mis mootoriga tegu??
Moderaator: ingmar
mis mootoriga tegu??
Tere taas!
kuna otsisin oma Põrrale uut sumpsi ja selle kätte saades pidin üllatuma päris tõsiselt kui see ei sobinud siis otsustasin uurida kas keegi ehk teab mis motoga tegu peaks olema. Kuulsin siin, et pidavat ehk 1,6 hoopistükis olema kuigi dokumentides oli kirjas 1,3.
Tegin pilte sellest kohast mis osutus teistsuguseks. Muideks, milleks üldse mingid torud tulevad karburaatori juurest väljalaske kollektorisse?
kuna otsisin oma Põrrale uut sumpsi ja selle kätte saades pidin üllatuma päris tõsiselt kui see ei sobinud siis otsustasin uurida kas keegi ehk teab mis motoga tegu peaks olema. Kuulsin siin, et pidavat ehk 1,6 hoopistükis olema kuigi dokumentides oli kirjas 1,3.
Tegin pilte sellest kohast mis osutus teistsuguseks. Muideks, milleks üldse mingid torud tulevad karburaatori juurest väljalaske kollektorisse?
- Manused
-
- vasak.
- IMG_5260.jpg (170.76 KiB) Vaadatud 15595 korda
-
- parem.
- IMG_5265.jpg (204.63 KiB) Vaadatud 15595 korda
-
- erinevus originaali ja uuega.
- IMG_5256.jpg (111.39 KiB) Vaadatud 15595 korda
- ingmar
- Über-Vaataja
- Postitusi: 2380
- Liitunud: E Dets 08, 2003 10:53 am
- Asukoht: Liikva, Harjumaa
- Kontakt:
hei hei!
mootori mahu kohta aitab kõikge paremini jälile saada mootori kood (jagaja jala all ploki sisse graveeritud). lootuses, et silindrid pole teist mõõtu sisse läinud.
nüüd karpa poole minevad torud on soojendamiseks, et sisselase ka külmaga iluste töötaks.
ja nüüd kolmandaks ühe- ja kahetorulise pre-heateri kohta. mul on ettepanek. mul on just olemas uus kahe toru summuti (pole veel lihtsalt poest ära toonud), samas pole mul ühtki kahetorulist sisselaset. kül on aga ühetorulise omi. ettepanek - vahetame sumpad ära. sinu oma tundub ka uus olema. mis arvad?
mootori mahu kohta aitab kõikge paremini jälile saada mootori kood (jagaja jala all ploki sisse graveeritud). lootuses, et silindrid pole teist mõõtu sisse läinud.
nüüd karpa poole minevad torud on soojendamiseks, et sisselase ka külmaga iluste töötaks.
ja nüüd kolmandaks ühe- ja kahetorulise pre-heateri kohta. mul on ettepanek. mul on just olemas uus kahe toru summuti (pole veel lihtsalt poest ära toonud), samas pole mul ühtki kahetorulist sisselaset. kül on aga ühetorulise omi. ettepanek - vahetame sumpad ära. sinu oma tundub ka uus olema. mis arvad?
Mu oma on nii uus, et alles reedel toodi too Mulle postiga kohale nii et pole isegi mitte nõgiseks saanud ja kui too Sinu oma on Minu motole sobiv siis ei ole Mul absoluutselt mitte midagi selle vastu, kui ometi saaks juba vaigistada seda põrinat
ühesõnaga kui Sul on sellest samapalju kasu kui Mul, siis miks ka mitte.
Muudatus: herr Style käest soetasin selle pütti loodetavasti ikka Põrnika oma pähe, vähemalt selle oma Ma soovisin.. nüüd peab veel öössi sel kellaajal pildistama kah hakkama
ja mõni minut hiljem on ta tagasi koos pildiga
eks siis anna teada, mis see jätkutoru peaks olema? Ma ju alles uus sellel alal
Muudtaus 2: käisin ja lugesin ka mootori pealt neid numbreid ja leidsin sealt jagaja kandist sellise: 11317970180 ei tea kas see midagi ütleb.. oli ka kuskil midagi sellist: AB413057
ühesõnaga kui Sul on sellest samapalju kasu kui Mul, siis miks ka mitte.
Muudatus: herr Style käest soetasin selle pütti loodetavasti ikka Põrnika oma pähe, vähemalt selle oma Ma soovisin.. nüüd peab veel öössi sel kellaajal pildistama kah hakkama
ja mõni minut hiljem on ta tagasi koos pildiga
eks siis anna teada, mis see jätkutoru peaks olema? Ma ju alles uus sellel alal
Muudtaus 2: käisin ja lugesin ka mootori pealt neid numbreid ja leidsin sealt jagaja kandist sellise: 11317970180 ei tea kas see midagi ütleb.. oli ka kuskil midagi sellist: AB413057
- Manused
-
- selline ta siis Mul on..
- IMG_5284.jpg (148.08 KiB) Vaadatud 15555 korda
- ingmar
- Über-Vaataja
- Postitusi: 2380
- Liitunud: E Dets 08, 2003 10:53 am
- Asukoht: Liikva, Harjumaa
- Kontakt:
just nii, AB on 1300. samas sumpa sobib küll. jätkutoru on need 2 toru, mis sul sumpast tahapoole jäävad (ja mis siis ka stange alt näha on ja mille sees erinevalt paljude arvamisest on ka summutussõelad - ehk et summutist üksi on liig avähe, et masin vaikne oleks). aga eks me suhtleme edasi, kuna ja kus ja kuidas vahetuse teeme