cali põrnikas

Sõidad millegagi ringi? Kuuri all vedeleb veel 2 luukeret? Tee pildid, riputa üles, kirjuta jutt juurde et kust said, miks said, mida edasi teed jne...

Moderaator: ingmar

Vasta
Kasutaja avatar
cali
teaduskraadi kandidaat
teaduskraadi kandidaat
Postitusi: 95
Liitunud: N Okt 04, 2007 12:55 am
Asukoht: ida-virumaa

Re: cali põrnikas

Postitus Postitas cali »

urbaan kirjutas:Dot4 ja kui bensiini küsimuseni jõuad siis 95 kuna madalama oktaanarvuga vist tänapäeval enam ei saa. :)
Krt ühed väidavad et DOT3
Parem olla autopede, kui lihtsalt pede !
Vant
haige
haige
Postitusi: 136
Liitunud: E Mai 26, 2008 7:14 pm

Re: cali põrnikas

Postitus Postitas Vant »

cali kirjutas:
urbaan kirjutas:Dot4 ja kui bensiini küsimuseni jõuad siis 95 kuna madalama oktaanarvuga vist tänapäeval enam ei saa. :)
Krt ühed väidavad et DOT3
põhimõtteliselt neil vahet vist pole. Dot4 kannatab kõrgemaid temperatuure lihtsalt
Vahetuse võimalus: teise rääkiva sõiduki vastu
Kasutaja avatar
kaupz
raja tänava klient
raja tänava klient
Postitusi: 858
Liitunud: P Sept 02, 2007 9:58 pm
Asukoht: eesti, harjumaa, keila vald

Re: cali põrnikas

Postitus Postitas kaupz »

mis Ziguliis kasutati? kunagi TÜV mehed soovitasid sinna uuemat sorti õli panna, mis ei pidavat nii palju niiskust endasse koguma. aga kas need olid dot3 ja dot4..

eeldan et pidurisüsteem ei ole mingi raketimootor või 2010a automaat käigukast, kus on ülioluline õli sort.
Ostan VW T2 Hipibuss nimelise sõiduki, igasugune info on oodatud.
(o\_!_/o) Drive Your Old Vw To Work Every Summer Day
urbaan
StaarBussimüüja
StaarBussimüüja
Postitusi: 219
Liitunud: K Jaan 16, 2008 1:38 pm
Asukoht: Tartu

Re: cali põrnikas

Postitus Postitas urbaan »

Tollel ajajärgul lihtsalt polnud DOT4 veel olemas.Ma eeldan, et sa paned nagunii uued piduridetailid pane siis juba DOT4 sisse.Võid panna ka 3 aga milleks?Samas jah nagu eespool mainiti pane õhkjahutusse ikka ettenähtud õli sisse.
Kasutaja avatar
cali
teaduskraadi kandidaat
teaduskraadi kandidaat
Postitusi: 95
Liitunud: N Okt 04, 2007 12:55 am
Asukoht: ida-virumaa

Re: cali põrnikas

Postitus Postitas cali »

Vahepeal siis pidurimajandus korda säätud, tehnilisega suht lõpusirgel juba, veermiku pulikad üle vaadata veel.
Parem olla autopede, kui lihtsalt pede !
Kasutaja avatar
cali
teaduskraadi kandidaat
teaduskraadi kandidaat
Postitusi: 95
Liitunud: N Okt 04, 2007 12:55 am
Asukoht: ida-virumaa

Re: cali põrnikas

Postitus Postitas cali »

Ühesõmaga asjad on nüüd sealmail, et auto ootab kompleteerimist .
Loodan augustiks olen valmis suht.
Mõned klõpsud.

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pildid tehtud telefoniga ja petavad.
Värviks Imola Yellow.
Selline.
Pilt

Kiitke või laitke aga mulle meeldib väga..
Nagu näha siis mu beetlile ei tule ka stangesi, mis teeb asja ilusamaks IMO, samuti ei ole ka neid debiilseid kummist tihendiga tiibade vahesi kere ja pleki vahel .


Thomas
Parem olla autopede, kui lihtsalt pede !
Kasutaja avatar
cali
teaduskraadi kandidaat
teaduskraadi kandidaat
Postitusi: 95
Liitunud: N Okt 04, 2007 12:55 am
Asukoht: ida-virumaa

Re: cali põrnikas

Postitus Postitas cali »

Vahepeal aega edasi läinud natukene, komplekteerimine käib.
Keegi tihenditega oskab aidata, 1 tagumine küljeaken, igast ukse tihendid , tuledevahelised tihendid jne.

2 pilti kah.

