei hei!
mootor on ilusti töötanud. kui aus olla, siis on see sm. Indrek Orava must põrnikas. ja rallil käis ta edukalt kuni hüppeni ehk indrek teab ise paremini rääkida, mis hektest masin ära suri ja mis-miks juhtus.
"tule" all mõtlen süütepoolist välja tulevat sädet
ja gaasipedaali vajutamisest ei muutu absoluutselt mitte midagi. masin käib sama ebaühtlaselt edasi, mitte mingit pöörete kõikumist ei tule. samas hoovastik ja klapp liiguvad. hooba ise tõmmates on kuulda ka, et kiirenduspump annab bensu peale ka.
mootor on ilusti töötanud. kui aus olla, siis on see sm. Indrek Orava must põrnikas. ja rallil käis ta edukalt kuni hüppeni ehk indrek teab ise paremini rääkida, mis hektest masin ära suri ja mis-miks juhtus.
"tule" all mõtlen süütepoolist välja tulevat sädet
ja gaasipedaali vajutamisest ei muutu absoluutselt mitte midagi. masin käib sama ebaühtlaselt edasi, mitte mingit pöörete kõikumist ei tule. samas hoovastik ja klapp liiguvad. hooba ise tõmmates on kuulda ka, et kiirenduspump annab bensu peale ka.
Mina ei tea eriti neist asjadest... aga sa Ingmar pole rääkinud vaakumist?
See on ikka sel mootoril-karpal-jagajal ju olemas (pean tunnistama, et ma ei ole oma põrnika mootorit ammu vaadanud-näppinud)?
Ehket kas vaakumitoru (see, mis karpast jagaja külge läheb) peab õhku ja kui seda imed, siis muutub midagi?
Lihtsalt mõte, mis kuhugi ei vii
See on ikka sel mootoril-karpal-jagajal ju olemas (pean tunnistama, et ma ei ole oma põrnika mootorit ammu vaadanud-näppinud)?
Ehket kas vaakumitoru (see, mis karpast jagaja külge läheb) peab õhku ja kui seda imed, siis muutub midagi?
Lihtsalt mõte, mis kuhugi ei vii
maru rahulik!
Ingmar!
Pakun Sulle uurimiseks, igaks juhuks ülevaatamiseks kaks võimalikku tobedat põhjust, miks mootor vastu ajab:
Kas küünlajuhtmed on õiges järjekorras, olen ise kogenud, et põrra mootor on võimeline kuidagi käima kui kaks küünlajuhet on vahetuses.
Vaata üle ega karburaatoris kütuse peadüüs umbes pole ( gaasipedaali liigutamisele mittereageerimise üks väga paljudest võimalikest põhjustest).
Ja ikka vana hea soovitus, katse-eksitus meetodil asju uurides tee üks asi korraga ja siis proovi ???!!! ja nii lõpmata hulk kordi kuni viga käes.
Jõudu!
Peeter
Pakun Sulle uurimiseks, igaks juhuks ülevaatamiseks kaks võimalikku tobedat põhjust, miks mootor vastu ajab:
Kas küünlajuhtmed on õiges järjekorras, olen ise kogenud, et põrra mootor on võimeline kuidagi käima kui kaks küünlajuhet on vahetuses.
Vaata üle ega karburaatoris kütuse peadüüs umbes pole ( gaasipedaali liigutamisele mittereageerimise üks väga paljudest võimalikest põhjustest).
Ja ikka vana hea soovitus, katse-eksitus meetodil asju uurides tee üks asi korraga ja siis proovi ???!!! ja nii lõpmata hulk kordi kuni viga käes.
Jõudu!
