bussil üks silinder ei tööta?!
Moderaator: ingmar
nii, ostsin kompressiooni mõõtja nüüd endale!
täpsustaks protseduuri:
1. mootor soojaks
2. kõik küünlad maha
3. õhufilter maha, karbusside avad lahti, jagajalt keskmine kõrgp juhe lahti ja maandada? (nii on pakil kirjas, kuhu ma selle maandan?)
siis on segane koht: to disable electronic ignition system, disconnect the electronic ignition module or remove the primary battery terminal from the distributor cap.!?! mis seesiis tähendab täpselt...
4. ühendada järgemööda mõõtja ja igal lasta siis ca 4 korda lüüa
On arvamusi? ps. mootor on mul ikka kandilise pealt '79-'82!
päikest
Mart
täpsustaks protseduuri:
1. mootor soojaks
2. kõik küünlad maha
3. õhufilter maha, karbusside avad lahti, jagajalt keskmine kõrgp juhe lahti ja maandada? (nii on pakil kirjas, kuhu ma selle maandan?)
siis on segane koht: to disable electronic ignition system, disconnect the electronic ignition module or remove the primary battery terminal from the distributor cap.!?! mis seesiis tähendab täpselt...
4. ühendada järgemööda mõõtja ja igal lasta siis ca 4 korda lüüa
On arvamusi? ps. mootor on mul ikka kandilise pealt '79-'82!
päikest
Mart
-
- paranemislootuseta
- Postitusi: 749
- Liitunud: R Juun 09, 2006 7:43 pm
- Asukoht: Jälgimäe, Saku vald
üldiselt võetakse siiski kõik küünlad maha. Põhjus on lihtne - siis jaksab starter mootorit törts kiiremini ringi vedada ning tulemus on usutavam.ingmar kirjutas:küünlad võid ka ühekaupa maha võtta, et pea kõiki korraga võtma (pärast otsi, milline on milline).
alias 13piisab
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
keeratav jah - kummivooliku otsas siis see seierivärk ja peaks saama jah ilusti sinna aukudele ligi!
igatahes proovida saan nüüd alles järgmine nädal - meri juba kutsub ja tuleb kogu koorem pisikesele sõiduautole mahutada!
muide avastasin sellise poe nagu Fixus Mustamäe
asub siis Mustamäe tee 18A
sealt sain selle mõõtja ja ka nägin Penzoili 20W50 õli müügil ja uurisin, et saab ka vanadele wolkaritele juppe - siis enamjaolt vist tellida.
see kes nüüd wolkari juppide peal on läheb puhkama paariks nädalaks, aga andsin prooviks esimese asja mis mul viimati pooleks läks - stabika varras - ja eks näis kuidas sellega kulgeb!
igatahes proovida saan nüüd alles järgmine nädal - meri juba kutsub ja tuleb kogu koorem pisikesele sõiduautole mahutada!
muide avastasin sellise poe nagu Fixus Mustamäe
asub siis Mustamäe tee 18A
sealt sain selle mõõtja ja ka nägin Penzoili 20W50 õli müügil ja uurisin, et saab ka vanadele wolkaritele juppe - siis enamjaolt vist tellida.
see kes nüüd wolkari juppide peal on läheb puhkama paariks nädalaks, aga andsin prooviks esimese asja mis mul viimati pooleks läks - stabika varras - ja eks näis kuidas sellega kulgeb!
Anna siis teada, aga väga kahtlane: minul oleva info alusel saavad nad juppe sealt samast, kus ka ladu24 ja autoladu ning muud sellised tegelased.martr kirjutas:saab ka vanadele wolkaritele juppe - siis enamjaolt vist tellida.
see kes nüüd wolkari juppide peal on läheb puhkama paariks nädalaks, aga andsin prooviks esimese asja mis mul viimati pooleks läks - stabika varras - ja eks näis kuidas sellega kulgeb!
Et mitte näppe kõrvetada võid ka külmal mootoril esmalt mõõta, sellise erinevuse näed sa igatahes ära mis võiks põhjustada ühe silindri mitte töötamist. Kuna sisse keeratavatel on seal ka kummiseaib siis piisab ka kui vaid voolikust käega keerata (Ostsin ise samasuguse ja olen saanud mõõta kõigel millel vaja ka siis kui kantidest võtmega keerata ei anna.) Olen mootori ka teiste püttide pealt hetkeks käima mida muidugi kusagil ei soovitata aga mõõtmistulemust se ei muutnud võrreldes küünlad maas ketramisega (Lase korralikult ringi ja las keegi jälgib nõela....see küll salvestab maksimaalse rõhu aga selleni jõudmine võtab paar mootoripööret siiski aega)
Põrra mootoritele ette nähtud normaalne kompressioon on 7,5-9,5 bari mis on suht madal võrreldes kaasaegsemate autodega.
Põrra mootoritele ette nähtud normaalne kompressioon on 7,5-9,5 bari mis on suht madal võrreldes kaasaegsemate autodega.
Tegelikult, pikk jutt s*tt jutt, aga keera lihtsalt selle kahtlase püti küünal maha ja vöta süütepooli juhe küljest, saad kiiresti ja lihtsalt teada kas sul tasub sellest purgist veel kunagi pauku oodata. Pole vaja jantida köikide teiste purkidega, sest need töötavad ja nendest on pohh. Piisab selle kahtluse all oleva asja möötmisest, see ei saa vötta rohkem kui 15m.