Pilt

Pilt
Parem olla autopede, kui lihtsalt pede !
Teet
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 749
Liitunud: R Juun 09, 2006 7:43 pm
Asukoht: Jälgimäe, Saku vald

Re: cali põrnikas

Postitus Postitas Teet »

cali kirjutas:samuti ei ole ka neid debiilseid kummist tihendiga tiibade vahesi kere ja pleki vahel .
tee kerge kõks kusagile vastu ja saad aru, et modulaarsus pole debiilne. Su masin paistab mitmete kordadega aina lisatud pahtli tõttu kõksu korral veel eriti "huvitavat" pilti pakkuv olevat. Stanged oleks päris mõistlikud.
roostekindlus on algupärasel samuti kordades parem - kuigi keevitatud tiivad saab õige materjalikasutusega kah suht ussikindlaks. Mitte päris algupärasega võrreldavaks, aga kordades parema, kui nn kolhoosituuning, kus tuntakse materjalina vaid krunti, pahtlit ning värvi ja neidki ei osata või soovita õiges järjekorras kasutada...

aga muidu kena kollane on küll - loodame, et natuke aega roosteta püsib. Kui tiibade keevitaja allpool happekrunti ning kerehermeetikut kasutada on mõistnud ning pahtlit pealpool otse metallile mäksitud pole, siis vast püsib.
alias 13piisab
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
Kasutaja avatar
jeff01
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 917
Liitunud: P Aug 03, 2008 8:32 pm
Asukoht: Tartu

Re: cali põrnikas

Postitus Postitas jeff01 »

Algupärast roostekindlust kere ja "liikuvate" tiibade vahel mis liivateradega end haljaks hõõruvad teame me küll. 96a autol roostetatasid AINULT tiidage kinnituspoltide lähiümbrused....kokku neljast või viiest kohast oli siis tegu nähtava roostega. Olles neid tiibu vast 10tk eemaldanud pole ma kunagi seal head olukorda näinud. Ega keegi neid niisama kinni keevita....ikka seepärast, et olukord on mäda. Vb Californias oleks polditavad tiivad väga ok aga mitte siin muda sees.
Hinnata auto headust selle järgi kuidas teda peale avariid remontida ? .... :D

Ainus teema mis nõuab polditavaid tiibu on minumeelest originaalkonditsiooni taastamine...igal muul juhul magaksin rahulikumalt kui ilusat värvikatet miski ei hõõru ja selliseid õõnsusi poleks kus aeg saab niiskuse ja tolmuga oma väge näidata.
Kasutaja avatar
ingmar
Über-Vaataja
Über-Vaataja
Postitusi: 2380
Liitunud: E Dets 08, 2003 10:53 am
Asukoht: Liikva, Harjumaa
Kontakt:

Re: cali põrnikas

Postitus Postitas ingmar »

ma pakuks, et pigem tuleks Cali ees müts maha võtta. viitsib, teeb ja postitab ka sellest. midagigi siia foorumisse, mis muidu on suht uue materjali näljas

ja Teet, miks peaks keegi "kõksu" tegema tahtlikult? iga inimene ju taastab autot eesmärgiga teda nii hoida. jah, vahest tõesti tuleb see "kõks", aga ka keevitatud tiivaga saab seda lihtsalt parandada. ja pahtel pahtliks, iga masin taastatakse pahtliga. antud foorumi autod pole lihtsalt väärt seda, et ta taastatakse ilma pahtlita, 100% show-winneriks, vähemalt mitte Eestis. ja alati tuleb arvestada ka konkreetset olukorda, eesmärki ja võimalusi, igaüks ju ehitab oma auto selliseks, nagu ise tahab

aga rõõm, et keegi tegeleb õhumootori kajastamisega. no offence, vesitellised :) minul on väga hea meel teie üle siin foorumis, vaatamata tõsiasjale, et ma olen saanud halvustavaid vihjeid enda suunas sel teemal...
marco
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 301
Liitunud: L Juul 16, 2011 11:56 am
Asukoht: Tartu

Re: cali põrnikas

Postitus Postitas marco »

Mulle meeldib samuti Cali põrnikas. Minu poolt ka suur respekt, et oma tegemistest pildimaterjali teed ja jagad.
Terv. Marco
Kasutaja avatar
cali
teaduskraadi kandidaat
teaduskraadi kandidaat
Postitusi: 95
Liitunud: N Okt 04, 2007 12:55 am
Asukoht: ida-virumaa

Re: cali põrnikas

Postitus Postitas cali »

No nii pole ammu kirjutanud, sain siis beetle kätte kunagi.
Otse öeldes oli kvaliteet väga sitt , värv maas, mullitas, kumas läbi , DETAILID ERI TOONIS. ühesõmaga TÄIS PASK.

Panen ka pildid siia üles :(

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt



Viisin siia auto teise kohta ja lasin KÕIK ületeha.
Eelmine kodanik kes tegi lubas raha tagasi maksta , eks näha ole, sest see oli ikka porr.
Nüüd peaks auto valmis olema, vahepeal käisin uudistamas ja tegin paar klõpsu läbi kambri akende.
Värviks siis VIPER GREEN.

Pilt

BEETLE.

