1. leht 1-st

mis mootoriga tegu??

Postitatud: L Nov 10, 2007 9:01 pm
Postitas hgl
Tere taas!
kuna otsisin oma Põrrale uut sumpsi ja selle kätte saades pidin üllatuma päris tõsiselt kui see ei sobinud siis otsustasin uurida kas keegi ehk teab mis motoga tegu peaks olema. Kuulsin siin, et pidavat ehk 1,6 hoopistükis olema kuigi dokumentides oli kirjas 1,3.
Tegin pilte sellest kohast mis osutus teistsuguseks. Muideks, milleks üldse mingid torud tulevad karburaatori juurest väljalaske kollektorisse?

Postitatud: L Nov 10, 2007 9:07 pm
Postitas ingmar
hei hei!

mootori mahu kohta aitab kõikge paremini jälile saada mootori kood (jagaja jala all ploki sisse graveeritud). lootuses, et silindrid pole teist mõõtu sisse läinud.

nüüd karpa poole minevad torud on soojendamiseks, et sisselase ka külmaga iluste töötaks.

ja nüüd kolmandaks ühe- ja kahetorulise pre-heateri kohta. mul on ettepanek. mul on just olemas uus kahe toru summuti (pole veel lihtsalt poest ära toonud), samas pole mul ühtki kahetorulist sisselaset. kül on aga ühetorulise omi. ettepanek - vahetame sumpad ära. sinu oma tundub ka uus olema. mis arvad?

Postitatud: L Nov 10, 2007 9:45 pm
Postitas Style
Siit saabki vist meie ühise probleemi lahenduse :) Tartu-Viljandi on vist tunduvalt lähedam, kui Tallinn-Viljandi.

Postitatud: L Nov 10, 2007 9:48 pm
Postitas ingmar
äge oleks. juba oli plaanis lüüa relakas uude sumpasse ja keevitusega avitades "kaheraudne" ühetoruliseks moondada

Postitatud: L Nov 10, 2007 11:25 pm
Postitas jossu
uus pütt tundub nagu 1,6 bussi mootori oma olevat, eitea kas põrradel ka säänset on aga minu bussile sai kunagi täpselt samasugune alla kruvitud

Postitatud: L Nov 10, 2007 11:30 pm
Postitas ingmar
mitu jätkutoru sul sumpale läheb? 1 või 2? kui üks, siis on bussi summuti, kui kaks, siis põrnika oma (kui pole tegu vana 1200 mootoriga). minu kahe eelsoojendiga isend sai põrnika oma valitud

Postitatud: P Nov 11, 2007 3:45 am
Postitas hgl
Mu oma on nii uus, et alles reedel toodi too Mulle postiga kohale :D nii et pole isegi mitte nõgiseks saanud :D ja kui too Sinu oma on Minu motole sobiv siis ei ole Mul absoluutselt mitte midagi selle vastu, kui ometi saaks juba vaigistada seda põrinat :D
ühesõnaga kui Sul on sellest samapalju kasu kui Mul, siis miks ka mitte.

Muudatus: herr Style käest soetasin selle pütti loodetavasti ikka Põrnika oma pähe, vähemalt selle oma Ma soovisin.. nüüd peab veel öössi sel kellaajal pildistama kah hakkama :D

ja mõni minut hiljem on ta tagasi koos pildiga ;)

eks siis anna teada, mis see jätkutoru peaks olema? Ma ju alles uus sellel alal :P

Muudtaus 2: käisin ja lugesin ka mootori pealt neid numbreid ja leidsin sealt jagaja kandist sellise: 11317970180 ei tea kas see midagi ütleb.. oli ka kuskil midagi sellist: AB413057

Postitatud: P Nov 11, 2007 3:22 pm
Postitas Style
Krt AB on siiski 1,3... Pean oma andmetesse muudatusi sisse viima

Postitatud: P Nov 11, 2007 6:05 pm
Postitas ingmar
just nii, AB on 1300. samas sumpa sobib küll. jätkutoru on need 2 toru, mis sul sumpast tahapoole jäävad (ja mis siis ka stange alt näha on ja mille sees erinevalt paljude arvamisest on ka summutussõelad - ehk et summutist üksi on liig avähe, et masin vaikne oleks). aga eks me suhtleme edasi, kuna ja kus ja kuidas vahetuse teeme :)

Postitatud: K Nov 21, 2007 11:42 am
Postitas ingmar
teema lõpetuseks - minul on ühe soojendustoruga sumpa ja sm. hgl'il kahega. kõik õnnelikud ja rahul. vist.

Postitatud: K Nov 21, 2007 10:01 pm
Postitas hgl
Mina olen väga rahul isegi ;) esmaspäevaks sain siis lõpuks kõik poldid kätte kollektorist ja eile panin täiesti üksi moto tagasi peale.. õhtul kuulasin kuidas Mu Põrra laulis nagu linnuke oksal 8) iga tahes olen korduvalt tänulik herr Style'le ja herr Ingmar'ile.

Postitatud: K Nov 21, 2007 10:22 pm
Postitas Style
Ja kui me juba kõik siin üks-teisele kiidulaule laulame, siis mul on siiski piinlik, et puusse panin esmalt. Ja heameel, et puusse panekuga sai Ingmarit rõõmustada :)