Krt ühed väidavad et DOT3urbaan kirjutas:Dot4 ja kui bensiini küsimuseni jõuad siis 95 kuna madalama oktaanarvuga vist tänapäeval enam ei saa.
cali põrnikas
Moderaator: ingmar
Re: cali põrnikas
Parem olla autopede, kui lihtsalt pede !
Re: cali põrnikas
põhimõtteliselt neil vahet vist pole. Dot4 kannatab kõrgemaid temperatuure lihtsaltcali kirjutas:Krt ühed väidavad et DOT3urbaan kirjutas:Dot4 ja kui bensiini küsimuseni jõuad siis 95 kuna madalama oktaanarvuga vist tänapäeval enam ei saa.
Vahetuse võimalus: teise rääkiva sõiduki vastu
- kaupz
- raja tänava klient
- Postitusi: 858
- Liitunud: P Sept 02, 2007 9:58 pm
- Asukoht: eesti, harjumaa, keila vald
Re: cali põrnikas
mis Ziguliis kasutati? kunagi TÜV mehed soovitasid sinna uuemat sorti õli panna, mis ei pidavat nii palju niiskust endasse koguma. aga kas need olid dot3 ja dot4..
eeldan et pidurisüsteem ei ole mingi raketimootor või 2010a automaat käigukast, kus on ülioluline õli sort.
eeldan et pidurisüsteem ei ole mingi raketimootor või 2010a automaat käigukast, kus on ülioluline õli sort.
Ostan VW T2 Hipibuss nimelise sõiduki, igasugune info on oodatud.
(o\_!_/o) Drive Your Old Vw To Work Every Summer Day
(o\_!_/o) Drive Your Old Vw To Work Every Summer Day
Re: cali põrnikas
Tollel ajajärgul lihtsalt polnud DOT4 veel olemas.Ma eeldan, et sa paned nagunii uued piduridetailid pane siis juba DOT4 sisse.Võid panna ka 3 aga milleks?Samas jah nagu eespool mainiti pane õhkjahutusse ikka ettenähtud õli sisse.
Re: cali põrnikas
Vahepeal siis pidurimajandus korda säätud, tehnilisega suht lõpusirgel juba, veermiku pulikad üle vaadata veel.
Parem olla autopede, kui lihtsalt pede !
Re: cali põrnikas
Ühesõmaga asjad on nüüd sealmail, et auto ootab kompleteerimist .
Loodan augustiks olen valmis suht.
Mõned klõpsud.
Pildid tehtud telefoniga ja petavad.
Värviks Imola Yellow.
Selline.
Kiitke või laitke aga mulle meeldib väga..
Nagu näha siis mu beetlile ei tule ka stangesi, mis teeb asja ilusamaks IMO, samuti ei ole ka neid debiilseid kummist tihendiga tiibade vahesi kere ja pleki vahel .
Thomas
Loodan augustiks olen valmis suht.
Mõned klõpsud.
Pildid tehtud telefoniga ja petavad.
Värviks Imola Yellow.
Selline.
Kiitke või laitke aga mulle meeldib väga..
Nagu näha siis mu beetlile ei tule ka stangesi, mis teeb asja ilusamaks IMO, samuti ei ole ka neid debiilseid kummist tihendiga tiibade vahesi kere ja pleki vahel .
Thomas
Parem olla autopede, kui lihtsalt pede !
Re: cali põrnikas
Vahepeal aega edasi läinud natukene, komplekteerimine käib.
Keegi tihenditega oskab aidata, 1 tagumine küljeaken, igast ukse tihendid , tuledevahelised tihendid jne.
2 pilti kah.
Keegi tihenditega oskab aidata, 1 tagumine küljeaken, igast ukse tihendid , tuledevahelised tihendid jne.
2 pilti kah.
Parem olla autopede, kui lihtsalt pede !
