T2 1600, 1978.a - Subaru südamega
Moderaator: ingmar
T2 1600, 1978.a - Subaru südamega
VW T2 1600 1978.a buss.
Sai ostetud poolelioleva projektina. Keretööd olid hästi tehtud ja mootor kapremondist tulnud - seisab riiulis. Vaja masin kokku panna.
Helge unistus on juba suvel ringi sõita. Ei tundu võimatu, vähemalt hetkel mitte.
Igatahes, hetkel on joovastus suur
Sai ostetud poolelioleva projektina. Keretööd olid hästi tehtud ja mootor kapremondist tulnud - seisab riiulis. Vaja masin kokku panna.
Helge unistus on juba suvel ringi sõita. Ei tundu võimatu, vähemalt hetkel mitte.
Igatahes, hetkel on joovastus suur
- Manused
-
- Alustame siit, pange aeg käima...
- vwt2160078.jpg (143.73 KiB) Vaadatud 43163 korda
Viimati muutis tiblu, P Juul 21, 2019 10:55 pm, muudetud 3 korda kokku.
Nii, asja on liigutatud tugevasti ja on tulnud välja kõiksugu üllatusi.
Alustame sellest, et inimesed on bussil teinud korraliku keretöö, aga nii palju ei saanud, et värvimise ajaks oleks 10 kruviga kinnitatud armatuuri ära võtnud, armatuuri tagant puhta värvimata, aknaid ette pannes on aknapostidelt värvi maha nüsinud ehk värvimise alustöö on jama olnud.
Vähe sellest, isegi suunatulesid ei saanud ära võtta, võtsin ära, ilusad vana värvi ringid ümber. Selle tegime korda (Y).
Esimesi põhjaplekke vahetades on relakaga põhja alt jooksvasse juhtmepunti lastud, aga selle prandamine ei võta tükki küljest.
Hetkel seis selline, et korrosioonitõrjet sai hoolega tehtud, buss tilgub igast otsast. Ootab nüüd, et tagumine salong saaks sisustatud. Ja loomulikult varuosi ootame.
Igatahes, hoog ei rauge hoolimata üllatustest.
Eurotrip on 2009 suvi.
Alustame sellest, et inimesed on bussil teinud korraliku keretöö, aga nii palju ei saanud, et värvimise ajaks oleks 10 kruviga kinnitatud armatuuri ära võtnud, armatuuri tagant puhta värvimata, aknaid ette pannes on aknapostidelt värvi maha nüsinud ehk värvimise alustöö on jama olnud.
Vähe sellest, isegi suunatulesid ei saanud ära võtta, võtsin ära, ilusad vana värvi ringid ümber. Selle tegime korda (Y).
Esimesi põhjaplekke vahetades on relakaga põhja alt jooksvasse juhtmepunti lastud, aga selle prandamine ei võta tükki küljest.
Hetkel seis selline, et korrosioonitõrjet sai hoolega tehtud, buss tilgub igast otsast. Ootab nüüd, et tagumine salong saaks sisustatud. Ja loomulikult varuosi ootame.
Igatahes, hoog ei rauge hoolimata üllatustest.
Eurotrip on 2009 suvi.
-
- paranemislootuseta
- Postitusi: 749
- Liitunud: R Juun 09, 2006 7:43 pm
- Asukoht: Jälgimäe, Saku vald
kahjuks on jah nii, et "äsja tehtud keretöödega" masinat on suur risk osta - nt matistamata pinnale kaetud värv koorub maha/mullitab alles hiljem ja ka rooste peale mäksitud pahtel annab aluspinna kehvast tervisest teada alles mõne aasta pärast. Mul üks mosu käsil, kus pea iga detaili pahteldamine on (ebameeldiva) "ohhoo-efekti" andnud...
kuidas süütepooliga on? Ma valmis mootoriosade eest klubiliste "aitähhe" vastu võtma - aga jagatakse neid kole kitsilt / harva
poolid on küll lihtsal tehnikal / karbussmootoritel vahetatavad (ma nt mosu pooli peale proovinud) - aga teadjad mehed räägivad, et valel masinal võib pooli tööiga siiski kole lühikeseks jääda.
terv,
Teet
kuidas süütepooliga on? Ma valmis mootoriosade eest klubiliste "aitähhe" vastu võtma - aga jagatakse neid kole kitsilt / harva
poolid on küll lihtsal tehnikal / karbussmootoritel vahetatavad (ma nt mosu pooli peale proovinud) - aga teadjad mehed räägivad, et valel masinal võib pooli tööiga siiski kole lühikeseks jääda.
