1. leht 1-st

Ei kiirenda buss (ja veel lisaküsimusi)

Postitatud: K Juul 25, 2007 8:42 pm
Postitas Style
Kas on kellegil ATM buss? Või kasvõi Põrnikas? Kui hästi see teil kiirendab?
Nimelt, täna sai esimene enam-vähem tõsine sõit tehtud - tervet 20 km sõidetud. Kuni 50 saab normaalselt kiirendada, peale seda (lülitub 3.käik automaadil) venib ja venib. Kui veel, netaipohh, natukesegi ülesmäge - ei sõidagi kiiremini! Sirgel siledal teel sain siiski 95 km/h spidole, kuid mitte enam. Kas see vähevõitu ei ole 2-le mootorile? Tühikäigul ja rattad õhus väntab mootor nii et vähe.
Üks küsimus veel: kuidas annavad endast teada otsa lõppevad veovõlli otsad? Mul mingitel kiirustel lõi imeliku uriseva hääle sisse, laagrid need ei ole. Ja kostis tagant.
Ja kui juba küsimiseks läks (see küll teise osakonna teema): kas T2-l ka ventilaator puudub? Et seda saaks armatuurist eri kiirustele lülitada? Ma enda vanast üldse ei mäleta, kuid tundub, et siiski oli...

Postitatud: K Juul 25, 2007 11:29 pm
Postitas saar
Mul buss, 2.0 ja automaat. Kuni 100km/h läheb edasi jõudsalt. Ehk 100 kätte saada pole probleem, rohkem ei ole proovinud ja ei tunne huvi ka. 80ga niigi hea kulgeda. Aga vajadusel ei pea punnitama, et 95 kätte saada.

Paar aastat tagasi oli umbes sama, et ei tahtnud 70st kiiremini liikuda.
Sai tehtud traditsioonilised asjad: uued küünlad, süüde paika, klapivahed, karpad puhastatud, uued küünlajuhtmed. Ja sai parem. Eelmisel suvel sai ka pidurivõimu voolik uuendatud (3nda sisselaske peal). Praegu kütusekulu maanteel 12,5l 100km kohta.


Teisele küsimusele vastust ei tea.

Aga kolmas: mis ventilaator? Mul on taga üks ventilaator, mis salongikütte jaoks mõeldud on ja sellel on ainult üks kiirus (ja üks seismine).

Postitatud: N Juul 26, 2007 1:37 am
Postitas Style
Tänud vastamast...
Küünlad on uued, juhtmed ka. Mootor - pritse, klapivahesi pole vaadanud - peal (väidetavasti) vast remotud mootor. Vakuum tundub ka korralik olema. Proovin ehk küttefiltri ära vahetada...
Ventikast: mul teisel (doonor) T3-l on hoobade kõrval nupp, kus mitu kiirust peal. Ei olnud täna aega otsida, kuhu juhtmed lähvad.

Postitatud: N Juul 26, 2007 8:27 am
Postitas ingmar
osta eetrit (stardiabi vist ta nimi, spray purk, mida lastakse külmaga õhufiltrisse parema käivituse saamiseks), pane mootor käima ja lase õhuga kõik liitekohad (kus ntx on tihend võib vähemalt peaks olema) üle. kui mõne koha peal mootori töö märgatavalt paraneb, siis selle koha peal on leke.

#2 - t2'hel pole ventikas reguleeritav. ON ja OFF on ainukesed võimalused

Re: Ei kiirenda buss (ja veel lisaküsimusi)

Postitatud: T Juul 31, 2007 11:04 am
Postitas pppp
Style kirjutas:Kuni 50 saab normaalselt kiirendada, peale seda (lülitub 3.käik automaadil) venib ja venib. Kui veel, netaipohh, natukesegi ülesmäge - ei sõidagi kiiremini!
Kui parema jalaga vähe äkilisemalt pedaali allapoole suruda, siis kickdowni ei tule?

Re: Ei kiirenda buss (ja veel lisaküsimusi)

Postitatud: T Juul 31, 2007 1:23 pm
Postitas Style
pppp kirjutas:
Style kirjutas:Kuni 50 saab normaalselt kiirendada, peale seda (lülitub 3.käik automaadil) venib ja venib. Kui veel, netaipohh, natukesegi ülesmäge - ei sõidagi kiiremini!
Kui parema jalaga vähe äkilisemalt pedaali allapoole suruda, siis kickdowni ei tule?
Eip... Ei usu, et sel asjandusel selline funktsioon üldse on...

Re: Ei kiirenda buss (ja veel lisaküsimusi)

Postitatud: T Juul 31, 2007 3:17 pm
Postitas pppp
010-tüüpi VW aut. kastil (mida kasutati kahe esimese generatsiooni Golfidel ja mille nö. käigukasti osa näikse T2 NE,NF,NG tähisega kastidega suures osas kattuvat, kui varuosakataloogi uskuda) on taoline funktsioon igal juhul täiesti olemas - maanteel peaaegu 90-ga sõites laksab veel 2. käigu sisse, kui pedaal kiirelt täiesti põrandasse suruda :)
Aga noh, võib-olla on bussidel too featuur mingitel kaalutlustel ära disabletud.

Postitatud: T Juul 31, 2007 4:11 pm
Postitas Style
Siis on mul äkki miskit valesti kokku pandud?..

Postitatud: T Juul 31, 2007 6:14 pm
Postitas pppp
Äkki on gaasitross lihtsalt valesti regullitud?

Postitatud: T Juul 31, 2007 9:04 pm
Postitas Style
pppp kirjutas:Äkki on gaasitross lihtsalt valesti regullitud?
Täiesti võimalik, endal ka kahtlused. Tross on lapitud eelmise peremehe poolt. Uut ei suuda nii lihtsalt leida...

Postitatud: K Aug 01, 2007 9:38 am
Postitas saar
Vaat vaat jah: kui leiad kuskilt 2.0 bussi gaasitrossi (ma mõtlen mõnest poest), siis anna vihje :)

Ise ka otsisin, aga ei leidnud mitte...

Postitatud: K Aug 01, 2007 10:03 am
Postitas Style
saar kirjutas:Vaat vaat jah: kui leiad kuskilt 2.0 bussi gaasitrossi (ma mõtlen mõnest poest), siis anna vihje :)

Ise ka otsisin, aga ei leidnud mitte...
Meil on need siiski erinevad: endale vist ikka leian (tross ilma kõrita - 3005mm), aga T2-le on pikkus 2870mm, ja seda ei paista kuskilt esialgu...

Postitatud: K Aug 01, 2007 10:09 am
Postitas ingmar
kui õiget mõõtu poes pole aga väga on vaja, on ju alati lahendus olemas - tavaline tross. osta, lõika nii pikaks kui vaja, ja olemas.