1. leht 1-st

kas õlivarras on õigel sügavusel

Postitatud: R Juun 22, 2007 12:41 pm
Postitas martr
siit siis õlivarda pilt, nimelt see kummiasi mis seal varda ümber on , seda saab nagu ka mõni sentimeeter nagu varda otsast tagasi lükata ja tundub ka ok, aga kas pildilt nagu tundub et on õigel sügavusel.

Postitatud: R Juun 22, 2007 9:20 pm
Postitas Style
Ei olnud aega täna järgi vaadata, kuid minul on vardal rõngas otsast ära murtud ja see kork lõpeb täpselt selles kohas, kus rõnga traat kaheks hargneb.

Postitatud: L Juun 23, 2007 12:30 pm
Postitas ingmar
ma nüüd ei tea, kas see on õige kaugus, aga ka minul on nii, nagu pildil. umbes :) kummiasi on kinni võtmise rõnga vastas... aga ta on ka suuteline liikuma pikki varrast

Postitatud: E Juun 25, 2007 10:50 am
Postitas martr
nuvot, kui korki natuke tagasi lükata, siis ju vardapeal kohe õlitase muutub, ehk ei näitagi põhimõtteliselt.

Postitatud: E Juun 25, 2007 1:02 pm
Postitas aivar
Pane pikem varras ,siis pole õliga probleemi :rolf:

Postitatud: E Juun 25, 2007 4:11 pm
Postitas ingmar
mingi lõpp-punkt tal on, ehk et käepideme poole rohkem ei lähe. minul istub selles punktis. :)

Postitatud: E Juun 25, 2007 5:33 pm
Postitas saar
Mul on kõrvaline küsimus, et mis mootor seal pildid on?

Minu 2.0 liitrine näeb väheke teistmoodi välja...

Postitatud: E Juun 25, 2007 5:38 pm
Postitas ingmar
mina pakuks ikka et kahe karpaga 2.0. uuem, ehk isegi hüdrotõukuritega...

Postitatud: E Juun 25, 2007 8:22 pm
Postitas Style
CU on ta tõesti, ehk siis "tellise" õhuline, 2-karbine

Postitatud: T Juun 26, 2007 9:02 am
Postitas martr
CU vast jah

Postitatud: K Juul 04, 2007 9:23 pm
Postitas Style
Vaatasin täna oma varrast lähemalt: tal on kahel pool kummi metall-seibid, ning neid hoiab paigas sälk (kummalgi pool) vardal. Kui sul mootoripoolsel otsal selline seib puudub - on oht, et see mootoris vedelemas...

Postitatud: K Juul 04, 2007 9:31 pm
Postitas ingmar
päris mootori sisse ta ei jõua - varda ümber olev toru otsas, mis plokki siseneb, laiem. pluss on ka plokis olev auk suht täpselt sama suur kui see toru.

Postitatud: K Juul 04, 2007 10:01 pm
Postitas Style
Aga ta on ju varda otsas ja selle otsaga käib toru sisse.

...ei viitsinud fotoka järgi minna, kui täna varrast uurisin...

Re: kas õlivarras on õigel sügavusel

Postitatud: N Juun 10, 2010 2:40 pm
Postitas martr
Nonii, vahetati mul siin nädalapäevi tagasi esisuportite tihendeid ja siis märgati, et õlivarras on ikkagi vales asendis, kui nüüd esimeset pilti üõleval vaadata, siis kummikork oli vastu rõngast.

Nüüd on siis sedasi, et metallseib on oma 1,5 cm rõngast edasi, kus on varda küljes sälgud pressitud! ja sealt algab siis kummikork.
Seega varras 1,5 cm tagasi ja õli oma 1,3 liitrit juurde.
ei saanud tookord siit ega väljamaa foorumitest konkreetset vastust ja
halb asi on kogu asja juures see, et olen seni sõitnud praktiliselt nii, et õlivarras ei näita!!!

Või leiab keegi mingi päris ametliku seisukoha? kui nüüd ikkagi on vales kohas, siis on jällegi õli natuke palju!

Paar pilti ka:

Re: kas õlivarras on õigel sügavusel

Postitatud: N Juun 10, 2010 3:03 pm
Postitas Teet
aga sõida nii, nagu teised sõidavad. Ehk siis pildiotsing üle maailma:
http://www.google.com/images?hl=et&sour ... =&gs_rfai=

leiab suisa skeemi: http://data.motor-talk.de/data/gallerie ... -18304.JPG

kui õlirõhk oli enne ka miinimumi puhul olemas ning 1,3l peale valasid, kahtlustaks küll, et nüüd on õli paljuvõitu. Eraldi väljatoodud pilt-skeem kinnitab seda. Samuti nagu mõned pildiotsingu tulemused, kus varras näha.
eeldus on muidugi, et Sul on sama pikk varras, kui muudel :)