terv,
Teet
alias 13piisab
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
Süütepooli sain Style-i kaudu kui ma ei eksi.Teet kirjutas: kuidas süütepooliga on? Ma valmis mootoriosade eest klubiliste "aitähhe" vastu võtma - aga jagatakse neid kole kitsilt / harva
poolid on küll lihtsal tehnikal / karbussmootoritel vahetatavad (ma nt mosu pooli peale proovinud) - aga teadjad mehed räägivad, et valel masinal võib pooli tööiga siiski kole lühikeseks jääda.
terv,
Teet
Progress
Niisiis, olen jõudnud faasi kus ma enam ei võta kõike laiali vaid hakkan varsti kokku panema.
Müranud salongidetailide (istmed, armatuur, roolisammas, pedaalid, kellad jne jne) puhastamise ja värviettevalmistusega. Viskasin pildi ka krunditud pudinatest, pildilt on puudu armatuuri alumine osa, sest see kuivas alles. Sai teist kivikaitsmega krobeliseks tehtud nagu originaalis. Mõne jubina puhastamine võttis kauem kui teise. Näiteks süüteluku ümber olev plastkorpus võttis 2h kuna eelmine omanik polnud seda värvimiseks kinni katnud. Puhastama pidi lihvimispastaga, sest nitrolahusti tegi plastmassi vedelaks ja tekstuur tahtis selle tõttu kaduma minna. "Kellade" komplekt nagu uus, sai 2-st kokku pandud. Bling-Bling!
Lähitulevik näeb ette peale värvimist nina kokku panemist ja istmete taaskatmist nahaga. Võiks ta siis jooksma panna ja seejärel tegeleda reisijateruumi ehitamisega.
Hoogu juurde!
Müranud salongidetailide (istmed, armatuur, roolisammas, pedaalid, kellad jne jne) puhastamise ja värviettevalmistusega. Viskasin pildi ka krunditud pudinatest, pildilt on puudu armatuuri alumine osa, sest see kuivas alles. Sai teist kivikaitsmega krobeliseks tehtud nagu originaalis. Mõne jubina puhastamine võttis kauem kui teise. Näiteks süüteluku ümber olev plastkorpus võttis 2h kuna eelmine omanik polnud seda värvimiseks kinni katnud. Puhastama pidi lihvimispastaga, sest nitrolahusti tegi plastmassi vedelaks ja tekstuur tahtis selle tõttu kaduma minna. "Kellade" komplekt nagu uus, sai 2-st kokku pandud. Bling-Bling!
Lähitulevik näeb ette peale värvimist nina kokku panemist ja istmete taaskatmist nahaga. Võiks ta siis jooksma panna ja seejärel tegeleda reisijateruumi ehitamisega.
Hoogu juurde!
- Manused
-
- Salongi pudinad ja istmeraamid.
- pudinad.jpg (110.29 KiB) Vaadatud 42402 korda
Olen jõudnud vaikselt salongipudinate värviettevalmistusest elektrisüsteemini. Vaatasin, et keretööde ajal on lastud relakaga magistraali sisse, alguses ajasin otsad uuesti kokku, kuid lõpuks otsustasin ikkagi kogu kimbu uue teha. Ja hea otsus ta oli, võtnud põhikimbu põhja alt ära, leidsin mitu punkti kus lüüs oli juba kaablilt maha kulunud ja lühist jäi vaid oodata. Enamus siukesi kohti olid paigus, kus "juhtmevoolik" läheb läbi põhjatala. Siit moraal: läbiviigud tuleb korralikult turvata.
Würthist tuleb värvilist traati, siis paneb põrandal vana järgi samasuguse kokku ja elu on lill
Würthist tuleb värvilist traati, siis paneb põrandal vana järgi samasuguse kokku ja elu on lill
ROAR!!
Grrr.. sõitsin siin "rulaga" natuke auto all ringi seoses käsipiduritrosside kanalite remondiga. Üllatus-üllatus, külgmise lükandukse alumine serv täiesti värvimata, punane krunt karjub silma. See on muide ainult üks näide.
Minu ettepanek - kui ei viitsi kodanikud teha, siis ärge tehke üldse. Üle jala pole mõtet. Samas ma teadsin, et riskin selliste asjadega kui ta sellisena ostsin, ajudele käib ikka. Keegi teab, kes värvis, siis andku nimi üles, hoiatuseks, et seal pole vaja enam värvida lasta.