-
- paranemislootuseta
- Postitusi: 749
- Liitunud: R Juun 09, 2006 7:43 pm
- Asukoht: Jälgimäe, Saku vald
Re: cali põrnikas
tee kerge kõks kusagile vastu ja saad aru, et modulaarsus pole debiilne. Su masin paistab mitmete kordadega aina lisatud pahtli tõttu kõksu korral veel eriti "huvitavat" pilti pakkuv olevat. Stanged oleks päris mõistlikud.cali kirjutas:samuti ei ole ka neid debiilseid kummist tihendiga tiibade vahesi kere ja pleki vahel .
roostekindlus on algupärasel samuti kordades parem - kuigi keevitatud tiivad saab õige materjalikasutusega kah suht ussikindlaks. Mitte päris algupärasega võrreldavaks, aga kordades parema, kui nn kolhoosituuning, kus tuntakse materjalina vaid krunti, pahtlit ning värvi ja neidki ei osata või soovita õiges järjekorras kasutada...
aga muidu kena kollane on küll - loodame, et natuke aega roosteta püsib. Kui tiibade keevitaja allpool happekrunti ning kerehermeetikut kasutada on mõistnud ning pahtlit pealpool otse metallile mäksitud pole, siis vast püsib.
alias 13piisab
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
Re: cali põrnikas
Algupärast roostekindlust kere ja "liikuvate" tiibade vahel mis liivateradega end haljaks hõõruvad teame me küll. 96a autol roostetatasid AINULT tiidage kinnituspoltide lähiümbrused....kokku neljast või viiest kohast oli siis tegu nähtava roostega. Olles neid tiibu vast 10tk eemaldanud pole ma kunagi seal head olukorda näinud. Ega keegi neid niisama kinni keevita....ikka seepärast, et olukord on mäda. Vb Californias oleks polditavad tiivad väga ok aga mitte siin muda sees.
Hinnata auto headust selle järgi kuidas teda peale avariid remontida ? ....
Ainus teema mis nõuab polditavaid tiibu on minumeelest originaalkonditsiooni taastamine...igal muul juhul magaksin rahulikumalt kui ilusat värvikatet miski ei hõõru ja selliseid õõnsusi poleks kus aeg saab niiskuse ja tolmuga oma väge näidata.
Hinnata auto headust selle järgi kuidas teda peale avariid remontida ? ....
Ainus teema mis nõuab polditavaid tiibu on minumeelest originaalkonditsiooni taastamine...igal muul juhul magaksin rahulikumalt kui ilusat värvikatet miski ei hõõru ja selliseid õõnsusi poleks kus aeg saab niiskuse ja tolmuga oma väge näidata.
- ingmar
- Über-Vaataja
- Postitusi: 2380
- Liitunud: E Dets 08, 2003 10:53 am
- Asukoht: Liikva, Harjumaa
- Kontakt:
Re: cali põrnikas
ma pakuks, et pigem tuleks Cali ees müts maha võtta. viitsib, teeb ja postitab ka sellest. midagigi siia foorumisse, mis muidu on suht uue materjali näljas
ja Teet, miks peaks keegi "kõksu" tegema tahtlikult? iga inimene ju taastab autot eesmärgiga teda nii hoida. jah, vahest tõesti tuleb see "kõks", aga ka keevitatud tiivaga saab seda lihtsalt parandada. ja pahtel pahtliks, iga masin taastatakse pahtliga. antud foorumi autod pole lihtsalt väärt seda, et ta taastatakse ilma pahtlita, 100% show-winneriks, vähemalt mitte Eestis. ja alati tuleb arvestada ka konkreetset olukorda, eesmärki ja võimalusi, igaüks ju ehitab oma auto selliseks, nagu ise tahab
aga rõõm, et keegi tegeleb õhumootori kajastamisega. no offence, vesitellised minul on väga hea meel teie üle siin foorumis, vaatamata tõsiasjale, et ma olen saanud halvustavaid vihjeid enda suunas sel teemal...
ja Teet, miks peaks keegi "kõksu" tegema tahtlikult? iga inimene ju taastab autot eesmärgiga teda nii hoida. jah, vahest tõesti tuleb see "kõks", aga ka keevitatud tiivaga saab seda lihtsalt parandada. ja pahtel pahtliks, iga masin taastatakse pahtliga. antud foorumi autod pole lihtsalt väärt seda, et ta taastatakse ilma pahtlita, 100% show-winneriks, vähemalt mitte Eestis. ja alati tuleb arvestada ka konkreetset olukorda, eesmärki ja võimalusi, igaüks ju ehitab oma auto selliseks, nagu ise tahab
aga rõõm, et keegi tegeleb õhumootori kajastamisega. no offence, vesitellised minul on väga hea meel teie üle siin foorumis, vaatamata tõsiasjale, et ma olen saanud halvustavaid vihjeid enda suunas sel teemal...
