Nagu kere teemas näha võis, hakkas muret pakkuma katkised "püksid". Kere kodanikud keevitasid, kui juba asja juures olid, võinud siis pükse ka lappida - siiski mitte. Mis halvasti, see paremini

Kalkuleerisin, arvutasin, mõõdistasin ja tulemuseks sain, et käigukast eest ära ning saab sääred kere küljes olles parandada. Kere ja torsiooni tala vahel on kõik ok, vöökoha lõikan alt lahti ja proovin keevitada all olevana. Minu situatsioonis tundub see kõige mõistlikum lahendus, tervena pükse alt väga lihtsalt kätte ei saa ja tundub, et see vaev ei tasu ära. Arvutasin, et isegi kui tala lõigata läbi vöökoha juurest, siiski ei mahu sääred torsiooni ja kere vahelt läbi, sest lähevad otsast laiemaks. Pealegi, kere ja torsiooni vahelt on kõik tip-top, ainult otsad on halvad.
Peale käigukasti eemaldamist vaatasin, et ka piduritorud/voolikud/kinnitused pole teab mis heas korras ning käigukasti kohalt on kere täiesti roostevabastamata - õnneks pinnarooste. Tuleb kerge terashari, roostesurm ja värv - tehtud!
Piduritorud keerasin enamuse juba alt ära, vaja uued vorpida või lasta teha, seda, kes teeks, ei tea (?).
Ahjaa, piltidelt väib näha ka, et küttesüsteemi kaablite kinnitused tulid uued teha.
Esiistmed läksid katmisele ja salongipudinad tulid värvist tagasi. Andsin kaasa mati värvi armatuuri jaoks, aga sain tagasi päris bling-bling vidina. Egas midagi, vaja aastaringselt päikeseprillidega sõita
Progresseerun vaikselt, aga sõbrad käivad ikka vaatamas ja küsivad, et mida ma tegelikult garaa?is teen, buss näeb ikka sama välja.