No muidugi pärast kaaned maha jne.....
Ma olen vaikimisi kindel et klapp on meie hulgast lahkunud.....
No muidugi pärast kaaned maha jne.....
Ma olen vaikimisi kindel et klapp on meie hulgast lahkunud.....
beach buggy is sleeping right now....
nii, nädal möödas ja alles nüüd sain mõõtma - väike laps tahab oma osa ajast ja enam ei lasta päevade viisi bussiga tegeleda...
igatahes ajasin soojaks, õhupuhasti maha ja ka kõik küünlad ja näitas nii, et
1 ja 3 olid 9,5 bari
ja 2 ja 4 olid 9 bari survet!!!! et igati korralik näit!
nüüd - kui küünlaid maha kruttisin siis 3 ja 4 olid täiesti külmad ja natuke nagu mustad või kuidas üelda ja nac niisked ka nagu,
samas 1 ja 2 olid parajalt nii kuumad et kätte võtta ei saanud ja küünlaotsad ilusti hallid.
et juhipoolne mootoriosa nagu ei tööta - ei olnud käega katusudes sealt kuskilt soegi... ma muidugi ei sõitnud soojaks vaid lasin koapeal töötada, veepudel oli pedaalipeal natukeseks raskuseks, et välja ei sureks.
kui õhupuhasti oli maas siis lasin otse karbussidesse ka eetrit, siis nagu pöörded tõusid ka natuke mõlemalt poolt sama moodi.
Mis siis nüüd?
klapid on välistatud?
tõukurid on välistatud?
karbuss?
või mis veel - süütepool?
päikest
Mart
igatahes ajasin soojaks, õhupuhasti maha ja ka kõik küünlad ja näitas nii, et
1 ja 3 olid 9,5 bari
ja 2 ja 4 olid 9 bari survet!!!! et igati korralik näit!
nüüd - kui küünlaid maha kruttisin siis 3 ja 4 olid täiesti külmad ja natuke nagu mustad või kuidas üelda ja nac niisked ka nagu,
samas 1 ja 2 olid parajalt nii kuumad et kätte võtta ei saanud ja küünlaotsad ilusti hallid.
et juhipoolne mootoriosa nagu ei tööta - ei olnud käega katusudes sealt kuskilt soegi... ma muidugi ei sõitnud soojaks vaid lasin koapeal töötada, veepudel oli pedaalipeal natukeseks raskuseks, et välja ei sureks.
kui õhupuhasti oli maas siis lasin otse karbussidesse ka eetrit, siis nagu pöörded tõusid ka natuke mõlemalt poolt sama moodi.
Mis siis nüüd?
klapid on välistatud?
tõukurid on välistatud?
karbuss?
või mis veel - süütepool?
päikest
Mart
Tihtipeale on juhtunud mopeed mootor sõidukitel seda, et säde on aga kui surve peale tuleb kaob ära, et lihtsalt vigastatud/(vigastada saanud) küünal.jeff01 kirjutas:Kui säde on ja surved on siis jääb asi ilmselt bensiini taha.
Viimati muutis Dizze, L Aug 16, 2008 1:49 pm, muudetud 1 kord kokku.
Ao
2 karpat on jah!
mm, ma nüüd vahetasin bensuvoolikuid kevadel ja panin alla peale paaki suure metallkestas filtri ja võtsin mootoriruumis oleva filtri vahelt ära, see oligi just siis enne juhipoolset karpat...tuleb siis tagasi panna igaks juhuks.
kui enne ka olnud, ehk siis tõesti ka nüüd sama jama jälle seal
küünlaid vahetasin, et nendes ei saa nagu olla.
et siis, kas on mõni trikk/nipp kuidas seda karpat sealt nüüd maha kruttida ja neid nõelu vahetada, pole seda enne teinud - et midagi nässu ei keeraks või ära ei lõhuks?
selline komplekt anti forssist!? ons õige?
mm, ma nüüd vahetasin bensuvoolikuid kevadel ja panin alla peale paaki suure metallkestas filtri ja võtsin mootoriruumis oleva filtri vahelt ära, see oligi just siis enne juhipoolset karpat...tuleb siis tagasi panna igaks juhuks.
kui enne ka olnud, ehk siis tõesti ka nüüd sama jama jälle seal
küünlaid vahetasin, et nendes ei saa nagu olla.
et siis, kas on mõni trikk/nipp kuidas seda karpat sealt nüüd maha kruttida ja neid nõelu vahetada, pole seda enne teinud - et midagi nässu ei keeraks või ära ei lõhuks?
selline komplekt anti forssist!? ons õige?
- Manused
-
- karb_kit.jpg (370.58 KiB) Vaadatud 16671 korda
- ingmar
- Über-Vaataja
- Postitusi: 2380
- Liitunud: E Dets 08, 2003 10:53 am
- Asukoht: Liikva, Harjumaa
- Kontakt:
kahjuks on nad erinevad, kui on endiselt peal originaal karpad.jeff01 kirjutas:Kui karpade vahetus väga suur töö pole ja nad identsed on võid proovida neid omavahel vahetada enne kui laiali lammutad.
ja pildi pealt tundub, et komplekt on 35PDSIT karpa jaoks, aga tehas pani peale SOLEX 32/34 PDSIT nimelised.
btw kui saad õiged tihendid, võib selline leht kasulik olla: http://www.benplace.com/west_carbu_rebuilt1.htm just nende samade karpade "rebuild" pildiliselt kirjas.