Üldiselt on nii, et suur vaev on nähtud keevitamisega, aga viimistluse jaoks pole võhma jätkunud. Kurb aga tõsi, ilmselt kui sõitma saan, läheb uuesti üle värvimisele.
Minu ettepanek - kui ei viitsi kodanikud teha, siis ärge tehke üldse. Üle jala pole mõtet. Samas ma teadsin, et riskin selliste asjadega kui ta sellisena ostsin, ajudele käib ikka. Keegi teab, kes värvis, siis andku nimi üles, hoiatuseks, et seal pole vaja enam värvida lasta.
Üldiselt on nii, et suur vaev on nähtud keevitamisega, aga viimistluse jaoks pole võhma jätkunud. Kurb aga tõsi, ilmselt kui sõitma saan, läheb uuesti üle värvimisele.
kas sul on koos sõitjateruumiga variant?
Kui ei, siis on sul äkki soovitusi, kust saada tagumisi salongidetaile. mul nimelt akendga küll, kuid kolmeistmeliseks kaubikuks registreeritud. Käisin ARK-is küsimas öeldi, et kuuekohaliseks saada pole probleem, aga kui mahtuniversaaliks tahta, siis peab sikutamiskatsetele minema. Kuid kui orig sisu saada, siis peab ta sealt läbi ikka minema.
Kui ei, siis on sul äkki soovitusi, kust saada tagumisi salongidetaile. mul nimelt akendga küll, kuid kolmeistmeliseks kaubikuks registreeritud. Käisin ARK-is küsimas öeldi, et kuuekohaliseks saada pole probleem, aga kui mahtuniversaaliks tahta, siis peab sikutamiskatsetele minema. Kuid kui orig sisu saada, siis peab ta sealt läbi ikka minema.
T-2 74a
Hea küsimus. Originaalis seal istmeid polnud, vähemalt mina ei näinud. Küll on olemas turvavööde kinnituskohad, aga see vist isegi ilma akendeta bussil.eivalj kirjutas:kas sul on koos sõitjateruumiga variant?
Kui ei, siis on sul äkki soovitusi, kust saada tagumisi salongidetaile. mul nimelt akendga küll, kuid kolmeistmeliseks kaubikuks registreeritud. Käisin ARK-is küsimas öeldi, et kuuekohaliseks saada pole probleem, aga kui mahtuniversaaliks tahta, siis peab sikutamiskatsetele minema. Kuid kui orig sisu saada, siis peab ta sealt läbi ikka minema.
Mul on registreeritud 3+3 kohta eelmise omaniku poolt. Mulle piisab 6 kohta ja seega pole detailselt uurinud universaaliks registreerimist.
Detailid, ma otsiksin kuskilt roostetanud bussi, samas kiikaks ka sisse veebipoodidesse. Foorumis kukil vastav teema ka. Endal pole veel salongi jubinate otsimiseks läinud, sest tagumine osa tuleb "omalooming" ehk siis ei aja seal originaali taga. Teen teda matkabussiks.
Hoogu juurde!
Päike tuli välja ja miskit jagu teotahet on tulnud tagasi. Uus elektripunt on alla, aga nüüd tuleks tarbijaid sinna ühendama hakata. Selle eelduseks on, et mu esi-salongi pudinad saavad värvitud. See saab tehtud järgmise nädala sees.
Tegelesin seniks natuke puutööga - teen uue mootoriruumi müramatte hoidva Soome papist plaadi. Originaalist olid ainult mõned tükid alles. Kuju välja lõigatud, sobitatud nüüd on ainult lüüa augurauaga 415 auku ja värvida.
Hoogu juurde kõigile!
Tegelesin seniks natuke puutööga - teen uue mootoriruumi müramatte hoidva Soome papist plaadi. Originaalist olid ainult mõned tükid alles. Kuju välja lõigatud, sobitatud nüüd on ainult lüüa augurauaga 415 auku ja värvida.
Hoogu juurde kõigile!
- Manused
-
- Kohvipaus elektriskeemiga.
- 000010.jpg (85.28 KiB) Vaadatud 41525 korda
-
- Ainult 415 auku ja värvimine veel...