Pilt
Pilt
Pilt
Viimati muutis cali, P Mai 04, 2014 12:31 am, muudetud 1 kord kokku.
Parem olla autopede, kui lihtsalt pede !
Kasutaja avatar
kaupz
raja tänava klient
raja tänava klient
Postitusi: 858
Liitunud: P Sept 02, 2007 9:58 pm
Asukoht: eesti, harjumaa, keila vald

Re: cali põrnikas

Postitus Postitas kaupz »

Mina vanem auto, seda parem.
Kui väheke vanemad tagatuled ka tulevikus leiaksid:
Pilt
Ostan VW T2 Hipibuss nimelise sõiduki, igasugune info on oodatud.
(o\_!_/o) Drive Your Old Vw To Work Every Summer Day
Kasutaja avatar
cali
teaduskraadi kandidaat
teaduskraadi kandidaat
Postitusi: 95
Liitunud: N Okt 04, 2007 12:55 am
Asukoht: ida-virumaa

Re: cali põrnikas

Postitus Postitas cali »

Hetkel on auto käes ja sooja hubasesse kohta toimetatud.
Unetuid öid on nüü palju ees , vajab kompekteerimist.
Plaanis vahetada autol kogu juhtmestik ning kaitsmekarp.
Salongi suhtes on ka erinevaid mõtteid, kas kasutada neid sama istmeid nagu nad praegu on, või siis lasta nahatada valgeks.
Tööd on meeletult.
Vaja on uksetihendeid,esimeste küljeakende tihendeid koos kroom liistuga, suuna tule kang sebida koos sinna kuuluvaga , teha pidurid, leida esimesed suunatuled, osta või teha uus vaip jne.

Pilt
Piltä
Pilt
Pilt
Pilt

Pilt
Pilt
Pilt
Parem olla autopede, kui lihtsalt pede !
Kasutaja avatar
cali
teaduskraadi kandidaat
teaduskraadi kandidaat
Postitusi: 95
Liitunud: N Okt 04, 2007 12:55 am
Asukoht: ida-virumaa

Re: cali põrnikas

Postitus Postitas cali »

Tere Sõbrad, vahepeal on palju aega mööda läinud, beetle oli unarusse jäänud, motivatsiooni puudumise tõttu.
Nüüd on motivatsioon tagasi ning asusin hurraaga ehitama.
Tehniliselt poolelt olen korrastanud pidurid, süütesüsteemi, vedanud uue juhtmestiku, uued piduritorud, lõigatud paigaldatud vaip, lisatud veljed slikkidega, korrasatud tuled jne.
Seismine ei tee autole head ja seega pidin kõik asjad ükshaaval läbikäima.
Pildid räägivad rohkem kui 1000-sõna.

Uue suunatule kangi leiutamine, vana oli puudu, (lada omast sai siis ümber tehtud ja palju lõigatud, et sinna sobitada.

Pilt

Uus vaip ostetud, tuli hakata mõõtma ja lõikama.

Pilt

Pilt

Pilt

Sai veetud kõlari juhtmed, siis oli vaja mõelda kuidas juhtmevärk lahendada esiustesse, et ei jääks juhtmed esiuste vahele ega hakka lõhkuma. Sai võetud üks kõvem voolik , üks ots jookseb ilusti ukse sisse.

Pilt

Pilt

Pilt

Korrastatud esituled ning veetud uus juhtmestik, pistikud jne.
Praegu mõtlen esimeste suundade lahendust, tiibade sisse auke puurida ei taha enam ja paigadada originaale, ilmselt teen mingi suunatule lahenduse esitulede sisse.

Pilt

Pilt

Tuled toimivad, lähi-kaugtuled lülitatakse ümber jalaga, et säilitada natuke retro hõngu.

Pilt

Pilt

Pilt

Uued rehvid ja veljed .

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Vahepeal oli mootoriga igast jama sai korduvalt laiali kistud karpa, süütesüsteem jne.
Toimima pandud automaatne tooreklapi süsteem jne, vahetatud jagaja kontaktid, rootor, jagaja kaas, küünlad jne jne.
Lõpuks käib , korralikult kuid vajab täpsemat karpa seadistust ja stroboga süüte täppi seadistamist.
Karburaatoril oli kadunud kiirendus membraan, tegin selle uue , pole teab mis ilus aga täidab oma funktsiooni.
Mootorile uued vaakumid ning voolikud.
Mootor puhtaks küüritud.

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Õhufiltri lahendus.

Pilt

Praegu tegelen salongiga, vaja mõelda igasuguseid polstrite- istme kinnitusi jne.

Pilt

Pilt

Pilt

Paar pilti lihtsalt.

Vanade velgedega vs uutega.

Pilt

Pilt

Pilt

Jäi ka minu Estfield pildile põrnikaga.

Pilt

Teha on veel palju, seega teema jätkub
Parem olla autopede, kui lihtsalt pede !
Vasta