Re: cali põrnikas
Mulle meeldib samuti Cali põrnikas. Minu poolt ka suur respekt, et oma tegemistest pildimaterjali teed ja jagad.
Terv. Marco
Re: cali põrnikas
No nii pole ammu kirjutanud, sain siis beetle kätte kunagi.
Otse öeldes oli kvaliteet väga sitt , värv maas, mullitas, kumas läbi , DETAILID ERI TOONIS. ühesõmaga TÄIS PASK.
Panen ka pildid siia üles
Viisin siia auto teise kohta ja lasin KÕIK ületeha.
Eelmine kodanik kes tegi lubas raha tagasi maksta , eks näha ole, sest see oli ikka porr.
Nüüd peaks auto valmis olema, vahepeal käisin uudistamas ja tegin paar klõpsu läbi kambri akende.
Värviks siis VIPER GREEN.
BEETLE.
Otse öeldes oli kvaliteet väga sitt , värv maas, mullitas, kumas läbi , DETAILID ERI TOONIS. ühesõmaga TÄIS PASK.
Panen ka pildid siia üles
Viisin siia auto teise kohta ja lasin KÕIK ületeha.
Eelmine kodanik kes tegi lubas raha tagasi maksta , eks näha ole, sest see oli ikka porr.
Nüüd peaks auto valmis olema, vahepeal käisin uudistamas ja tegin paar klõpsu läbi kambri akende.
Värviks siis VIPER GREEN.
BEETLE.
Viimati muutis cali, P Mai 04, 2014 12:31 am, muudetud 1 kord kokku.
Parem olla autopede, kui lihtsalt pede !
- kaupz
- raja tänava klient
- Postitusi: 858
- Liitunud: P Sept 02, 2007 9:58 pm
- Asukoht: eesti, harjumaa, keila vald
Re: cali põrnikas
Mina vanem auto, seda parem.
Kui väheke vanemad tagatuled ka tulevikus leiaksid:
Kui väheke vanemad tagatuled ka tulevikus leiaksid:
Ostan VW T2 Hipibuss nimelise sõiduki, igasugune info on oodatud.
(o\_!_/o) Drive Your Old Vw To Work Every Summer Day
(o\_!_/o) Drive Your Old Vw To Work Every Summer Day
Re: cali põrnikas
Hetkel on auto käes ja sooja hubasesse kohta toimetatud.
Unetuid öid on nüü palju ees , vajab kompekteerimist.
Plaanis vahetada autol kogu juhtmestik ning kaitsmekarp.
Salongi suhtes on ka erinevaid mõtteid, kas kasutada neid sama istmeid nagu nad praegu on, või siis lasta nahatada valgeks.
Tööd on meeletult.
Vaja on uksetihendeid,esimeste küljeakende tihendeid koos kroom liistuga, suuna tule kang sebida koos sinna kuuluvaga , teha pidurid, leida esimesed suunatuled, osta või teha uus vaip jne.
ä
Unetuid öid on nüü palju ees , vajab kompekteerimist.
Plaanis vahetada autol kogu juhtmestik ning kaitsmekarp.
Salongi suhtes on ka erinevaid mõtteid, kas kasutada neid sama istmeid nagu nad praegu on, või siis lasta nahatada valgeks.
Tööd on meeletult.
Vaja on uksetihendeid,esimeste küljeakende tihendeid koos kroom liistuga, suuna tule kang sebida koos sinna kuuluvaga , teha pidurid, leida esimesed suunatuled, osta või teha uus vaip jne.
ä
Parem olla autopede, kui lihtsalt pede !
Re: cali põrnikas
Tere Sõbrad, vahepeal on palju aega mööda läinud, beetle oli unarusse jäänud, motivatsiooni puudumise tõttu.
Nüüd on motivatsioon tagasi ning asusin hurraaga ehitama.
Tehniliselt poolelt olen korrastanud pidurid, süütesüsteemi, vedanud uue juhtmestiku, uued piduritorud, lõigatud paigaldatud vaip, lisatud veljed slikkidega, korrasatud tuled jne.
Seismine ei tee autole head ja seega pidin kõik asjad ükshaaval läbikäima.
Pildid räägivad rohkem kui 1000-sõna.
