esmalt otseloomulikult head aastapäeva!
kirjutan enne "kroomimeistrite" tüütamist õige siia - teemaks "pre-67" masina stanged (mis on tervenisti kroomi all). Aga kuna ükski asi pole igavene, trügib ka neil kroomi alt pinnale kollaseid täpikesi. Kuna stangede küljes olevad "sarved" on mingid odavad hiinakad, siis ega ometi stanged ise sealt või Brasiiliast pärit pole (kahjuks paremaid pilte ei leidu):
http://teet.luarvik.org/v/1_Limbazi/dsc ... ewsIndex=1
http://teet.luarvik.org/v/1_Limbazi/dsc ... ewsIndex=1
pärin just, kuna kroomimisprotseduur on kallis ja pole "hiinakaid"/"brasiillasi" pole kindlasti mõtet kroomida (uued basiillased HCs 48eur/tk). Minu stangede siseküljed tunduvad lihtsalt värvitud olevat ning seal vohab rooste ka suht hästi. Viitab odavale B-jupile?
kroomimine on ilmselt piisavalt kallis töö, et tema hind ligineks uutele "saksa roostevabast terasest kroomitud stangedele", mida HC pakub:
2006-50S 187.00 Kpl Etupuskuri T-1 53>67 rosteri
2006-60S 187.00 Kpl Takapuskuri T-1 53>67 rosteri
iseküsimus on autentsus - kui mul peaks ikka originaalsed stanged küljes olema, siis nii ma eelistaks asja ka jätta. Et 40a pärast kroomiks siis uuesti
on's kellelgi kaasvõitlejatest ülevaade, milline '66a tehasestange Euroopas olema pidi ning kas mu omad on ikka õiged? Homme lähen ja demonteerin stanged - siis saan neid uurida/pildistada.
stanged - kas kroomimisse või uued?
Moderaator: ingmar
-
- paranemislootuseta
- Postitusi: 749
- Liitunud: R Juun 09, 2006 7:43 pm
- Asukoht: Jälgimäe, Saku vald
stanged - kas kroomimisse või uued?
alias 13piisab
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
Uurisin kroomimise kohta ise Vasarast. Vastus kõlas nii:
"Vana kroom tuleb maha võtta, vajadusel joota kinni rooste augud, poleerida,
katta meil vasega, jälle poleerida, katta meil kroomiga.
Kõik ettevalmistus ja poleerimine teeb meie koostööpartner Märt Karu (56684440)."
Pole jõudnud küsida, et palju Mart ettevalmistuse eest võtab, aga Vasaras on pindala järgi, väikseim arve on 500 eek.
Hetkel endal on sama mure, et kas jännata põrkeraudadega või mitte, mul on ainult väga mõlkis ja kroomimise alla ei panda pahtlit. Seega võib silumine liiga kalliks minna.
Kui uurid edasi, palun kirjuta siiagi.
"Vana kroom tuleb maha võtta, vajadusel joota kinni rooste augud, poleerida,
katta meil vasega, jälle poleerida, katta meil kroomiga.
Kõik ettevalmistus ja poleerimine teeb meie koostööpartner Märt Karu (56684440)."
Pole jõudnud küsida, et palju Mart ettevalmistuse eest võtab, aga Vasaras on pindala järgi, väikseim arve on 500 eek.
Hetkel endal on sama mure, et kas jännata põrkeraudadega või mitte, mul on ainult väga mõlkis ja kroomimise alla ei panda pahtlit. Seega võib silumine liiga kalliks minna.
Kui uurid edasi, palun kirjuta siiagi.
- ingmar
- Über-Vaataja
- Postitusi: 2380
- Liitunud: E Dets 08, 2003 10:53 am
- Asukoht: Liikva, Harjumaa
- Kontakt:
isiklik tagasihoidlik arvamus - sellise hinnaklassi puhul pole asjal mõtet. samasse hinnaklassi peaks jääma ka uued, korralikud kroomid, mitte brasiilased. ise tehes on seda oma tööd liialt palju ja iial pole kindel, et tulemus ikka sama hea välja näeb, kui tehase töö.
aga muidu - kus kohas nii suur vann on, et Volga stange sisse mahub?
aga muidu - kus kohas nii suur vann on, et Volga stange sisse mahub?
Kust saab need uued, korralikult kroomitu, mitte Brasiillased?ingmar kirjutas:isiklik tagasihoidlik arvamus - sellise hinnaklassi puhul pole asjal mõtet. samasse hinnaklassi peaks jääma ka uued, korralikud kroomid, mitte brasiilased. ise tehes on seda oma tööd liialt palju ja iial pole kindel, et tulemus ikka sama hea välja näeb, kui tehase töö.
aga muidu - kus kohas nii suur vann on, et Volga stange sisse mahub?