Ei kiirenda buss (ja veel lisaküsimusi)
Moderaator: ingmar
Ei kiirenda buss (ja veel lisaküsimusi)
Kas on kellegil ATM buss? Või kasvõi Põrnikas? Kui hästi see teil kiirendab?
Nimelt, täna sai esimene enam-vähem tõsine sõit tehtud - tervet 20 km sõidetud. Kuni 50 saab normaalselt kiirendada, peale seda (lülitub 3.käik automaadil) venib ja venib. Kui veel, netaipohh, natukesegi ülesmäge - ei sõidagi kiiremini! Sirgel siledal teel sain siiski 95 km/h spidole, kuid mitte enam. Kas see vähevõitu ei ole 2-le mootorile? Tühikäigul ja rattad õhus väntab mootor nii et vähe.
Üks küsimus veel: kuidas annavad endast teada otsa lõppevad veovõlli otsad? Mul mingitel kiirustel lõi imeliku uriseva hääle sisse, laagrid need ei ole. Ja kostis tagant.
Ja kui juba küsimiseks läks (see küll teise osakonna teema): kas T2-l ka ventilaator puudub? Et seda saaks armatuurist eri kiirustele lülitada? Ma enda vanast üldse ei mäleta, kuid tundub, et siiski oli...
Nimelt, täna sai esimene enam-vähem tõsine sõit tehtud - tervet 20 km sõidetud. Kuni 50 saab normaalselt kiirendada, peale seda (lülitub 3.käik automaadil) venib ja venib. Kui veel, netaipohh, natukesegi ülesmäge - ei sõidagi kiiremini! Sirgel siledal teel sain siiski 95 km/h spidole, kuid mitte enam. Kas see vähevõitu ei ole 2-le mootorile? Tühikäigul ja rattad õhus väntab mootor nii et vähe.
Üks küsimus veel: kuidas annavad endast teada otsa lõppevad veovõlli otsad? Mul mingitel kiirustel lõi imeliku uriseva hääle sisse, laagrid need ei ole. Ja kostis tagant.
Ja kui juba küsimiseks läks (see küll teise osakonna teema): kas T2-l ka ventilaator puudub? Et seda saaks armatuurist eri kiirustele lülitada? Ma enda vanast üldse ei mäleta, kuid tundub, et siiski oli...
Mul buss, 2.0 ja automaat. Kuni 100km/h läheb edasi jõudsalt. Ehk 100 kätte saada pole probleem, rohkem ei ole proovinud ja ei tunne huvi ka. 80ga niigi hea kulgeda. Aga vajadusel ei pea punnitama, et 95 kätte saada.
Paar aastat tagasi oli umbes sama, et ei tahtnud 70st kiiremini liikuda.
Sai tehtud traditsioonilised asjad: uued küünlad, süüde paika, klapivahed, karpad puhastatud, uued küünlajuhtmed. Ja sai parem. Eelmisel suvel sai ka pidurivõimu voolik uuendatud (3nda sisselaske peal). Praegu kütusekulu maanteel 12,5l 100km kohta.
Teisele küsimusele vastust ei tea.
Aga kolmas: mis ventilaator? Mul on taga üks ventilaator, mis salongikütte jaoks mõeldud on ja sellel on ainult üks kiirus (ja üks seismine).
Paar aastat tagasi oli umbes sama, et ei tahtnud 70st kiiremini liikuda.
Sai tehtud traditsioonilised asjad: uued küünlad, süüde paika, klapivahed, karpad puhastatud, uued küünlajuhtmed. Ja sai parem. Eelmisel suvel sai ka pidurivõimu voolik uuendatud (3nda sisselaske peal). Praegu kütusekulu maanteel 12,5l 100km kohta.
Teisele küsimusele vastust ei tea.
Aga kolmas: mis ventilaator? Mul on taga üks ventilaator, mis salongikütte jaoks mõeldud on ja sellel on ainult üks kiirus (ja üks seismine).
maru rahulik!
Tänud vastamast...
Küünlad on uued, juhtmed ka. Mootor - pritse, klapivahesi pole vaadanud - peal (väidetavasti) vast remotud mootor. Vakuum tundub ka korralik olema. Proovin ehk küttefiltri ära vahetada...
Ventikast: mul teisel (doonor) T3-l on hoobade kõrval nupp, kus mitu kiirust peal. Ei olnud täna aega otsida, kuhu juhtmed lähvad.
Küünlad on uued, juhtmed ka. Mootor - pritse, klapivahesi pole vaadanud - peal (väidetavasti) vast remotud mootor. Vakuum tundub ka korralik olema. Proovin ehk küttefiltri ära vahetada...
Ventikast: mul teisel (doonor) T3-l on hoobade kõrval nupp, kus mitu kiirust peal. Ei olnud täna aega otsida, kuhu juhtmed lähvad.
- ingmar
- Über-Vaataja
- Postitusi: 2380
- Liitunud: E Dets 08, 2003 10:53 am
- Asukoht: Liikva, Harjumaa
- Kontakt:
osta eetrit (stardiabi vist ta nimi, spray purk, mida lastakse külmaga õhufiltrisse parema käivituse saamiseks), pane mootor käima ja lase õhuga kõik liitekohad (kus ntx on tihend võib vähemalt peaks olema) üle. kui mõne koha peal mootori töö märgatavalt paraneb, siis selle koha peal on leke.
#2 - t2'hel pole ventikas reguleeritav. ON ja OFF on ainukesed võimalused
#2 - t2'hel pole ventikas reguleeritav. ON ja OFF on ainukesed võimalused
Re: Ei kiirenda buss (ja veel lisaküsimusi)
Kui parema jalaga vähe äkilisemalt pedaali allapoole suruda, siis kickdowni ei tule?Style kirjutas:Kuni 50 saab normaalselt kiirendada, peale seda (lülitub 3.käik automaadil) venib ja venib. Kui veel, netaipohh, natukesegi ülesmäge - ei sõidagi kiiremini!
Re: Ei kiirenda buss (ja veel lisaküsimusi)
Eip... Ei usu, et sel asjandusel selline funktsioon üldse on...pppp kirjutas:Kui parema jalaga vähe äkilisemalt pedaali allapoole suruda, siis kickdowni ei tule?Style kirjutas:Kuni 50 saab normaalselt kiirendada, peale seda (lülitub 3.käik automaadil) venib ja venib. Kui veel, netaipohh, natukesegi ülesmäge - ei sõidagi kiiremini!
Re: Ei kiirenda buss (ja veel lisaküsimusi)
010-tüüpi VW aut. kastil (mida kasutati kahe esimese generatsiooni Golfidel ja mille nö. käigukasti osa näikse T2 NE,NF,NG tähisega kastidega suures osas kattuvat, kui varuosakataloogi uskuda) on taoline funktsioon igal juhul täiesti olemas - maanteel peaaegu 90-ga sõites laksab veel 2. käigu sisse, kui pedaal kiirelt täiesti põrandasse suruda
Aga noh, võib-olla on bussidel too featuur mingitel kaalutlustel ära disabletud.
Aga noh, võib-olla on bussidel too featuur mingitel kaalutlustel ära disabletud.