Uue suunatule kangi leiutamine, vana oli puudu, (lada omast sai siis ümber tehtud ja palju lõigatud, et sinna sobitada.
Uus vaip ostetud, tuli hakata mõõtma ja lõikama.
Sai veetud kõlari juhtmed, siis oli vaja mõelda kuidas juhtmevärk lahendada esiustesse, et ei jääks juhtmed esiuste vahele ega hakka lõhkuma. Sai võetud üks kõvem voolik , üks ots jookseb ilusti ukse sisse.
Korrastatud esituled ning veetud uus juhtmestik, pistikud jne.
Praegu mõtlen esimeste suundade lahendust, tiibade sisse auke puurida ei taha enam ja paigadada originaale, ilmselt teen mingi suunatule lahenduse esitulede sisse.
Tuled toimivad, lähi-kaugtuled lülitatakse ümber jalaga, et säilitada natuke retro hõngu.
Uued rehvid ja veljed .
Vahepeal oli mootoriga igast jama sai korduvalt laiali kistud karpa, süütesüsteem jne.
Toimima pandud automaatne tooreklapi süsteem jne, vahetatud jagaja kontaktid, rootor, jagaja kaas, küünlad jne jne.
Lõpuks käib , korralikult kuid vajab täpsemat karpa seadistust ja stroboga süüte täppi seadistamist.
Karburaatoril oli kadunud kiirendus membraan, tegin selle uue , pole teab mis ilus aga täidab oma funktsiooni.
Mootorile uued vaakumid ning voolikud.
Mootor puhtaks küüritud.
Õhufiltri lahendus.
Praegu tegelen salongiga, vaja mõelda igasuguseid polstrite- istme kinnitusi jne.
Paar pilti lihtsalt.
Vanade velgedega vs uutega.
Jäi ka minu Estfield pildile põrnikaga.
Teha on veel palju, seega teema jätkub
Nüüd on motivatsioon tagasi ning asusin hurraaga ehitama.
Tehniliselt poolelt olen korrastanud pidurid, süütesüsteemi, vedanud uue juhtmestiku, uued piduritorud, lõigatud paigaldatud vaip, lisatud veljed slikkidega, korrasatud tuled jne.
Seismine ei tee autole head ja seega pidin kõik asjad ükshaaval läbikäima.
Pildid räägivad rohkem kui 1000-sõna.
Uue suunatule kangi leiutamine, vana oli puudu, (lada omast sai siis ümber tehtud ja palju lõigatud, et sinna sobitada.
Uus vaip ostetud, tuli hakata mõõtma ja lõikama.
Sai veetud kõlari juhtmed, siis oli vaja mõelda kuidas juhtmevärk lahendada esiustesse, et ei jääks juhtmed esiuste vahele ega hakka lõhkuma. Sai võetud üks kõvem voolik , üks ots jookseb ilusti ukse sisse.
Korrastatud esituled ning veetud uus juhtmestik, pistikud jne.
Praegu mõtlen esimeste suundade lahendust, tiibade sisse auke puurida ei taha enam ja paigadada originaale, ilmselt teen mingi suunatule lahenduse esitulede sisse.
Tuled toimivad, lähi-kaugtuled lülitatakse ümber jalaga, et säilitada natuke retro hõngu.
Uued rehvid ja veljed .
Vahepeal oli mootoriga igast jama sai korduvalt laiali kistud karpa, süütesüsteem jne.
Toimima pandud automaatne tooreklapi süsteem jne, vahetatud jagaja kontaktid, rootor, jagaja kaas, küünlad jne jne.
Lõpuks käib , korralikult kuid vajab täpsemat karpa seadistust ja stroboga süüte täppi seadistamist.
Karburaatoril oli kadunud kiirendus membraan, tegin selle uue , pole teab mis ilus aga täidab oma funktsiooni.
Mootorile uued vaakumid ning voolikud.
Mootor puhtaks küüritud.
Õhufiltri lahendus.
Praegu tegelen salongiga, vaja mõelda igasuguseid polstrite- istme kinnitusi jne.
Paar pilti lihtsalt.
Vanade velgedega vs uutega.
Jäi ka minu Estfield pildile põrnikaga.
Teha on veel palju, seega teema jätkub
Parem olla autopede, kui lihtsalt pede !