mure põrra tühikäiguga

põrnikate ümber käiv elu

Moderaator: ingmar

Vasta
henry672
vaikne tüüp
vaikne tüüp
Postitusi: 9
Liitunud: R Nov 16, 2007 4:18 am

mure põrra tühikäiguga

Postitus Postitas henry672 »

Tervist , mure siis selline , et põrnikal tühikäik puudub (mootoriks siis 1,3 ) ja mingi solexi karpa .Külmalt käivitades alguses töötab , aga nii kui soojaks saab siis jama majas :(
Ja samas ei talu ta eriti madalal pöördel sõitu .Küsiks nõu siis targematelt , et kustotsast veaotsinguid alustada .karpa käis juba maas ja puhastasin düüsid ära .küttesüsteem e. siis pump ?filter?
või äkki hoopis süütesüsteem .
Või ehk on pealinna kandis mõni kogenum põrnikateadur kes mõistliku summa eest paika oskab panna karpa(ehk on ainult seadistamise küsimus?) Käivitub muidu hästi
Siis veel süütepoolist tuleb juhe karpasse , see siis ilmselt automaat toore värk aga selline küsimus , et äkki ta peab hargnema veel ka kuhugi ?
oli originaal juhe millel oli vahele pandud lisaklemm mis oleks ulatunud täpselt süütepooli külge ühte otsa mis oli ka lahtine aga sai tehtud uus juhe ilma selle vahelülit , kuna käsi ei tõusnud süütepooli lühistama (minu loogika ütleks , et see läheb siis lühisesse kuna alguse saab süütepoolist ja hargneb süütepooli massi poolde siis ilmselt )
Tänades Henri :)
põrra põrra
peeter
kaine mõistus
kaine mõistus
Postitusi: 27
Liitunud: K Jaan 07, 2004 6:53 pm
Asukoht: Põlva

Postitus Postitas peeter »

Minu põrra originaalkarpa remont ja timmimine lõppes nii:

Peeter
Manused
tegin tiba väiksema versiooni pildist - ingmar
tegin tiba väiksema versiooni pildist - ingmar
dsc_2404_206_800.jpg (112.82 KiB) Vaadatud 18659 korda
Kasutaja avatar
ingmar
Über-Vaataja
Über-Vaataja
Postitusi: 2380
Liitunud: E Dets 08, 2003 10:53 am
Asukoht: Liikva, Harjumaa
Kontakt:

Postitus Postitas ingmar »

kui teada võib - mis karpa seal on? vahetükiga või läks otse peale? kuidas jõudluses tunda on?
henry672
vaikne tüüp
vaikne tüüp
Postitusi: 9
Liitunud: R Nov 16, 2007 4:18 am

Postitus Postitas henry672 »

Karpa on originaal solex , läheb otse peale .Eile ilmselt loodan saime paika asja , mingi vaakummembraan mis regullib toore klapi tööd vms oli murenenud , sai asendatud preservatiivi tükikesega ajutiselt.Põrra töö muutus tunduvalt paremaks ja tühikäik tekkis .
Enne streikis ka kiirendamisel , tõmbas ei tõmmanud , aga ka see jama nüüd kadunud .
Aga kiirendamisel endiselt korraks viskab sellise väga imeliku kõrina sisse , aga jõuad kiirendamiselt ühtlasele gaasile siis on ok
põrra põrra
Kasutaja avatar
hgl
teeb vahet tõukurvarda düüsil ja jagajal
teeb vahet tõukurvarda düüsil ja jagajal
Postitusi: 59
Liitunud: E Aug 27, 2007 8:31 pm

Postitus Postitas hgl »

jou jou jou, Mul on endal sama jama.. alguses arvasin, et see on jama ehk sellest, et Mul sumps praktiliselt puudus, kuid enam ei saa sellest olla. peaks ka uurima kuhu seda preservatiivi panna :D
henry672
vaikne tüüp
vaikne tüüp
Postitusi: 9
Liitunud: R Nov 16, 2007 4:18 am