- myrasummutus_mattide_kate.jpg (82.45 KiB) Vaadatud 41537 korda
Nagu kere teemas näha võis, hakkas muret pakkuma katkised "püksid". Kere kodanikud keevitasid, kui juba asja juures olid, võinud siis pükse ka lappida - siiski mitte. Mis halvasti, see paremini
Kalkuleerisin, arvutasin, mõõdistasin ja tulemuseks sain, et käigukast eest ära ning saab sääred kere küljes olles parandada. Kere ja torsiooni tala vahel on kõik ok, vöökoha lõikan alt lahti ja proovin keevitada all olevana. Minu situatsioonis tundub see kõige mõistlikum lahendus, tervena pükse alt väga lihtsalt kätte ei saa ja tundub, et see vaev ei tasu ära. Arvutasin, et isegi kui tala lõigata läbi vöökoha juurest, siiski ei mahu sääred torsiooni ja kere vahelt läbi, sest lähevad otsast laiemaks. Pealegi, kere ja torsiooni vahelt on kõik tip-top, ainult otsad on halvad.
Peale käigukasti eemaldamist vaatasin, et ka piduritorud/voolikud/kinnitused pole teab mis heas korras ning käigukasti kohalt on kere täiesti roostevabastamata - õnneks pinnarooste. Tuleb kerge terashari, roostesurm ja värv - tehtud!
Piduritorud keerasin enamuse juba alt ära, vaja uued vorpida või lasta teha, seda, kes teeks, ei tea (?).
Ahjaa, piltidelt väib näha ka, et küttesüsteemi kaablite kinnitused tulid uued teha.
Esiistmed läksid katmisele ja salongipudinad tulid värvist tagasi. Andsin kaasa mati värvi armatuuri jaoks, aga sain tagasi päris bling-bling vidina. Egas midagi, vaja aastaringselt päikeseprillidega sõita
Progresseerun vaikselt, aga sõbrad käivad ikka vaatamas ja küsivad, et mida ma tegelikult garaa?is teen, buss näeb ikka sama välja.
Kalkuleerisin, arvutasin, mõõdistasin ja tulemuseks sain, et käigukast eest ära ning saab sääred kere küljes olles parandada. Kere ja torsiooni tala vahel on kõik ok, vöökoha lõikan alt lahti ja proovin keevitada all olevana. Minu situatsioonis tundub see kõige mõistlikum lahendus, tervena pükse alt väga lihtsalt kätte ei saa ja tundub, et see vaev ei tasu ära. Arvutasin, et isegi kui tala lõigata läbi vöökoha juurest, siiski ei mahu sääred torsiooni ja kere vahelt läbi, sest lähevad otsast laiemaks. Pealegi, kere ja torsiooni vahelt on kõik tip-top, ainult otsad on halvad.
Peale käigukasti eemaldamist vaatasin, et ka piduritorud/voolikud/kinnitused pole teab mis heas korras ning käigukasti kohalt on kere täiesti roostevabastamata - õnneks pinnarooste. Tuleb kerge terashari, roostesurm ja värv - tehtud!
Piduritorud keerasin enamuse juba alt ära, vaja uued vorpida või lasta teha, seda, kes teeks, ei tea (?).
Ahjaa, piltidelt väib näha ka, et küttesüsteemi kaablite kinnitused tulid uued teha.
Esiistmed läksid katmisele ja salongipudinad tulid värvist tagasi. Andsin kaasa mati värvi armatuuri jaoks, aga sain tagasi päris bling-bling vidina. Egas midagi, vaja aastaringselt päikeseprillidega sõita
Progresseerun vaikselt, aga sõbrad käivad ikka vaatamas ja küsivad, et mida ma tegelikult garaa?is teen, buss näeb ikka sama välja.
- Manused
-
- Püksid rebadel
- IMG_0048.jpg (104.81 KiB) Vaadatud 41363 korda
-
- Püksid rebadel 2
- IMG_0064.jpg (116.34 KiB) Vaadatud 41363 korda
ega see auto ehitamine ongi nii, et kõrvalt vaatajana ei saagi alati aimu töö mahust. Kui millegi suure ja silmatorkavaga pole hakkama saanud, siis tundub et midagi polegi tehtud tean omast käest.
aga tublit tööd teed, ikka vaikselt aga kindlalt
Jätka samas vaimus...edu ja jaksu
aga tublit tööd teed, ikka vaikselt aga kindlalt
Jätka samas vaimus...edu ja jaksu
1966--->hea aasta, kuid aeglane...ja jääb pikaks ajaks selliseks
piduritorudega nii et kui kellelgi sõbral otste pressimise komplekti pole siis kas ostad selle omale või lased pressida. Tartus on selline pood nagu ("Fixus mustamäe" ) neid päris mitmes eesti nurgas. Ja kui sealt toru ostma minna siis küsitakse kui pikka vaja ja mis otstega......minnakse nurga taha ja vorbitakse se kiiruga valmis justkui oleks riiulilt võetud Hind on OK...