Peeter
- ingmar
- Über-Vaataja
- Postitusi: 2380
- Liitunud: E Dets 08, 2003 10:53 am
- Asukoht: Liikva, Harjumaa
- Kontakt:
tänud, Peeter. kaen veel uuesti läbi. vale pidi juhtmed (kusjuures minu puhul täitsa krooniline põhjus) tunduvad seekord õieti olema. Vaido kontrollitud
karpa kontroll tuleb ette võtta jah (kahjuks just "koristasin" garaazhi, seega varu-karpa leidmine on väga keeruline). vb on tõesti mingi düüs nii kinni ja segu nii lahja, et gaasi vajutamisega mängin vaid enamuses õhukuluga. vähemalt süüte osas on kõik jupid (just, ühekaupa) vahetatud ja ei oska enam seal viga aimata.
olenevalt perekondlikest geograafilistest überpaikenmistest õnnestub ehk täna juba asja uurida.
kui mootori käima saan, nimetan ennast amelikult Orava Uunikute Ralli Tiimi hooldemeeskonnaks
karpa kontroll tuleb ette võtta jah (kahjuks just "koristasin" garaazhi, seega varu-karpa leidmine on väga keeruline). vb on tõesti mingi düüs nii kinni ja segu nii lahja, et gaasi vajutamisega mängin vaid enamuses õhukuluga. vähemalt süüte osas on kõik jupid (just, ühekaupa) vahetatud ja ei oska enam seal viga aimata.
olenevalt perekondlikest geograafilistest überpaikenmistest õnnestub ehk täna juba asja uurida.
kui mootori käima saan, nimetan ennast amelikult Orava Uunikute Ralli Tiimi hooldemeeskonnaks
-
- paranemislootuseta
- Postitusi: 749
- Liitunud: R Juun 09, 2006 7:43 pm
- Asukoht: Jälgimäe, Saku vald
ahoi Tartumaale!
vaakumregulaatoril sa (Ingmar) targu ei peatunud - ning pole ka põhjust vast. See siiski korrektor ja mittetöötamisest saab <100kW puhul vaevu aru
aga karpa-häda tuvastamiseks kalla karbussi bensiini. Kui käsi liialt ei värise, toimib kämmal karbussina nagu nalja. Mu vastav kogemus küll vaid Gorki R4 toodanguga ning Zili V8-ga aga põrr ju sama "lihtne aga funktsionaalne" - kuigi tõesti on ta töömahult nii mõned korrad pisem. Kui "käsitoorega" mootorit välja ei sureta ja nii pöörded kasvavad, asu karpat (või õhuleket) otsima. Kui Pict34 on juppidena abiks, võid (puhastamist vajavat) mult kah küsida
terv,
Teet
peab kah talveralli-plaani: siiski tundub, et "Variant A" ("A nagu AZLK") ei saa värvi alla - variant B ("B nagu biiitõll") ehk õhugajahutaja osas pole aga veel poliitilist "dobrood". Käesolev teema ässitab aga hirmsasti andma ka oma panust õhu jahutamisesse...
vaakumregulaatoril sa (Ingmar) targu ei peatunud - ning pole ka põhjust vast. See siiski korrektor ja mittetöötamisest saab <100kW puhul vaevu aru
aga karpa-häda tuvastamiseks kalla karbussi bensiini. Kui käsi liialt ei värise, toimib kämmal karbussina nagu nalja. Mu vastav kogemus küll vaid Gorki R4 toodanguga ning Zili V8-ga aga põrr ju sama "lihtne aga funktsionaalne" - kuigi tõesti on ta töömahult nii mõned korrad pisem. Kui "käsitoorega" mootorit välja ei sureta ja nii pöörded kasvavad, asu karpat (või õhuleket) otsima. Kui Pict34 on juppidena abiks, võid (puhastamist vajavat) mult kah küsida
terv,
Teet
peab kah talveralli-plaani: siiski tundub, et "Variant A" ("A nagu AZLK") ei saa värvi alla - variant B ("B nagu biiitõll") ehk õhugajahutaja osas pole aga veel poliitilist "dobrood". Käesolev teema ässitab aga hirmsasti andma ka oma panust õhu jahutamisesse...
alias 13piisab
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"