Postitus Postitas henry672 »

preservatiiv tänaseks eemaldatud ja asendatud orig klapiga .Forss aitas mind karpa rem komplektiga ca 200 eeki kus siis kahe erineva karpa kõik tihendid ja klapid .
põrral siis peaks olema kahte erinevat karpat?solex 28 pict ja 30 pict see mis eelneval pildil peaks olema 28 pict , mul teistsugune , pisem :)
tühikäik viimasepeal ja täna stroboga süüde paika ja CO stendi
põrra põrra
Kasutaja avatar
ingmar
Über-Vaataja
Über-Vaataja
Postitusi: 2380
Liitunud: E Dets 08, 2003 10:53 am
Asukoht: Liikva, Harjumaa
Kontakt:

Postitus Postitas ingmar »

28 pole mitte pildil, seal on tegelikult üldse mitte VW omane aretus.

28 on väga pisike kapra ja oli kasutusel vanadel masinatel. kõige alguses vist PCI tüüpi (http://www.karmann-ghia.org/images/charnaux/bjc13.jpg - illustreeriv pildike, kui väike see carb on)

siis mingi hetk tuli 28 PICT, edasi juba 30 PICT... ja edasi on mul ka endal tiba segane. igal juhul figureerivad peale selle 30 figureerinud ka 31 ja 34, osadel (või kõigil) tüübid PICT 1, PICT 2, PICT 3, PICT 4... neid on veel. keegi targem ehk teab seletada?
jossu
raja tänava klient
raja tänava klient
Postitusi: 193
Liitunud: T Aug 22, 2006 5:07 pm
Asukoht: Tartu/Kuressaare

Postitus Postitas jossu »

ka minu 1,6 bussil on sama probleem, külmast peast tuksub ilusti, peale soojaks jäämist peab pedaaliga mängima kergelt...
Mauzi4M
ebaselge diagnoosiga
ebaselge diagnoosiga
Postitusi: 11
Liitunud: E Aug 12, 2013 8:42 pm

Re: mure põrra tühikäiguga

Postitus Postitas Mauzi4M »

Ka tühikäiguprobleem. Toorega kõrgetel pööretel käib ( umbes 2500-3000 pööret ) pöördesse läheb sellest asendist kenasti, aga nii kui toorest hambajagu maha lasta nagu tahaks käia, aga hakkab puterdama ja sureb. Mõtlesin et äkki nõelklapp ei pea. Küsimus suurele ringile kuidas sellel masinal ujukitaset reguleeritakse?
Kasutaja avatar
kaupz
raja tänava klient
raja tänava klient
Postitusi: 858
Liitunud: P Sept 02, 2007 9:58 pm
Asukoht: eesti, harjumaa, keila vald

Re:

Postitus Postitas kaupz »

ilmselt pead ka laiali kiskuma, kui reguleerimine ei aita kruvidest
henry672 kirjutas:Eile ilmselt loodan saime paika asja ,

mingi vaakummembraan mis regullib toore klapi tööd vms oli murenenud ,

sai asendatud preservatiivi tükikesega ajutiselt.Põrra töö muutus tunduvalt paremaks ja tühikäik tekkis .
Enne streikis ka kiirendamisel , tõmbas ei tõmmanud , aga ka see jama nüüd kadunud .
Aga kiirendamisel endiselt korraks viskab sellise väga imeliku kõrina sisse , aga jõuad kiirendamiselt ühtlasele gaasile siis on ok
siin originaal remondiõpetus ja reguleerimise juhend
http://www.thesamba.com/vw/archives/man ... 68to74.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.thesamba.com/vw/archives/man ... retors.php" onclick="window.open(this.href);return false;

siin üks teema ka välismaa foorumist
http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic.php?t=56411" onclick="window.open(this.href);return false;
Ostan VW T2 Hipibuss nimelise sõiduki, igasugune info on oodatud.
(o\_!_/o) Drive Your Old Vw To Work Every Summer Day
Vasta